Bear 8098 Skrevet 18. November, 2014 (edited) Mange kvinder incl. min egen kone lader desværre stå til, efter at de har fået et par børn, tager X antal kilo på og begynder at gå rundt i et større villatelt - så er det da klart at manden mister lysten - jeg gør ihvertfald og selvom jeg sikkert kunne få sex med min kone hver dag, har jeg ikke lyst til det og vil hellere af og til besøge en sød, slank og feminin glædespige. Hun behøver ikke nødvendigvis være ung, da jeg faktisk tænder mere på de lidt modne Milf-typer - men de unge piger er som regel slanke (endnu). Derudover har mange kvinder det med at styre og indrette hjemmet efter deres egne præmisser og manden forvises til garagen, hvor han også konstant mødes med krav om at lave dit og dat til hjemmet - og såsnart et projekt er færdigt, opfinder konen et nyt for at holde ham beskæftiget. Børneopdragelsen har kvinderne også forlængst overtaget og betragter det nærmest som et martyrium - for "manden gider jo ikke deltage" - dvs. det gider han nok, men ikke når han ikke får nogen indflydelse, men kun må se passivt til og være taxichauffør for en flok overforkældede unger, der ikke selv kan cykle nogle få km til skole eller div. sportsaktiviteter, hvis de endelig kan løsrives fra computeren. Det er egentlig ret pudsigt, jeg kan sagtens genkende JS version af en kvinde der har taget ganske mange kilo på.I løbet af de 25 år vi har været sammen er min kone blevet meget tungere, den store forskel på mig og JS er bare at jeg af en eller anden grund synes at hun er vildt sexet og har en lækker krop. Jeg er ikke i tvivl om at hvis den samme krop sad på en anden kvinde ville jeg være frastødt af hende, men da det er hende den sidder på er jeg stadig vild med den, selv 25 år efter jeg så den første gang i en noget slankere version. Jeg kan faktisk ikke helt forklare hvad det er der gør det, hun er helt objektivt ikke synderlig sexet med de mange kilo hun har for meget, men for mig er hun bare lækker, også selvom jeg er meget visuel i mine seksualitet. Vores i perioder manglende sexliv skyldes mest af alt for meget arbejde, og et for højt ambitionsniveau på hjemmefronten. Det er vist en kvindeting at hjemmet skal skinne før at hun kan slappe nok af til at nyde sex? Redigeret 18. November, 2014 af Bear 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 18. November, 2014 hej.. to ting JS burde da så opfordre kone til at få en husven eller nogle tilsvarende, og i piger skal nok ikke være for hård i jeres dom det kunder som ham i lever af.... og fordømmelse rammer jo også jer, hvor mænd gerne vil knalde jer luder men ikke være kærester med jer... grov sagt, og det jo ikke ok, selv om madonna og luder for alle mænd burde være to kvinder, vi har lidt svært ved kvinden som kysser vores børn også gør ATM med os. prøvemanden *fnis* - barren blev revet ned og ramte gulvet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 18. November, 2014 Naboens græs er og bliver grønnere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. November, 2014 Hvor var det bare super god læsning på mange måder.. men også lidt trist.. især den med konen som vejede lidt for meget .. men jeg elskede den mand som skrev at han elskede hans kone lige meget hvor meget hun pt vejer.. den er fadme god stil.. me like jeg har selv været gift i 22 år og vi havde en super dejlig sexliv og det vil jeg aldrig glemme.. selv om at vi havde 3 små børn fandt vi melodien til at hygge og smage og nyde hinanden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. November, 2014 Man skal ikke nævne en Kvindes vægt. Til trods for jeg oplever mange Kvinder der ikke holder sig tilbage, hvis Mandens vægt har kurs mod Stjernerne. Ja en Lyserød her i Tråden har beskrevet et besøg af en Mand