Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Konen kunne lave Narrestreger

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Det er egentligt uretfærdigt alligevel.. :/

At jeg har uanet adgang til Kvinder gennem købesex? Eller der er forskel på kønnene i den retning ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt det er taget ud af en kontekst, meeeeennn.............

 

Jeg har faktisk tit hørt, specielt fra kvinder "Hvorfor smide penge efter sex, når man kan få det gratis".  Jeg kunne så spørge "Hvor købe en cuggi taske, når en netto pose kan opfylde samme behov + plads til en 4-5 kg ekstra" :)

 

BINGO.... hvorfor ? det er også fuldstændig helt og aldeles komplet hjernedød måde at smide penge ud af vinduet på.. 

 

fair nok hvis man har så mange at man kan fyre op i kakkelovnen med tusindkrone-sedler.... så kan det principielt være underordnet... men jeg vil da 1000 gange hellere bruge en nettopose og have mere med end en guccitaske der ikke kan være en skid i... 

 

jeg skal ikke imponere nogen og min mand fik carte blanche til at skyde mig hvis jeg nogensinde gjorde et så fuldkommen blæst indkøb... 

 

 

når jeg er partner med en mand... så tjener vi penge begge to.... jeg har succes så jeg tjener helt sikkert mest.... men mit krav til en mand er at vi bidrager mindst ligemeget... resten ryger til fælles fornøjelser... 

 

MEN - fælles fornøjelser er noget vi er enige om giver mening... herinder INGEN fjollede tasker til alt for mange penge.... og ikke indkøb af noget han både har adgang til gratis og i øvrigt har adgang til hvert sekund han overhovedet KAN rent fysisk... 

 

hvis han VIRKELIG har energi til mere end mig... så må han dælme arbejde lidt for at finde sig en gratis fornøjelse... eller finde på en god ide til vores sexliv hvis han med hånden på hjertet kan sige at der er noget han mangler... 

 

bring it on... men penge på noget der er gratis bare fordi det skal være "let" når det i forvejen er "let" at få - nix... ikke sammen med mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, jeg reposter lige mit indlæg (# 13 i denne tråd). Det står ubesvaret og er relevant i forhold til, at du vil give en kommende kæreste et strengt forbud mod at købe sex:

Hej Jasmin

Det er forståeligt, at du ikke synes, at penge, du har tjent på at levere sex, skal bruges til at forsyne din kommende kæreste med sex hos andre.

Men jeg går ud fra, at din kommende kæreste tjener sine egne penge og forsørger sig selv.

Må han ikke bruge sine egne penge på dejlig sex med en af dine søde og lækre kollegaer - hvis han har lyst til det?

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mindes ikke at have hørt, at al økonomi skulle lægges i en fælles kasse? Men blot at der var tale om et totalforbud mod købesex - uanset kontoforholdene.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg gjort. Og det bringer ikke noget svar. Derfor repostede jeg.

Jeg tænker, at det er lettere, at Jasmin eventuelt selv svarer på mit spørgsmål.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ligger Landet jo sådan en Mand ikke på samme vis har adgang til fri sex når han kommer ud fra hjemmets 4 vægge som en kvinde har langfra...

Sisse meldte sig på SCOR 90 eller lignende henvendelser. Som Mand ville hun få ca 0 hvis han er relativ almindelig.

Jeg har ikke været meget Single i mit liv. Men havde en kortere periode for nogle år siden. Her var jeg på Scor og var sammen med nogle Piger derinde fra. Var et stort arbejde at ryge igennem nåleøjet, men kunne godt mærke Pigen kunne mildest talt vælge og vrage. Men det lykkedes da nogle gange efter en ihærdig indsats.

Idag har jeg et arbejdsliv som gør jeg ikke kan side flere timer på chat. Ligeledes vil jeg gerne familielivet som også tager tid. Så den indsats og de timer jeg brugte dengang er ikke muligt længere

I mine øjne giver købesex en mand mulighed for at være stillet som en kvinde. En almindelig kvinde kan bruge Scor og lynhurtig have 10-20 mænd, hvor hun kan knipse med fingrene så kommer de. Det kan jeg ligeså ved købesex. Hvem har jeg lyst til idag.......

Man kan sige det er ulempen ved at være Mand..... Men så er der nogle andre fordele :smile: så alt i alt er det nu ganske fint. Det er okay med mig, det koster lidt Penge, hvis man gerne vil være sammen med 20 forskellige Kvinder en Weekend :smile: det kan ikke være anderledes og det overlever jeg nok :wink:

Færdig

Hvor er jeg bare enig her.... Skide godt skrevet.

Nogle af de forhold jeg har haft, er via dating sider. Og alle sammen har nævnt at det er som fluepapir. De kan vælge og vrage. Men en ting har de ikke fattet... Altså de kvinder der vil have noget fast. 90 procent af alle de breve de får, er fra mænd som kun er interesseret i at få fedtet pølsen. Ikke en skid andet... Og hele pakken med børn og besvær gider de ikke.

Men hvis man har penge og kører åben sportsvogn, så går det den anden vej. Så skal de nok holde sig til... tsk. tsk. tsk...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

BINGO.... hvorfor ? det er også fuldstændig helt og aldeles komplet hjernedød måde at smide penge ud af vinduet på.. 

 

fair nok hvis man har så mange at man kan fyre op i kakkelovnen med tusindkrone-sedler.... så kan det principielt være underordnet... men jeg vil da 1000 gange hellere bruge en nettopose og have mere med end en guccitaske der ikke kan være en skid i... 

 

jeg skal ikke imponere nogen og min mand fik carte blanche til at skyde mig hvis jeg nogensinde gjorde et så fuldkommen blæst indkøb... 

 

 

når jeg er partner med en mand... så tjener vi penge begge to.... jeg har succes så jeg tjener helt sikkert mest.... men mit krav til en mand er at vi bidrager mindst ligemeget... resten ryger til fælles fornøjelser... 

 

MEN - fælles fornøjelser er noget vi er enige om giver mening... herinder INGEN fjollede tasker til alt for mange penge.... og ikke indkøb af noget han både har adgang til gratis og i øvrigt har adgang til hvert sekund han overhovedet KAN rent fysisk... 

 

hvis han VIRKELIG har energi til mere end mig... så må han dælme arbejde lidt for at finde sig en gratis fornøjelse... eller finde på en god ide til vores sexliv hvis han med hånden på hjertet kan sige at der er noget han mangler... 

 

bring it on... men penge på noget der er gratis bare fordi det skal være "let" når det i forvejen er "let" at få - nix... ikke sammen med mig :)

Hvis man virkelig får alt det man orker, så er der ikke grund til at opsøge andet. Men problemet for nogen er at det måske bliver kedeligt i længden.

Men at det skulle give lov til at være utro og give den gas, ligger så langt fra mine følelser. Totalt tillidsbrud.

Mange vælger så at finde bollevenner. Rigtig god ide...  Men kræver at begge er enige. Nytter jo ikke hvis den ene ikke kan håndtere det oppe øverst.

Hvis / når jeg virkelig elsker en, så kan jeg bestemt ikke håndtere at andre skal have lov. Men sådan er vi jo så forskeliige.

Forstår så udmærket pointen i det med pengene. Havde du nu af en eller anden årsag ikke kunnet dyrke sex med din partner. Sygdom etc. Hvad så?

Er det så ikke bedre at lade manden få lidt penge til at få taget trykket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@GaaS

 

Dit forsøg på at optræde patroniserende overfor Jasmin virker da ganske sympatisk, men hun er som bekendt en voksen kvinde, så lad dog hende selv få lov at svare på kritikken :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor kører i dyre biler når man kan nøjes med en cykel eller det offentlige ?

