Borende X 25042 Skrevet 18. December, 2014 Så nåede vi så langt. Jeg er nemlig lige kommet tilbage fra et dejligt besøg hos min faste sexformidler, som jo tager imod i dag for sidste gang . Nogle har kaldt det et "afdansningsbal", men det er vel mere korrekt at kalde det et "afknirkningsbal", al den stund hovedaktiviteten jo foregår i dobbeltsengen . Jeg havde kendt datoen før de fleste andre og havde således haft en rum tid til at blive fortrolig med tanken om, at Nikita en dag stoppede. Desuden kendte jeg til hendes private planer for fremtiden, og de tilsagde et stop i branchen inden for en overskuelig tid . Den, der kommer for sent, bliver jo straffet af historien, så jeg havde derfor længe haft en sidste aftale i hus . Det viste sig at være en klog disposition, for der fornemmedes en vis opstået travlhed her på falderebet. Sidste år på SexyClub blev jeg ved et tilfælde Nikitas allersidste gæst som klinikpige, så det kunne jo være pudsigt, om jeg også kunne opnå æren som hendes allersidste gæst i branchen overhovedet. Jeg havde dog ikke tænkt så langt, at dette nødvendigvis måtte henlægges til om aftenen , så af hjemlige hensyn måtte jeg desværre opgive den symbolske ide og i stedet lægge besøget inden for den almindelige arbejdstid. Dette var imidlertid heller ikke helt lige til, men det lykkedes mig dog at få flexet nogle timer sidst på formiddagen – ja, min chef skulle da bare lige vide, hvad hans velvilje gik til … . Hvorom alting er, ringede jeg på præcis kl. 10.00 og blev sluppet op til Nikitas hyggelige rede. Meyer med kosten så jeg ikke noget til denne gang . Vel oppe, hvor man plejer at lukke sig selv ind, blev jeg som sædvanlig ude fra køkkenet mødt af Nikitas perlerække og det altid karakteristiske “haaaaarj” efterfulgt af mit kælenavn, mens hun skænkede kaffen op. Skoene røg af og overtøjet kom op på knagen. Jeg fik nu vandflyweren inden for krammevidde i en hed omfavnelse, og halvanden times gensidigt bombardement af sanser og krop kunne nu begynde . Som det er fremgået af tidligere anmeldelser, har jeg gerne haft lidt flydende med, og dagen i dag var ingen undtagelse. Jeg havde ud over en beskeden julegave taget Nikitas yndlingsdråber med til fælles fornøjelse. Jeg havde derimod ikke tænkt på figurdrejede jødekager, så hun måtte tage til takke med den ægte vare, da vi nåede så langt. Imidlertid stod der på kommoden i skæret af et par stearinlys et sirligt arrangeret chokoladefad . Vi bænkede os indledningsvis, og over de gode dråber med udsigt til det kæmpestore billede på væggen – som jeg i den grad vil komme til at savne – af Nikita med den hjerteformede som absolut højeste punkt, fik vi hul på den vanlige gensynshyggesnak. På et tidspunkt nåede vi også naturligt frem til den kødelige hygge og diverse duskeruskerier. De ting skal jeg ikke gå i enkeltheder med . Jeg kan dog ikke dy mig for at nævne et uforglemmeligt syn undervejs: Vi havde lagt os lidt skråt på sengen, og Nikita sad på mig med ryggen til. Jeg havde således udsigt til førnævnte billede på væggen, hvor en smilende Nikita på knæ kigger en direkte ind i øjnene med hendes hjerteformede vandflywer som højeste punkt. Jeg kunne således nyde Nikita både for fra og bag fra på samme tid . Et spejl kunne ikke have haft større virkning. Det kunne nok have været en omvendt selfie værd. Alt godt får en ende. Det sidste, som Findus så af Nikita forleden, var hendes baglygter i mørket. Det sidste, jeg så, var hendes forlygter. Samt hendes blå, blanke øjne, inden døren sagte gled i. Jeg skal ikke nægte, at Nikita efterlader sig et tomrum, for hun nåede at blive et fast og skattet indslag i min tilværelse i over to år . Jeg begræder ikke i klassisk