Hop til indhold
Guest Sandra Dee's Place

Mundknep...gangbang...hardstyle....kys...

Recommended Posts

Guest Sandra Dee's Place

Ja, ordene er mange...og lysterne forskellige...og jeg kan se at pigerne herinde reklamerer lystigt, når de laver noget ekstra ordinært. Jeg kan også se de fleste tager ekstra penge for det nye....eller, i hvert fald ligner det noget nyt...

 

blowjob 500 kr - mundknep 700 kr?? 

alm dansk 500 kr...gangbang 1500 kr

 

Altså, jeg ved godt jeg er anderledes, men det virker for mig uoverskueligt når man leverer det samme...til en dyrere pris...

 

Hos os er et blowjob - uanset typen - et blowjob.....at det får et nyt ord og kaldes mundknep, gør det ikke til noget nyt, det er stadig et blowjob. Hvorfor skal folk betale ekstra for det? Jeg giver i hvert fald ikke 100 kr retur til ham der sprøjter på 2 min, så at være uretfærdig den anden vej holder i min verden ikke.

 

....som en sidste sætning....jeg hører ofte om glædespiger der ikke vil kysse....

Jeg forstår det ikke....du tager gerne mandens pik i munden, men kysser ikke?

 

 

(- morgensure kælling jeg er ;) )

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja, ordene er mange...og lysterne forskellige...og jeg kan se at pigerne herinde reklamerer lystigt, når de laver noget ekstra ordinært. Jeg kan også se de fleste tager ekstra penge for det nye....eller, i hvert fald ligner det noget nyt...

blowjob 500 kr - mundknep 700 kr??

alm dansk 500 kr...gangbang 1500 kr

Altså, jeg ved godt jeg er anderledes, men det virker for mig uoverskueligt når man leverer det samme...til en dyrere pris...

Hos os er et blowjob - uanset typen - et blowjob.....at det får et nyt ord og kaldes mundknep, gør det ikke til noget nyt, det er stadig et blowjob. Hvorfor skal folk betale ekstra for det? Jeg giver i hvert fald ikke 100 kr retur til ham der sprøjter på 2 min, så at være uretfærdig den anden vej holder i min verden ikke.

....som en sidste sætning....jeg hører ofte om glædespiger der ikke vil kysse....

Jeg forstår det ikke....du tager gerne mandens pik i munden, men kysser ikke?

(- morgensure kælling jeg er ;) )

Blow=kvinde aktiv

Mundknep=mand og måske kvinde aktive

Dansk=mand knalder dame

Gangbang=mange mænd knalder en dame

Eller har jeg misforstået begreberne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hej Sandra

Det er muligt jeg har misforstået dit skriv. For når jeg kigger på din prisliste så finder jeg 2 tillæg til BJ. Og et BJ er jo et BJ eller hvad?

 

Selv syntes jeg at der er forskel på mundknep og BJ. Ved et BJ er det pigen der er den aktive og bestemmer hastigheden og dybden. Ved mundknep er det fyren der er den aktive. Og som selv kan bestemme tempo og hvor dybt han støder.

 

Alm. Dansk til 500 kr. normalt er der her tale om max 15 min.

 

GB. til 1500 kr. her er det normalt tale om tid på 1 time eller mere.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Jeg er åbenbart ikke den rette til at svare, jeg tror klart at jeg har misforstået konceptet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

....som en sidste sætning....jeg hører ofte om glædespiger der ikke vil kysse....

Jeg forstår det ikke....du tager gerne mandens pik i munden, men kysser ikke[/quore]

Jeg kan godt forstå at det udefra ser mærkeligt ud. Jeg har det på samme måde - jeg vil rigtigt gerne slikke, når jeg har mødt en pige et par gange... men jeg har ikke lyst til at kysse i forbindelse med købesex.... Der er for intimt på en eller anden måde. Kyssene er reserveret til konen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Men det er ikke ret intimt at slikke hende du køber sex af....smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Hej Sandra

Det er muligt jeg har misforstået dit skriv. For når jeg kigger på din prisliste så finder jeg 2 tillæg til BJ. Og et BJ er jo et BJ eller hvad?