med for mange Kilo, hvor man vitterlig må håbe han ikke læser med herinde. Ja Kvinder kan være ufølsomme men forventer noget andet af Manden. Tænder nu på de lidt Buttede Piger!!!! men slukker når Piger bliver ufølsomme og dobbeltmoralske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 492 Skrevet 18. November, 2014 Juhu lige et øjeblik Ingen skilmisser her nøjes heller med en dusk blomster til den kedlige kone hjemme Luk swingerklubberne det er urimligt at de er en konkurent til mig hvad angår uartig sex Formlen for indkækt er ret enkel (kedlig kone)2gange med (teeager*teenager) = besøg hos mig Madame helene Ironi og skasme kan forkomme Forøvrigt gift, med børn og (dovenhedsfaktor-1) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 18. November, 2014 Man skal ikke nævne en Kvindes vægt. Til trods for jeg oplever mange Kvinder der ikke holder sig tilbage, hvis Mandens vægt har kurs mod Stjernerne. Ja en Lyserød her i Tråden har beskrevet et besøg af en Mand med for mange Kilo, hvor man vitterlig må håbe han ikke læser med herinde. Ja Kvinder kan være ufølsomme men forventer noget andet af Manden. Tænder nu på de lidt Buttede Piger!!!! men slukker når Piger bliver ufølsomme og dobbeltmoralske søde Bums.... når man gifter sig - så hedder det jeg vil ELSKE!!! dig i medgang og modgang... det inkluderer altså også vægt... det betyder at uanset om h*n ligger syg af cancer og vejer 35 kilo og kæmper for sit liv, eller blomstrer med 20 kg ekstra... så ELSKER man den man har valgt og som har valgt en retur.. hvem har sagt at man ikke må nævne pigers vægt ? ingen.... hvad vi lyserøde har fået øje på her i tråden og som vi kommenterer, er en negligering af en valgt partner på grund af en vægtøgning til trods for at partneren er villig, spiller op og tydeligvis bliver beskrevet som glad for sin mand... Er det dobbeltmoralsk at mene at den kvinde bliver forsømt... ??? som GP har gæsterne forhåbentlig ingen illusioner om at vi elsker dem... det er ren rå sex og forhåbentlig i den lækre klasse.... i den situation handler det om fysiske præferencer for os som gør det af lyst... altså står det os meget frit for at fravælge!!! - for gæsterne har ikke krav på at blive elsket.... vi er ikke i forhold her!!! når man er gift skulle det MEGET NØDIG handle om fysiske præferencer... der skulle det gerne være som Bear så smukt beskriver det, at kærligheden udvisker konturerne... Hvis du vil snakke ufølsomt - så snak om at negligere den partner man har valgt for better for worse fordi der er kommet kilo på sidebenene.... og tilsæt selv usmageligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. November, 2014 (edited) søde Bums.... når man gifter sig - så hedder det jeg vil ELSKE!!! dig i medgang og modgang... det inkluderer altså også vægt... det betyder at uanset om h*n ligger syg af cancer og vejer 35 kilo og kæmper for sit liv, eller blomstrer med 20 kg ekstra... så ELSKER man den man har valgt og som har valgt en retur.. hvem har sagt at man ikke må nævne pigers vægt ? ingen.... hvad vi lyserøde har fået øje på her i tråden og som vi kommenterer, er en negligering af en valgt partner på grund af en vægtøgning til trods for at partneren er villig, spiller op og tydeligvis bliver beskrevet som glad for sin mand... Er det dobbeltmoralsk at mene at den kvinde bliver forsømt... ??? som GP har gæsterne forhåbentlig ingen illusioner om at vi elsker dem... det er ren rå sex og forhåbentlig i den lækre klasse.... i den situation handler det om fysiske præferencer for os som gør det af lyst... altså står det os meget frit for at fravælge!!! - for gæsterne har ikke krav på at blive elsket.... vi er ikke i forhold her!!! når man er gift skulle det MEGET NØDIG handle om fysiske præferencer... der