Hop til indhold
HappyHippo

behold bare burkaen

Recommended Posts

Fløj for nogle år siden fra London, til et arabisk land . . 

 

Masser af flotte arabiske kvinder steg ombord - Men de var forsvundet, da vi landede - De havde været på toilettet, og klædt om, så de passede til hjemlandets traditioner . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede lidt det samme da jeg engang fløj fra Dubai til Jeddah. Da var pigerne en smule tildækket i terminalen, ingen tildækning af hovedet under det meste af flyveturen og helt tildækket da vi landede. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har rejst en del i nordafrika og der er en del sindsygt smukke piger.
Kunne let forestille mig at de så sådan ud.. Man vel jo aldrig? ;)
Hvis en lækker tøs fra DK med en fitness krop trak i sådan en ville ingen jo tro det.

Tror dog ikke at de går op i sådan nogle ting i Saudi Arabien, og hvis de gør, så er det nok mest de rige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I hentyder til pikant lingeri, så bruger de mange penge på det i Mellemøsten. Så de ser sådan ud under burkaen (som de jo kun har på, når de forlader hjemmet)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville under alle omstændigheder ikke sige nej til en kvinde som havde sådan en krop ;)

Burka eller ej.

Men jeg ville nok ikke finde ud af det overhovedet ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uhh, det er så frækt. Hvis der findes en Burkafetish, så har jeg den. Kender i nogle arabisk udseende GP'er der er klar på lidt rollespil, hvor hun tropper op i en burka?

 

Tænder vildt på at trække sådan en Burka til siden og bare gennembolle sådan en arabisk skønhed :-P.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh, det er så frækt. Hvis der findes en Burkafetish, så har jeg den. Kender i nogle arabisk udseende GP'er der er klar på lidt rollespil, hvor hun tropper op i en burka?

 

Tænder vildt på at trække sådan en Burka til siden og bare gennembolle sådan en arabisk skønhed :-P.

 

Kan sagtens følge dig.

Men man aner jo ikke hvem der så i realiteten kommer :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan sagtens følge dig.

Men man aner jo ikke hvem der så i realiteten kommer :mrgreen:

 

Klart, men skulle selvfølgelig lige se pigen an inden ;o).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Klart, men skulle selvfølgelig lige se pigen an inden ;o).

 

Men ellers kan man også fornemme hvor lækre de er udfra den måde de går og bevæger sig på og udfra deres øjne.

 

Når jeg er på Nørrebro og ser en kvinde med Burka der har en lækker gang, plejer jeg at se hende i øjnene. Bliver de altid lidt overrasket over virker det til. Kan også være at det bare står malet i mine øjne at "jeg har lyst til at kneppe dig så meget"!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men ellers kan man også fornemme hvor lækre de er udfra den måde de går og bevæger sig på og udfra deres øjne.

Når jeg er på Nørrebro og ser en kvinde med Burka der har en lækker gang, plejer jeg at se hende i øjnene. Bliver de altid lidt overrasket over virker det til. Kan også være at det bare står malet i mine øjne at "jeg har lyst til at kneppe dig så meget"!!

Jeg forstår dig så udemærket. Der er noget forbuden frugt over det...

Og så bliver jeg helt ekset over deres tykke, lange og blank sorte hår, og de mørke øjne.

Der sad en pige i s-toget, da jeg var på vej hjem, godt nok ikke i burka, men i tørklæde og tækkeligt påklædt. Men hun var så gude smuk, med nærmest rav farvede øjne og en mega kønt ansigt, at jeg ikke kunne flå øjenene fra hende. Normalt har jeg ret stor selvkontrol, men der stirrede jeg bare...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert mange fordomme I har,

har I aldrig været sammen med arabiske eller tyrkiske kvinder, de er ret lækre :P

Jo. Min nuværende nabo. Studerende og tosset fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare de har store bryster, så er jeg sgu underordnet for mig om de er arabiske, afrikanske, asiatiske, eller hvide  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør mig en lidt interessant iagttagelse vedr. en burkaklædt kvinde - hun har fået foretaget et kosmetisk indgreb.

 

Det er så ikke den smukkeste brystkorrigerende operation jeg har set, hendes høje bryst er nydeligt, hendes venstre er 'rundrygget' og brystvorten lavere placeret .

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tvivler stærkt på at de ser sådan der ud indenunder.

 

Jeg har et par muslimske veninder der har fortalt lidt om, hvad der gemmer sig derunder - hvis du tror at burka-tildækkede kvinder dækker sig til, fordi de er grimme, så har jeg andenhånds information om at dette så ikke er tilfældet.

Indenunder er de såmænd lige så smukke og grimme og gør lige så lidt eller meget ud af sig selv som alle andre folkeslag. Det gælder både fitness, hårfjerning, make up og lingeri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg håber en del gør, for ellers ser det slemt ud  :D :D :D

 

Ja, nogle fortrin må de da have :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indvandrer piger ser så forbandet godt ud. Pakistan/ Indien er en virkelig lækker region!

 

Jeg ville bare ønske de ville droppe det der religionspis og så få svesken op på disken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu når denne tråd kører, fint vil det være oplagt at spørge om det nogle der kender nogle arabiske, tyrkis,e pakistanske piger som tilbyder noget sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu når denne tråd kører, fint vil det være oplagt at spørge om det nogle der kender nogle arabiske, tyrkis,e pakistanske piger som tilbyder noget sex?

 

Jeg har ikke selv prøvet nogen arabiske, tyrkiske eller pakistanske piger, men jeg overvejer at besøge hende her, for hun lyder sgu fræk:  

https://annoncelight.dk/annonce/170609/soendags-hygge-idag

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...