 

Selv syntes jeg at der er forskel på mundknep og BJ. Ved et BJ er det pigen der er den aktive og bestemmer hastigheden og dybden. Ved mundknep er det fyren der er den aktive. Og som selv kan bestemme tempo og hvor dybt han støder.

 

Alm. Dansk til 500 kr. normalt er der her tale om max 15 min.

 

GB. til 1500 kr. her er det normalt tale om tid på 1 time eller mere.

 

De tillæg er lavet af pigerne der giver superfransk og megafransk...og jeg synes faktisk det er forfærdeligt lidt, i forhold til at de sætter deres liv på spil...og jeg så gerne de helt kom væk, da sikker sex er vejen frem ;)

 

(- og der går min grænse...uden kondom...ingen sex - af nogen art!)

Redigeret af Sandra Dee's Place

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det er ikke ret intimt at slikke hende du køber sex af....smiler

Jo, det er vist lidt svært at komme uden om ;-)

det er ikke videre rationelt - men sådan jeg har det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå at det udefra ser mærkeligt ud. Jeg har det på samme måde - jeg vil rigtigt gerne slikke, når jeg har mødt en pige et par gange... men jeg har ikke lyst til at kysse i forbindelse med købesex.... Der er for intimt på en eller anden måde. Kyssene er reserveret til konen :wink:

 

jeg er helt enig... 

 

jeg kan heller ikke med kys... for  det første har jeg utrolig høje krav til kys før jeg synes det bare NÆRMER sig noget der er  sexet og for det andet - så kræver det at jeg synes den jeg er sammen med er stjerne lækker

 

så på den måde er kys ufattelig meget mere intimt end sex nogensinde bliver :)  

 

jeg  kan sagtens tænde på sorte kys fra en mand der ikke nødvendigvis er min type ifht udseende eller få orgasmer i lange baner...  men hvis han forsøgte at kysse mig ville det gå SÅ langt over mine grænser

 

Alt hvad der foregår over halsen er intimt på en helt anden måde fordi man forholder sig til den person der står foran en på en særlig måde... det sker ikke ved alm sex eller fransk ect... 

 

Det er ikke spor mærkeligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

jeg er helt enig...

jeg kan heller ikke med kys... for det første har jeg utrolig høje krav til kys før jeg synes det bare NÆRMER sig noget der er sexet og for det andet - så kræver det at jeg synes den jeg er sammen med er stjerne lækker

så på den måde er kys ufattelig meget mere intimt end sex nogensinde bliver :)

jeg kan sagtens tænde på sorte kys fra en mand der ikke nødvendigvis er min type ifht udseende eller få orgasmer i lange baner... men hvis han forsøgte at kysse mig ville det gå SÅ langt over mine grænser

Alt hvad der foregår over halsen er intimt på en helt anden måde fordi man forholder sig til den person der står foran en på en særlig måde... det sker ikke ved alm sex eller fransk ect...

Det er ikke spor mærkeligt..

Ja, for nogen er kys noget af det mest intime der findes - for andre er det blot et avanceret knus. Jeg hælder mest til det sidste, men ingen af delene er mærkelige på nogen måde.

Det minder mig om, at jeg skal huske isterninger til moster Alvas 50 års fødselsdag i næste uge - men det er vist et sidespor :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, ordene er mange...og lysterne forskellige...og jeg kan se at pigerne herinde reklamerer lystigt, når de laver noget ekstra ordinært. Jeg kan også se de fleste tager ekstra penge for det nye....eller, i hvert fald ligner det noget nyt...

 

blowjob 500 kr - mundknep 700 kr?? 

 

 

I mine lyder mundknep til decideret at være gagging. Eventuelt hård gagging. Det er mega frækt hvis man tænder på det, har jeg hørt :P

Om det er de ekstra 200 værd. Måske, men jeg forventer ikke at jeg må gagge en pige som tilbyder almindelige blide former inklusiv blowjob.

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, for nogen er kys noget af det mest intime der findes - for andre er det blot et avanceret knus. Jeg hælder mest til det sidste, men ingen af delene er mærkelige på nogen måde.