skulle det gerne være som Bear så smukt beskriver det, at kærligheden udvisker konturerne... Hvis du vil snakke ufølsomt - så snak om at negligere den partner man har valgt for better for worse fordi der er kommet kilo på sidebenene.... og tilsæt selv usmageligt.Ok ifølge din logik skal man tage tingene bogstaveligt.... Så skilsmissen indeholder et nakkeskud? til døden jer skille Man skal elske uanset hvad? Hvis ting ændrer sig efter Giftemålet, så skal man acceptere det uanset hvad. Ja det er jo smukt! Men oftest ikke sådan det er. Kvinder er almindeligvis gode til at pointere Mandens fejl... også visuelle. Så er det vel ikke så forkert en Mand kan pointere en Kvindes fejl? Jeg har en enkelt gang eller 2 hørt om en Kvinde som afviser alle hendes Mands tilnærmelser ;-) Redigeret 18. November, 2014 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 18. November, 2014 Ok ifølge din logik skal man tage tingene bogstaveligt.... Så skilsmissen indeholder et nakkeskud? til døden jer skille Man skal elske uanset hvad? Hvis ting ændrer sig efter Giftemålet, så skal man acceptere det uanset hvad. Ja det er jo smukt! Men oftest ikke sådan det er. Kvinder er almindeligvis gode til at pointere Mandens fejl... også visuelle. Så er det vel ikke så forkert en Mand kan pointere en Kvindes fejl? Jeg har en enkelt gang eller 2 hørt om en Kvinde som afviser alle hendes Mands tilnærmelser klart... helt sikkert.... nakkeskud... intet mindre... selvfølgelig... (ironi kan forekomme henvendt til dem der har sans for den detalje) men ifht kærlighed... ja - der er det altså kærlighed UANSET vægt... siden hvornår er vægten blevet definerende for hvem man er som person ? hvilke værdier og kvaliteter personen besidder... hvis det ikke er grundet værdier og personlighed man har giftet sig, så fortjener man sgu at blive smidt ud!! for så fortjener den man er gift med bare SÅ meget bedre. men klart... lad da endelig giftermålet blive en krigszone... hvis den ene kritiserer noget så er der frit slag - og carte blanche til at sænke barren yderligere hvis man ikke synes det er lavt nok at fokusere på noget så inderligt ligegyldigt for ægte kærlighed som personens vægt. Eller skal vi vende den om og sige, at hvis man virkelig har mistet lysten til en livslang partner pga noget så irrelevant som vægt - så burde man måske også sætte kærligheden under lup!! Det er jo ikke et engangsknald scoret på dansegulvet vi har til revision... det er samhørigheden mellem 2 personer der skulle være gensidig. Skulle vægt så virkelig være en faktor.... ej vel??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 18. November, 2014 At elsken nogen af hele sit hjerte - selv om hun er døende i cancer - er altså ikke liiige præcis detsamme som at tænde seksuelt. Dårlig stil at ikke tænde på at ens kone har taget på et antal for mange kilon??? Hvorfor er det dårlig stil? Er det dårlig stil hvis hun ikke tænder på at jeg tømmer en flaske whisky hver dag? Altså - at i piger i erhvervet har så svært at indse at kærlighed og seksuel ophidselse ikke nødvendigvis er samme størrelse, det undrer mig meget. I, om nogle, skulle forstå det, tænker jeg. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 18. November, 2014 Altså - at i piger i erhvervet har så svært at indse at kærlighed og seksuel ophidselse ikke nødvendigvis er samme størrelse, det undrer mig meget. I, om nogle, skulle forstå det, tænker jeg. Det har noget at gøre med respekt B - respekt for sin partner... Fair nok at man mister lysten til sin partner hvis vedkommende holder op med at være den samme person, hvis vedkommende er ligeglad med en eller gør livet surt for en eller aldrig er tilstede ect... det kan vi allesammen sætte os ind i. Det er IKKE det vi taler om her... Men