Hop til indhold
Guest Sandra Dee's Place

Mundknep...gangbang...hardstyle....kys...

Recommended Posts

Guest Sandra Dee's Place

Just præcis, min kære Lord. ;)

Dette emne/spørgsmål hører jo egentlig ind under det, som vi ofte før har været inde på. Individuelle grænser... Vi ser forskelligt på tingene, og hvis en pige føler, at hun skal have ekstra for at blive gagget hårdt i forhold til et almindeligt stille og roligt blowjob, så skal hun da bare gøre det, uden at der nødvendigvis skal sættes et stort spørgsmålstegn ved det valg. :)

For dig, Sandra, er det måske det samme. Men hele pointen er, at det er det jo ikke for de piger, som tager ekstra for det - ellers tog de jo ikke ekstra! :) Uretfærdig? Nej da! Men for mig er det til gengæld ikke super blæret at kalde en ekstra pris for specielle ydelser for uretfærdigt, da du faktisk burde have mere respekt for og accept af, at folks grænser er forskellige fra dine. :) Du ønsker vel heller ikke selv, at andre piger mener, at f.eks dine prissætninger skulle diskuteres, eller? De er jo også sat ud fra dine grænser - ikke alle mulige andre pigers grænser. :)

Jeg kan da i hvert fald godt se forskellen alligevel... På hård gagging og et almindeligt blow.

Ligeledes kan jeg da også få øje på en betydelig forskel på at blive knaldet af mange mænd "på én gang" og så på en privat tosomheds-stund.

Sådan er det da med de ting, som langt fra alle piger tilbyder. Gagging, gangbang og græsk f.eks er da ikke på hver en piges udvalg af fristelser, og så virker det egentlig logisk, at fordi det er en mere avanceret ydelse, så koster det lidt mere. :)

Beklager - jeg har ingen erfaring da jeg er rimelig ny i branchen...så jeg overtog priserne fra hende der var her før....at de så er justeret lidt ned...og noget (luksus dansk) er fjernet, er en anden sag :)

 

- Og tak for forklaringen, nu forstår jeg det så bedre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Handler det ikke nærmere om udbud og efterspørgsel?

Hvis en "vare"/ ydelse kan bære en højere pris, er det vel ganske naturligt at prissætte efter dette...

Det gælder i alle livets forhold, og afhænger ikke nødvendigvis af lyst eller ulyst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita og BX's diskussion minder om et restaurantbesøg.

 

Nogle steder har 'Le Chef' en fast menu til en fast pris - På naborestauranten skal man selv sammensætte menuen udfra menukortet, og kommer til at betale mere for den samme kulinariske oplevelse.

.

Man får det samme begge steder, men den ene mener at hans frembringelser er berettiget til at koste mere . . 

 

Jow da, men nu er det ikke så enkelt endda.

 

For det første er prisen ikke et afgørende parameter for mig. Jeg overlever fint økonomisk med min faste sexformidlers priser.

 

For det andet kan "naborestauranten" jo godt have et fint tilbud, men kan man nu også forstå det i alle detaljer?

 

Første gang, jeg var på en indisk restaurtant, forstod jeg ikke et kuk af menukortet og bad tjeneren om at sammensætte noget, da jeg ikke rigtigt forstod spisekortets koder.

 

Det endte i en "ret krydret" oplevelse, som kun kunne resultere i tømning af et vandtårn.

 

Så ærligt talt: Sammenligningen med er restautant holder ikke for mit vedkommende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager - jeg har ingen erfaring da jeg er rimelig ny i branchen...

Aarh, med dét in mente, så forstår jeg meget bedre baggrunden for dit første indlæg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kysser hellere ikk.. men vil da gerne slikkes.. .ja dob moral måske ja..  :-P   men hvorfor ikk skille sig lidt ud fra mængden.. ja seppet eller ej.. jeg elsker at kysse den mand jeg elsker..  :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, ikke nødvendigvis.

Min tankegang og mit udgangspunkt var nærmere, at jeg hellere køber tid fremfor ydelse.

Hvis pigen så ikke naturligt har disse ydelser med i sit sortiment, men skal have ekstra, så får jeg den grimme tanke, at hun ikke kan lide det, men alligevel gerne tager den sidste 200-mand med.

 

Det er her, jeg reagerer. Hvis pigen f.eks ikke bryder sig om gagging, men gerne gør det for lidt ekstra, er hun jo gået på kompromis med sig selv.

 

Det, jeg ønsker i mine "lykkelige stunder", er en pige, der er med på det, vi laver.

 

Ej BX - den holder altså ikke... 

 

jeg har fast tid 30 og 60 og 120 min :)  MEN - jeg har også mulighed for tilkøb af fællesbad og tilkøb af min absolutte favorit... fist... 

 

 

men du tror vel ikke at jeg ikke kan lide at gå i bad ? med eller uden selskab :) 

 

eller

 

at jeg vil have 500 kr ekstra for fist fordi jeg ikke kan lide det....  prøv at  forstille dig scenariet at alle uden undtagelse bare kunne gøre det på mig - så ville det lynhurtigt forvandle sig fra det fedeste krydderi i verden til noget jeg med al rimelighed gik i stykker af i slutningen af vagten og i øvrigt ikke kunne tilbyde efter 4-5 gæst.... 

