Hop til indhold
HG Wells

Glædespige i Bilka

Recommended Posts

Det kommer an på om den omtalte pige arbejder i Bilka eller blot var kunde. Ellers er det klar at jagten går ind blandt de ansatte hvem der er glædespige i fritiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Jeg mødte engang en thaipige jeg havde besøgt på Fisketovet. Hun kom til mig "how are you darling, when you come to me again, you look so handsome" bla bla... det er ikke iorden. - Har aldrig besøgt hende eller stedet igen.

en skam, hun var ellers god

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, den ‎03‎-‎01‎-‎2016 at 07:34:

Jeg mødte engang en thaipige jeg havde besøgt på Fisketovet. Hun kom til mig "how are you darling, when you come to me again, you look so handsome" bla bla... det er ikke iorden. - Har aldrig besøgt hende eller stedet igen.

en skam, hun var ellers god

Du var ikke alene den dag?? :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker. Senest cyklede jeg forbi en lækker tøs, som jeg kiggede efter. Først efter et stykke tid gik det op for mig, hvor havde set hende før. I det her til fælde en pige der også ser godt - men selvfølgelig anderledes - ud uden min pik i munden ;)

Har også i et nærliggende supermarked mødt adskillige østpiger, som en overgang arbejdede fra en lejlighed i nærheden. Babywipes-omsætningen steg vist i de uger.

Langt værre var, da jeg havde været til et sexparty på et bordel og kort tid efter mødte en af de andre mandlige gæster til en børnefødselsdag, hvor et af mine børn var med. Det var akavet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har to gange oplevet at sidde på en fortovs cafe på Vesterbro og så pludselig set en (af mig) kendt GP gå forbi, begge gange med deres respektive kæreste/mand.

Jeg reagerede selvfølgelig ikke, men lod da blikke følge de lange stænger i stramme jeans og fik søde tanker 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeSisse skrev, den ‎03‎-‎01‎-‎2015 at 12:42:

Hej og godt Nytår til alle der handler i Bilka :-P

 

Jeg har ofte haft fornøjelsen af friske mandfolk der udlever fantasien om et frækt, forførende Blowjob i indkøbscentret.

 

Vi aftaler hvor vi mødes og hvilket tøj vi har på. Går ind i Bilka og tager lidt tøj med til omklædningsrummene og går i samme kabine. Super frækt og vildt lækkert. Fortrækker vi det lidt mere diskret så har vi brugt handicap toilettet som er særligt fint i Kolding storcenter. Der er der en glasdør hvor man kan skimte folk passere på gangen...frækt... der kan man andet end blot et blowjob.. smiler

 

så friske fyre... alt er muligt i 2015

lyder jo fristende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fornyelig kørte jeg i stykker med min bil, og måtte rekvirerer Falck.

Den flinke Falck mand kunne heller ikke få liv i bilen, og aftalen blev, at bil og jeg blev transporteret til deres station.

Så ville de bringe min bil på værksted i løbet af natten.

Jeg skulle havde en udlejnings bil, og den pige, der skulle køre mig til nabobyen, havde jeg mødt som telefonpige flere gange. 

Hun talte til mig, som vi kendte hinanden, jeg kunne bare ikke komme i tanke om hvor jeg kendte hende fra. Før bagefter.

Lidt pinligt

 

Pite

Redigeret af Qivitoq
peronlige opl. fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at besøge en GP et par gange i en lille lejlighed. Nogen tid efter trak min kæreste mig med ind i netop den samme lejlighed, da hendes søn stod for at skulle flytte hjemmefra, og vi var på udkig efter et forældrekøb. Det var godt nok mærkeligt at stå der igen, men heldigvis blev det ikke den, vi købte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ALDRIG mødt en glædespige uden for "servicelokalet". Er jeg handicappet? , for det lyder som om jeg er den eneste uden anekdoter. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Mødte engang Trine Tease i toget, fik dog ikke nosset mig sammen til at sige hej eller noget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen alle, så genopliver jeg lige fluks den her tråd. Ikke at jeg har mødt flere lokale glædespiger, omend nogle gange er der en der sender mig nøgenbilleder på telefonen. Dejligt men også lidt farligt, hvis nu kæresten opdagede det ;)

Er der andre der har sjove og frække historier om møder med GPer i det civile?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 1 time siden:

Hej igen alle, så genopliver jeg lige fluks den her tråd. Ikke at jeg har mødt flere lokale glædespiger, omend nogle gange er der en der sender mig nøgenbilleder på telefonen. Dejligt men også lidt farligt, hvis nu kæresten opdagede det ;)

Er der andre der har sjove og frække historier om møder med GPer i det civile?