når man har en partner der tydeligvis elsker en, der tydeligvis VIL en, der tydeligvis tænder på en... så afviser man sgu ikke på basis af vægt. Så er der i min optik ganske enkelt ikke tale om gengældt kærlighed. Du har FULDSTÆNDIG ret i at det ikke er en samme størrelse... for man kan sagtens tænde på alt mulig andet OGSÅ... og gå til os GPer og nyde alt det vi har at tilbyde der er forskelligt fra det der hjemme. Men når man har en partner der vil en og som elsker en - så er det ganske enkelt SÅ respektløst at afvise alle tilnærmelser over en kam pga ... vægt!!!! det holder ganske enkelt ikke i min verden. Så fortjener partneren bedre. og det gælder altså for begge køn.... uanset hvem der afviser! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. November, 2014 klart... helt sikkert.... nakkeskud... intet mindre... selvfølgelig... (ironi kan forekomme henvendt til dem der har sans for den detalje) men ifht kærlighed... ja - der er det altså kærlighed UANSET vægt... siden hvornår er vægten blevet definerende for hvem man er som person ? hvilke værdier og kvaliteter personen besidder... hvis det ikke er grundet værdier og personlighed man har giftet sig, så fortjener man sgu at blive smidt ud!! for så fortjener den man er gift med bare SÅ meget bedre. men klart... lad da endelig giftermålet blive en krigszone... hvis den ene kritiserer noget så er der frit slag - og carte blanche til at sænke barren yderligere hvis man ikke synes det er lavt nok at fokusere på noget så inderligt ligegyldigt for ægte kærlighed som personens vægt. Eller skal vi vende den om og sige, at hvis man virkelig har mistet lysten til en livslang partner pga noget så irrelevant som vægt - så burde man måske også sætte kærligheden under lup!! Det er jo ikke et engangsknald scoret på dansegulvet vi har til revision... det er samhørigheden mellem 2 personer der skulle være gensidig. Skulle vægt så virkelig være en faktor.... ej vel??? Så din logik siger denne gang… Man vælger kun Partner med hjertet? Kvinden som forventer en Mand skal have en Minimusindtægt for han er interessant, eksisterer ikke? Kvinden/ Personen som forventer Partneren har et vist uddannelse niveau/ stilling, eksisterer ikke? Personen som vælger en lækker partner, eksisterer ikke? Kvinden skal have store Bryster, eksisterer ikke? joooovvvv nogle har nok lidt vægt på overfladiske Værdier ligeså, når man vælger Partner!!! Og hvad sker der hvis de overfladiske værdier smuldre? Nu ved jeg du har det lidt svært med overvægt… og jeg ved du vil benægte dette Jeg nu skriver, men du kan ikke overbevise mig om, hvis du har valgt din muskuløse fyr og guten så får en nedtur pga Steroiderne rumsterer rundt i hovedet og han så pludselig tager 50-60 kg på så er du ligeglad for du elsker manden, så naturligvis tænder du stadig på ham.. Den er du sgu nok ikke på hjemmebane med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. November, 2014 Det er mangel på respekt for sin partner at tage så meget på, at man støder sin partners æstetiske sans. Det svarer til at manden anlægger fuldskæg og bundesliga hår, selvom han ved konen finder det ækelt- og så skyde skylden for manglende sexlyst på konen. Man har sgu pligt til at holde sig attråværdig hvis man ønsker et sexliv. Attråværdig i forhold til alder. Mennesket er ikke en bollerobot, der blot kan indstilles til knalde funktion. Mennesket skal tiltrækkes, ikke frastødes, for at kunne elske fysisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 18. November, 2014 (edited) joooovvvv nogle har nok lidt vægt på overfladiske Værdier ligeså, når man vælger Partner!!! Og hvad sker der hvis de overfladiske værdier smuldre? Nu ved jeg du har det lidt svært med overvægt… og jeg ved du vil benægte dette Jeg nu