 

Jeg synes det er helt i orden at kvinder har dyre tasker og sko, jeg har givet flere dyre tasker og støvler til kærester. Jeg har en veninde som lige har købt en Chanel taske i Limited Edition til 30K+ kr. den er flot og udstråler virkelig klasse :D

 

Jeg bruger endnu flere penge på rejser og andre fornøjelser...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mindes ikke at have hørt, at al økonomi skulle lægges i en fælles kasse? Men blot at der var tale om et totalforbud mod købesex - uanset kontoforholdene.

GF

det er fordi du er eksperten i at læse noget andet end det jeg skriver :) 

 

 

Der er ikke som sådan totalforbud mod købesex (den vender jeg lige tilbage til)

 

Der er totalforbud mod at misbruge midler på ting man har adgang til ganske gratis.... uanset kontoforhold og uanset hvem der tjener pengene!

 

 

 

Havde du nu af en eller anden årsag ikke kunnet dyrke sex med din partner. Sygdom etc. Hvad så?

Er det så ikke bedre at lade manden få lidt penge til at få taget trykket?

 

Så er vi ude i et HELT andet scenarie.... 

 

for det første - hvis jeg ikke kan dyrke sex med min partner kan jeg jo af gode grunde heller ikke være GP - og som sådan heller ikke være en del af fællesøkonomien af den vej.. 

 

Det udelukker fuldstændig paradoxet forbundet med det at mit gratis udbud til min kæreste bliver vraget til fordel for et kostbart udbud hos andre (jeg siger vraget fordi jeg aldrig i hele mit liv har sagt nej til en kæreste uanset fysisk og mental tilstand - der er pt. altid mulighed for sex med mig hvis min kæreste bare så meget som får tanken)

 

 

Men hvis jeg er invalideret så jeg er helt ude af spillet, så må han selvfølgelig gerne vælge GPere... i det omfang vores økonomi tillader  det.  

 

Her kommer totalforbudet  mod misbrug af midler på gratis ydelser ind i billedet...

 

Sex er stadig en gratis ydelse når alt kommer til alt - hvis man gør indsatsen!!!   Og selv om GP- løsningen har min fulde opbakning i førnævnte scenarie, så skal han altså ikke ruinere os eller bruge en krone mindre på ungerne eller mig eller familien for at få fisse..... no way!!

 

Købesex er dyrt... meget dyrt  for en normal økonomi, så der skal han virkelig bruge hovedet og vælge det i et  omfang der ikke får indflydelse i øvrigt.  For der stopper min tolerance...  

 

 

Men besøg hos  GPere i al almindelighed hvis jeg er ude af spillet..... go for  it sweetie... og lov mig at vælge en hvor du virkelig nyder det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, hvis jeg forstår dig ret: Når han kan få sex med Jasmin ad libitum, så må han under ingen omstændigheder bruge penge på at købe sex hos en af dine dejlige kollegaer - uanset hvor mange penge han tjener, hvor sød hun er og hvor stor livsglæde, han måtte opnå ved det køb?

Din præmis for totalforbuddet er åbenbart, at sex er den samme "ting" - uanset hvem han har det sammen med.

Den præmis (sex er sex er sex - og det er irrelevant hvem sexpartneren er) lægger jo en mindre bombe under salg af sex, hvis den skulle gælde mere generelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jasmin - Lad os sige, at du møder en fyr, som har bankkontoen spækket med kroner.
Han behøver ikke arbejde, ligesom hans, evt. fremtidige, børnebørn heller ikke behøver at arbejde.

 

Han har med andre ord råd til at købe sex.
Vil det være ok?

 

Et andet scenarie, din fyr vil prøve at have sex med en dværg. Og tilfældigvis er der en annonce i travbladet, der tilbyder netop dét.
Hvordan vil du løse den udfordring?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin - Lad os sige, at du møder en fyr, som har bankkontoen spækket med kroner.

