Hop til indhold
Gæst

Nytårsfortsæt....

Recommended Posts

Gæst

..... har i et sådant??

 

Havnebumsen har :-P  Jeg vil fandeme løbe et Halvmarathon i 2015!!!!!!!!! Nu skal det sgu være!!!! har været igang med træningen et par gange før, men der er altid noget som er kommet i vejen, primært dårlige undskyldninger :???: Men det sker ikke denne gang! Fede løbesko er købt, løbetights og motivationen er helt i top.. Her kommer jeg :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvorfor vil i det?

Og det er et seriøs spørgsmål, hvorfor i al verden udsætte sin krop for noget den ikke har godt af?

Motion er fint, meget motion er meget fint, for meget motion er nedbrydende.

Mit nytårsfortsæt?

Fortsæt i 2015, hvad jeg har gjort og lavet i 2014. Og det er ikke helt så nemt at gøre, som det er at skrive :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke om det er et nytårforsæt. Men mit træningsmål senest december 2015 er det her:

 

 

Derudover håber jeg bare at 2015 bliver ligeså fantastisk som 2014 :D

 

God jul og godt nytår derude!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

..... har i et sådant??

 

Havnebumsen har :-P  Jeg vil fandeme løbe et Halvmarathon i 2015!!!!!!!!! Nu skal det sgu være!!!! har været igang med træningen et par gange før, men der er altid noget som er kommet i vejen, primært dårlige undskyldninger :???: Men det sker ikke denne gang! Fede løbesko er købt, løbetights og motivationen er helt i top.. Her kommer jeg :-P

 

Havne, giver du ikke lige et foto af dig i de der tights? Uden noget under!  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havne, giver du ikke lige et foto af dig i de der tights? Uden noget under!  :wub:

Rom bliver ikke bygget på en dag, men jo :-P

 

@ Århuselsker Jeg har hørt Marathon ikke er godt for hjertet! Den lange tid hjertet er belastet skulle på sigt skade det. Men har nu ikke hørt det er tilfældet ved halvmarathon

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bør vælge sit nytårsforsæt med omhu og realisme, mit er: Jeg vil ikke fornægte mig noget jeg har lyst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil have mere tid med mine kære, tage dem med ud og rejse...

På mit job vil jeg kramme og kysse de skønne børn meget mere og give dem alt det deres forældre desværre ikke magter. Planlægge den fedeste sommerferie for dem...

Mig selv vil jeg give mere plads til at være bare mig og huske at passe på mig selv. Forkæle mig med massage flere gange end de to det er blevet til i år. Skubbe til min glæde og lykke, ved at være sammen med mine skønne venner/ veninder og mine børn. Love mig selv mere fri og god rødvin. Masser af god sex og nærvær.

Jeg vil videre indenfor mit fag med flere kurser og overbygning af uddannelse. Give flere penge til wspa, green peace, red barnet og forkæle mine kære...

Ud over det vil jeg ud og høre alt det musik jeg kan, Skanderborg, acdc, grøn koncert, vi rocker osv osv hele sommeren smil.

Glædelig jul og godt nytår til jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bør vælge sit nytårsforsæt med omhu og realisme, mit er: Jeg vil ikke fornægte mig noget jeg har lyst til.

 

Det kan godt blive farlig, og helt sikkert sjovt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er et nytårforsæt. Men mit træningsmål senest december 2015 er det her:

 

Ham fyren du link'er til er mindst halvt så gammel som mig, og ser væsentligt bedre ud. Men der er flere af øvelserne jeg kan klare. Armbøjninger kan jeg køre 30 af uden videre, og jeg løfter mig fint op i barren, det prøvede jeg sidst i fitnessrummet på FKK-Artemis, så det skulle jeg måske dyrke lidt mere. Har dog ikke prøvet at løfte mig helt op i strakte arme.

Hvor træner du henne? Jeg er i Fitnessdk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke om det er et nytårforsæt. Men mit træningsmål senest december 2015 er det her:

 

 

Derudover håber jeg bare at 2015 bliver ligeså fantastisk som 2014 :D

 

God jul og godt nytår derude!

 

Det program ser rigtig godt ud. Men skal du ikke have noget ben på også? Du kan bare lave squats uden vægt, men hvor du laver det rigtig langsomt. Eller evt have en rygsæk på med vægt i, hvis det er fordi det er noget du skal kunne lave derhjemme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit nytårsfortsæt er at være endnu mere tro mod mig selv...favne min maskuline power og kraft endnu mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit eller faktisk mine for jeg har 2 måske 3 man skal jo ikke love sig selv mere end man kan holde.

1 Komme ned i vægt og komme i form.

2 få styr på mit liv og mit firma at jeg ikke skal arbejde 60 timer i ugen

3 måske hvis formen og knæet kan holde til det løbe et 1/2 maraton måske et helt maraton.

Del dette indlæg


Link til indlæg

3 måske hvis formen og knæet kan holde til det løbe et 1/2 maraton måske et helt maraton.

Jeg legede med tanken om at løbe en ½ eller en hel maraton for nogen år siden. Jeg synes bare jeg hører fra flere sider, hvordan folk får skader i knæene af det. Så tanken er droppet, jeg træner for mit velvære, ikke for at nå et "mål", som ikke er sundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg løb Lillebælt halvmaraton i 2013 uden nogen form for træning forud, lige bortset fra ca 20 sek. løb på løbebånd da jeg skulle købe løbesko 3 dage før:)

Der gik da godt nok lige en uges tid bagefter før jeg igen ku gå normalt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg legede med tanken om at løbe en ½ eller en hel maraton for nogen år siden. Jeg synes bare jeg hører fra flere sider, hvordan folk får skader i knæene af det. Så tanken er droppet, jeg træner for mit velvære, ikke for at nå et "mål", som ikke er sundt.

Du skal bare have nogle ordentlige løbesko.....nogle der kompenserer for pronering hvis det er det du har.

Enhver seriøs sportsbutik har et løbebånd til formålet, hvor de kan se hvordan din løbestil er, og deraf finde de helt rigtige løbesko.

Men et par flade gårdsanger sko skal du nok ikke regne med at det bliver. Ordentlige løbesko er alfa og omega for vellykket træning og løb.......og de koster så også derefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var for nogen tid siden forbi Marathon Sport, Østerbrogade 19. Jeg prøvede samtlige deres sko (næsten) og havde udtalt pronering på dem alle, så ekspedienten opgav at sælge mig noget! Købte senerehen et par billige Asics i Fields, der har fungeret upåklageligt. Så jeg er altså Asics-fan indtil videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg legede med tanken om at løbe en ½ eller en hel maraton for nogen år siden. Jeg synes bare jeg hører fra flere sider, hvordan folk får skader i knæene af det. Så tanken er droppet, jeg træner for mit velvære, ikke for at nå et "mål", som ikke er sundt.

 

Helt enig jeg træner også kun for velværet skyld. Det der med at træne for at nå et "mål" har jeg aldrig set fidusen i, men al respekt for dem, der har de lyster :smile:

Jeg har ingen nytårsfortsætter og er ej heller tilhænger af det. Jeg mener at man bør nyde livet, så længe man har det; om det så indebærer, at man løber et halvmaraton hver dag, ryger 50 smøger, eller spiser 2 kilo slik om dagen... 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja mit nytårsfortsæt er, at knalde mere end sidste år (det giver god motion :D), at deltage i flere sex-marathon dvs. sex parties på over 8 timer :D

I år er det vist blevet til mere end 8-10 stykker :D

 

Antal piger som jeg har været intim med, har jeg for længst opgivet at tælle, det er spændende og sjov hver gang :D

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit er at udsætte alt træls arbejde til imorgen, det kan jo være at man ikke er der mere imorgen og så har man jo ikke spildt en dag i sit godt liv på noget træls ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...