skriver, men du kan ikke overbevise mig om, hvis du har valgt din muskuløse fyr og guten så får en nedtur pga Steroiderne rumsterer rundt i hovedet og han så pludselig tager 50-60 kg på så er du ligeglad for du elsker manden, så naturligvis tænder du stadig på ham.. Den er du sgu nok ikke på hjemmebane med. oh dear... en gang til for prins knud ville du selv vælge at gifte dig med en partner der udelukkende så godt ud og var dum som en dør, havde alle de forkerte værdier, var en kold skid ect... så når hun tog på - så var der intet tilbage?? for det er den forudsætning dit (knap så brilliante) spørgsmål har..... jeg ville næppe gifte mig med en hvis det eneste vedkommende havde at byde på var et vaskebrædt.... for det kan meget hurtigt blive en vaskebalje... hvis jeg kun elskede det - hvad så??? det er en ommer Bums jeg gifter mig med ham der vil mig, elsker mig, kan mig, ønsker mig, nyder mig, bruger mig og hvor jeg vil ham og elsker ham lige så meget retur... og når man gør det - så kunne han tage 50 kg på og jeg ville stadig synes han var værd at elske og nyde ham... og vice versa det kan godt være din kapacitet for kærlighed ikke gør blind... men min gør når der vitterlig er tale om ægte kærlighed og ikke bare noget der ligner og ja - jeg er ikke til overvægtige fremmede... men dem elsker jeg altså heller ikke og så er det fuldstændig i orden kun at kigge udenpå. Nøjagtig lige som i mænd gør når i browser i udvalget af GPer Redigeret 18. November, 2014 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. November, 2014 (edited) oh dear... en gang til for prins knud ville du selv vælge at gifte dig med en partner der udelukkende så godt ud og var dum som en dør, havde alle de forkerte værdier, var en kold skid ect... så når hun tog på - så var der intet tilbage?? for det er den forudsætning dit (knap så brilliante) spørgsmål har..... jeg ville næppe gifte mig med en hvis det eneste vedkommende havde at byde på var et vaskebrædt.... for det kan meget hurtigt blive en vaskebalje... hvis jeg kun elskede det - hvad så??? det er en ommer Bums jeg gifter mig med ham der vil mig, elsker mig, kan mig, ønsker mig, nyder mig, bruger mig og hvor jeg vil ham og elsker ham lige så meget retur... og når man gør det - så kunne han tage 50 kg på og jeg ville stadig synes han var værd at elske og nyde ham... og vice versa det kan godt være din kapacitet for kærlighed ikke gør blind... men min gør når der vitterlig er tale om ægte kærlighed og ikke bare noget der ligner og ja - jeg er ikke til overvægtige fremmede... men dem elsker jeg altså heller ikke og så er det fuldstændig i orden kun at kigge udenpå. Nøjagtig lige som i mænd gør når i browser i udvalget af GPer Hvor skriver jeg udelukkende?? måske du kunne brilliere med at starte at læse!!!!! jeg skriver folk også lægger vægt på overfladiske værdier….. eller ikke kun med hjertet om du vil! En der ikke tænder på overvægtige forelsker og gifter sig oftest ikke i en sådan. Kærligheden kan ikke overleve alt… derfor så mange skilsmisser og så få sølvbryllupper. Er du ikke selv Single eller været det for nyligt? Tjo måske min kapaticitet for Kærlighed ikke gør Blind.. Men gør din når man kommer væk fra det skrevne ord? Og desuden er at tage kraftig på manglende respekt for sin Partner og være ligeglad med Personen!! så det er ligeledes en ommer Redigeret 18. November, 2014 af Havnebumsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 18. November, 2014 Jasmin - Det behøver ikke nødvendigvis være vægten, der gør det . . . Vi er/var begge rimeligt slanke - Er det stadigt . . . Vi havde et andet problem, søgte uden held hjælp. . . . Efter det første barn kom, var der lukket for det varme vand - Eks'en sagde direkte at nummer 2 var en fejl (SYNES jeg ikke - selv om jeg har haft lyst til at slå ham ihjel et par gange - men af andre årsager ) - Hun benægtede det senere . . . Hun havde PMS - Jeg kunne sætte kryds i kalenderen, hvornår der var sex. Hun havde regelmæssig mens, så første søndag efter - SÅÅÅÅÅ . . Derefter 2-3 ugers HELVEDE - 1 uge i HIMMERIGE . . . Efter 8 år på den måde, og 5-6 besøg hos diverse terapeuter og behandlere, orkede jeg ikke mere . . . Har et velfungerende liv i dag - Har kun medlidenhed med børnene, der stadig mærker det . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 18. November, 2014 Det har noget at gøre med respekt B - respekt for sin partner... Og hvor i helvede er respekten for den anden del af de to? Hvor er respekten for den som forventes tænde seksuelt uanset hvad partneren finder på for at ødelægge sin attråværdighed? Konen som lægger på 50 kg kan altså ikke ansvare for at det sker (nuvel i sjældne fald er der sygdom med i spillet), imens manden - der har en pik han faktiskt ikke overhovedet kan bestemme over, hvor meget han end elsker kvinden bag fedtet - forventes tage fuldt ansvar for at sexen fungerer!!?? Ved du noget overhovedet om mænds seksuelle funktioner (altså alle de der mænden der ikke tager steroider eller befinder sig på den fysiske højdepunkten af sit liv)? Ved du noget overhovedet om hvordan det er at ældes som mand? Respect my ass! Du kan ikke respektere pikken op i honnør - ikke for kærligheden og ikke for noget andet. Gå hjem og læs lidt andrologi. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greenhorn 28 Skrevet 18. November, 2014 Hov alle mand ( og kvinder ) tal pænt. Over and out Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. November, 2014 Hov alle mand ( og kvinder ) tal pænt. Over and out Amen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 18. November, 2014 Hov alle mand ( og kvinder ) tal pænt. Over and out Javel!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. November, 2014 Det har noget at gøre med respekt B - respekt for sin partner... Fair nok at man mister lysten til sin partner hvis vedkommende holder op med at være den samme person, hvis vedkommende er ligeglad med en eller gør livet surt for en eller aldrig er tilstede ect... det kan vi allesammen sætte os ind i. Det er IKKE det vi taler om her... Men når man har en partner der tydeligvis elsker en, der tydeligvis VIL en, der tydeligvis tænder på en... så afviser man sgu ikke på basis af vægt. Så er der i min optik ganske enkelt ikke tale om gengældt kærlighed. Du har FULDSTÆNDIG ret i at det ikke er en samme størrelse... for man kan sagtens tænde på alt mulig andet OGSÅ... og gå til os GPer og nyde alt det vi har at tilbyde der er forskelligt fra det der hjemme. Men når man har en partner der vil en og som elsker en - så er det ganske enkelt SÅ respektløst at afvise alle tilnærmelser over en kam pga ... vægt!!!! det holder ganske enkelt ikke i min verden. Så fortjener partneren bedre. og det gælder altså for begge køn.... uanset hvem der afviser! Jaz, Hvor sympatisk det end er, det du her skriver, så kan en mand ikke kneppe med respekt som drivmiddel. Der kræves også en stor del lyst for at han stritter de rigtige steder og tænder Jernfætteren ikke på store kvinder, så er det vel en ligeså god forklaring som alt muligt andet. Personligt har jeg også svært ved at forstå det, men jeg ved jo heller ikke hvordan konen ser ud. Jeg synes da at Jernet og konen skulle smutte ned i en swingerklub og lade konen få andre jern i lange baner ... Mon ikke det hjælper på lysten ? ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. November, 2014 Det er mit indtryk, at når en mand beklager sig over manglende sexlyst hos konen, så omhandler 99,9% af alle de velmenende råd til manden noget alá "Du må tage dig sammen, gøre dig interessant, score din kvinde igen og i det hele taget på hovedet for hende, Og.....hvis du så er heldig kan det da godt være har hendes lyst vækkes igen, men husk det er op til dig selv at gøre noget, og forvent ikke mirakler de første par måneder". Nu har jeg så læst om en kvinde der tilsyneladende godt kunne tænke sig lidt mere sex med sin mand, og her er det jo pragtfuld at læse indlæg fra de lyserøde der ligger sig tæt op ad modsatte scenarie, eller har jeg måske tolket dem forkert ???? Jeg kender såmænd godt svaret "Det kan på ingen måder sammenlignes, og i øvrigt kan du godt se at få fikset den vandhane der drypper, ellers......". Nå men pointen er jo nok uagtet at kvinder søger modspil og den slags........, at de mænd der har en bette succes på hjemmefronten, er dem der tager ansvar for både egne og modpartens problemstillinger og udfordringer, og efter bedste evne formår at tage "toppen" af de feminine luner. Og denne adfærd må gerne udføres med så stor kunstnerisk, at kvinden ikke kan genskue "forestillingen". p.s. Før man springer op af sofaen og begynder at lave vindmølle-slag med arme og ben, så overvej om det måske er skrevet med et glimt i øjet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 18. November, 2014 Jeg synes da at Jernet og konen skulle smutte ned i en swingerklub og lade konen få andre jern i lange baner ... Mon ikke det hjælper på lysten ? Har jeg selvfølgelig også overvejet og ingen tvivl om at alle mændene ville stå i kø for at komme til - men vil det ikke bare bekræfte hende i, at hun ikke behøver tabe sig for at få at få pik? De gange, jeg har besøgt en swingerclub, synes jeg netop, at der synes at være en overvægt af overvægtige og ulækre kvinder med blævreflæsk, der i halvmørket bare lader sig varte op med pikke på alle sider - ofte at ditto mænd med store maver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giraffen 154 Skrevet 18. November, 2014 Får da lige lyst til at tilføje lidt vise ord til alt det miserable du lever midt i (hvis det altså er dig selv og dit liv du taler om): man skaber selv det liv man lever! Hvis du ikke ønsker at kører ungerne til sport er der kun én der kan stoppe det: DIG! Ta' ansvar og vis dig som en mand. Man skal vælge sine kampe med yderste omhu. Jeg har engang nægtet, at hente kærestens datter en sen sommer time hvor hun var måske 10 km fra hjemmet. Jeg køre hende ellers gerne på arbejde kl 4.00 lørdag og søndag morgen, men når jeg har taget kontaktliserne ud om aften gider jeg ikke, at sætte et nyt par ind også køre en utaknemlig tøs hjem..Dette faldt slet ikke i god jord hos kæresten, som mente at jeg var tarvelig i min opførsel og alle opsparet goodwill point blev slettet øjeblikkeligt og lørdags sex som består i et Hj fra Fruen, for hun syntes det gør for ondt med samlege. Se der gik jeg glip at et middelmådigt HJ men tilgengæld "slap" jeg for at køre . Mvh Giraffen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. November, 2014 Har jeg selvfølgelig også overvejet og ingen tvivl om at alle mændene ville stå i kø for at komme til - men vil det ikke bare bekræfte hende i, at hun ikke behøver tabe sig for at få at få pik? De gange, jeg har besøgt en swingerclub, synes jeg netop, at der synes at være en overvægt af overvægtige og ulækre kvinder med blævreflæsk, der i halvmørket bare lader sig varte op med pikke på alle sider - ofte at ditto mænd med store maver. Hehe, det behøver hun vel heller ikke, der er da mange mænd, der tænder på overvægtige kvinder Spøg til side ... Det tror jeg faktisk ikke. Sker der ikke det at når man føler sig attråværdig, så begynder man at gøre mere ud af sit udseende? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg