Hop til indhold
Slaven_Randers

Skal vi og pigerne have en skjult dagsorden for at skrive herinde

Recommended Posts

Selv om jeg hverken kan forstå tråden, eller på nogen måde kan være en af de personer som trådstarteren sigter til, vil jeg gerne have lov til at afspore lidt. Jeg fornemmer at Århuselskeren næppe har læst romanen "En flygtning krydser sit spor". Og at han netop ubevidst praktisere janteloven ved at insinuere at dem som læser Ekstra Bladet, dem som ikke har besøgt en glædespige og dem som har oplevet et svigt i livet, ikke skal tro de er noget.

Dine ord kunne være mine.
Jeg tror, jeg kan ikke bevise det stjerneklart, at det har noget at gøre med:

* Janteloven/misundelse
* For meget Extra Blads læsning
* Manglende egen besøg-de mest ivrige tvivlere har aldrig nævnt at de har besøgt en glædespige eller tilsvarende.
* Svigt på et eller andet tidspunkt i livet, og dermed mistro til alt og alle.
*
For blot at nævne nogle faktorer.
Mest hælder jeg til Jante!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om jeg hverken kan forstå tråden, eller på nogen måde kan være en af de personer som trådstarteren sigter til, vil jeg gerne have lov til at afspore lidt. Jeg fornemmer at Århuselskeren næppe har læst romanen "En flygtning krydser sit spor". Og at han netop ubevidst praktisere janteloven ved at insinuere at dem som læser Ekstra Bladet, dem som ikke har besøgt en glædespige og dem som har oplevet et svigt i livet, ikke skal tro de er noget.

Jøsses da. Hvor forvreden hjerne kan man da have?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mod idioti kæmper selv guderne forgæves - just saying

 

SUK!

Hvor lavt kan man egentlig gå? Jeg synes lige vi skal holde en ordentligt og sober tone herinde og ikke gå og anklage hinanden for at være idioter. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tjah jeg vil nødig gå ned på det niveau, ligesom jeg heller ikke vil komme med generaliserende fordomme om at folk, der læser "Ekstrabladet" er dumme af den grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke lade pikmålingskonkurrencerne ligge ?

Men bemærkelsesværdigt at I 1 tråd om skjulte dagsordener er der mange debattører der brillerer med stråmænd....

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

* For meget Extra Blads læsning

 

 

Iøvrigt "Aarhuselsker", så skulle du måske tage og se mere nuanceret på det. Havde vi ikke "Ekstrabladet", så havde LUXUS-LARS bare fortsat sit dekadente misbrug af andre folks penge og var aldrig blevet afsløret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om jeg hverken kan forstå tråden, eller på nogen måde kan være en af de personer som trådstarteren sigter til, vil jeg gerne have lov til at afspore lidt. Jeg fornemmer at Århuselskeren næppe har læst romanen "En flygtning krydser sit spor". Og at han netop ubevidst praktisere janteloven ved at insinuere at dem som læser Ekstra Bladet, dem som ikke har besøgt en glædespige og dem som har oplevet et svigt i livet, ikke skal tro de er noget.

Tråden blev lavet i afmagt over at nogle herinde ingen nævnt ingen glemt ret hurtigt vælger at gå efter manden og ikke bolden i diverse tråde både her i gennerel debat, men i særdeleshed i anmeldelserne hvor 1 positiv anmeldelse er okay hvis man ikke maler for meget med den brede pensel og bruger for mange plus ord om pigen, men skriver den samme person 2 eller ligefrem 3 meget positive anmeldelser af samme pige inden for en kort periode af tid, så er man enten hendes alfons eller får penge for at hjælpe

hende med at lave reklame eller får stukket i skoene at besøgene er opdigtede. Hvorimod hvis du udelukkende laver negative anmeldelser bliver der ikke stillet de samme spørgsmål.

Jeg ved fra chatten og besøg hos nogen af pigerne at de faktisk undlader at deltage aktivt i debatten fordi de tit bliver anklaget for bare at ville fiske kunder hvis de blander sig i debatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah jeg vil nødig gå ned på det niveau, ligesom jeg heller ikke vil komme med generaliserende fordomme om at folk, der læser "Ekstrabladet" er dumme af den grund. 