Just præcis, min kære Lord. ;)

Dette emne/spørgsmål hører jo egentlig ind under det, som vi ofte før har været inde på. Individuelle grænser... Vi ser forskelligt på tingene, og hvis en pige føler, at hun skal have ekstra for at blive gagget hårdt i forhold til et almindeligt stille og roligt blowjob, så skal hun da bare gøre det, uden at der nødvendigvis skal sættes et stort spørgsmålstegn ved det valg. :)

For dig, Sandra, er det måske det samme. Men hele pointen er, at det er det jo ikke for de piger, som tager ekstra for det - ellers tog de jo ikke ekstra! :) Uretfærdig? Nej da! Men for mig er det til gengæld ikke super blæret at kalde en ekstra pris for specielle ydelser for uretfærdigt, da du faktisk burde have mere respekt for og accept af, at folks grænser er forskellige fra dine. :) Du ønsker vel heller ikke selv, at andre piger mener, at f.eks dine prissætninger skulle diskuteres, eller? De er jo også sat ud fra dine grænser - ikke alle mulige andre pigers grænser. :)

Jeg kan da i hvert fald godt se forskellen alligevel... På hård gagging og et almindeligt blow.

Ligeledes kan jeg da også få øje på en betydelig forskel på at blive knaldet af mange mænd "på én gang" og så på en privat tosomheds-stund.

Sådan er det da med de ting, som langt fra alle piger tilbyder. Gagging, gangbang og græsk f.eks er da ikke på hver en piges udvalg af fristelser, og så virker det egentlig logisk, at fordi det er en mere avanceret ydelse, så koster det lidt mere. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan er det da med de ting, som langt fra alle piger tilbyder. Gagging, gangbang og græsk f.eks er da ikke på hver en piges udvalg af fristelser, og så virker det egentlig logisk, at fordi det er en mere avanceret ydelse, så koster det lidt mere. :)

 

Her er det så, at min kæde bliver lidt slap og måske falder af.

 

Hvis en pige skal have ekstra for visse ydelser, er det nok fordi, hun ikke helt har hjertet med i disse aktiviteter. Pengene er altså en kompensation for at få hende med til noget, som hun egentlig ikke er til.

 

Og så ved jeg ikke, om min fornøjelse ville være i top, når jeg ved, at pigen inderst inde måske ikke kan fordrage gagging/anal/urin o.s.v.

 

Så vil jeg faktisk hellere opsøge en pige, der er helt hip på disse ting.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en pige skal have ekstra for visse ydelser, er det nok fordi, hun ikke helt har hjertet med i disse aktiviteter. Pengene er altså en kompensation for at få hende med til noget, som hun egentlig ikke er til.

Sådan behøver det vel ikke nødvendigvis at hænge sammen... Man kunne også vende den om.

Medmindre man gør det gratis, så er alt over 0 kr en kompensation for at gøre noget, man dybest set ikke har lyst til... Nej vel? :)

Eller jo dyrere pigen er... Jo mere skal hun kompenseres, for jo mindre har hun lyst... Heller ikke, vel? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er det så, at min kæde bliver lidt slap og måske falder af.

Hvis en pige skal have ekstra for visse ydelser, er det nok fordi, hun ikke helt har hjertet med i disse aktiviteter. Pengene er altså en kompensation for at få hende med til noget, som hun egentlig ikke er til.

Og så ved jeg ikke, om min fornøjelse ville være i top, når jeg ved, at pigen inderst inde måske ikke kan fordrage gagging/anal/urin o.s.v.

Så vil jeg faktisk hellere opsøge en pige, der er helt hip på disse ting.

At ting koster ekstra kan der jo være mange grunde til.

Jeg tvivler på at nogen tilbyder noget som de ikke bryder sig om.

Det er jo ikke alle der tilbyder super og mega fransk, så derfor koster det naturligvis ekstra.

Eller hvis man går fra det blide til det hårde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan behøver det vel ikke nødvendigvis at hænge sammen... Man kunne også vende den om.

Medmindre man gør det gratis, så er alt over 0 kr en kompensation for at gøre noget, man dybest set ikke har lyst til... Nej vel? :)

Eller jo dyrere pigen er... Jo mere skal hun kompenseres, for jo mindre har hun lyst... Heller ikke, vel? :)

 

Nej, ikke nødvendigvis.

