Hop til indhold
Gæst

Nytårsfortsæt....

Recommended Posts

Gæst

Ham fyren du link'er til er mindst halvt så gammel som mig, og ser væsentligt bedre ud. Men der er flere af øvelserne jeg kan klare. Armbøjninger kan jeg køre 30 af uden videre, og jeg løfter mig fint op i barren, det prøvede jeg sidst i fitnessrummet på FKK-Artemis, så det skulle jeg måske dyrke lidt mere. Har dog ikke prøvet at løfte mig helt op i strakte arme.

Hvor træner du henne? Jeg er i Fitnessdk.

Hvis du kan tage 30 armstrækninger uden pause og hæve dig op i baren kan kan det da ikke se helt skidt ud for dagsformen Louie :D . Måske du skal være med på udfordringen :D

Hvis jeg nogensinde kommer på Artemis skal jeg også klart prøve deres træningscenter.

Jeg er i fitnessworld :)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det program ser rigtig godt ud. Men skal du ikke have noget ben på også? Du kan bare lave squats uden vægt, men hvor du laver det rigtig langsomt. Eller evt have en rygsæk på med vægt i, hvis det er fordi det er noget du skal kunne lave derhjemme?

Det er nu ikke et program - det er mit mål.. men du har helt ret. Der er ikke ben med i udfordringen. Derfor har jeg også indlagt ben i mit træningsprogram - ligesom jeg træner de forskellige muskelgrupper på et væld af andre måder også... men målet er det, der bliver vist på videoen og det har jeg hele tiden for øje. Den meget svære muscleup f.eks. som fyren starter med er jeg ikke i stand til at lave endnu, så jeg har splittet øvelsen op i to og træner dem hver for sig og når jeg på et tidspunkt bliver stærk nok kan jeg sætte dem sammen :D

ideen med langsomme squats evt med rygsæk er god... squats på et ben og det andet ben strakt er også en der niver :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

..... har i et sådant??

Havnebumsen har :-P  Jeg vil fandeme løbe et Halvmarathon i 2015!!!!!!!!! Nu skal det sgu være!!!! har været igang med træningen et par gange før, men der er altid noget som er kommet i vejen, primært dårlige undskyldninger :???: Men det sker ikke denne gang! Fede løbesko er købt, løbetights og motivationen er helt i top.. Her kommer jeg :-P

Uha, det er fandeme mange km. Hvor langt kan du løbe nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld jeg bliver seriøs i hyggehjørnet ;-)

Når folk bliver skadet af løb skyldes det som regel to ting;

1. De træner fuldstændig forkert. De tror de lige skal starte fra scrach og så gå ud og løbe 5 km eller mere. Og gerne på under ½ time. Og så næste gang man løber, kan man sikkert løbe 10 km. Løbetræning skal startes langsomt op med gang/løb/gang osv. Starter man forfra skal man regne med min. 10 uger før man kan løbe 5 km i streg

2. De løber i forkert fodtøj.  Gå ind i en seriøs forretning og betal så de 1.000,- kr. eller mere som et par ordentlige løbesko koster. Men så bliver man testet og finder ud af om man pronerer. OG det gør de fleste i mere eller mindre grad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Uha, det er fandeme mange km. Hvor langt kan du løbe nu?

13 km for 3 mdr siden. Men så fjernede et fjols Solen og erstattede det med regn. Min Frisure var allergisk for regn , så satte en stopper for de fysiske udfoldelser. Vil starte op på løbebånd denne gang, indtil vejret arter sig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Undskyld jeg bliver seriøs i hyggehjørnet :wink:

Når folk bliver skadet af løb skyldes det som regel to ting;

1. De træner fuldstændig forkert. De tror de lige skal starte fra scrach og så gå ud og løbe 5 km eller mere. Og gerne på under ½ time. Og så næste gang man løber, kan man sikkert løbe 10 km. Løbetræning skal startes langsomt op med gang/løb/gang osv. Starter man forfra skal man regne med min. 10 uger før man kan løbe 5 km i streg

2. De løber i forkert fodtøj.  Gå ind i en seriøs forretning og betal så de 1.000,- kr. eller mere som et par ordentlige løbesko koster. Men så bliver man testet og finder ud af om man pronerer. OG det gør de fleste i mere eller mindre grad.