 

Man kan ikke gå et sted hen hvor man allerede er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan ikke gå et sted hen hvor man allerede er

 

Nu er det jo lissom ikke mig, der går og kalder andre for idioter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

selvfølgelig har vi piger en dagsorden med at være her. men den behøver ikke nødvendigvis være hverken skjult eller slet.

jeg har været en meget aktiv debatør her på EG. fordi jeg har haft noget på hjertet og gerne ville deltage i debatter der omhandler min branche og de vilkår jeg har.

jeg bruger også EG til at annoncere hvor jeg befinder mig og kan træffes. i en lang periode hvor jeg var meget aktiv stoppede jeg med at annoncere her. simpelthen fordi jeg ikke ville skydes i skoene at jeg både ville blæse og have mel i munden.

jeg deltager ikke så meget her inde længere. mest fordi jeg ikke gider alt det mudderkasteri. og afsporinger af tråde. mine gæster kender mig. og ved hvad jeg står for. så jeg har ikke det samme behov for at give min side og syn af branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg deltager ikke så meget her inde længere. mest fordi jeg ikke gider alt det mudderkasteri. og afsporinger af tråde. mine gæster kender mig. og ved hvad jeg står for. så jeg har ikke det samme behov for at give min side og syn af branchen.

 

Og det er skideærgerligt, for netop mangfoldigheden i de forskellige forumbrugeres syn på branchen, kunne have udviklet sig til EGs virkelige styrke med så mange nuancer som overhovedet muligt. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

SUK!

Hvor lavt kan man egentlig gå? Jeg synes lige vi skal holde en ordentligt og sober tone herinde og ikke gå og anklage hinanden for at være idioter. 

 

Nu er det et velkendt ordsprog LiseLegesyg citere, men hun har åbentbart ramt plet....der er jo ikke noget galt i at kalde en spade for en spade og en idiot for en idiot  :wink:

Redigeret af Gandalf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu fare jeg lige op med et af de der indlæg der sikkert kun giver mening i mit lille hoved og ikke i jer andre super kloge personer herinde.

 

Inspireret af at have læst mange indlæg herinde og chatten med efterhånden en del herinde både fyre og piger fare jeg lige til tasterne.

 

Jeg har nu set mange indlæg hvor trådstarter er blevet skudt i skoene at han/hun havde en skjult dagsorden eller at de vil opnå noget med deres indlæg.

 

Hvorfor denne tildens til at trådstarter vil opnå noget, andet end at enten fortælle om sine oplevelser gode som dårlige.

 

Lyver vi alle som heste nogle gange skulle man tro det hvis man læser kommentarerne til visse indlæg.

 

Jeg er eks. selv blevet beskyldt for at være en piges alfons fordi jeg kun havde skrevet positivt om denne ene pige. Dwet giver i sagens natur ikke lyst til at skrive om andre oplevelser efter den episode.

 

 

Lige en stak vrøvlede tanker herfra.

God weekend og gør nu ikke noget jeg ikke ville have gjort

 

Kære slave 

 

Jeg må desværre meddele dig at jeg ganske enkelt ikke er enig i din kritik.

Det er ikke andet end klynk fra ende til anden og hvis det er du er blevet skudt noget i skoen, så bør du jo bare give igen af samme skuffe og forsvare dig istedet for at tude. Du har selv før klaget over, at det var en "børnehave", men du glemmer at du selv er med til at gøre det til en børnehave med dit gentagne tuderi. 

Jeg tager alt det der bliver skrevet på eroguide med et 'gran salt' fordi man kan aldrig vide hvilke interesser eller 'skjult dagsordener' skribenten ønsker at fremme i et indlæg og det er derfor relevant at forholde sig kritisk overfor dem. 

Jeg har indtil videre kun lavet en anmeldelse herinde og jeg har aldrig oplevet noget af det du beskriver, men hvis det skete ville jeg hellere se på det på den måde, at det var dem som havde problemet og ryste på hovedet af det og komme videre.

Livet er sgu for kort til at gå og være bitter over sådan noget. 

Du må endelig ikke misforstå mig. Jeg kan udmærket se det fra din side, at det kan være meget nedtrykkende og demoraliserende for skrivelysten at opleve at blive beskyldt for alskens urimelig ting, men sådan er livet altså bare engang imellem.  

 

God weekend :smile:

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når jeg skriver her, er det siddharta, der skriver og ikke mig, så at spekulere i mine dagsordener giver ingen mening, og siddhartas dagsorden findes kun i kraft af hans skrevne ord. :wink:

 

Alle brugere er i bund og grund konstruktioner.

 

Tror du også på julemanden :) Med ganske få undtagelser viser EG-profiler endda ganske meget af deres personlighed, herunder også deres temperament, almene humørsvingninger. Det er sådant set heller ikke svært at spotte de personer der har en noget stor og kedelige baggage, der kommer ganske tit til udtryk som enten aggression eller overdrevent følsomhed/nærtagenhed.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

SUK!

