Hop til indhold
brian

Oralsex på massagepige

Recommended Posts

Hej

Rigtig mange af jer fortæller i jeres anmeldelser at i går ned på pigerne. Jeg selv elsker at slikke fisse, men har aldrig turde når jeg købte mig til sex. Er det en fuldstændig åndsvag frygt ? Er nogen af jer nogensinde blevet smittet med noget som helst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs de ufatteligt mange tråde der er herinde om emnet. Så er du meget klogere og rigtig forvirret ;)

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs de ufatteligt mange tråde der er herinde om emnet. Så er du meget klogere og rigtig forvirret ;)

 

Nemlig............ Men forvirret på et højere plan!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Rigtig mange af jer fortæller i jeres anmeldelser at i går ned på pigerne. Jeg selv elsker at slikke fisse, men har aldrig turde når jeg købte mig til sex. Er det en fuldstændig åndsvag frygt ? Er nogen af jer nogensinde blevet smittet med noget som helst?

 

Langt de fleste prof danske piger sørger for at blive checket regelmæssigt både for deres egen og deres kunders skyld; og uden at have belæg for det, så mener jeg, at sikkerheden generelt er i top, men 100% garanti er jo umulig at give.

 

Men hvis du er i tvivl, så spørg.

 

Og nej, jeg er aldrig blevet smittet med noget siden min debut for 15 år siden.

 

Så mit svar er, at det er en fuldstændig åndsvag frygt, alle er jo interesserede i at undgå sygdomme..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver, eller tager om man vil, meget gerne oralsex - hvis omstændighederne er til at lysten opstår (læs duft/lugt og udseende). Det er ikke noget, der har givet mig kønssygdomme efterfølgende.

Til gengæld har jeg én gang oplevet at få en meget genstridig urinvejs infektion af superfransk. Det var hverken klamydia eller gonorre, men en uspecifik infektion. Har ikke været der siden, selvom jeg har haft lyst. Den unge dame tilbyder iøvrigt dansk uden, og så kan man mene at jeg selv har bedt om det. Det mener jeg selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Langt de fleste prof danske piger sørger for at blive checket regelmæssigt både for deres egen og deres kunders skyld; og uden at have belæg for det, så mener jeg, at sikkerheden generelt er i top, men 100% garanti er jo umulig at give.

 

Men hvis du er i tvivl, så spørg.

 

Og nej, jeg er aldrig blevet smittet med noget siden min debut for 15 år siden.

 

Så mit svar er, at det er en fuldstændig åndsvag frygt, alle er jo interesserede i at undgå sygdomme..

 

Spørgsmålet om kunderne ofte bliver tjekket ? Bliver du/I ofte tjekket ? Jeg bliver tjekket hver 2. mdr. min læge er indforstået med mine eventyr og aktiviteter.

 

Risikoen for at blive smittet er der ved ubeskyttet oralsex,

man kan bruge slikkelap som denne:

http://www.kondomland.dk/slikkelap_med_chokolade_aroma-pr-2231.html?cPath=344

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne også godt tænke mig at høre fra nogle der har prøvet sådan en slikkelap??

 

Ved godt det af en eller anden grund, måske ikke er det mest maskuline at flashe med, men ikke desto mindre ret klogt.

Redigeret af truth

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der mon nogen der har prøvet omtalte slikkelapper? :)

 

Ja,

Slikkelappen er et stykke latex på størrelse med et A5-ark,

den lægges over missen, så gik jeg i gang med fransk til pigen,

ikke særlig sexet må jeg indrømme, jeg fik hverken smagen eller duften af missen.

Jeg fik også svært ved at få alle de små detaljer med, som at nappe og sutte på skamlæberne og klitten eller stikke tungen ind.

 

Det var ikke et hit for mig, det var mere for at afprøve dillen.

Men slikkelappen giver sikkert sex for dem som ønsker det. Pigen synes det var underligt men nød det alligevel trods forhindringen, jeg gætter på at følelsen for pigen er analog med følelsen af BJ med kondom.

 

Liv hvis du har lyst til at prøve kan jeg godt give dig en demonstration, hohoho :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet om kunderne ofte bliver tjekket ? Bliver du/I ofte tjekket ? Jeg bliver tjekket hver 2. mdr. min læge er indforstået med mine eventyr og aktiviteter.

Jeg bliver ikke tjekket regelmæssigt.

Til gengæld har jeg så heller ikke spurgt min læge om lov til at lege med piger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der mon nogen der har prøvet omtalte slikkelapper? :)

 

Så kan man jo lige så gerne drikke alkoholfri øl.

Hermed lover jeg alle der vil lytte: Den dag jeg bruger slikkelap, skal jeg derefter tage hest og vogn  på min næste rejse til Tyskland. Så har jeg også en god undskyldning til at ikke tage på FKK, Tror ikke de har stald og udfordrer heste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan man jo lige så gerne drikke alkoholfri øl.

Hermed lover jeg alle der vil lytte: Den dag jeg bruger slikkelap, skal jeg derefter tage hest og vogn  på min næste rejse til Tyskland. Så har jeg også en god undskyldning til at ikke tage på FKK, Tror ikke de har stald og udfordrer heste?

