Gæst Skrevet 10. December, 2014 Hey har du copyright på det billede??? Det ligner bestemt mig den aften Julebajerne blev frigivet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2014 Ingen gaver i år.. - Det er mig på lørdag til den årlige pigejulefrokost, bare i nissepige kostumet med bar mås og en god flaske Jack d i hånden til at holde varmen hihi... Glædelig jul og vent bare, han skal nok komme til jer alle smil. Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. December, 2014 Det er mig på lørdag til den årlige pigejulefrokost, bare i nissepige kostumet med bar mås og en god flaske Jack d i hånden til at holde varmen hihi... Glædelig jul og vent bare, han skal nok komme til jer alle smil. Kh Line Smider du så ikke en selfie ? ? - Eller bedre lad en af de andre piger ta' det . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 11. December, 2014 Ingen gaver i år. Derfor ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2014 Smider du så ikke en selfie ? ? - Eller bedre lad en af de andre piger ta' det . . . . alt for dig søde… du kunne jo også kigge forbi og få den i live… . ses frække . julekys fra line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2014 Det er mig på lørdag til den årlige pigejulefrokost, bare i nissepige kostumet med bar mås og en god flaske Jack d i hånden til at holde varmen hihi... Glædelig jul og vent bare, han skal nok komme til jer alle smil. Kh Line Hmm hvis du ofte ligger på den måde med bar røv og en flaske Jack D i hånden, har du så prøvet at vågne op med et Kondom hængende ud af Røven?? Ved som Mand man tænker "Det skete bare ikke det der!!!!!!!!" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 20. December, 2014 I skal ikke forvente jer så meget af julen i fremtiden, og her er forklaringen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg