Hop til indhold
Guest Bangbros

Er det god latin at "slå" op med sin GP?

Recommended Posts

Guest Bangbros

Jeg mener at have læst nogle GP'er skrive at de som udgangspunkt ikke forventer at se gæsterne igen, men at de bliver glade når de gør. Og det er jo da en meget pragmatisk tilgang. Gælder det så også for stamkunder? Hvor man måske løbende har haft kontakt, måske ikke ligefrem dagligt, men regelmæssigt, også mellem møderne. Jeg tænker om det er god latin at man lige giver besked om at man tager en pause, eller måske helt stopper med at komme ved den pågældende?

 

Mit eget bud er ja.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan kun tale for mig selv og jeg gav ikke besked til min faste GP om at jeg tog en pause eller droppede kontakten helt.

Det skyldes at jeg helst vil holde muligheden for et genbesøg åben. Jeg tænker at hvis man siger til hende at man ønsker at holde en pause, eller ikke vil besøge hende mere, så har man lukket af for den mulighed.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betaler ikke for sex, for det kan man få på mange måder, men betaler i stedet for ikke at have nogen som helst forpligtelse når jeg er ude af døren. Ville det være en god og høflig gestus at give en besked? Ja det ville det vel. Ville jeg gøre det? Nej. Jeg ville heller ikke give besked til min faste frisør om at jeg holder en pause i forbindelse med brug af hendes services. Heller ikke selv om vi har nogle gode snakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det er god latin.

 

Det skylder man da et menneske, som man har delt det mest intime med i længere tid. Et skræksenarium må i mine øjne være, hvis gæsten uventet døde, og glædespigen stod uden forklaring. Hun kunne tro, at hun enten havde gjort noget galt, eller at han var en tølper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at have læst nogle GP'er skrive at de som udgangspunkt ikke forventer at se gæsterne igen, men at de bliver glade når de gør. Og det er jo da en meget pragmatisk tilgang. Gælder det så også for stamkunder? Hvor man måske løbende har haft kontakt, måske ikke ligefrem dagligt, men regelmæssigt, også mellem møderne. Jeg tænker om det er god latin at man lige giver besked om at man tager en pause, eller måske helt stopper med at komme ved den pågældende?

Mit eget bud er ja.

Hvis man har set hinanden tit og måske med jævne mellemrum, så har man sikkert også et lidt dybere kendskab til hinanden, og så mener jeg da det er helt på sin plads lige at nævne at man ikke kommer mere.

I teorien kunne pigen jo godt gå og være lidt urolig for om der er sket en noget?!?

Edit: BX kom mig i forkøbet.

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Jeg synes, at det er god latin.

 

Det skylder man da et menneske, som man har delt det mest intime med i længere tid. Et skræksenarium må i mine øjne være, hvis gæsten uventet døde, og glædespigen stod uden forklaring. Hun kunne tro, at hun enten havde gjort noget galt, eller at han var en tølper.

 

Tak BX, det var også lidt min egen tanke bag mit "ja" som svar på spørgsmålet.

Og så kan jeg ikke undlade at bifalde brugen af ordet "tølper". Stærkt undervurderet og alt for lidt brugt her i foraet.  :-P

Redigeret af Bangbros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker om det er god latin at man lige giver besked om at man tager en pause, eller måske helt stopper med at komme ved den pågældende?

Har faktisk sjovt nok lige skrevet lidt om dette i mit seneste blogindlæg på min side. :)

Dér skrev jeg følgende:

"Jeg ved godt, at det er en atypisk måde at forlade branchen på. Egentlig forsvinder langt de fleste piger bare fra den ene dag til den anden uden et ord, men sådan et “eftermæle” havde/har jeg ikke lyst til.

Tag ikke fejl – jeg er fuldt ud bevidst om præmisserne i denne branche. Vi skylder i princippet ikke hinanden noget.

Men jeg ved også, hvordan jeg har haft det, hvis en kær gæst pludselig forsvandt uden et ord efter et langt bekendtskab og hyppig mailkontakt… Så begyndte jeg at gruble og bekymre mig. Jeg kunne minutiøst gå det sidste møde igennem i hovedet – gik der noget galt? Gjorde jeg noget forkert? Jeg bekymrede mig over, om der nu var sket noget med manden.