Han behøver ikke arbejde, ligesom hans, evt. fremtidige, børnebørn heller ikke behøver at arbejde.

Han har med andre ord råd til at købe sex.

Vil det være ok?

så behøver jeg heller ikke løfte en finger... og hvis jeg har SÅ mange penge at jeg aldrig behøver at lave noget som helst... tja... så vil jeg da agere derefter :) og det vil han også kunne... og nok også gøre... mænd med så mange penge har den tendens.. 

at jeg så aldrig vil vælge sådan en mand fordi man aldrig vil kunne vide sig sikker på kærligheden når alt kan købes for penge er en anden sag... men lad os bare følge dit eksempel

 

 

så forsvinder paradoxet der er mig imod... at han vælger at bruge "vores" økonomi der også er baseret på min hobby - på at få noget hos en kollega (det holder hun jo defacto op med at være hvis jeg stopper)

samtidig i sit scenarie er vores økonomi pludselig så stor at det hele er fuldstændig lige meget... om han så købte luksusludere og kneppede 24/7/365 ville det end ikke lave en ridse i overfladen...

 

så er det jo lige meget med at bruge penge på gratis ydelser... for så er alting faktisk lige meget ikk?? alt ansvar fra man fralægge  sig fordi man har penge nok... 

der hvor jeg aldrig kunne blive en del af det billede er at jeg aldrig ville vælge en mand med så mange penge... hvad glæde skulle der være ved det... især når jeg aldrig kunne vide mig sikker på at han på nogen måde havde nogen ide om hvad kærlighed overhovedet er!!

 

Et andet scenarie, din fyr vil prøve at have sex med en dværg. Og tilfældigvis er der en annonce i travbladet, der tilbyder netop dét.

Hvordan vil du løse den udfordring?

hvorfor skal JEG løse den udfordring??? det må han da gøre....

hvis det er den rige mand må han købe sig fra det for hvis man kan fyre op med 1000-kroner er det jo lige meget om han brænder dem af i kakkelovnen eller giver 1000 af dem til en kvindelig dværg.

couldnt care less...

men hvis han er helt normalt bemidlet, er en del af en økonomi sammen med mig...hvor min indtjening som Jasmin er en del af VORES økonomi... så må han finde sig en velvilligt indstillet dværg der vil give ham fisse fordi hun synes han ser trængende ud... han skal ikke bruge "vores" penge på det projekt når han bare kan finde det gratis...

så der er stor forskel... når min private partner ikke har alle penge i hele verden skal de ikke misbruges på ting han (eller jeg) kunne have fået gratis - så enkelt kan det vel siges :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så enkelt kan det siges :-)

Hvis en Mand ønsker i hver især har nogle Penge at formøble som i lyster, så er han ikke interessant og kan ikke bruges som Mand. Den totalitære fælles Økonomi, hvor man skal være enige om, hvad alle Pengene skal gå til tøjkøb, venneture, venindeture, koncerter, teater, restaurantbesøg etc lyder nu bøvlet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville nok foretrække at en evt mand bruger penge på en prostitueret end en privat pige, da jeg ved at hun overholder nogle grænser, som en 'privat'kvinde nok ikke gør.

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin - du kræver kontrol over din partners forbrug. Han må ikke bruge penge på sex - punktum. Selv om han har udmærket råd til det. Og det giver ham glæde.

Hvad må han ellers ikke bruge penge på? Travheste? Poker? Paintball? En dykkertur med gutterne til Thailand?

Jeg gætter på, at det må han nok godt, hvis han har råd. Så hvorfor er lige akkurat dejlige samlejer med andre end dig undtaget?

Det er jo IKKE et økonomisk spørgsmål, men alene et spørgsmål om personlig frihed.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg selvfølgelig ikke fulgt debatten i denne tråd indgående, men set udefra, så forekommer J at være en dominerende kvinde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

BINGO.... hvorfor ? det er også fuldstændig helt og aldeles komplet hjernedød måde at smide penge ud af vinduet på.. 

