Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvilken køn skulle dit barn have?

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Idag kan man sortere i sædcellerne på fertilitetsklinikkerne og selv vælge kønnet på dit kommende barn.

Hvis du skulle have et barn, hvad køn ønsker du så? var det noget du ville gøre brug af at kunne vælge? Eller bare se hvad der kommer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ejj, er det rigtigt?

 

Jeg ville ønske mig en lille prinsesse med lyst krøllet hår og blå øjne, som da jeg selv var lille...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du skulle have et barn, hvad køn ønsker du så?

 

Pisse ligegyldigt. Blev selv sidste gang far næsten på St. Kødlyst. Eneste bekymring var, om det var velskabt.

 

PS: Og nej, Nille, det var ikke med Forstanderinden.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Dog er det ikke lovligt i DK endnu Molly :-) men du kan sagtens tage til udlandet man har teknologien og det er ikke ulovligt at få det gjort udenfor grænserne.

Hælder selv til en Prinsesse.. Men er nok i syv sind og jeg sådan ønsker at lege med naturen og designe mit Barn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor er det ulovligt?

 

Jeg kan da godt se fornuften i det, hvad nu hvis et par har fået 4 drengebørn  med brændende ønsker sig en pige, men tør ikke prøve igen?

 

Jeg syntes det er en genial teknologi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det 26 år siden jeg blev far :smile: inderst inde ønskede jeg mig en dreng, der kom 2 ufrivillige aborter, så lykkedes det, dagen oprendt,

det blev en dreng :smile: , bagefter har jeg mange gange spekuleret på de "to andre". Hvad, og hvem var de? Var mit liv blevet bedre?

Hvis en af de 2 første graviditeter var lykkedes, og det var blevet en pige, ville jeg så have været ulykkelig ? Nej det tror jeg ikke, tror på at vi som forældre vil elske vores barn, dreng, eller pige :smile:

Nu er jeg nået dertil at jeg skal være Farfar :smile: til Februar, har fået at vide hvad det bliver, har aldrig spurgt min søn om hvad han ønskede sig, men tror på at han vil elske sit barn, ligesom hans Far vil elske sit barnebarn, uanset køn :smile:

PS. Glæden ved at skulle være far, var stor, men Glæden ved at skulle være Farfar, kan ikke udtrykkes, livet får en større mening :smile:

 

Så mit svar vil være, vil du have et barn, så skal du ikke vælge, du skal være glad for det, og elske det, pige, eller dreng :smile:

 

gog

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pisse ligegyldigt. Blev selv sidste gang far næsten på St. Kødlyst. Eneste bekymring var, om det var velskabt.

 

PS: Og nej, Nille, det var ikke med Forstanderinden.

 

BX

Hvem var det så med ? :P

er du sikkert på du er faderen :P

 

Jeg lader de højere magter vælge kønnet på barnet :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville være meget interesseret i, om barnet var sundt.

 

Det ville også være det eneste jeg ville være interesseret i, at høre noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville være komplet ligeglad med kønnet, men jeg ville afgjort argumentere for en abort, hvis fosterdiagnostik viser at vi vil få et handicappet barn.

 

Lige så meget jeg går ind for at det skal forblive kernevelfærd at hjælpe retarderede børn, og forældre til samme til at børn og familien kan leve et så værdigt og et så givende liv som muligt, lige så stort et fremskridt betragter jeg det som, at forældrene får muligheden for i tide at vælge en legal abort, hvis det viser sig at de ellers ville føde et handicappet barn.

 

Personligt finder jeg at det udgør både et etisk og samfundsøkonomisk aktiv, at der af den grund fødes langt færre børn end tidligere med eksempelvis Downs syndrom.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Hvis du skulle have et barn, hvad køn ønsker du så? var det noget du ville gøre brug af at kunne vælge? Eller bare se hvad der kommer

Netop i denne tid arbejdes der seriøst på en reproduktion af fruen og jeg, hvilket sker med videnskabens hjælp, da den ene af os ikke er i stand til at reproducere på naturlig vis. Fint nok, så slipper man selv for det hårde arbejde i sengen :cool:

Mit ønskescenarie er da en lille pige med fruens lammende smukke udseende og min intelligens, men skulle der komme en lille dreng med "normalt" udseende og en intelligens lidt under Mensa kravet, vil han være elsket nøjagtigt lige så højt... ;)

Så længe baby er sund og velskabt med de obligatoriske 10 fingre og tæer, så er jeg tilfreds... Jeg er ikke tilhænger af frit valg på alle hylder... :)

Redigeret af Delphi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville gerne have en Sønnikke så :-)

 

Så kunne han komme med ud og opleve alle de sjove steder! Sønnikke jeg ved ikke rigtig hvad det her er, men vi kan prøve at gå ind.. Far hvorfor hilser de allesammen på dig? ..... Tror bare det er for at være høflig Sønnikke.. Bye the way, du skal ikke nævne noget til din Mor.

 

Jeg tror det ville være vildt sjovt at have sådan en lille Gut som skal lære om Livet. Han vil nok ikke blive Mors lille Stuerene Dreng, men en glad Dreng skal han sgu nok blive :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan man arrangerer tvillinger også?

 

Tvillinger? Frivilligt? :o

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man arrangerer tvillinger også?

 

ikke per se - men man kan opsætte så mange at risikoen øges for tvillinger... 

 

men pas  på de ikke sætter sig fast allesammen så du står med firlinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vigtigeste ,er at barnet er velskabt.Jeg skal selv være far for første gang til marts måned,var med til scanningen i uge 20,og det eneste jeg håbede på,var at alt var som det skulle være.Selve scanningen er ret omfattende,man ser f.eks det kun 2 cm . store hjerte fra 10 forskellige vinkler,tilsidst får man så mulighed for at få barnets køn at vide,og det var også spændende,vi ville begge vide det,og det bliver en lille prinsesse :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vigtigeste ,er at barnet er velskabt.Jeg skal selv være far for første gang til marts måned,var med til scanningen i uge 20,og det eneste jeg håbede på,var at alt var som det skulle være.Selve scanningen er ret omfattende,man ser f.eks det kun 2 cm . store hjerte fra 10 forskellige vinkler,tilsidst får man så mulighed for at få barnets køn at vide,og det var også spændende,vi ville begge vide det,og det bliver en lille prinsesse :-P

Tillykke, det må være en stor oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ikke per se - men man kan opsætte så mange at risikoen øges for tvillinger... 

 

men pas  på de ikke sætter sig fast allesammen så du står med firlinger

I dag er de fleste tvillinger et resultat af kunstig befrugtning, man sætter flere æg op for at forøge sucsesraten.

Er selv tvilling; men den ægte vare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...