Hvor lavt kan man egentlig gå? Jeg synes lige vi skal holde en ordentligt og sober tone herinde og ikke gå og anklage hinanden for at være idioter. 

Easy tiger. Jeg anklagede ikke nogle konkret for at være idioter.. Det er ordsprog, og mit budskab var i relevans til indlægget, at det er et ordsprog der er værd at huske på. Især på nettet, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Easy tiger. Jeg anklagede ikke nogle konkret for at være idioter.. Det er ordsprog, og mit budskab var i relevans til indlægget, at det er et ordsprog der er værd at huske på. Især på nettet, 

 

Hmmm. Hvorfor skrev du så ikke bare at det ikke var ment, som et personangreb? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du også på julemanden :) Med ganske få undtagelser viser EG-profiler endda ganske meget af deres personlighed, herunder også deres temperament, almene humørsvingninger. Det er sådant set heller ikke svært at spotte de personer der har en noget stor og kedelige baggage, der kommer ganske tit til udtryk som enten aggression eller overdrevent følsomhed/nærtagenhed.  

 

Skulle det være en afvisning af min påstand om, at alle brugere er konstruktioner? Eller er det en afvisning af, hvorfor jeg skriver, som jeg gør?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke en afvisning af konstruktioner, hvis du mener at du er en konstruktion, hvis vi mødes ude i irl. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har vist misset pointen, Bluejacket. Det er siddharta, der er en konstruktion, konstrueret af mig, Personen bag er andet og mere end siddharta. Du har kun siddharta, min konstruktion, at forholde dig til og kan kun gætte på, hvordan personen bag er.

Min påstand er, at det gælder for alle brugere i større eller mindre grad, alt efter hvor meget de tænker over det, de skriver.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære slave

Jeg må desværre meddele dig at jeg ganske enkelt ikke er enig i din kritik.

Det er ikke andet end klynk fra ende til anden og hvis det er du er blevet skudt noget i skoen, så bør du jo bare give igen af samme skuffe og forsvare dig istedet for at tude. Du har selv før klaget over, at det var en "børnehave", men du glemmer at du selv er med til at gøre det til en børnehave med dit gentagne tuderi.

Jeg tager alt det der bliver skrevet på eroguide med et 'gran salt' fordi man kan aldrig vide hvilke interesser eller 'skjult dagsordener' skribenten ønsker at fremme i et indlæg og det er derfor relevant at forholde sig kritisk overfor dem.

Jeg har indtil videre kun lavet en anmeldelse herinde og jeg har aldrig oplevet noget af det du beskriver, men hvis det skete ville jeg hellere se på det på den måde, at det var dem som havde problemet og ryste på hovedet af det og komme videre.

Livet er sgu for kort til at gå og være bitter over sådan noget.

Du må endelig ikke misforstå mig. Jeg kan udmærket se det fra din side, at det kan være meget nedtrykkende og demoraliserende for skrivelysten at opleve at blive beskyldt for alskens urimelig ting, men sådan er livet altså bare engang imellem.

God weekend :smile:

Jeg agter ikke på noget tidspunkt at synke ned på et plan hvor man hvergang man skriver noget som er positivt om en pige eller sted skal til at bruge krafter på at forsvare at man ikke er privat ven med eller har økonomiske interesser i det/den på gældende.

Ligeledes vil jeg ikke gå efter bolden ikke manden i enhver debat.

At du opfatter min indlæg som klynk kan jeg kun grine af fir det var ikke men nu skød du jo netop mig i skoen at bagtanke ved dette indlæg var klynk.

Også en super god weekend til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm. Hvorfor skrev du så ikke bare at det ikke var ment, som et personangreb? 

 

Uvidenhed om ordsprog er ligeså lidt en undskyldning, som uvidenhed om loven er ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmm. Hvorfor skrev du så ikke bare at det ikke var ment, som et personangreb? 

 

jeg kunne jo ikke vide du ville misforstå det og føle dig truffet. Hvordan du tolkede det, er jo din egen sag. Jeg synes ikke rigtig jeg på noget tidspunkt har givet anledning til at tro at der var tale om en bestemt person.. 

 

Og når man kommentere på et indlæg, går man så ikke normalt udfra at det er et svar til trådstarten, hvis ikke anet fremgår?

 

så jeg synes det er unødvendigt at gøre opmærksom på at det ikke var et personangreb, og jeg havde slet ikke overvejet du ville føle dig truffet, eftersom jeg ikke har læst dine svar. Men jeg beklager da misforståelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uvidenhed om ordsprog er ligeså lidt en undskyldning, som uvidenhed om loven er ;-)

Og brændt barn skyr brønden indtil den kaster med rådne dyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...