Kan du ikke få hende til at lave selfie-tråde på EG i stedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 4 timer siden:

Er der andre der har sjove og frække historier om møder med GPer i det civile?

Tjah, jeg ved ikke, om den er sjov eller fræk, men her er den:

Jeg er kommet en del hos en tantrapige i Høje Tåstrup. Hun er nu hvilende medlem af branchen. Jeg havde fået en aftale i hus, men den pågældende dag havde jeg måttet tage tiden kl. 13, da hun skulle have ordnet hår i en nærmere bestemt bydel.

Jeg tog hjemmefra i god tid, og hvem stiger ind i bussen? Rigtigt gættet: Tantrapigen og en veninde. De satte sig to sæder foran mig og begyndte at sludre. Jeg gav mig ikke til kende grundet veninden – man kunne jo aldrig vide, hvilket forhold de havde til hinanden – så jeg valgte diskretionen, men begyndte at fantasere om, hvad tantrapigen og jeg skulle lave om under en time.

Jeg valgte at stå af et stoppested før den station, hvor pigerne efter mine beregninger måtte stå af. Så gik jeg det sidste stoppested til S-stationen. Jeg llistede ned på perronen og holdt mig bag en kiosk, indtil toget tog. Så smuttede jeg ind i det. Ingen havde observeret noget.

Så nåede vi frem til Høje Tåstrup, og jeg ventede lidt med at forlade S-toget. Det var jo egentligt vildt spændende det her. Da jeg mente, at kysten var klar, gik jeg op på taxaholdepladsen, hvor hun plejede at afhente mig.

Der gik ikke mere end 7-8 minutter, før hendes sorte bil svingede ind foran mig. Jeg hoppede ind og leverede det sædvanlige gensynsritual, og så kørte vi. Hun plejede altid efter lidt kørsel at hyggelægge sin ledige hånd på mit lår samt smile polisk til mig, og da hun mærkede, at jeg allerede var semibegejstret, lignede hun et stort spørgsmålstegn.

Jeg krøb da til bekendelse og fortalte, at vi faktisk havde rejst sammen, men at jeg havde holdt en diskretionsafstand og i stedet havde fantaseret mig til, hvordan hun ville behandle mig de næste timer. Hun flækkede af grin og gav Halvlille X en kærligt klem uden på bukserne. Og satte i øvrigt pris på, at jeg havde holdt mig i baggrunden, da det var en veninde, hun ikke var så tæt på.

Behøver jeg fortælle, at de næste timer var ekstra saftige grundet det uventede forspil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg en dag stod i kø i supermarked, der så jeg en GP som jeg havde besøgt et par gange, hun gik direkte over i en anden kø og hilste pænt på en mand og spurgte ind til hvordan det gik. Ok var svaret ganske kort og hun sagde vi ses. 

Den mand i den anden kø, var en som jeg for mange år siden havde arbejdet sammen med.

Så vi har nok været samme sted og han nok mere end jeg.

Ellers så er de bare gode bekendte og det er mig som tror, at alt handler om sex.

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit ordsprog i dette spil er: Jeg betaler ikke for sex. Jeg betaler for diskretion.

Hvis en GP genkender mig satser jeg meget højt på at det højest bliver ved et diskret smil i min retning.

Det er lidt ligesom da jeg for et par år siden havde forsøgt at få kontakt til en GP uden held. En måned efter skriver hun en SMS at nu var hun i byen og klar til hed sex med mig. Det synes jeg ikke er iorden, skriv herinde til mig, men tag aldrig kontakt til mig på mobil eller irl uden at jeg har taget kontakt via annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...