forstand Nikitas beslutning, for jeg har hele tiden vidst, at dette kun var en fase i hendes tilværelse, og at hun på et tidspunkt ville nå frem til en ny. Jeg vil derimod glæde mig over den tid, der er gået godt, for den kommer som bekendt ikke skidt igen, og jeg vil derfor ønske Nikita al mulig held og lykke på den vej frem, som hun nu har valgt at slå ind på . Kys og kram fra en X’et gæst. :wub: 24 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 18. December, 2014 I bow in humbleness for your words borende X. And will cry with you for our loss. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. December, 2014 Ja det billede har en fantastisk effekt. Har oplevet det på nøjagtig samme måde som dig, og giver dig helt ret i at et spejl ikke kunne have gjort det bedre.. Jeg er iøvrigt blevet lovet en kopi af billedet, mod at det bliver hængt op i soveværelset derhjemme....... Jeg tror bare at alle mine kurser og erfaring i forhandlingsteknik, coaching og konflikthåndtering kommer gevaldig til kort her Men minderne har man da lov at ha'.. :) 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. December, 2014 Alt godt har en ende, og når enden er god er alting godt. Nikitas ende er god, og enden var også god. Den ender så her, og også jeg bukker, siger pænt tak, og vil fortsat smile saligt og drømme frækt, når minderne melder sig. De mere alvorlige og seriøse stunder, på puden, efter leg, vil altid være en del af den jeg er og især blev. Tak BX, for en smuk afskedssalut, både den ene og den anden. Nikita: Kys, kys og kramsssss. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2014 Så nåede vi så langt. Jeg er nemlig lige kommet tilbage fra et dejligt besøg hos min faste sexformidler, som jo tager imod i dag for sidste gang . Nogle har kaldt det et "afdansningsbal", men det er vel mere korrekt at kalde det et "afknirkningsbal", al den stund hovedaktiviteten jo foregår i dobbeltsengen . Jeg havde kendt datoen før de fleste andre og havde således haft en rum tid til at blive fortrolig med tanken om, at Nikita en dag stoppede. Desuden kendte jeg til hendes private planer for fremtiden, og de tilsagde et stop i branchen inden for en overskuelig tid . Den, der kommer for sent, bliver jo straffet af historien, så jeg havde derfor længe haft en sidste aftale i hus . Det viste sig at være en klog disposition, for der fornemmedes en vis opstået travlhed her på falderebet. Sidste år på SexyClub blev jeg ved et tilfælde Nikitas allersidste gæst som klinikpige, så det kunne jo være pudsigt, om jeg også kunne opnå æren som hendes allersidste gæst i branchen overhovedet. Jeg havde dog ikke tænkt så langt, at dette nødvendigvis måtte henlægges til om aftenen , så af hjemlige hensyn måtte jeg desværre opgive den symbolske ide og i stedet lægge besøget inden for den almindelige arbejdstid. Dette var imidlertid heller ikke helt lige til, men det lykkedes mig dog at få flexet nogle timer sidst på formiddagen – ja, min chef skulle da bare lige vide, hvad hans velvilje gik til … . Hvorom alting er, ringede jeg på præcis kl. 10.00 og blev sluppet op til Nikitas hyggelige rede. Meyer med kosten så jeg ikke noget til denne gang . Vel oppe, hvor man plejer at lukke sig selv ind, blev jeg som sædvanlig ude fra køkkenet mødt af Nikitas perlerække og det altid karakteristiske “haaaaarj” efterfulgt af mit kælenavn, mens hun skænkede kaffen op. Skoene røg af og overtøjet kom op på knagen. Jeg fik nu vandflyweren inden for krammevidde i en hed omfavnelse, og halvanden times gensidigt bombardement af sanser og krop kunne nu begynde . Som det er fremgået af tidligere anmeldelser, har jeg gerne haft lidt flydende med, og dagen i dag var ingen