Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Jeg kunne sagtens score hende der hvis jeg bare gad……..

Recommended Posts

Ja for fanden mand. Det er bare på med charmen. Jeg lige er ikke ligefrem George Cloney eller Ryan Gosling men jeg har da fået fisse på smil, charme, humor og gode manerer. Så bare på med vanten mand.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu blev jeg selv skyld i at det igen kom til at handle om mig, men det var ikke hensigten - det er bare min personlige vinkel og den byder jeg bare ind med i kontrast fra tid til anden.

 

Venlig hilden

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, det ser jeg frem til  :-P  især hvis dit navn passer  :-P

 

Haha, ja ellers må han jo ryge lige ind i vort forum om falske reklamer :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse du er helt forkert på den, man behøver ikke altid penge for at score en pige :P

 

Nej, Drille-Nille, men det er vel heller ikke ligefrem en forhindring? :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Kunne i den grad godt tænke mig det der betegnes som en bolleveninde, men det er jo også så nemt, og så viger jeg jo igen fra at tage ansvar på et dybere plan, kunne jeg det opnå.

 

 

 

Ja, men det er da bestemt sikkert også en mulighed. Spørgsmålet er så blot "Er det nemmere at finde sig en b-ven end en kæreste".

 

Umiddelbart vil mange sikkert tænke: "ja da". Jeg kunne qua mine erfaringer med de disse "gråzone-forhold" fristes til at sige, at det hverken er nemt, ukompliceret osv. Det eneste man typisk er enige om i den slags forhold/relationer er, at mindst en af parterne ikke ønsker at binde sig. :) samt at det nok at de færreste der evner at begrænse relationen til "booty-call".

 

Når det så er sagt, synes jeg det en styrke at parterne kan skrue en relation sammen, hvor også andre behov end blot det seksuelle stimuleres. Skal det kunne lade sig gøre er man nok også nødt til at erkende, at nogle minimum skal være opfyldt. Der skal være en passende grad at gensidig seksuel tiltrækning, noget kemi og en personlighed der kan leve op til venskabsdelen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjahhh, jeg vil mene, at det er nemmere at få en bolleveninde end en kæreste.

I første tilfælde er der mere lagt op til leg, som er helt uforpligtende – og den tid, der er gået godt, kommer ikke dårligt tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu X at det for mange, og ikke kun jeg selv gælder at det heller ikke er nemt/nemmere at få en bolleveninde end en kæreste, for var det havde jeg med garanti satset på det i stedet for at betale for sex.

 

Imidlertid har det kostet at forsøge den gang jeg stadig gjorde det, men der var aldrig den sammenfattende gensidige personlige tiltrækning som Blue skriver om, og pengene har derfor været spildt til formålet.

 

Ikke til dates og sådan, for det lykkedes mig kun 2 gange på nettet at opnå, begge gange en fiasko.

 

Siden jeg derfor kun har satset på at købe sex, har det derimod ikke været en fiasko, for opfører man sig blot grundlæggende i orden, er det oftest blot tegnebogen der bestemmer om du kan komme til eller ikke.

 

Det er i grunden ikke så ringe endda, selvom det så bliver til for lidt sex, men det er jo bedre end ingen sex :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu X at det for mange, og ikke kun jeg selv gælder at det heller ikke er nemt/nemmere at få en bolleveninde end en kæreste, for var det havde jeg med garanti satset på det i stedet for at betale for sex.

 

Imidlertid har det kostet at forsøge den gang jeg stadig gjorde det, men der var aldrig den sammenfattende gensidige personlige tiltrækning som Blue skriver om, og pengene har derfor været spildt til formålet.

 

Ikke til dates og sådan, for det lykkedes mig kun 2 gange på nettet at opnå, begge gange en fiasko.

 

Siden jeg derfor kun har satset på at købe sex, har det derimod ikke været en fiasko, for opfører man sig blot grundlæggende i orden, er det oftest blot tegnebogen der bestemmer om du kan komme til eller ikke.

 

Det er i grunden ikke så ringe endda, selvom det så bliver til for lidt sex, men det er jo bedre end ingen sex :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Jow, javel, men alligevel.

 

Selv har jeg aldrig - hvem kan nu forstå det? - været den store Score-Kaj, men visse erobringer er stundom lykkedes. Det har så ført til nogle bolleveninder, som jeg havde fornøjelse af, indtil en af os tabte interesen. Mest hende, i al fortrolighed.