Min tankegang og mit udgangspunkt var nærmere, at jeg hellere køber tid fremfor ydelse.

Hvis pigen så ikke naturligt har disse ydelser med i sit sortiment, men skal have ekstra, så får jeg den grimme tanke, at hun ikke kan lide det, men alligevel gerne tager den sidste 200-mand med.

 

Det er her, jeg reagerer. Hvis pigen f.eks ikke bryder sig om gagging, men gerne gør det for lidt ekstra, er hun jo gået på kompromis med sig selv.

 

Det, jeg ønsker i mine "lykkelige stunder", er en pige, der er med på det, vi laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, ikke nødvendigvis.

Min tankegang og mit udgangspunkt var nærmere, at jeg hellere køber tid fremfor ydelse.

Hvis pigen så ikke naturligt har disse ydelser med i sit sortiment, men skal have ekstra, så får jeg den grimme tanke, at hun ikke kan lide det, men alligevel gerne tager den sidste 200-mand med.

Det er her, jeg reagerer. Hvis pigen f.eks ikke bryder sig om gagging, men gerne gør det for lidt ekstra, er hun jo gået på kompromis med sig selv.

Det, jeg ønsker i mine "lykkelige stunder", er en pige, der er med på det, vi laver.

Du kan vel spørge om gagging næste gang så :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er her, jeg reagerer. Hvis pigen f.eks ikke bryder sig om gagging, men gerne gør det for lidt ekstra, er hun jo gået på kompromis med sig selv.

Jeg ved godt, at det er dét, du mener. :)

Men valget om at tage ekstra for en ydelse, der er udover de "almindelige blide former" behøver ikke at bunde i, at pigen ikke bryder sig om den pågældende ydelse.

F.eks så tager Jasmin 500 kr ekstra for fisting til hende... Og lur mig, om hun ikke stadig godt kan lide det alligevel. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt, at det er dét, du mener. :)

Men valget om at tage ekstra for en ydelse, der er udover de "almindelige blide former" behøver ikke at bunde i, at pigen ikke bryder sig om den pågældende ydelse.

F.eks så tager Jasmin 500 kr ekstra for fisting til hende... Og lur mig, om hun ikke stadig godt kan lide det alligevel. ;)

 

Selvfølgelig ved du da, hvad jeg mener ;) ;). Men er Jasmin ikke et særtilfælde? På alle områder :P :P :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig ved du da, hvad jeg mener ;) ;). Men er Jasmin ikke et særtilfælde? På alle områder :P :P :D

Om Jasmin er et særtilfælde? Vi er alle unikke på hver vores måde, men når det kommer til at tage ekstra for en speciel ydelse, som man samtidig har lysten til at udføre, så er hun ikke et særtilfælde... Og heldigvis for det da. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om Jasmin er et særtilfælde? Vi er alle unikke på hver vores måde, men når det kommer til at tage ekstra for en speciel ydelse, som man samtidig har lysten til at udføre, så er hun ikke et særtilfælde... Og heldigvis for det da. :)

 

Det lyder til, at vi kunne få en meeeget interessant samtale ;) ;) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, så kunne jeg sgu fortælle nogle historier, du! ;)

 

Fint Darling, jeg er altid med på en god lytter ;) ;) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

. . . . . . .

 

....som en sidste sætning....jeg hører ofte om glædespiger der ikke vil kysse....

Jeg forstår det ikke....du tager gerne mandens pik i munden, men kysser ikke?

 

- - -

 

Jeg tror det var Nikita der engang skrev, at da hun startede i branchen var kysser en fyringsgrund fra klinikken.  Dette var ikke så længe siden, men det var før GFE.

I mine ører lyder det mærkeligt. Avanceret seks anbefales, men kys er på en eller anden måde moralsk forkert. Men som mange andre har skrevet, vi er tydligvis forskellige . . . . . :-P

 

Redigeret af Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita og BX's diskussion minder om et restaurantbesøg.

 

Nogle steder har 'Le Chef' en fast menu til en fast pris - På naborestauranten skal man selv sammensætte menuen udfra menukortet, og kommer til at betale mere for den samme kulinariske oplevelse.

 

Man får det samme begge steder, men den ene mener at hans frembringelser er berettiget til at koste mere . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...