 

fair nok hvis man har så mange at man kan fyre op i kakkelovnen med tusindkrone-sedler.... så kan det principielt være underordnet... men jeg vil da 1000 gange hellere bruge en nettopose og have mere med end en guccitaske der ikke kan være en skid i... 

 

jeg skal ikke imponere nogen og min mand fik carte blanche til at skyde mig hvis jeg nogensinde gjorde et så fuldkommen blæst indkøb... 

 

 

når jeg er partner med en mand... så tjener vi penge begge to.... jeg har succes så jeg tjener helt sikkert mest.... men mit krav til en mand er at vi bidrager mindst ligemeget... resten ryger til fælles fornøjelser... 

 

MEN - fælles fornøjelser er noget vi er enige om giver mening... herinder INGEN fjollede tasker til alt for mange penge.... og ikke indkøb af noget han både har adgang til gratis og i øvrigt har adgang til hvert sekund han overhovedet KAN rent fysisk... 

 

hvis han VIRKELIG har energi til mere end mig... så må han dælme arbejde lidt for at finde sig en gratis fornøjelse... eller finde på en god ide til vores sexliv hvis han med hånden på hjertet kan sige at der er noget han mangler... 

 

bring it on... men penge på noget der er gratis bare fordi det skal være "let" når det i forvejen er "let" at få - nix... ikke sammen med mig :)

 

Gad vide hvad der ikke er hjernedødt. Og I skal åbenbart være enige om det ;-)

 

Intet er hjernedødt at bruge på penge på, hvis man får en tilfredsstillelse ved det. Om det er en lækker taske, et par lækre sko eller for mit vedkommende et lækker ur. Andre bruger deres telefon som ur, det gør jeg også, men for satan jeg elsker mit ur :D

 

For øvrigt enig med Nille, en lækker taske udstråler klasse, mens nettoposen for mig udstråler ligegyldighed. Hvis man er ligegyldig med sit udseende, er man så også ligegyldig med andre ting?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin - du kræver kontrol over din partners forbrug. Han må ikke bruge penge på sex - punktum. Selv om han har udmærket råd til det. Og det giver ham glæde.

 

sig mig læser du nogensinde hvad det er jeg skriver ???  - intet af det vrøvl du lige har skrevet er noget du kan citere mig for!!

 

se nu her!!

 

hvis det er den rige mand må han købe sig fra det, for hvis man kan fyre op med 1000-kroner er det jo lige meget om han brænder dem af i kakkelovnen eller giver 1000 af dem til en kvindelig dværg.

couldnt care less...

 

samtidig i sit scenarie er vores økonomi pludselig så stor at det hele er fuldstændig lige meget... om han så købte luksusludere og kneppede 24/7/365 ville det end ikke lave en ridse i overfladen...

 

så er det jo lige meget med at bruge penge på gratis ydelser... for så er alting faktisk lige meget ikk?? alt ansvar fra man fralægge  sig fordi man har penge nok... 

 

 

læs nu for en gangs skyld hvad jeg har skrevet inden du gør dig så klog på hvad det er jeg udtrykker...   det er det stik modsatte jeg har skrevet ifht det du påstar

 

det er belastende for en debat med en deltager der hele tiden fejlciterer og bygger stråmænd på fejlcitaterne

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op Jasmin! Du svarer jo i øst, hvor der spørges i vest, og prøver at undrage dig det principielle dilemma, nemlig at du, som selv med stor glæde og entusiasme sælger sex, vil totalforbyde din partner at købe sex, fordi ...

Ja, hvorfor egentlig?

Er det for dyrt?

Er det forkert?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så enkelt kan det siges :smile:

Hvis en Mand ønsker i hver især har nogle Penge at formøble som i lyster, så er han ikke interessant og kan ikke bruges som Mand. Den totalitære fælles Økonomi, hvor man skal være enige om, hvad alle Pengene skal gå til tøjkøb, venneture, venindeture, koncerter, teater, restaurantbesøg etc lyder nu bøvlet.

