Hop til indhold
advokat

Idéer til offentlig ydmygelse af slavepige

Recommended Posts

Gæst

Hæng et stort skilt om halsen på hende,på Rådhuspladsen, hvor der står at hun er sagsbehandler i et jobcenter..........

Del dette indlæg


Link til indlæg
advokat skrev, den 17/11/2014 at 09:55:

Kære alle

 

Jeg har nogle drømme om at prøve at dominere en slavepige. Især idéen om offentlig ydmygelse af hende tænder mig meget. Jeg har nu fundet pigen, men problemet er, at jeg er lidt usikker på, hvordan ydmygelsen kan finde sted.

 

Er der nogle herinde, som har idéer til lege eller ting man kan gøre med pigen i det offentlige for at ydmyge hende? Det skal siges, at ydmygelsen skal være mellem-ekstrem :) Og det skal selvfølge være inden for lovens grænser (her tænker jeg på de mennesker, som måtte blive tilskuere til det).

 

Pft.

Hvis du ikke selv har fantasi til det, så er du da vist i den forkerte branche :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den ‎17‎-‎11‎-‎2014 at 10:04:

Jeg kan vanskeligt forestille mig at det er lovligt at ydmyge en slavepige i det offentlige rum, hvor øvrigheden uforvarende og uønsket kan blive tilskuere hertil?

 

Kan du ikke efterspørge tilskuere til en arrangeret sceance, hvor det foregår afsides uden den store risiko for at støde på andre?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kære Rejse----:)

- et godt skriv du har forfattet - som talt ud af min egen mund

Om som Jernsvinet skriver kan det være barske sager - oplevede det selv på en større swingerklub i København for år tilbage. Det var modbydelig nærmest tortur denne slavepige blev udsat for af pinsler. Hvis det er noget i samme retning som Advokaten påtænker, så lad være at udføre akten hvor det kan mere end støde andre mennesker.

Selvom slavepigen den aften selv var med efter egen fri vilje (antager jeg) så fatter jeg ikke hvordan voksne veluddannede mænd kan gå helt ud i det ekstreme i forbindelse med ydmygelse af en kvinde - jeg fatter det ikke - denne trang.

- nå men der nok meget jeg ikke fatter ;-)  -  men pas på i forhold til evt tilskuer - og god fornøjelse, hvad det end måtte være.

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, den 26/1/2016 at 12:18:

Kære Rejse----:)

- et godt skriv du har forfattet - som talt ud af min egen mund

Om som Jernsvinet skriver kan det være barske sager - oplevede det selv på en større swingerklub i København for år tilbage. Det var modbydelig nærmest tortur denne slavepige blev udsat for af pinsler. Hvis det er noget i samme retning som Advokaten påtænker, så lad være at udføre akten hvor det kan mere end støde andre mennesker.

Selvom slavepigen den aften selv var med efter egen fri vilje (antager jeg) så fatter jeg ikke hvordan voksne veluddannede mænd kan gå helt ud i det ekstreme i forbindelse med ydmygelse af en kvinde - jeg fatter det ikke - denne trang.

- nå men der nok meget jeg ikke fatter ;-)  -  men pas på i forhold til evt tilskuer - og god fornøjelse, hvad det end måtte være.

Mange hilsner

Nyder livet

 

Jeg har vist nævnt det før . efter en lang aften med gensidig leg pustede min sædvanlige købesexleverandør og jeg ud med et glas vin og en snak og hun sagde bla. " det er lidt trist at man ikke kan fortælle udenforstående om sådan noget her, hvis man prøver, ser de på en med lige dele medfølelse, afsky og ynk og kan ikke forstå det - man gør sig bedst ved at holde det indenfor de fire vægge hvor det er foregået" .

Vi var enige om at SM kan ikke forklares for udenforstående og kan ikke forståes af folk der ikke har den lyst - drift - trang - for de lidt mere fordømmende: 'perversitet'

Fordom 1 : Hvis manden tænder på at dominere en kvinde seksuelt, er han er perverst svin - der burde kastreres og spærres inde - særligt hvis vi taler om den lidt mere hardcore dominans. 

Fordom 2 : Hvis kvinden hævder hun tænder på at blive domineret, er hun mentalt udfordret, på stoffer eller manipuleret ud hvor hun ikke kan bunde af en psykopatisk dominerende stodder.

Fordom 3 : Hvis en mand tænder på at blive domineret, ydmyget, bundet og få tæsk med forskellige remedier, spyttet, skidt og pisset på,  så er han et lidt ynkeligt menneske på mellemleder/lederniveau der gennem de sexuelle ydmygelser finder "tilgivelse/aflad" for det dumme svin han er i hverdagen.

Fordom 4 : Hvis en kvinde tænder på at være domina, så er det fordi hun i sit "civile" liv er blevet udsat for så meget "lort" af mænd at hun er begyndt at hade og foragte mande-kønnet som helhed, og herigennem kan få hævn for alle de fortrædeligheder hun har oplevet.

Ovennævnte er de fordomme vi var enige om man tit blev præsenteret for, min egen lille fordom er efterhånden at nr. 4 måske ikke er helt ved siden af :) 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, ja, der er både 10 andre værelser, en trappe op og en elevator, hvorfra der kan komme andre gæster :-)

Og så er hun tilmed ikke helt lydløs :-), hvad jeg nok selv havde foretrukket :-) frækt frækt :-)

Gokkesokker... Der rammer du vist plet :-) 

Oooooog.... Skulle der være en glædespige, der læser med her, der kunne være frisk på et frækt set-up af en eller anden slags på et hotel eller en restaurant, så send mig lige en personlig meddelelse. Jeg bor i Kbh, men kommer jævnligt i resten af landet :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...