Hop til indhold
Guest Sisse

Tager jeg mon skade af det her ?

Recommended Posts

jeg har slet ikke læst tråden, men kun skimtet den. 

 

Min logik siger mig at ligesom folk i specielle erhverv, såsom bedemænd, falckredere, sygeplejersker, læger osv, der arbejder med døde eller døende mennesker dagligt og derfor bliver de-sensibiliseret overfor dette , altså bliver følelsesmæssigt "stærkere", "bedre" "immune" overfor ting, som i den almindelige persons verden vil være skrækkeligt, så bliver piger i den her branche måske ligeledes de-sensibiliseret i visse aspekter af det i gør. 

 

Det kan måske være i troen på mænd, det intime og erotiske i sex, det rent fysiske aspekt i det at have sex med flere mænd på en dag, troen på kærlighed, eller et generelt ambivalent på ting som sex, kærlighed, intimitet og forholdet mellem mand og kvinde (mand/mand, kvinde/kvinde, så er alle vist glade ;)

 

For køb af seksuelle ydelser er vel kun noget der hører mennesket til. Havde vi været på et lavere stadie af intelligens, så ville vi enten engagerer os seksuelt via kærlighed/begær, for at prokreere (lave afkom), eller voldtægt (hvilket jeg nu også tror er noget der hører sig menneskeheden til). Når man så gør noget så intimt som sex / illusionen af kærlighed til en købevare, så kunne man måske tænke sig at der sker det samme som bedemanden, sygeplejersken, bare når det kommer til sex / intimitet? Nemlig at man bliver de-sensibiliseret. 

 

Udover det, så tror jeg faktisk at forholdet mellem pige og kunde, gør det værre når der faktisk er et godt "sammenspil" mellem dem. Altså at kunden ikke længere bare er en ting der kommer for at få en udløsning, men at der er kommunikation, interaktion og måske endda begær og nydelse i seancen - og så er personen væk efter en seancen, og måske kommer der efterfølgende en kunde der "bare" er en kunde, som køber sig til en form for "udvidet onani", uden kommunikationen, interaktionen eller gensidig nydelse. Så det er måske hele tiden op og ned, op og ned. Og til sidst begynder pigens forsvarsmekanismer og sætte igang og hun bliver de-sensibiliseret overfor hendes erhverv. 

 

Det ville der nok heller ikke være noget galt i, udover at hendes erhverv er at sælge sex / illusionen af kærlighed/venskab, hvilket ikke er noget man kan eller bør ligge fra sig på hylden når man kommer hjem, ligesom bedemanden eller falck rederen gør det med det han nu har set eller oplevet, da kærlighed / sex / venskab er noget få mennesker kan overleve uden. Eller i hvert fald være lykkelige uden. 

 

Det vigtigste er vel at i piger OG os mænd der køber jeres ydelser, gør sig klart, at selvom det kan være sjovt, intimt og hyggeligt, så er købesex altså stadig en vare/ydelse. Det bliver aldrig et forhold, ligesom det man har til sin kone / kæreste, MEN kan nok blive så tæt på at det bliver en smule destruktivt? Og er det ikke det det hele handler om når alt kommer til alt. At en glædespige kan skelne mellem sit erhverv og personlige liv uden at lade de to influerer hinanden, og såfremt de gør, så gøre det på en sund og ikke destruktiv måde. Personligt tror jeg det er ekstremt svært, og ligesom alle andre erhverv bør man nok overveje at stoppe, når ens erhverv begynder at påvirke ens liv på en destruktiv måde. Ligeledes bør en kunde nok overveje at stoppe med at købe sex, når dette begynder at bevæge sig ud på et følelsesmæssigt destruktivt plan. 

 

Det er selvfølgelig bare tanker fra mig personligt ;) who knows om jeg overhovedet er i nærheden af noget rigtigt :D :D 

 

Hilsen

DenAlmindelige.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkeligt godt ramt og formuleret Dem Almindelige !!..

 

Personligt ville jeg feks aldrig arbejde eller have svært ved at arbejde på et plejehjem, sygehus eller som ambulanceredder..  Alle de skæbner hvor det ikke lykkedes at redde livet ville simpelthen være hårdt.. Men lykkelig for dem der kan/gør det. Holde den professionelle afstand.

 

Med hensyn til købesex, der altid kunne holde den afstand, men ved der både er GP og bestemt også kunder der måske har det svært ved holde den afstand.. Og være bevist om det her er altså en ydelse der sælges/købes kortvarig..

 

Undrer mig så bare hvorfor nogle er så bekymrede over GP tager skade af det, når der slet ikke er den samme bekymring på de andre brancher jeg nævnte.. Eller jeg giver jo selv svaret i en anden tråd.. 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...