Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg betragter ikke min kone for at være en dværg, selvom at hun kun er 149cm og vejer 45 kilo.

Men personer under 150 går under betegnelsen dværge.

Til spørgsmålet så kan jeg anbefale ming hos Moon thaimassage på Østerbro

Redigeret af xxx69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er med på der findes mennesker under 150 cm som er "helt normale mennesker"?

 

Øhhhh ja da, dværge er da helt normale mennesker!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

"I Danmark er grænserne for sluthøjden som voksen sat til mindre end 150 cm for kvinder": http://www.lfvdk.dk/forside/social-profil/medic%C3%ADnske-fakta.aspx

 

Der er jo store forskelle i gennemsnitshøjden på hvide europæere sammenlignet med thailændere. En kvinde på 149 cm vil i Thailand næppe blive anset som værende en dværg. Hvordan er grænserne for sluthøjden i Thailand?

Redigeret af Thaitilmig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhhhh ja da, dværge er da helt normale mennesker!?

 

Hvis du aktivt søger efter en dværg, vil de fleste nok tolke det som han søger en person med anchondroplasi, hvor det han i virkeligheden søger, er en lav asiatisk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej KbHfyr

 

Sidder og tænker på, om det mon er en konkurrence, du har startet.

 

Hvad forventer du lige som tilbagemelding ? for der er nok ikke så mange

potientelle svarpersoner her på siden ?

 

???

 

Dbh  Goodie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg er ved at miste lysten til at efterlyse og anmelde. Sikke en masse lort man for tilbage

Kbhfyr har et simbelt spørgsmål, som hvis man ikke kan svare på så burde man lade vær, istedet bliver han bombarderet med ting om dværge, og om hvad han forventer af svar, ja den er vel ikke så svær han søger en lille dame under 150

De er der ude har set et par stykker på thaillinikker, kan desvære ikke komme med nogle specifikke lige nu,

(der er nok ikke så mange

potientelle svarpersoner her på siden ?)

Hvis ikke han skal her på siden har du så et andet sted vi kan spørge goodie for så vil jeg også godt vide det. Undskyld mit morgenkalde, men jeg syntes vi er ved at bevæge os væk fra hvad det hele drejer sig om, nemlig at hjælpe hinanden,

Jeg er sikkert også kommet med nogle dårlige svar en gang imellem, der må jeg jo starte, så jeg tror jeg hopper af et stykke tid, kan i have det godt. Tak for denne gang

Redigeret af Pool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal da være den første til at beklage at jeg lige frem får folk til at forlade forummet med min post. Det var ment som en faktuel oplysning der anskueliggjorde hvilken snæver kategori KbHfyr befandt sig i, så snæver at den faktisk har sin egen betegnelse og derfor måske kunne give ham flere svar hvis han præciserede sin overskrift. Det er muligt jeg er blevet misforstået og i tror det var ment som en joke, men det var faktisk ment som en hjælp. Igen, beklager, men forstår overhovedet ikke din reaktion Pool - læs eventuelt de mange anmeldelser jeg har bidraget med, hvis det kan få dig i bedre humør!

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Mit humør fejler intet Rambuk, og det var ikke dit svar alene men en generel holdning på sitet til at afspore efterlysninger og anmeldelser, som jeg synes har taget en smule overhånd, det er forhåbentlig kun mig der har det sådan. Og derfor vælger jeg at holde en pause, jeg skrev ikke at jeg ville melde mig ud men hoppe Af et stykke tid,

Måske følger jeg med fra side linien, men jeg er for et stykke tid færdig med anmeldelser og efterlysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hvem er den mindste asian pige i Kbh? Tænker under 150 cm og under 50 kilo?

Tak :)

Kære KbHfyr :)

Det er helt OK at du efterlyser og lige dit spørgsmål er jo særligt egnet her i denne tråd -  du søger kort og godt hjælp.

 

Og hjælp er mange ting, :)  - det jeg kan hjælpe med er en udredning af en på forhånd besværlig søgning :) - men opgiv for gudsskyld ikke, det ku jo være lige pludselig ;) - og samtidig skal du også være lidt realistisk, er det besværet værd.

 

 

Hvis du leder efter en eller anden form for Thaiklinik eller andet hvor du kan møde en asiatisk kvinde under 150 cm og under 50kg så tror jeg du selv skal lede længe, - og hvorfor? : fordi der her EG kun  er et fåtal der går efter Thaikvinde/andre asiater - og af dem - antager jeg kun få, der som dig interesserer dig for under 150cm/50kg, - endvidere hvor mange har egentlig "et målebånd" med i byen? ;)  ;)

 

Helt umuligt er det nok ikke med en kvinde lidt under europærisk middelhøjde, af og til er jeg på Club 18 Istedgade (Og for god ordens skyld er det atmosfæren jer går efter - jeg er ikke til købefisse) - for et par måneder siden så jeg en pige dernede og hun var nok ved at være derned mod 150cm -  og som ved "så spiser rigtige piger 2 x dessert" = blød - rund og dejlig og under de 50kg :P :  - næppe. - - 

 

Måske noget for dig at besøge Club 18 ;)  ;) ;)  - hun var Baltisk.

 

Og dog så kender jeg faktisk en Thaikvinde som næppe er over 150cm - det er min Thailandske frisør - hun står på en skammel når hun klipper mig - og hvis du går efter massage - så glem hende.

 

 

Held og lykke i din søgning

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hvem er den mindste asian pige i Kbh? Tænker under 150 cm og under 50 kilo?

Tak :)

 

Nina fra Asger Rygs gade, er blevet anmeldt utallige gange her på brættet.

Hun er som jeg husker det, kun 145 cm. Den gang jeg besøgte hende, vejede hun vel 45 kg.

Måske du skulle prøve der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina fra Asger Rygs gade, er blevet anmeldt utallige gange her på brættet.

Hun er som jeg husker det, kun 145 cm. Den gang jeg besøgte hende, vejede hun vel 45 kg.

Måske du skulle prøve der.

Todays news: Hun er stadig 145 og vejer 43 kg (spurgte hende idag).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Prøv kønne Nat fra Baan Thai. Hun er et must for nipseelskere. PS Jeg er ret vild med hendes franske, hun presser hele tiden pikken længere og længere ned i halsen - damm det er frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er med på at det er en dværg du leder efter? Måske du i stedet skulle have kaldt overskriften "Dværg i Kbh. søges"!

 

Link: http://da.wikipedia.org/wiki/Dv%C3%A6rg_%28menneske%29

 

Vrøvl!

 

En person der er mindre end 150 cm behøver ikke nødvendigvis at lide af sygdommen dværgvækst. Lad nu være med at sprede misinformation. 

 

Vi er nogle der synes om små asiatiske størrelser og jeg har været sammen med flere over tid, der var mindre end 150 cm. Der var ingen af dem, der led af sygdommen achondroplasi.

Du kunne lige så godt sige at man skulle kalde overskriften "albino søges", hvis man leder efter en blondine, eller "Neger søges", hvis huden skal være mørk.

 

Jeg er ikke tiltrukket af dværge - men er i høj grad tiltrukket af kvinder under 150 cm.

Så nej, det ville være misvisende at skrive "dværg søges", hvis man ikke søger specifikt efter en med dværgvækst.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Hej

Hvem er den mindste asian pige i Kbh? Tænker under 150 cm og under 50 kilo?

Tak :)

Nina hos siamgirls skulle ifølge den selv være 147cm og veje under 50kilo

Jeg har ikke selv set hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Irriterende med så mange dumme svar :-(

 

Vil anbefale Nat hos Baan Thai Wellness. Rigtig lille nips og lækker krop. Super skøn at kneppe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...