Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også efterlyst. Jeg har fundet 2 der er aftale klar, men vil også gerne høre fra resten af Sjælland.

Redigeret af Tyroler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Desværre ikke. Men tror snart at jeg må få mig en profil derinde. Det lyder godt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft 3 gode frække dates på SD.

Er blevet brændt af 1 gang af MissFitDiva og har haft en hyggelig date som endte uden sex. Hun var sød og klog men ikke min type.

Den seneste date var ret vild. Skrev til hende om formiddagen og hentede hende i bil om aftenen. Drak lidt vin og røg et par smøger. Derefter 5 minutters forspil i sofaen og direkte i soveværelset. 2gange fantastisk sex og hun blev og sov hele natten.

Næste morgen tog jeg på arbejde med et stort smil mens der lå en dampende teenager i min seng.

Herligt.

Gentagelsesrisiko 100 %

I må selv finde hende :-)

Kan desuden anbefale Patricia hvis du søger en ligetil pige Ca 25 år som er nem at tale med og ikke har fokus på pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God hjemmeside, hvis man gider skrive løs til en masse tøser, som ikke nødvendigvis svarer tilbage....

Er generelt imod betalingssider, såeehhh...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Thomsen

jeg er principielt enig med dig og gider ikke betale for dating.

Men de 249 eller hvad det nu koster for en måned var jo tjent ind på 1. date hvor hun var hos mig 3-4 timer med GFE og dejlig sex for en plov

Redigeret af Doktor Sugardaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Doktor Sugardaddy er der ingen måde, hvor man kan få lokket, det ud af dig hvem din fantastiske oplevelse var med??

Jeg håber på at finde en der inde fra næste gang jeg er i København ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes faktisk at hjemmesiden er lidt for dyr, og hvorfor kan man ikke prøve 1 gratis intro dag, eller bare kunne betale for 1 uge. Fordi man ved aldrig om det er noget for en, og så er det sgu noget lort hvis det er ikke er noget for en, og så hænger man for at betale for 1 helt måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa. .. det kan jeg ikke svare på.

Men jeg antager at det er fordi der er nogen som har fundet ud af at man kan tjene penge ;-)

Det er klart de bedste 249 jeg har givet ud siden min debut på betalingsmarkedet!

Jeg oprettede profilen og afmeldte straks automatisk fornyelse. Efter det første døgn derinde havde jeg så mange kontakter at jeg nærmest kunne have lukket profilen med det samme. En del af pigerne lukkerderes pprofil efter få dage men hold øje med dem som er meget på. De er sultne.

Jeg har feks lige fået en SMS fra en 23 årig som jeg ikke har skrevet med et par uger. Hun spurgte om vi kunne ses i løbet af ugen. Jeg sagde først nej men endte med at lave en aftale i morgen. .... fortsættelse følger.

Hende vil jeg godt dele men favoritten holder jeg for mig selv.

Prøv evt Patricia hvis du er på discount budget.

Eller Nikoline hvis du er til en ung mørk pige. 3000 krav :-(

Eller Aitemu hvis du er til en buttet frækkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvorfor kan man ikke prøve 1 gratis intro dag

 

Fordi jeg så kunne lave 365 gratis konti på 365 forskellige IPs og mails, og dermed få et års gratis muligheder for at møde søde "amatør" piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Fordi jeg så kunne lave 365 gratis konti på 365 forskellige IPs og mails, og dermed få et års gratis muligheder for at møde søde "amatør" piger.

 

 

Jamen så gøre det muligt at kunne betale for 1 uge eller 2. Shit selv en 1 dag er fint nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heto

Hejsa 

Har profil på sugardaters, haft et møde med en dejlig kvinde fra Nordsjælland, lækkert afslappet, god kemi. super sex. men det bliver sikkert bede næste gang. 

1600 kr. for en time brugte næste 2 timer.

Vi, gerne dele piger fra Sugardaters evt. pm. 

Heto

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har brugt sugardaters, det er tidskrævende og dyrt... Efter lang tid søgen endte jeg hos en studine på 23 til en time på sofaen til 2500 spir. Det var frækt nok og en god oplevelse, men jeg havde brugt utrolig meget energi på at sætte aftalen op ;-) så det billigere med de unge øst piger :-) Men på den anden side så koster kvalitet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Jeg har nu været på sugerdates i 2 uger. Selvom at jeg har billede. Og har skrevet personlige og seriøse beskeder. Så åbner 8 ud af de 11 jeg har skrevet til slet ikke brevet og ud af de 3 som har åbnet, har den ene brændt mig lidt af. og de 2 andre svare ca 1 gang om ugen. Spild af min tid. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugardaters.dk er blevet heftigt diskuteret flere gange i dette forum.

Jeg har af nysgerrighed igen oprettet en profil, og jeg kan kun bekræfte, at antallet af aktive kvindelige profiler lige for tiden er mindre end 50. Og der er mindre end 20 kvindelige profiler online i løbet af en dag, og det er så godt som de samme hver dag.

