Hop til indhold
Nikita Darling

Selfie af min drivvåde mis!

Recommended Posts

Jeg tror, at pensionisten varmer op til sin alderdom:

Aaarrh, nu betyder den der pensionist-titel jo heldigvis ikke, at livet er forbi vel ;)

Desuden er jeg mere til dem, der siger vuf! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aaarrh, nu betyder den der pensionist-titel jo heldigvis ikke, at livet er forbi vel ;)

Desuden er jeg mere til dem, der siger vuf! :)

Vov, vov, vov-vaf, vaf, vuf, vuf ,vuf, vuf.

Logre, logre!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja Nikita skide skægt,,hø  hø hø ,,men må hellere lige få dig en gang over knæet og gi dig et par rap bagi,,så det ikke sker igen. :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden er jeg mere til dem, der siger vuf! :)

 

HAR IKKE SELV PRØVET DET. . . .

 

- Men iflg. mine børn siger en kat vuf, hvis man overhælder den med benzin, og sætter en tændstik til . . .

 

En hund siger miauuu, hvis man lægger den i fryseren til den er dybfrossen, og kører den gemnem en rundsav . . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aaarrh, nu betyder den der pensionist-titel jo heldigvis ikke, at livet er forbi vel ;)

Desuden er jeg mere til dem, der siger vuf! :)

 

Ork,nej.Masser af tid til at få katte. :grin:

 

Jep, især lænkehunde! :wink:

 

Edit: Og dem er der åbenbart masser af.... LMAO

Redigeret af siddharta

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvom jeg ved, og egentlig burde vide fra start, at dette var en drille-tråd, så bliver jeg skuffet hver gang jeg ser på den.

Et ganske kort øjeblik troede den lille lidermås i mit hovede virkelig, at når jeg åbnede tråden, så ville jeg komme til at se Nikitas drivvåde mis . . ... . .. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et ganske kort øjeblik troede den lille lidermås i mit hovede virkelig, at når jeg åbnede tråden, så ville jeg komme til at se Nikitas drivvåde mis . . ... . .. :(

 

Ønskedrøm :!:

Nej, hvis man vil se den, må man opsøge den in natura ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

HAR IKKE SELV PRØVET DET. . . .

- Men iflg. mine børn siger en kat vuf, hvis man overhælder den med benzin, og sætter en tændstik til . . .

En hund siger miauuu, hvis man lægger den i fryseren til den er dybfrossen, og kører den gemnem en rundsav . . . .

Av. Der sank mit hjerte lige et par centimeter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Av. Der sank mit hjerte lige et par centimeter :)

Jeg har heller ikke tænkt mig at prøve . .  ;)  ;)

 

Holder for meget af mine rødder - selv om de kradser og bider en gang i mellem . . .  :)  :) Indtil videre har de sendt 2 hunde til dyrlægen . .  :D  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ønskedrøm :!:

Nej, hvis man vil se den, må man opsøge den in natura ;) ;)

Hej BX :smile:

 

Vidste godt at Nikita er gået på Pension, men at hun også er kommet på Plejehjem?

Er det på St. Kødlyst, Borebjerg, at man kan se Nikita`s våde mis in natura ;)  ;)

Har hørt rygter om et Plejehjem, der har indført fællesbad, efter de har fået en ny beboer,

der meget nemt kan lokke de ældre Herrer i bad hver dag, i stedet for det Årlige ;) ???

Kunne være at man skulle lade sig skrive op til en plads, hvad betyder 30 år, bare det at

 man kan oplever Nikita`s våde mis in natura kan vel nok holde en i live så lang tid :P

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...