Hop til indhold

Julen er aflyst..!!!

Featured Replies

Skrevet

Ingen gaver i år.. -:)

Skrevet

Hey har du copyright på det billede??? Det ligner bestemt mig den aften Julebajerne blev frigivet!

Skrevet

Ingen gaver i år.. -:)

Det er mig på lørdag til den årlige pigejulefrokost, bare i nissepige kostumet med bar mås og en god flaske Jack d i hånden til at holde varmen hihi...

Glædelig jul og vent bare, han skal nok komme til jer alle smil. Kh Line

Skrevet

Det er mig på lørdag til den årlige pigejulefrokost, bare i nissepige kostumet med bar mås og en god flaske Jack d i hånden til at holde varmen hihi...

Smider du så ikke en selfie ? ? - Eller bedre lad en af de andre piger ta' det . . . .  :D  :D

Skrevet

Smider du så ikke en selfie ? ? - Eller bedre lad en af de andre piger ta' det . . . .  :D  :D

alt for dig søde… du kunne jo også kigge forbi og få den i live… ;) . ses frække . julekys fra line

Skrevet

Hmm hvis du ofte ligger på den måde med bar røv og en flaske Jack D i hånden, har du så prøvet at vågne op med et Kondom hængende ud af Røven??

Ved som Mand man tænker "Det skete bare ikke det der!!!!!!!!"

• 2 weeks later...
Skrevet

I skal ikke forvente jer så meget af julen i fremtiden, og her er forklaringen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.