undtagelse. Jeg havde ud over en beskeden julegave taget Nikitas yndlingsdråber med til fælles fornøjelse. Jeg havde derimod ikke tænkt på figurdrejede jødekager, så hun måtte tage til takke med den ægte vare, da vi nåede så langt. Imidlertid stod der på kommoden i skæret af et par stearinlys et sirligt arrangeret chokoladefad . Vi bænkede os indledningsvis, og over de gode dråber med udsigt til det kæmpestore billede på væggen – som jeg i den grad vil komme til at savne – af Nikita med den hjerteformede som absolut højeste punkt, fik vi hul på den vanlige gensynshyggesnak. På et tidspunkt nåede vi også naturligt frem til den kødelige hygge og diverse duskeruskerier. De ting skal jeg ikke gå i enkeltheder med . Jeg kan dog ikke dy mig for at nævne et uforglemmeligt syn undervejs: Vi havde lagt os lidt skråt på sengen, og Nikita sad på mig med ryggen til. Jeg havde således udsigt til førnævnte billede på væggen, hvor en smilende Nikita på knæ kigger en direkte ind i øjnene med hendes hjerteformede vandflywer som højeste punkt. Jeg kunne således nyde Nikita både for fra og bag fra på samme tid . Et spejl kunne ikke have haft større virkning. Det kunne nok have været en omvendt selfie værd. Alt godt får en ende. Det sidste, som Findus så af Nikita forleden, var hendes baglygter i mørket. Det sidste, jeg så, var hendes forlygter. Samt hendes blå, blanke øjne, inden døren sagte gled i. Jeg skal ikke nægte, at Nikita efterlader sig et tomrum, for hun nåede at blive et fast og skattet indslag i min tilværelse i over to år . Jeg begræder ikke i klassisk forstand Nikitas beslutning, for jeg har hele tiden vidst, at dette kun var en fase i hendes tilværelse, og at hun på et tidspunkt ville nå frem til en ny. Jeg vil derimod glæde mig over den tid, der er gået godt, for den kommer som bekendt ikke skidt igen, og jeg vil derfor ønske Nikita al mulig held og lykke på den vej frem, som hun nu har valgt at slå ind på . Kys og kram fra en X’et gæst. :wub: Kære BX Rigtig flot beskrivelse, men med al respekt vil jeg tillade mig at påpege at der sandsynligvis ikke er nogen herinde, som er så svagtseende, at du behøver at lave teksten så stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 18. December, 2014 Nu er Bx et godt stykke oppe i alder. Så det er nok ham der har brug for de store bogstaver ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 18. December, 2014 Nu er Bx et godt stykke oppe i alder. Så det er nok ham der har brug for de store bogstaver Eftersom vi nok er nogen der læser om dette afdansningsbal med om ikke tårevædede øjne - så ihvertfald meget blanke, vemodige øjne , så er tekststørrelsen ganske passende. Venligst Spunsen/Bundstokken 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 18. December, 2014 god anmeldelse og fint farvel 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 244 Skrevet 18. December, 2014 Flot anmeldelse/omtale Borende X. - Maestro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. December, 2014 Kære BX Rigtig flot beskrivelse, men med al respekt vil jeg tillade mig at påpege at der sandsynligvis ikke er nogen herinde, som er så svagtseende, at du behøver at lave teksten så stor Tak Titman. Det med tekststørrelsen er en fejl fra min side. Normalt sidder jeg og skriver direkte på forum med de rettelser, det altid medfører, men i dag havde jeg valgt først at skrive på et dokument samt kopiere og klistre. Jeg har ikke selv opdaget forholdet. Men generer det, kan folk jo ændre på skærmstørrelsen :D. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 18. December, 2014 Ja det billede har en fantastisk effekt. Har oplevet det på nøjagtig samme måde som dig, og giver dig helt ret i at et spejl ikke kunne have gjort det bedre.. Jeg er iøvrigt blevet lovet en kopi af billedet, mod at det bliver hængt op i soveværelset derhjemme....... Jeg tror bare at alle mine kurser og erfaring i forhandlingsteknik, coaching og konflikthåndtering kommer gevaldig til kort her Men minderne har man da lov at ha'.. Ville da helt sikkert sige ja til dette tilbud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borge 34 Skrevet 18. December, 2014 Tak for en flot anmeldelse. Og teksten passer fint til begivenheden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. December, 2014 Hey BX. En flot og anerkendende beskrivelse, du her giver af, en dejlig pige. Dejligt, at i havde skønne 1.5 time sammen BX. Ja nu, har jeg ikke besøgt Nikita i KBH. har derfor ikke set billedet. Men tilbudet hun gav til Butch1 ja det tilbud tager jeg gerne. Og hænger det gladeligt op. Men BX. Var det dig der overhalede mig på vej hjem på denne her. https://www.facebook.com/video.php?v=209035282628266 Hygge og fed torsdag til dig. Nyd minderne BX Jeg nyder dem hver dag. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. December, 2014 Og for os der ikke læser så hurtigt, er det jo godt at BX også har skrevet langsomt...... ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. December, 2014 Ja det billede har en fantastisk effekt. Har oplevet det på nøjagtig samme måde som dig, og giver dig helt ret i at et spejl ikke kunne have gjort det bedre.. Jeg er iøvrigt blevet lovet en kopi af billedet, mod at det bliver hængt op i soveværelset derhjemme....... Jeg tror bare at alle mine kurser og erfaring i forhandlingsteknik, coaching og konflikthåndtering kommer gevaldig til kort her Men minderne har man da lov at ha'.. Som gog ville jeg da frygteligt gerne have taget imod dette tilbud. Hvis jeg havde fået det. Men min kone ville næppe have forstået, hvorfor denne hende helt ukendte pige partout skulle hænge over sengegærdet :mrgreen:, og min chef ville nok også have gloet en kvart, hvis jeg havde hængt det op på mit kontor :ugeek:. Så dette billede bliver jeg nok, desværre kun, nødt til at gemme i hjertet og lagre på hornhinden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. December, 2014 Men BX. Var det dig der overhalede mig på vej hjem på denne her. https://www.facebook.com/video.php?v=209035282628266 Haha, nej da, det tror jeg ikke. Jeg ankommer nemlig altid på cykel ledsaget af min sorte stresscontainer. Måske var det Knallert, der var på mission? :lol: :lol: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. December, 2014 (edited) .... De mere alvorlige og seriøse stunder, på puden, efter leg, vil altid være en del af den jeg er og især blev. Det er sgu' godt formuleret, og jeg giver dig en cadeau for den. Jeg er trods min fremskredne alder nemlig heller ikke upåvirket af mødet med denne unge, eftertænksomme kvinde. Især hæfter jeg mig ved dit "blev". Det signaliserer forandring og/eller proces. Og er der nogen, der har ændret mit syn på "branchen" og pigerne, så er det Nikita. Redigeret 18. December, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2014 Tak for en god beretning, fra en sikkert vellykket hyggestund, men vel også lidt vemodigt efter så mange gode stunder i hinandens selskab.. Du går vel rundt med et "positivt tomrum" hvis noget kaldes sådan..? Ingen kan vist være i tvivl om at i har haft nogle fantastiske timer sammen som ingen kan tage fra dig, og de kommer heldigvis aldrig skidt tilbage.. Held og lykke til dig Nikita.