Hop til indhold
HG Wells

Glædespige i Bilka

Recommended Posts

Jeg tror sgu lige jeg har mødt en af de lokale Viborgensiske glædespiger i Bilka. Jeg tror også hun genkendte mig. Hun så i hvert fald overrasket ud, da hun så mig. Jeg kørte dennaturligvis cool og lod som ingenting. Gik hen og fandt mine varer og gik ud.

Det er første gang jeg har mødt en glædespige i det civile, men det må næsten være sket for nogen før. Er der nogen der har nogle sjove historier, om gensynet med Barmfagre Bodil i supermarkedet, mens man står med kone og børn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sgu lige jeg har mødt en af de lokale Viborgensiske glædespiger i Bilka. Jeg tror også hun genkendte mig. Hun så i hvert fald overrasket ud, da hun så mig. Jeg kørte dennaturligvis cool og lod som ingenting. Gik hen og fandt mine varer og gik ud.

Det er første gang jeg har mødt en glædespige i det civile, men det må næsten være sket for nogen før. Er der nogen der har nogle sjove historier .........

 

Ja, hvis du kigger dig lidt om herinde, er der faktisk flere strenge med emnet. Den ældste er, så vidt jeg husker fra efteråret 2012.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg har Mødt Bella i Aarhus flere gange, sidst hos bageren, hvor hun stod i kø sammen med hendes mor...

tror du satte pris på at jeg bare smilede til hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjo hvorfor ikke. Vores dejlige GP har jo også et liv ved siden af jobbet og de skal også både handle mad og tøj og andre dagligdags ting både til privat og arbejdsbrug så man kan jo møde dem over alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man lidt aktiv med, at besøge glædespiger, vil det jo kunne ske man løber på hinanden under andre forhold.

 

Men der er jo ikke andet, at gøre end tage bestik af situationen og handle derefter, et lille smil kan man vel altid sende, uden det vækker opsigt.

 

Har prøvet det både i forretninger og på gaden.

 

Det værste jeg har oplevet var for nogen år siden, hvor en glædespige som jeg var kommet en del hos, lejede genboens sommerhus med sin familie, mens jeg var på ferie i vores med min familie.

Vores børn legede sammen og vi nikkede til hinanden og sagde hej som gode naboer. Og der skete ikke mere, men vi har da grinet af det et par gange siden.

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her for et par måneder siden var jeg til fødelsdag hos en veninde, en jeg har kendt i årevis, til middag.

Vi var en 9 stykker, godt spredt fra hendes omgangs kredse, 3 drenge og 6 piger.

En af pigerne havde jeg så haft på besøg tidligere på året, og hygget mig gevaldigt med.

Så der sad vi så, over for hinanden.

Lidt akavet i starten, men vi faldt hurtigt ind i almindelig "hvad laver du så" snak.

Der blev dig fodnusset lidt under bordet, og et frækt blike eller to delt, men meget diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en del år siden kom jeg ind i en pølsevogn og ekspidenten spurte hvad jeg skulle have og jeg sage en pølse i svøb og så var der en der begynte at grine og kunne så se det var en jeg havde besøgt en del hun stod der med sin mand, nå men fik det jeg skulle have og satte mig over til vinduet og de kom så over og vi fik en lille snak, det var hygligt nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er ellers ikke mange lokale glædespiger i viborg!

 

har en gang via mit job skullet betjene en pige jeg havde besøgt en del gange!

hun grinte meget, og jeg gjorde naturligvis alt for at hun også fik sig en god service oplevelse! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk haft en fantasi om at møde hende i Bilka i Viborg, Og købe mig en blow på handicaptoilettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sgu lige jeg har mødt en af de lokale Viborgensiske glædespiger i Bilka. Jeg tror også hun genkendte mig. Hun så i hvert fald overrasket ud, da hun så mig. Jeg kørte dennaturligvis cool og lod som ingenting. Gik hen og fandt mine varer og gik ud.

Det er første gang jeg har mødt en glædespige i det civile, men det må næsten være sket for nogen før. Er der nogen der har nogle sjove historier, om gensynet med Barmfagre Bodil i supermarkedet, mens man står med kone og børn?

 

Pli... et godt råd er at være ganske diskret - INGEN har brug for den information du her har delt... Jeg håber at Admin sletter dit indlæg...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pli... et godt råd er at være ganske diskret - INGEN har brug for den information du her har delt... Jeg håber at Admin sletter dit indlæg...

 

Jeg kan da ikke se der skulle være noget galt i det han skriver der er da ikke nævnt noget navn på pigen så syntes det er lidt langgt  ude at mene at det indlæg skulle slettes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk haft en fantasi om at møde hende i Bilka i Viborg, Og købe mig en blow på handicaptoilettet.

er der ikke en der hedder "sol" eller sådan noget, som selv foreslår blow i bilka, i sin annonce tekst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte fornylig en rigtig sød og fræk P/D pige - da jeg efter seancen havde lidt tid tilovers, spurgte hun mig, om jeg ikke lige kunne køre hende en tur i Bilka, da de havde et godt tilbud på en juleand, hun gerne ville have købt lidt ind til juleaften  :D

 

Men slip aldrig en kvinde løs i Bilka  - det tog nemlig laaaaaangt læææængere tid end lovet  :cry:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der ikke en der hedder "sol" eller sådan noget, som selv foreslår blow i bilka, i sin annonce tekst?

jo slikkesisse reklamere med det  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte engang min favoritpige i Føtex :smile:  Pludselig var der en der stod og gjorde tegn til mig, små vinkede, smilede,

jeg var bare ude for at købe øl til arbejdet, hun stod mellem andre kunder, der stod bl.a en lille pige, en anden køn pige ved siden af,

jeg kunne i de første sekunder se hvem det var, jeg tænkte, hvem kender jeg med en lille pige, skynder mig ud, men da jeg går forbi ser jeg hvem det er :)  Flovt, nej, det var nok mere overraskelsen, hun ved at jeg ikke har kæreste, eller kone, men prøvede diskret at hilse, og som hun sagde, jeg vidste jo ikke om du var sammen med andre, og hvis jeg havde været sammen med andre, og de havde set det, ja så ville de have været missundelige, over denne "lille flirt", som jeg ikke lige fattede i de første sek.

Har fået beskrevet hvordan jeg så ud i ansigtet, grinet af det, men det var først da jeg kom ud i bilen, fik sat mig, at det gik rigtigt op for mig, en oplevelse som altid bringer smilet frem på mine læber, og i mine øjne, så Kære, du får lige en TAK for en oplevelse sammen med dig :wink: , og den kostede ikke ekstra :wink:  

 

gog

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig mødt en af pigerne ude i verdenen, men har stået i den omvendte situation. Havde parkeret foran Rema1000 da en kæmpe silikone fyldt sild med bryster ud over det hele parkere ved siden af. Jeg var så tæt på at spørge hende om hvor jeg kunne få en aftale med hende henne. Jeg ved godt jeg var lige hurtig nok til at forstille mig hvad hun tilbød, men vi kan jo kalde det ønske tænkning.

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg


Link til indlæg

På et tidspunkt havde jeg besøgt Charlotte på Sdr. Fasanvej nogle gange, og der var især een gang, hvor det "gik vildt for sig" - både hende og jeg var plaskvåde bagefter, og strakte seancen en hel del længere end normalt. I Frederiksbergcenteret, ahh dengang man boede i København, rendte jeg ind i hende. Så'n lidt høflighedsfraser og fik nævnt at jeg havde nydt vores seancer, og hun foreslog at mødes igen hos mig. Det blev starten på et par sjove år, med lidt uforpligtende on-the-side for hende, jeg var jo så'n en nørdagtig type, så selvfølgelig kunne jeg ikke finde ud af at få fat i en kæreste.

 

Pigerne var jo SÅ farlige at tale med dengang.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har faktisk haft en fantasi om at møde hende i Bilka i Viborg, Og købe mig en blow på handicaptoilettet.

 

Hehe, hvorfor ikke i prøverummet ? 

En af de GPer, som jeg har været sammen med havde engang fortalt mig om en kunde, der havde en fantasi om at knalde hende i en af prøverummene i Bilka. 

Selv har jeg aldrig haft fantasier i den retning og har heller aldrig mødt nogle af de GPer jeg har knaldet IRL. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så en pige i tv den anden dag som jeg har besøgt en del gange.

Hun er nu leder af et projekt der skal få piger til at stoppe med at prostituere sig mod deres vilje.

Hun lød meget bitter og det undrede mig da hun virkede meget afklaret tidligere.

Men hendes tidligere kunder må undre sig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var til privat julefrokost ved nogle venner i lørdags og kom lidt senere end de andre pga job,

Da jeg ankommer og blive vist til min plads ved bordet bliver jeg præsenteret for min borddame af værtinden for en af hendes kollegaer fra kontoret, gir det et gib i mig at det er en Domina jeg har besøgt en del gange, men desværre er stoppet i branchen.

Det blir en sjov aften med go mad og vin samt lidt dans med min borddame , hvor hun hviskede mig at det klarede vi da godt med at lade som om, vi aldrig havde set hinanden før

Da festen sluttede blev vi enige om at dele en taxa hjem, da det viste sig at vi bor tæt på hinanden

Hun synes vi skulle havde engang morgenmad sammen for lige at få grinet vores sjove oplevelse af, det endte med at jeg forlod hendes lejlighed søndag aften kl 20 efter vi havde sovet mm og spist pizza sammen , som den lokale pizzamand ku levere.

Jeg fik en SMS fra hende mandag aften, hvor hun inveterede mig på middag fredag aften, så det glæder jeg mig til

Del dette indlæg


Link til indlæg

jo slikkesisse reklamere med det  :-P

 

Jeg har sådan en fantasi om at flirte med sådan en rigtig stylet dyrt udseende Milf i et indkøbscenter - sådan gå lidt rundt mellem reolerne og sende frække blikke til hinanden, komme med et lille fløjt, en let berøring når vi "tilfældigt" passerer hinanden, en nik med hovedet om at følge efter ud på toilettet til lidt fræk sex.

 

Jeg er bare for genert til det - og har måske heller ikke kvindetække nok til det. Men måske kunne jeg lave en aftale med med min GP eller slikkesisse om det :D  

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pli... et godt råd er at være ganske diskret - INGEN har brug for den information du her har delt... Jeg håber at Admin sletter dit indlæg...

 Det er en selvskreven regel  -ingen af parterne som skulle møde hinanden andre steder end på et bestilt job, altså i det offentlige rum, hverken hilser eller på anden måde tilkendegiver man har mødt hinanden før. 

Denne branche bygger på gensidig tillid og fuld diskrethed i ALLE henseender og forventes af alle parter overholdt som sådan. 

Håber det er nemt og ligetil at forstår for både piger og drenge!

 

Kærligst 

Silje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en selvskreven regel -ingen af parterne som skulle møde hinanden andre steder end på et bestilt job, altså i det offentlige rum, hverken hilser eller på anden måde tilkendegiver man har mødt hinanden før.

Denne branche bygger på gensidig tillid og fuld diskrethed i ALLE henseender og forventes af alle parter overholdt som sådan.

Håber det er nemt og ligetil at forstår for både piger og drenge!

Kærligst

Silje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...