Hop til indhold
emmoh

Økologisk vs. silicone

Recommended Posts

Tja, emnet giver vist egentlig sig selv  :-P

 

Personligt synes jeg at det er rigtig trist at piger/kvinder med ikke-deforme bryster pumper dem med silicone.

 

Synes selv at bryster i alle størrelser er dejlige (dog ikke mande-bryster).

 

Input fra GP er mere end velkomne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at naturlige bryster kan være noget af det smukkeste men jeg har også oplevet plastik der var virkelig flot lavet og dejlige at røre ved.

Har selvfølgelig også oplevet det modsatte hos begge så det bliver status quo herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan lide smukke bryster.

Så om de er store, små, ægte eller assisterede betyder ikke så meget.

Men engang imellem træder babsomanen i karakter og det kan ikke blive stort og fake nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker helt klart naturlige.

Men, nu hvor jeg kommer til at tænke på den serie med "mærkelige" bryster, som blev lagt ind for nylig, indrømmer jeg, at silicone ikke ville have skadet på et par af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er dedikeret babsoman og kan kun lide store bryster d+ skål og er ligeglad med om de er fake eller ej.

Små bryster finder jeg frastødende :-p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er dedikeret babsoman og kan kun lide store bryster d+ skål og er ligeglad med om de er fake eller ej.

Små bryster finder jeg frastødende :-P

 

Sjovt; små bryster finder jeg tiltrækkende. Sådan er du jo forskellig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker... At kvinderne er glade for og tilfredse med deres bryster, og så er det egentlig underordnet, hvad andre mennesker mener, da det er dem, der skal rende rundt med disse dejligheder. :)

Og så er det jo kun heldigt, at det for jer mænd er en større slikbutik, hvor udvalget kan tilfredsstille de fleste, og at i selv kan vælge fra og til. :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker... At kvinderne er glade for og tilfredse med deres bryster, og så er det egentlig underordnet, hvad andre mennesker mener, da det er dem, der skal rende rundt med disse dejligheder. :)

 

 

Selvfølgeligt er det underordnet hvad andre mener, og skal også være for hver en kvinde. Men for MIG er det jo ikke underordnet hvad JEG mener.

Hvis nogen spørger mig hvis jeg tænder mest på en person der er født til kvinde, eller en som har opereret sig til kvinde, så er det jo ikke underordnet for mig.  Men på samme gang kan jeg jo sige at jeg håber at vedkommende er tilfreds med det hun er.

 

At en kvinde er glad for sig selv og sine operationer er jo fint, og jeg snakker gerne med hende om alt mellem himmel og jord (hvis hun kan klare det), bare jeg ikke bliver nødt at dele seng med hende.

 

B

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det ved jeg, Bananas. :)

Jeg skrev bare, hvad jeg tænkte... :)

 

Halløjsa ... jeg trykte  på "svar"knappen inden jeg var færdig. Nu er jeg færdig. Nu kan du svare. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa ... jeg trykte på "svar"knappen inden jeg var færdig. Nu er jeg færdig. Nu kan du svare. :smile:

Hihi... Mit svar har ikke ændret sig af den grund. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget forskelligt hvad vi mænd foretrækker, er selv til mindre naturbryster.

Jeg tror at mange kvinder nok overvurderer mandens syn på bryster og satser på kvantitet.

Er pigen sød og kemien passer er alt andet ligegyldigt, selvfølgelig er der piger der har problemer; men overdriv nu ikke piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har dette emne jo været oppe før men jeg giver alligevel mit besyv med igen.

 

Jeg er flaskebarn - øhh. var, det er 60 år siden - min mor havde sgu andet at tage sig til end pyldre om sit barn - det havde hun folk til  :???: - jeg ved ikke om det er derfor jeg er så betaget af bryster - der er nok en Freudiansk forklaring :)

 

Jeg husker et besøg hos en meget barmfager pige - de var store, naturlige, bløde og dejlige - åhhh at begrave sit ansigt i den kavalergang og bruge Babs og Nutte som ørevarmere :grin:  :grin:  :grin: 

 

En anden pige er åleslank og hendes er hjulpet smukt på vej, altso stå og kærtegne den og med blød hånd følge den perkekte runding , det er en lykke at få lov til  :grin:  :grin:  :grin:

 

Min yndlingskøbesexleverandør har næsten mindre bryster end jeg ;)  . og jeg finder dem pragtfulde at kysse og lege med  :D  :D  :D 

 

 

Jeg må konkludere at netop de bryster pigen er glade for, som giver hende selvtillid og som hun bærer med stolthed, det er i mine øjne de smukkeste bryster hun kan have - og jeg nyder dem hvert sekund jeg får lov  :P  :P  

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså noget fis det i har gang i. 

 

Kvinder tager højhælede sko på fordi manden kan lide det. 

Kvinder maler sit ansigt fordi manden kan lide det

Kvinder går med bar hud synlig fordi manden kan lide det

Kvinder har lange negle fordi manden kan lide det

 

så lad nu være med at lade jer dikterer at hvad der nu er politisk korrekt at sige lige nu. at i fortrækker naturlige bryster for det gør vi jo ikke. 

 

Prøv nu at være helt ærlig. Jeg er!! Tør du??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker naturlige bryster.

Jeg har ikke nogen modvilje mod implanterede bryster, hvis de er nogenlunde proportionale i forhold til resten af kroppen og ejerinden har det godt med dem og har bevaret følelsen i dem.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager højhælede på, fordi jeg er en bette skid, og fordi det gør min holdning flottere og mere rank.

Jeg maler mit ansigt, fordi jeg er meget lys og derfor synes, at jeg bliver lidt for leverpostej og fersk uden.

Jeg går med bar hud synlig, fordi det er kedeligt og ensformigt at have burka på 24/7.

Jeg har lange negle, fordi det får mine hænder og fingre til at se slankere og mere feminine ud.

Jeg har ikke kunstige bryster, fordi jeg er ret heldigt velsignet med et par velsiddende C-skåle fra naturens hånd, og var manden i mit liv utilfreds med dem, så havde jeg fundet den forkerte.

Og i øvrigt så er der vist noget med, at kvinder dresser sig op til party i byen - ikke for mændene - men for de andre kvinder... Vi vil vist alle være ballets dronning eller noget. ;)

Så tillæg nu ikke mandens mening i forhold til kvinders valg af udseende så altoverskyggende en rolle... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...