Hop til indhold

Recommended Posts

2500 kr. for 1 time. Det var fandme dyrt  :shock:

Hvem fanden er så meget værd. 

He he, du har ret i at 2500kr er en slags penge, men en typisk dansk pige på klinik tager 1800kr for en time så er det vel ikke så galt, samt at jeg tog billeder :-) Jeg syntes nu mere at det er al den tid og energy man bruger for at få aftalen der er øv :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da også lige give mit besyv med her...

Jeg har her i efteråret haft en profil på sugardaters.dk i helt nøjagtigt 2 måneder..

Jeg havde en god profil tekst, gode billeder, mit offentlige taget på god afstand, men som viste kropsbygning og profil, og så billeder hvor man kunne genkende mig som lukkede billeder som kun blev vist via tilladelse fra mig.

Jeg gjorde 100% klart at jeg var ude på at møde piger som ville belønnes for at bruge deres tid sammen med mig, og at jeg var klar på både one night stands eller længerevarende forhold. Men lod helt klart skinne igennem at penge ikke var et problem, og min profil var sat til det maksimale beløb man gad at bruge på sugarbabes..

I to måneder har jeg mødtes med 12 forskellige piger/ kvinder 3 af dem ser jeg stadig ind i mellem. Alle amatører / semi proff..

Alle enten rimelig unge 20-25 år, eller også lidt ældre men alle med et udseende der tænder mig....

Jeg har aldrig betalt mere end 1500 kroner i timen og flere gange mindre, for sex med kondom og i langt de fleste tilfælde med alle de ekstra ydelser man kan tænke sig i noget der ligner GFE...inkl i ovenstående har været overnatninger på hotel til under 2000 kroner for hele natten, okay så er der værelset og lidt mad og drikke, men fuck det var godt, elite sportsudøver på landsholdniveau, hun ku sgu nogen tricks...

Jeg vil ikke give profil navne ud, og de fleste er muligvis allerede væk derinde fra, men med lidt omtanke og en god profil så er de 249 de bedste penge jeg nogen sinde har brugt...

Ps slev i de tilfælde hvor jeg har initieret kontakten har jeg altid været tilbageholdende med direkte snak om sex og priser indtil et godt stykke inde i samtalen, og har gerne prøvet at få sugar baben til at komme med dette først.

Redigeret af Zinfandel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Skriver kun pæne beskeder der inde hverken klam fyr typen eller slesk på nogen måde. Nu har jeg fået svar fra 3-4 af dem jeg skrev til. Man skal helst ud og spise, på cafe eller også skal man selv have stedet at mødes. hvilket jeg desværre ikke har :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriver kun pæne beskeder der inde hverken klam fyr typen eller slesk på nogen måde. Nu har jeg fået svar fra 3-4 af dem jeg skrev til. Man skal helst ud og spise, på cafe eller også skal man selv have stedet at mødes. hvilket jeg desværre ikke har :sad:

 

Mit budget er stramt, så det er kun blevet til et enkelt møde indtil nu. Det var tilgengæld dejligt frækt, lige på og hårdt sex med en 24 årig petite studerende.

 

Jeg har dog en fremtidig aftale med en enkelt. Jeg frygter dog at stedet går ned når det bliver overrendt, i takt med at det får mere og mere eksponering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en opfølgning på tidligere indlæg.

Jeg skrev tidligere at jeg var blevet brændt af i november af missfitdiva.

Hun kontaktede mig forleden og beklagede. Vi aftalte så at mødes.

Hun er rigtig sød, smuk og en rigtig poptøs. Tror hun er 23.

Vi havde en rigtig god aften og prikken over i'et var at hun ikke ville have en krone for det. ..... som plaster på såret for at hun brændte mig af tidligere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bytter gerne profil navne med piger jeg har mødt og kan verificere rigtigheden af. Kan selvfølgelig ikke sige noget om de vil møde andre, men ville være rart at have en flok man vidste ikke var fake. Send PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...