 

Du bliver bare hjemme i det forbudsramte land så,

 

jeg drikker alkoholfri øl, når jeg knalder eller er på FKK, alkohol skal ikke ødelægge min ydeevne :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Brian

Velkommen til :)

For ganske nylig var der en tråd med præcis sammen spørgsmål: 

 

I tråden fortæller Thorshammer om en ven, der har prøvet at få STD ved at slikke en pige.

 

Personligt har jeg ikke selv fået noget den vej eller hørt om andre der har (det var jo det der var dit spørgsmål)

 

Ha en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor ikke ?

Fordi det kun sker for de andre.......

Eller fordi jeg kun besøger 2 faste som jeg har 100% tillid til passer på dem selv.

Det kan så godt være at jeg i realiteten kun burde have 99% tillid til dem, men det er så en risiko jeg har valgt at løbe.

Jeg går også over for rødt en gang imellem, og sidder med ryggen mod døren i baren.

Har sågar prøvet at køre på en mørk landevej, og slukket lyset på bilen for at få få alle i bilen til at råbe op!

Eller stået på en stige med et ben strukket over i en vindueskarm for liiiige at nå den sidste plet med penslen.

Disse fire eksempler kunne også være endt galt......rigtig galt.....men jeg gjorde det alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi det kun sker for de andre.......

Eller fordi jeg kun besøger 2 faste som jeg har 100% tillid til passer på dem selv.

Det kan så godt være at jeg i realiteten kun burde have 99% tillid til dem, men det er så en risiko jeg har valgt at løbe.

Jeg går også over for rødt en gang imellem, og sidder med ryggen mod døren i baren.

Har sågar prøvet at køre på en mørk landevej, og slukket lyset på bilen for at få få alle i bilen til at råbe op!

Eller stået på en stige med et ben strukket over i en vindueskarm for liiiige at nå den sidste plet med penslen.

Disse fire eksempler kunne også være endt galt......rigtig galt.....men jeg gjorde det alligevel.

 

Undskyld men du er altså naiv eller godtroende,

Du kan få kønssygdomme i halsen ved at give fransk til pigen, jeg har snakket med lægen om det, en enkelt berøring med tungen på slimhinderne er nok (kys er også i risikozone), derfor jeg bliver også podet i halsen ved test.

Så du er også i risikogruppen, medmindre du bruger den omtalte slikkelap til oralsex og kys. Men det er der praktisk taget ingen der gør...

 

Du bør ikke tro, du er uden for risikogruppen fordi du er fast husbuk. Du kan bære rundt på smitten i halsen uden at have nogen symptomer,  det er dumt ikke at blive testet ! Det gælder for alle. Vi har alle et medansvar.

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld men du er altså naiv eller godtroende,

Du kan få kønssygdomme i halsen ved at give fransk til pigen, jeg har snakket med lægen om det, en enkelt berøring med tungen på slimhinderne er nok (kys er også i risikozone), derfor jeg bliver også podet i halsen ved test.

Så du er også i risikogruppen, medmindre du bruger den omtalte slikkelap til oralsex og kys. Men det er der praktisk taget ingen der gør...

Det er der de 99% kommer ind i spillet.

Selvfølgelig er jeg godt klar over at jeg kan blive smittet med alskens ting og sager, men det er så bare den risiko jeg har valgt at tage.

Du er da også naiv og godtroende, hvis du tror at regelmæssige tjek af dig, eller pigen for den sags skyld holder dig fri for smitte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der de 99% kommer ind i spillet.

Selvfølgelig er jeg godt klar over at jeg kan blive smittet med alskens ting og sager, men det er så bare den risiko jeg har valgt at tage.

Du er da også naiv og godtroende, hvis du tror at regelmæssige tjek af dig, eller pigen for den sags skyld holder dig fri for smitte.

 

Jeg prøver i det mindste at gøre noget aktivt for at få klarhed over, om jeg er sygdomsfri eller ej,

worst case; kan jeg få behandling, sætte mine seksuelle aktiviteter på lav blus og ikke sprede smitten.

 

Du går rundt i uvished og ignorer realiteterne.. der kan gå lang tid for du opdager noget i mellemtiden kan du smitte andre...

 

Jeg er absolut ikke enig i din risikoberegning og holdning,

det er ikke farligt at blive testet, det er kun et lille stik :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver i det mindste at gøre noget aktivt for at få klarhed over, om jeg er sygdomsfri eller ej,

worst case; kan jeg få behandling, sætte mine seksuelle aktiviteter på lav blus og ikke sprede smitten.

Du går rundt i uvished og ignorer realiteterne.. der kan gå lang tid for du opdager noget i mellemtiden kan du smitte andre...

Jeg er absolut ikke enig i din risikoberegning og holdning,

det er ikke farligt at blive testet, det er kun et lille stik :lol:

Vi behøver jo heller ikke være enige vel? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle mænd bør også lade sig vaccineret mod HPV.

God ide.

Gør man det ved egen læge til egen betaling, eller på et vaccinations center?

Hvad koster det? Et knald, to knald, eller blot en håndracer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...