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. December, 2014 (edited) Tak for en god beretning, fra en sikkert vellykket hyggestund, men vel også lidt vemodigt efter så mange gode stunder i hinandens selskab.. Du går vel rundt med et "positivt tomrum" hvis noget kaldes sådan..? Ingen kan vist være i tvivl om at i har haft nogle fantastiske timer sammen som ingen kan tage fra dig, og de kommer heldigvis aldrig skidt tilbage.. Jow Ludvig, der bliver da et tomrum efter et sådant forrygende og intenst bekendtskab, som jeg har fået lov til at nyde. Og måske kommer der da også en slags "tømmermænd". Jeg ved det ikke. Jeg fik efterhånden opbygget et solidt og tillidsfuldt bekendtskab med Nikita, som jeg jo har mødt med ret jævne mellemrum. Dette har, som du måske har fornemmet i andre strenge, passet perfekt til min livssituation, og tomrummet kan kun betegne som "positivt", idet jeg - trods den store aldersforskel - synes, at jeg nu går rigere ud af bekendtskabet. Andre "Nikitakendere" vil nok kunne følge min tankegang. Redigeret 18. December, 2014 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 18. December, 2014 Tak, BX og tak Nikita... Nåede aldrig at besøge ND, men jeg skylder hende og TT en kaffe med tilsætning. Og det vil jeg stadig gerne indfri. Jeg sender dig BX og Nikita et langt varmt kram, med ønsket om god vind fremover. KH 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 19. December, 2014 Det var smukt BX - som sædvanlig fra din hånd. Et fantastisk farvel til en dejlig pige, som er elsket og vil bliver savnet af mange. Det bliver ikke let at finde en anden i samme klasse, for når man finder den rette og kemien klinger er det vidunderligt. Jeg nåede desværre ikke at møde Nikita - det irritere mig at jeg var for sløv, men så må jeg glæde mig over at så mange andre pragtfulde mænd nåede det. Og til sidst vil jeg ønske Nikita held og lykke i fremtiden. Mvh. Manica 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bangbros Skrevet 19. December, 2014 (edited) Super anmeldelse, selv om det jo reelt er lidt spild, når nu butikken er lukket Måske en lettere afsporing, men har afdansningen taget så hårdt på damen at hun er sendt hjulbenet ud mod fremtiden? Jeg mener da nok hun plejer at komme med en kæk kommentar eller to Redigeret 19. December, 2014 af Bangbros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 19. December, 2014 Super anmeldelse, selv om det jo reelt er lidt spild, når nu butikken er lukket Hej Bangbros, Hvis det at rose, smigre og værdsætte min rolle som glædespige kan betegnes som spild, så ja... Så er det første skriv i denne tråd spild. har afdansningen taget så hårdt på damen at hun er sendt hjulbenet ud mod fremtiden? Jeg mener da nok hun plejer at komme med en kæk kommentar eller to Og det er sødt af dig at bekymre dig om mine ben... Jeg kan forsikre dig om, at de stadig kan samles, men det kunne jo så være, at man havde andet at tage sig til, end at være klar til at skrive på EG 24/7... Ik'? Såehm... Kære BX, Tak for de søde, varme ord og afskedssalut. Og ja, tak til alle der har møgforkælet mig her den sidste tid. Jeg har følt en stor og varm værdsættelse fra jer - det har været en fryd uden lige, og jeg er i det hele taget en heldig kvinde. Af hjertet TAK! 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bangbros Skrevet 19. December, 2014 (edited) Tænker bare at en anmeldelse jo er tænkt som en hjælp til evt. kommende gæster Og i den sammenhæng skal ordet spild også fortolkes, Det var bestemt ikke rettet mod din indsats som glædespige Læs nu ikke noget grimt i det jeg skriver, vel Redigeret 19. December, 2014 af Bangbros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 19. December, 2014 Læs nu ikke noget grimt i det jeg skriver, vel Det gør jeg bestemt heller ikke - promise! Jeg er jo bare kæk! ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg