Hop til indhold
Guest Sandra Dee's Place

Anmeldelse af Montezi ;-)

Recommended Posts

Guest Sandra Dee's Place

Tja, i efterlyste det tit i chatten da jeg kom der...så nu prøver jeg...på trods af at jeg ikke er for god til hverken at fortælle eller skrive.

Sagen er, torsdag morgen landede jeg hos min kollega Dark.....og vi havde jo arrangeret hvert et minut frem til søndag morgen hvor turen går mod fastlandet igen.

Dark arbejder i en sexklub, hvor jeg selvfølgelig skulle med ned og se (erfaring...lig nul...en tur på swingerklub for ca 1 år siden med en ven er alt!) - men der var noget workshop med deep throath, jeg vildt gerne ville se (Y)

Men, nu kendte jeg jo ingen dernede....og tanken var at jeg nok ville blive en kende opstemt, så tænkte....jeg tager chancen og skriver til Montezi, med lidt held er han ledig og klar på en sexdate ;-)

Han var godt nok på job :-/ men lidt overtagelse, så var han klar og kom så efter arbejde.

Det skal lige siges...Dark og jeg mødte op i nissekjoler og matchende strømper (der blev kigget en del til og fra bilen :-) ) og synes selv vi var lidt fine at se på ;-)

Nå, men for mit vedkommende gik der nogen timer inden Monte havde fri, så ind og se på workshop og snakke med de forskellige om alt muligt. Men ingen sex. Fik nu pænt mange bud, fra både mænd og piger...specielt en af de ansatte piger midt i tyverne var en del efter mig, da hun mente jeg var ret pæn - takkede dog pænt nej til alle....jeg havde jo en date.

Folk der kender Monte herinde fra ved godt han har en stående joke med at han kun er til dyresex med marsvin (eller er det et hamster?!) jeg havde personligt anskaffet mig et af slagsen til batterier, som jeg startede med at give ham....og havde selvfølgelig behørigt spurgt om det var ok med lidt dyresex denne aften haha

Med tanke på hvad den mand har udsat mig for gennem tiden...gik jeg faktisk ret meget og glædede mig til at blive "mishandlet" lidt igen.

Jeg vil sige, jeg ved der stod folk og kiggede på os, ligemeget hvor og hvad vi lavede....så vi har vidner....men rent faktisk havde vi ganske alm vanillesex hele aftenen, intet perverst af nogen art ;-)

Man kan så tænke....gider jeg det igen, nu jeg satte næsen op efter sjov?

Tja, lad mig sige det sådan her, (sarte sjæle bedes springe næste afsnit over ;-) )

Ja, for det forunderlige ved Monte, i hvert fald lige med mig...er at vi passer 100% sammen fysisk. Med andre ord, passer det med at hver evig eneste stød i mig, er så fantastisk afstemt at jeg kvitterer med en sprøjteorgasme :-o (og ja, han ER gentleman nok til at sende mig væk og tørre op - good style (Y)

Så jeg gad faktisk så meget...at dagen efter inviterede jeg ham ud til Dark, med henblik på mere sex.

Ja, så kvitterede han med at falde i søvn på sofaen.....hahahaha....jeg gav op, smed ham i seng og så sov vi.

Men kl. Et eller andet gik det galt, så vågnede han....aner ikke hvor længe inden, men jeg husker tydeligt scenariet....jeg blev ganske enkelt vækket ved at han jagede Sin pik i min røv.....aaaaaaaaahhhhhh men altså.....så blev jeg da vækket haha

Jeg må tilstå, når jeg har sex lægger jeg ikke mærke til tiden, men vi var vel i gang nogen timer....

....og sov så igen....

Men gudhjælpe mig om ikke scenariet gentog sig, denne gang var det et blowjob han ville have....hvad han ønskede fik han ;-)

Jeg takker for et par festlige indslag på min Kbh tur...og jeg håber faktisk at Monte giver sit bidrag med, til det jeg ikke ved noget om, da jeg sov ;-)

Stederne: tror de er fine...så det ikke, havde sex

Indgang...same same

Manden...10/10

Sexen... 10/10

Gentagelse....tja, hvis lejligheden byder sig, takker jeg næppe nej ;-)

Ps. Hvis i lokker Monte til at skrive....kan han måske fortælle om det var ok at få blowjob af to piger på en gang...mens resten af sexklubben kiggede på ;-)

Redigeret af Sandra Dee's Place

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he man bliver jo helt misundelig på Monti ;) nej fedt du havde en god tur til øen og fint med et frisk pust nu må vi bare håbe at det store grimme misundelses fjæs ikke springer frem og spiser jer begge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Min holdning til misundelse er at det er en negativ følelse baseret på at man gerne vil opleve det andre oplever.

Heldigvis er jeg typen der går efter at få det som jeg vil....frem for at blive misundelig ;-)

Tak fordi i gad læse med og kommentere :-)

Redigeret af Sandra Dee's Place

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjov anmeldelse den var anderledes, de andre piger må gøre det samme, ring eller skriv endelig til mig tak. Det er jo trods alt snart jul piger.

Så så Energy. Mig og min gode ven er blevet inviteret på bordel nytårsaften, det må da være en oplevelse i særklasse. Du kunne jo tage med, og få en oplevelse i særklasse.

Mvh. Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var et par ganske fine dage ;)

Jeg elsker at vække mine dukker ved at begynde at kneppe dem mens de sover... det er priceless at se deres forvirrede ansigstudtryk som udvikler sig til nydelse - faktisk blev Sandra vækket to gange med en stiv penis

I klubben var der ganske mange misundelige blikke da jeg knaldede hende både i salen og i baren - men hun var ikke klar til flere fyre og ville kun knalde med mig... nogle virkede irriterede over at jeg ikke delte :) et af højdepunkterne var som nævnt af Sandra da jeg sad i baren mellem hende og en af mine klub-veninder, da de pludselig begge dykkede ned og begyndte at sutte min pik i fællesskab... hold nu kæft det var fedt, og jeg elsker jo at have tilskuere når jeg dyrker sex... alt for lækkert.

Så alt i alt var det et dejligt gensyn med Sandra

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mega fedt skriv Sandra

 

Er der ved at udvikle sig en trend om at vi GPer gerne må anmelde virkelig fede dates ?? for så vil jeg da elske at deltage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mega fedt skriv Sandra

Er der ved at udvikle sig en trend om at vi GPer gerne må anmelde virkelig fede dates ?? for så vil jeg da elske at deltage :)

Jeg ved ikke lige om det er en trend, men har du lyst så giv den da bare gas.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har Sandra og Montezi nok deres fælles gode grunde til at skrive deres små anmeldelser af hinanden under "Hyggesnak", og ikke i de normale fora til anmeldelser.

 

Jeg tror ikke at der kommer noget godt ud af, hvis glædespiger begynder at skrive anmeldelser af deres gæster, der har betalt dem for at have sex med dem.

 

Det gør der nok heller ikke, hvis restauranter eller frisører gør det samme.

 

Efter min mening gør glædespiger klogt i at holde sig til at kommentere på kundernes anmeldelser efter nøje overvejelse.

 

Jeg hører ikke til dem der mener at kunden altid har ret, og har han efter gp's eller klinik's mening ikke ret, der er det på sin plads med et genmæle.

 

Men for eget vedkommende er jeg ret overbevist om at jeg næppe nogensinde har imponeret en gp med min præstation eller mangel på samme, men jeg har betalt for det, og så findes der måske nogle der er mere følsomme end jeg, der måske ville blive mere ramt end jeg, hvis en gp for til tasterne :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Mega fedt skriv Sandra

 

Er der ved at udvikle sig en trend om at vi GPer gerne må anmelde virkelig fede dates ?? for så vil jeg da elske at deltage :)

 

Jeg ved ikke hvad der er trend, da jeg sjældent er herinde ret lang tid (som regel for lige at lave en annonce!) - men min baggrund for det er at Monte har skrevet om vores første møde, og flere har i sjov spurgt efter an anmeldelse fra min side.

 

Så Jeg benyttede mig af lejligheden

 

(- også for at *prale* med at jeg naive GP har været på mit livs første oplevelse med en sexklub :D )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg går og overvejer om jeg skulle være lidt god ved mig selv og bruge lidt penge på ham Montezi.

Kysser han godt? Har han baberede balder og løg? Og hvad tager han for en times Boyfriend-Experience (BFE)?

Nå ja, giver han sorte kys?

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg går og overvejer om jeg skulle være lidt god ved mig selv og bruge lidt penge på ham Montezi.

Kysser han godt? Har han baberede balder og løg? Og hvad tager han for en times Boyfriend-Experience (BFE)?

Nå ja, giver han sorte kys?

:D

 

Han tager en halvtreller for en nat og han er glat alle de rigtige steder, slikker endda også røv hvis ikke du har hæmorider! Hva, hvad venter du på?

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han tager en halvtreller for en nat og han er glat alle de rigtige steder, slikker endda også røv hvis ikke du har hæmorider! Hva, hvad venter du på?

Mere vigtigt.......er fransk med eller uden lømmel pose?

Sluger han?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Han tager en halvtreller for en nat og han er glat alle de rigtige steder, slikker endda også røv hvis ikke du har hæmorider! Hva, hvad venter du på?

Kan ikke svare, er på vej til Monteland! :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha, prisen er en anden hvis vedkommende har en diller :P

Hmmm Hr. Nille er vidende om denne omtalte tyrs priser, hvis man har en diller. Skylder Hr. Nille så ikke en anmeldelse af hans køb hos denne Montezityr :D Eller er Nille hans pimp :D

Kan transelskerne få en tur med montezityren hvor montezityren er iført kjole og højhælede samt en paryk af naturlige årsager :D

Seriøst, tak for en anderledes anmeldelse, det var et pudsigt og sjovt tiltag.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahaha... man kan da heller ikke lade Jer være alene i en time - så kører man ned for at træne og kommer hjem til det her galskab :D I er sgu for sjove

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke at der er nogen der har spurgt til højde og "drøjte", og om han er sprød  :D

 

Savner også og høre om hans nødder er gode? Store og faste, naturlige og eller silikone :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...