Hop til indhold
advokat

Idéer til offentlig ydmygelse af slavepige

Recommended Posts

Gæst

Jeg kan godt lide at lade min legeveninde gå rundt i butikker med en buttplug monteret. Vi havde også et møde i sommer, hvor jeg kom ud over hendes ansigt og bryster. Efterfølgende fik hun sin t-shirt på - og blev sendt i kiosken efter is - med sperm i ansigtet. Det havde været pænt grænseoverskridende ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kort nederdel og bed hende om at tage trusserne af et offentligt sted.

Iført jeans og lade hende tisse i busserne et offentligt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Seriøst?! Hvis jeg så hende in public, så ville jeg da mene hun var mere klar til noget medicin end noget andet :?

Som minimum. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seriøst?! Hvis jeg så hende in public, så ville jeg da mene hun var mere klar til noget medicin end noget andet :???:

 

Ja, noget i den henretning :-)

Ret vild kvinde må man sige !

 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

...er ikke klar over, om det fortsat er relevant (men har først set opslaget nu). Her er et par bud:

 

- I stort set alle sammenhænge (også nogle af dem ovenfor) vil en gennemsigtig bluse (eller ingen), samt bh-løs, naturligvis - bag en pæn, men lettere nedringet jakke i sekretær-stil, gøre sig rigtigt godt; især hvis hun skal (!) bøje sig fremover, fx i butikker mv.

 

- Er man til det kulturelle, så kan jeg anbefale en tur i Det kgl Teater (Skuespilhuset, Operaen etc - og gerne i Malmö, hvis man ikke vil genkendes her) iført tøj, der som udgangspunkt er pænt (igen 'sekretærlook') men alligevel udfordrende, fx bluse/bluseløs som ovenfor - en meget kort kjole og lidt for høje hæle kan også give rigtigt gode resultater - ikke mindst hvis hun skal gå meget op og ned ad trapper, eller sætte sig ned, hvor andre kan se ind...

 

Rigtig god fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

... en mere til inspiration

 

Kort nederdel og dildo på offentlig vej

http://www.eroprofile.com/m/videos/view/a07fa64bf8cf993a7a37afcc6d02e8c3

 

Trusseløs i skobutik

http://www.eroprofile.com/m/videos/view/exhibition-talons-hauts-chatte-lisse-magasin

 

Pige spiller pik i boghandel

http://www.eroprofile.com/m/videos/view/Elle-le-suce-au-rayon-livres

 

 

Venligst

Frenc´h

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså de videoer, det ser mere ud som sjov / fræk leg, end ydmygelse... så var ansigts udtrykket jo nok anderledes.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså de videoer, det ser mere ud som sjov / fræk leg, end ydmygelse... så var ansigts udtrykket jo nok anderledes.

 

Der påstås ikke, at pigerne i videoerne er ydmyget.

 

Videoerne skal opfattes som "ideer til offentlig ydmygelse" (som er trådens navn) - ideer som i mine øjne vil være ydmygende at udføre for de allerfleste piger jeg kender :-)

 

Men I er meget velkomne til at supplere med situationer og opgaver, som I mener er ydmygende og ikke mindst realistiske at udføre :-)

 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der påstås ikke, at pigerne i videoerne er ydmyget.

 

Videoerne skal opfattes som "ideer til offentlig ydmygelse" (som er trådens navn) - ideer som i mine øjne vil være ydmygende at udføre for de allerfleste piger jeg kender :smile:

 

Men I er meget velkomne til at supplere med situationer og opgaver, som I mener er ydmygende og ikke mindst realistiske at udføre :smile:

 

Venligst

French

 

 

Jeg kan da godt vedstå at jeg nok ikke lige har den store interesse i det univers, så måske forstår jeg ikke setup'et helt.

 

Men med ydmygelse i denne sammenhæng af efterlysningen, betyder det så, grænseoverskridende, men lige tilpas så det er frækt / spændende, og det gennemføres ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Profilen med navnet 'Advokat', der startede tråden, skrev uddybende således:

 

"Bare lige for at få det på det rene - jeg har jo ikke tænke mig at vi skal kneppe i det offentlige rum.

Tænker mere på nogle ydmygende ting, som pigen skal gøre :)"

 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man skal udfordre hende til denne slags for offentlig fremvisning/sex, er det efter min mening vigtigt, at hun er 100% med på det selv.

 

Klart det skal være udfordrende og grænseoverskridende til et vis niveau, men hvis den psykiske grænse overskrides (Alt for meget.. :cool: ) så dur det ikke og legen er ikke sjov for begge parter - kun den ene part.

 

Ser man en del af de ovenfor linkede film igennem er det tydeligt at nogle af pigerne ikke rigtig bryder sig om det der sker - mens andre nærmest stråler af fræk glæde over at lege på denne måde..

 

Så alt ialt - respekten for hinanden må ikke kompromiteres...

 

 

Men når det er sagt, og man ved hun tænder på det, så har jeg selv leget med forskellige piger omkring følgende oplæg:

 

- Maks 1 eller 2 klædningsstykker på efte eget valg (+ sko) og derefter en tur i indkøbscenter eller ligende. (Tro mig, den kan få hende til at spekulere. *GG*)

 

- Påklædt efter 1-lags princippet - lad hende evt selv bestemme. (Dvs kun 1 lag stof mellem huden og det man ser - jakke, frakke osv tæller også som 1 lag.)

 

- En påklædningsordre på sms, og derefter møde hende et befærdet sted til en kop kaffe feks.

 

- Give hende en gave offentligt og bede hende åbne pakken mens folk ser på Gjorde det selv med et fjernstyret æg som hun så efterfølgende gik ud på toilettet og satte op. Vi havde en del sjov udaf det med fjernstyring bagefter..

 

- Sende hende ud offentligt lige efter sex så hun føler sig "beskidt".

 

- Send hende en fræk ordre på SMS når man ved hun har travlt med arbejde eller ligende.. Hun bliver sikkert sur i starten, men der kommer typisk lidt "Det skal du få betalt..." over det senere når ordren skal udføres..

 

Bare et par oplæg basis egne oplevelser :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...