 

det er det ikke kan jeg så sige... overhovedet ikke hvis man i øvrigt stoler på hinanden..... kan de af jer der vil have jeres "egne penge" med hånden på hjertet sige at det ikke er fordi i skal skjule jeres eskapader for konen?? 

 

hos mig der skal manden ikke skjule noget... omvendt forventer jeg også at han har økonomisk sans og bruger pengene på det han har committet (mig familien, børnene... fællesskabet) INDEN han tænker med pikken... 

 

 

se på det sådan her... 

 

HVIS!!! (det er hypotetisk) i arbejdede som gigoloer.... hvis.... og i kom hjem med penge til fælleskabet som i var glade for at dele med kone og børn... til røde bøffer,, hygge, ferier, udbetalingen til det nye badeværelse... whatever... men noget alle kunne glæde sig over.. 

 

jeres kone - hun synes ikke i er sjove nok i sengen og betjener sig af... tada... gigoloer... i et omfang der nu gør indhug i blandt andet de penge i har været med til at bringe til huse.... som faktisk skulle være fælles gode

 

 

undskyld mig... men hvordan ville i se på det forbrug ? 

 

1: hun gider ikke have det i tilbyder hende ganske gratis.... 

2.  hun vil ikke engang have jer for det i tilbyder til andre kvinder for penge... 

3. hun bruger de penge der skulle have gjort jeres fælles liv til noget specielt og godt... SAMMEN... 

4. hendes forbrug betyder at de ting i måske ville have kunnet realisere i stedet - ikke bliver til noget.... alt sammen for at få en orgasme eller to... som hun kunne have fået MED DIG!

 

fortæl mig hvor meget i ville føle jer idiotiske hvis det var jer i den rolle... 

 

 

det handler ikke om kontrol over modpartens økonomi, for intet er mere lige meget... det handler om sund fornuft og fællesskab og fælles udbytte af samlede midler... ikke om hvordan man kan få et midlertidigt high af fremmed pik/fisse

 

jeg har intet imod at min mand højner sin livskvalitet med fremmed fisse... det må han gøre ALT det han lyster... lige så meget han vil... altid... 

 

men jeg vil dælme ikke have at alle de ting der KUNNE have været mulige  ikke blev til noget fordi penge der KUNNE være gået til det formål blev brugt på at KØBE fremmed fisse... 

 

læs engang Fisseslikkerens ret så ærlige indlæg om forsømmelse af familien

 

Men hvornår skal man sige stop?

 

Jeg føler at jeg har forsømt min familie

 

*****

 

Derfor tænker jeg at skulle trangen melde sig til købesex så napper jeg lige en spiller ekstra eller spiller ekstra meget op til konen. Og giver jeg fx hende en gave til 500 kr. og lægger 500 kr. til side til en ferietur for familien så har jeg både sparet penge og gjort livet for mig og familien lidt sjovere. Det er måske i det lange løb noget der kan give mig lidt bedre minder end de 5 sexferier som jeg har holdt for mig selv i 2014.

Det er ligepræcis DER jeg har min anke... i det scenarie han beskriver der...

for de 1000 kr min mand giver for et slag købefisse kunne have været en gave til mig og 500 kr til en fælles ferie... noget fælles... noget der kommer begge parter til gode

 

jeg mener det er at forsømme sin familie når man misbruger midler på at købe ting man kun selv har glæde af, når de penge man bruger på det kunne have været brugt fælles sammen med de mennesker der burde betyde mere/mest

 

 

Det er den del jeg ikke ville acceptere af en partner... han må få AL fremmed gratis fisse han overhovedet kan knalde sig til... men ikke på vilkår om jeg ønsker mig en mand der synes det er vigtigere at misbruge midler på gratis fornøjelser fremfor at give familien fælles økonomisk råderum :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...