 

at tage penge for det er lige så meget en praktikalitet som det er fair fordi jeg ganske enkelt giver noget helt særligt af mig selv der ligger helt uden for mainstream :) 

 

så din generalisering kan ikke helt  bruges i GP sammenhæng i det den fordrer at alle merydelser nødvendigvis forekommer på et negativt grundlag :)  det er gudskelov ikke tilfældet altid :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ej BX - den holder altså ikke... 

 

jeg har fast tid 30 og 60 og 120 min :)  MEN - jeg har også mulighed for tilkøb af fællesbad og tilkøb af min absolutte favorit... fist... 

 

 

men du tror vel ikke at jeg ikke kan lide at gå i bad ? med eller uden selskab :)

 

eller

 

at jeg vil have 500 kr ekstra for fist fordi jeg ikke kan lide det....  prøv at  forstille dig scenariet at alle uden undtagelse bare kunne gøre det på mig - så ville det lynhurtigt forvandle sig fra det fedeste krydderi i verden til noget jeg med al rimelighed gik i stykker af i slutningen af vagten og i øvrigt ikke kunne tilbyde efter 4-5 gæst.... 

 

at tage penge for det er lige så meget en praktikalitet som det er fair fordi jeg ganske enkelt giver noget helt særligt af mig selv der ligger helt uden for mainstream :)

 

så din generalisering kan ikke helt  bruges i GP sammenhæng i det den fordrer at alle merydelser nødvendigvis forekommer på et negativt grundlag :)  det er gudskelov ikke tilfældet altid :)

 

Nu synes jeg også man generelt skal være forsigtig med at blive for jomfrunalsk i forhold til sex og penge.

De piger der er tilstede på dette forum, sælger trods alt sex. At de så af og til også nyder det, betyder vel ikke at de skal frasige sig muligheden for at tjene ekstra, ved at sælge noget der er efterspurgt.

For os mænd, er det p... irriterende, enten at skulle forholde sig til på forhånd om vi vil stikke den i måsen, eller proppe hånden op eller, eller, eller. Det tager da noget af spændingen væk, at man ikke bare kan lade tingene udvikle sig, uden at skulle tænke på om der nu er betalt for det, eller om der kommer en eksta regning, efter samværet. Men igen, sådan er det også på restauranter. Får man lyst til en lækker Grappa til deserten, eller en bedre t´rødvin til 2. hovedret, så må man til muldvarpen.

 

Jeg nyder da også mit job, men beder kunderne om special undervisning i brugen af produktet, så gør jeg gerne det. Men det koster, selv om jeg synes det er smadder skægt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

For mig at se er denne tråd ved at bekræfte det gamle mundheld om at alle kvinder er ludere. Det er blot et spørgsmål om prisen...

Og alle mænd er grove, det er bare et spørgsmål om emnet ;)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Nu synes jeg også man generelt skal være forsigtig med at blive for jomfrunalsk i forhold til sex og penge.

De piger der er tilstede på dette forum, sælger trods alt sex. At de så af og til også nyder det, betyder vel ikke at de skal frasige sig muligheden for at tjene ekstra, ved at sælge noget der er efterspurgt.

For os mænd, er det p... irriterende, enten at skulle forholde sig til på forhånd om vi vil stikke den i måsen, eller proppe hånden op eller, eller, eller. Det tager da noget af spændingen væk, at man ikke bare kan lade tingene udvikle sig, uden at skulle tænke på om der nu er betalt for det, eller om der kommer en eksta regning, efter samværet. Men igen, sådan er det også på restauranter. Får man lyst til en lækker Grappa til deserten, eller en bedre t´rødvin til 2. hovedret, så må man til muldvarpen.

 

Jeg nyder da også mit job, men beder kunderne om special undervisning i brugen af produktet, så gør jeg gerne det. Men det koster, selv om jeg synes det er smadder skægt.

 

Det gør man forhåbentligt hver eneste gang - det er i hvert fald min erfaring...hvilket så tydeligt ses på sengen og antallet af sprøjteorgasmer, for mit vedkommende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og alle mænd er grove, det er bare et spørgsmål om emnet ;)?

 

Jeg siger måske bare tingene lidt direkte og med et glimt i øjet?

 

Bortset fra det, så viser indlæggene vel at nogle herinde gerne gør noget, bare de får lidt flere penge for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg siger måske bare tingene lidt direkte og med et glimt i øjet?

 

Bortset fra det, så viser indlæggene vel at nogle herinde gerne gør noget, bare de får lidt flere penge for det?

 

Jeg siger også tingene med et blink i øjet, derfor smilyen :wink:  Ellers er det svært at læse blinket ud af en ren tekst. :shock:

 

Din sidste sætning ovenfor, tyder på at du går ud fra pigen ikke har lyst til f.eks. analsex, men at hun kan overtales for penge. Det er det indtryk din tekst efterlader hos mig.

Det er sikkert korrekt i nogle tilfælde, og det er sikkert dem vi læser de lunkne anmeldelser om.

 

Jeg tror dog at flertallet af pigerne helt godt kan lide de ekstra ydelser de tilbyder - og når de nu kan få ekstra penge for det, så gør de det. Det er helt menneskeligt - sgu :-P.

Min opfattelse af at mange af pigerne kan lide de der ekstra ting de normalt tager penge for, underbygges da også af det faktum at vi mænd af og til oplever at nogle af disse ekstra ting, naturligt indgår i samværet, uden at vi efterfølgende betaler for det, fordi de sker på pigens initiativ.

 

Vi gør vel alle gerne noget, bare vi får penge for det, OG ikke overskrider vore grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...