 

Som sagt: Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage. Det var uforpligtende, og jeg fik nogle gode knald, indtil det var udlevet.

 

Op var det bare op på hesten igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som trådstarter er ikke på: hvem siger man egentlig gider gå rundt og score.

 

Jeg vil da meget hellere scores!!!

 

Nå,  det var vist noget helt andet.

 

HALLO: Er der nogen, der vil score Krølle Bølle!!!       :cool:       :arrow:      :eek:     :arrow:     :-P     :arrow:    :mrgreen:

 

Jamen så ka´ I da bare la´ være.

 

God mandag aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som trådstarter er ikke på: hvem siger man egentlig gider gå rundt og score.

 

Jeg vil da meget hellere scores!!!

 

Hæhæ, Krøltop.

Ville Muhammed ikke komme til bjerget, måtte bjerget komme til Muhammed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad var det en tidligere udenrigsminister sagde     -    frit oversat:

 

Må Muhammed og Bjerget gå ad helved´ til!!!!

 

I så fald har han da fået væltet syndfloder af fordømmelser fra de politisk korrekte i fjæset sit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse jeg tænkte på hvis du ikke har mod eller succes med at score kvinder, måske skulle du prøve at score en mand ?

Helt seriøst :P

 

Arj, Drille-Nille.

Det er nok sværere at score en af eget køn, da det er noget mere tabubelagt.

Helt seriøst :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Vi andre med lav social og økonomisk status selvom vi har fast arbejde, må for manges vedkommende fokusere på en partner fra fjerne fattigere lande, hvis vi vil gøre os håb om et forhold eller ægteskab.

 

Den løsning kommer jeg aldrig til at vælge, så hellere købesex til min død, og hvis jeg ikke har råd, så leve uden.

 

Du burde overveje, når du engang bliver pensioneret at flytte til Thailand og finde en sød og moden thaipige med begge ben på jorden til at give dig omsorg og kærlighed. Jeg kender en som har gjort det - og jeg tror aldrig han har haft det bedre, da han tidligere altid levede som eneboer. Nu kan han tage til stranden hver dag og nyde livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du burde overveje, når du engang bliver pensioneret at flytte til Thailand og finde en sød og moden thaipige med begge ben på jorden til at give dig omsorg og kærlighed. Jeg kender en som har gjort det - og jeg tror aldrig han har haft det bedre, da han tidligere altid levede som eneboer. Nu kan han tage til stranden hver dag og nyde livet.

 

Rejse vil kun have unge og smukke piger :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Samtidig er det jo sådan at mænd stræber socialt nedad, mens kvinder stræber socialt opad, så her er det også en fordel des flere penge og des højere status du har som mand, des ældre du er.

 

 

Nej Rejse sådan er det ikke!! Jeg ved du er meget glad for at putte ting i kasser og har dine mantraere.. dette er et af dem.. men det er simpelthen ikke sandt... heldigvis - for hvis det var, ville jeg aldrig være sammen med nogen ikke-betalings-kvinder..... og det er jeg.. en hel del faktisk.... jeg har været sammen med kvinder som de fleste fyrer ville vende sig om efter på gaden på trods af at jeg hverken har en nævneværdig social status eller økonomi.... Tro det eller lad være... der findes faktisk en del kvinder, der bare har lyst til at være sammen med en sød fyr, som ikke tænker en hujende fis på om han ligger socialt højere end hende.... de piger du skitserer findes naturligvis.. men det gør de andre altså også!!! Verden er IKKE sort/hvid.

 

God dag til dig Rejse.. og til alle jer andre også.. og held og lykke med kærligheden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Rejse og Bonobo:

 

Jeg tror, Rejse tænker som ræven:

 

"De er sure, sagde ræven om rønnebærrene. Han kunne ikke nå dem"

 

Omskrevet af undertegnende:

 

"Kvinderne er sure, sagde Rejse om kvinderne. Han kunne ikke nå dem"

 

Rejse, Du bør prøve at ændre din strategi. Alle kan score hvis de tager sig sammen og ikke være alt for selvcentreret og opgivende. Jeg kan godt give dig nogle tips hvis du er åben for at prøve :)

 

Nogle gange tager det mig få minutter at score, selv motorvejsflirt kan forekomme :P

Det er rigtig sjovt og livsbekræftende :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...