Det med rødt er vigtigt. Start endelig forsigtigt op. En halvmarathon er opnåeligt for de fleste, men start langsomt. Og løb den så i efteråret, så man har god tid til at træne til sommer.

Hvis du Havnebums kan løbe 13 km, så er der slet ikke så langt igen. Hvis du træner op til 18 km, så kan du også løbe en halvmarathon.

Been there, done that.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det med rødt er vigtigt. Start endelig forsigtigt op. En halvmarathon er opnåeligt for de fleste, men start langsomt. Og løb den så i efteråret, så man har god tid til at træne til sommer.

Hvis du Havnebums kan løbe 13 km, så er der slet ikke så langt igen. Hvis du træner op til 18 km, så kan du også løbe en halvmarathon.

Been there, done that.

Nu skal du huske at læse for " for 3 mdr siden"

På stående fod med alt for meget julemad i maven, lidt hidsige julefrokoster og 3 mdr pause bliver den nok lidt presset, hvis jeg skulle løbe 13 km i morgen.

I øvrigt er det heller udevejr, så overvejer ikke at teste om jeg kan :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I øvrigt er det heller udevejr, så overvejer ikke at teste om jeg kan :smile:

Ja "gode" undskyldninger er der nok af :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal du huske at læse for " for 3 mdr siden"

På stående fod med alt for meget julemad i maven, lidt hidsige julefrokoster og 3 mdr pause bliver den nok lidt presset, hvis jeg skulle løbe 13 km i morgen.

I øvrigt er det heller udevejr, så overvejer ikke at teste om jeg kan :smile:

Der findes ikke dårligt vejr,  men kun forkert  påklædning og dårlige undskyldninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit store problem med vægttab og det at komme i bedre for er i høj grad den manglende motivation, tror jeg mangler en ung fit kvindelig indstruktør som ser godt og flirter helt vildt så ville jeg gladeligt møde op og træne flere gange om dagen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Havnebums: Udevejr - tjae, joe sådan da. Du kan ihvertfald godt løbe ned til 0 grader, nogen siger endda ned til minus 10.

Hvis du har løbet 13, så kan du også gøre det igen.

Iøvrigt en god ide til at holde motivationen er at føre en log med km løbet. Og så have et mål pr. Md. Jeg bruget en separat kalender til dette. Så kan man lynhurtigt se om man er 'on track'

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit store problem med vægttab og det at komme i bedre for er i høj grad den manglende motivation, tror jeg mangler en ung fit kvindelig indstruktør som ser godt og flirter helt vildt så ville jeg gladeligt møde op og træne flere gange om dagen ;)

Hej Slave Randers

Hvis ikke du vil søge din motivation fremmet hos en af profpigerne med pisk og klemmer, som du sikkert i forvejen frekventerer, så er der mulighed for at købe motivationen hos denne Rikke:

http://www.rikke-hansen.dk

Jeg er sikker på, at når bare du spenderer nok, kommer motivationen helt af sig selv. Fuldpakke formedelst 90.000kr.

Selvfølgelig ved jeg ikke, om hun ser godt eller flirter vildt, men fit og kvindelig er hun. Og vildt dygtig ser hun ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig ved jeg ikke, om hun ser godt eller flirter vildt, men fit og kvindelig er hun. Og vildt dygtig ser hun ud!

Fit er hun, men ikke specielt kvindelig efter min mening, men smag og behag er selvfølgelig forskellig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Havnebums: Udevejr - tjae, joe sådan da. Du kan ihvertfald godt løbe ned til 0 grader, nogen siger endda ned til minus 10.

Hvis du har løbet 13, så kan du også gøre det igen.

Iøvrigt en god ide til at holde motivationen er at føre en log med km løbet. Og så have et mål pr. Md. Jeg bruget en separat kalender til dette. Så kan man lynhurtigt se om man er 'on track'

Det aller vigtigste er man lærer af sine fejl  :-P

Reflekterer over hvad gik galt og ændrer det til næste gang. I skrivende stund er det mørkt, blæser og regner. Det kan tænde en at løbe i, for nu kæmper man virkelig for sagen. Men af skade bliver man klog! Jeg mister motivationen, når jeg for mange løbepas er i øvvejr.

Derfor er løbebåndet bedre! til det bliver fedt at løbe udenfor. Du kan ikke direkte føre løbebåndet over i almindelig løb, men det har nu alligevel en positiv indvirkning. Så når foråret kommer er man ikke helt på Scrath, langtfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...