Som skrevet… Vi skylder ikke hinanden noget som helst. Heller ikke at give hinanden besked om noget. Men vi er trods alt kun mennesker, og der går overhovedet intet af mig ved faktisk at lave et stort nummer ud af min afsked. ;)

Jeg ønsker i hvert fald ikke at påføre mine bekendtskaber disse potientielle spekulationer, hvis jeg pludselig bare forsvandt uden et pip. :) "

Udover det så blev jeg, for ikke så længe siden, kontaktet af en mand. Han havde været fast gæst hos en pige i branchen, som forsvandt meget pludseligt. Det red ham som en mare, og han var vildt bekymret for, om hun nu var okay. Han tænkte, at jeg måske kendte hende, og mon vidste om hun var okay. Jeg synes, det var lidt synd for ham, men det er jo præmisserne i denne branche. Det gælder begge veje, og så er det jo op til én selv, om man vil gøre noget, for at frigøre andre mennesker for disse bekymringer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Nikita, siden billederne røg har jeg ikke besøgt din blog...so sorry :oops:  :-P ...men se nu  :shock:  der er skam et fint billede igen  :mrgreen:

Takker for henvisningen  :-P  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita, siden billederne røg har jeg ikke besøgt din blog...so sorry :oops::-P

Nåeh, det er da heller ikke nogle officielle krav om. ;)

Og PS: Som om at mænnerne kiggede på al den kedelige tekst, da siden var fyldt med billeder! :D:P

...men se nu :shock: der er skam et fint billede igen :mrgreen:

Hihi, ja lidt julestemning kan man vel altid sprede lidt af. :cool:

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil give Nikita ret i, at informations'pligten' bør gå begge veje. Håber du kunne hjælpe ham, der spurgte  ;)

 

På et tidspunkt var jeg nødt til at melde forfald nogle måneder til en pige, på grund af problemer i det sydlige. Havde fået et flåtbid, der desværre udviklede sig uheldigt . . 

 

Det blev der sat pris på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Begge dele er ok. Hvis man bare ser det som strictly business så kan man gøre som man vil. Er der så tale om at vi har at gøre med to mennesker der i et eller andet omfang har noget sammen så kan man da godt sige hvis man stopper eller går på stand by.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil give Nikita ret i, at informations'pligten' bør gå begge veje. Håber du kunne hjælpe ham, der spurgte ;)

Jeg kendte ikke mere til den pågældende piges stop i branchen, end han gjorde, så det kunne jeg desværre ikke. Andet end at huske ham på, hvor ofte det sker i branchen... At en pige starter og en pige smutter. Og at det ikke betød, at hun ikke var okay. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Og PS: Som om at mænnerne kiggede på al den kedelige tekst, da siden var fyldt med billeder! :D:P

 

 

Selvklart ikke. Må man foreslå at du gemte link til billederne i teksten? så skal jeg i hvert fald nok "læse" den grundigt  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvklart ikke. Må man foreslå at du gemte link til billederne i teksten? så skal jeg i hvert fald nok "læse" den grundigt :-P

Haha... Go' plan! :D Man må jo måske nok bruge gulerods-metoden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

..........Udover det så blev jeg, for ikke så længe siden, kontaktet af en mand. Han havde været fast gæst hos en pige i branchen, som forsvandt meget pludseligt. Det red ham som en mare, og han var vildt bekymret for, om hun nu var okay. Han tænkte, at jeg måske kendte hende, og mon vidste om hun var okay. Jeg synes, det var lidt synd for ham, men det er jo præmisserne i denne branche. Det gælder begge veje, og så er det jo op til én selv, om man vil gøre noget, for at frigøre andre mennesker for disse bekymringer. :).........

Jeg har prøvet at blive kontaktet af en GP da en af hendes kollegaer "ryddede kontoret" over natten herinde, og forsvandt uden så meget som et pip.

Så bekymringerne går begge veje, når man bare har en smule interesse i andre menneskers ve og vel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige at fortælle hvorfor man ikke kommer forbi, det er det eneste rigtige for mig.

Jeg har fortalt hvis jeg en måned ikke har mulighed for at besøge den faste pige.

Jeg har fortalt at det var et skønt besøg, men ikke kan love at jeg kommer igen.

Jeg har fortalt efter endt mail korrespondance, hvorfor det alligevel ikke bliver til et besøg alligevel.

Skulle jeg holde en pause, så ville jeg også fortælle det til pigen.

Man kan kun håbe på at den / de piger jeg besøger fast også lige skriver farvel, inden de holder. :)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Hihi, ja lidt julestemning kan man vel altid sprede lidt af. :cool:

 

Kunne du så ikke i stedet sprede megen julestemning? :). Jeg savner altså de billeder  ;)  :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Kunne du så ikke i stedet sprede megen julestemning? :). Jeg savner altså de billeder  ;)  :D

 

Yippee yay ... gruppepres  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne du så ikke i stedet sprede megen julestemning? :). Jeg savner altså de billeder ;):D

Yippee yay ... gruppepres :lol:

Fino... Men så klarer i måske min indbakke, når de kære mænner tror, at jeg er i gang igen... Eller wha hvar?! :D :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Fino... Men så klarer i måske min indbakke, når de kære mænner tror, at jeg er i gang igen... Eller wha hvar?! :D:P

 

Lugter af arbejde :shock:  I'm out.  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fino... Men så klarer i måske min indbakke, når de kære mænner tror, at jeg er i gang igen... Eller wha hvar?! :D:P

Hej Nikita

Jeg tager mig til hver en tid gerne af din 'indbakke'! :-p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nikita

Jeg tager mig til hver en tid gerne af din 'indbakke'! :-P

Har på fornemmelsen, at du slet ikke er så hjælpsom men mere lidt halvpervers, og hvad kan jeg så bruge det til? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har på fornemmelsen, at du slet ikke er så hjælpsom men mere lidt halvpervers, og hvad kan jeg så bruge det til? :P

Hvis vi kan sidde på kontor sammen, så skal jeg da gerne passe den indbakke og lege Nikita et par timer om dagen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har på fornemmelsen, at du slet ikke er så hjælpsom men mere lidt halvpervers, og hvad kan jeg så bruge det til? :P

Lidt småpervers er man vel altid og jeg kan sagtens samtidigt være hjælpsom. :-p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en ting jeg kan hade!!! altså når et Ynglingspigebarn forsvinder for mig  :???: øv øv og atter øv!!! Er hun stoppet, har hun LAAANNNNGGG ferie, er hun et andet sted eller hvad sker der lige  :oops: Man håber på det bedste og frygter det værste. 

 

jeg er en " her kommer jeg" Mand, hvilket er ensbetydende med jeg helst ikke bestiller tid. Jeg har ikke rigtig nogen korrespondance med Pigebarnet andet end når vi hygger sammen. Ikke fordi jeg ikke tænker på hende, men….. Ja hun får et besøg, hver gang jeg lige har lyst til hende. Dette gør desværre jeg ligeledes ikke har kontakt med hende, når hun pludselig er væk  :???: hvilket er rigtig ærgerlig!!!!!

 

En af mine Ynglinger stoppede her i efteråret  :oops: I guder jeg har smidt mange Penge i hende  :-P Først troede jeg hun havde Ferie arbejdede andetsteds eller lignende. Men nej, hendes Kollega sagde hun havde fundet andet arbejde og var stoppet… FANDENS OGSÅ!!!!!!! og kolegaen har naturligvis ikke hendes kontaktoplysninger  :???:  Så hun kunne få min Mailadresse, hvis hun evt skulle være interesseret i noget på Hobbyplan. Ellers ville hun bare ikke videregive mine oplysninger i håbet om hun var nyt "offer" for mit begær  :grin: Ahh det var lidt dumt, jeg kunne have tænkt mig til hun ikke var helt tilfreds med jobbet, så hun måtte stoppe en dag. Sidste gang jeg var sammen med hende, brokkede hun sig over Mænds manglende evne til at tage vare på en Kvinde i sengen eller rettere hun roste mig for mine kompetencer i den retning (sammenholdt med andre Mænd) For ofte skulle hun sige "nej" og desværre forstod alle ikke et "nej" hvilket tog glæden i arbejdet.  Hvis jeg nu havde været en klog Mand, havde jeg set signalerne og spurgt efter en Mailadresse eller lignende… Ja nu er hun desværre forsvundet som dug for Solen  :mad:

 

For os Mænd kan det være rigtig ærgerlig når Ynglingen forsvinder!!! ikke fordi man er Forelsket!!!! Men der er altså nogle Courtisaner man glæder sig vildt til at besøge  :-P En som har plads et varmt sted i ens Hjerte, som man elsker og nyder at besøge. Og forlader med det store smil på læben og tankerne kørende på, hvornår hun skal besøges igen. Ja…. det gælder ligeledes den anden vej, hvis jeg ikke besøger hende mere af den ene eller anden grund, så ved hun det heller ikke. Hun undrer sig muligvis i starten over mine besøg udebliver, men……. ja måske det faktisk var en god ide at "slå op" giver megen god mening. Men jeg kommer nok ikke til at praktisere det…..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...