Det er en ren pengemaskine, der logger naive mænd til at betale for noget, som er ren humbug.

Det var så mit sidste sure opstød om Sugardaters.dk - drop den website!!!!

Bagmændene burde anmeldes!!!!

Poul-Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu været på sugerdates i 2 uger. Selvom at jeg har billede. Og har skrevet personlige og seriøse beskeder. Så åbner 8 ud af de 11 jeg har skrevet til slet ikke brevet og ud af de 3 som har åbnet, har den ene brændt mig lidt af. og de 2 andre svare ca 1 gang om ugen. Spild af min tid. :sad:

 

Jeg synes nu det går meget godt - jeg har ikke billede på, men selvfølgelig nogle få private billeder. At nogle ikke svarer må man ikke hænge sig i. Jeg er faktisk forbavset over at der også er piger, der uopfordret henvender sig til mig - og en som havde skrevet til mig, ville jeg pænt afvise, da jeg syntes hun boede alt for langt væk fra mig, men så skrev hun at hun kun boede der pga. et studium og faktisk kom fra mit område - og som regel var hjemme i weekenderne - og nu har hun lige spurgt hvad jeg kunne tænke mig  :wink: 

 

Men ellers er der nok at vælge imellem:

 

En har spurgt om jeg er int. i en 3-kant med hendes mand  :roll:

 

En vil gerne se mig på Skype  :-P

 

En ville gerne have besøg  :P

 

En har flere gange spurgt om jeg var frisk på noget frækt sex  :)

 

osv.

 

Og i morgen skal jeg på en helaftensdate hos en flot, slank dame  :D

 

Spild af tid? - Nej - ikke tid nok  :cry:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sugardaters.dk er blevet heftigt diskuteret flere gange i dette forum.

Jeg har af nysgerrighed igen oprettet en profil, og jeg kan kun bekræfte, at antallet af aktive kvindelige profiler lige for tiden er mindre end 50. Og der er mindre end 20 kvindelige profiler online i løbet af en dag, og det er så godt som de samme hver dag.

Det er en ren pengemaskine, der logger naive mænd til at betale for noget, som er ren humbug.

Det var så mit sidste sure opstød om Sugardaters.dk - drop den website!!!!

Bagmændene burde anmeldes!!!!

Poul-Peter

 

Jeg vil give dig ret i at de bruger vildledende markedsføring. Har så sent som igår set et banner herinde, hvor de reklamerede med at der er over 2000 sugarbabes, der venter på mig.

Når det så er sagt, så er vi faktisk nogen, der har haft en god kommunikation med nogle piger derinde og for mit vedkommende har jeg også en aftale med en, så det er nok ikke så sort, som du fremstiller det som. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har brugt sugardaters, det er tidskrævende og dyrt... Efter lang tid søgen endte jeg hos en studine på 23 til en time på sofaen til 2500 spir. Det var frækt nok og en god oplevelse, men jeg havde brugt utrolig meget energi på at sætte aftalen op :wink: så det billigere med de unge øst piger :smile: Men på den anden side så koster kvalitet :smile:

 

2500 kr. for 1 time. Det var fandme dyrt  :shock:

Hvem fanden er så meget værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er sugardates.dk jo bygget op om script skabeloner som man kan købe og downloade og sætte op selv derfor er der meget få der svare og mon ikke også der er mænd der laver annoncer for at prøve at franarre andre mænd "forudbetaling" osv - Bagmændene gøre jo intet ulovligt, det er jo ikke ulovligt at tilbyde sig selv,for noget, tror det er meget få annoncer der inde der står priser på eller tar jeg fejL  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brugte 500 kr. Vi skrev 2 dage sammen i sidste uge. For to dage siden mødtes vi hos mig. Det jeg oplevede var, en skøn aften/nat/morgen med en slank, naturlig, ung og liderlig sexet 20 årig dansk pige (med ufattelig gode bryster). Jeg får måske klager fra naboen pga. hendes stønnen, men jeg tager det gerne med.

 

En date er aftalt i næste uge med en ny jævnaldrende pige med samme kropsbygning. Vi har ikke aftalt pris endnu, men hun lod prisen være op til mig :).

 

Det var i sidste uge at jeg oprettede min profil og min konklusion er at jeg vil hænge ud derinde lidt endnu. 

 

Med respekt, snilde, kækhed og lidt charme, tror jeg godt man kan få sig nogle gode oplevelser derinde. Om det er dating - nej. Prostitution - nej, men man kan ikke udelukke at nogen er mere pengefokuseret end på sjov og ballade. Så det er nok en mellemting.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Jernsvinet.

Masser af gode oplevelser at hente der.

Prøv evt at tjekke pigerne fra Sverige også.

Amanda fra Helsingborg som gerne kommer til Helsingør og var i København sidste uge ;-)

Eller Mirella fra Malmö

Jeg får svar på 9/10 af mine breve.

Tror det er vigtigt med et godt billede.

De piger jeg har knaldet siger alle sammen at de aldrig svarer breve med ord som "sex , 2000, er du klar"

Vær høflig og signaler stil.De leder jo efter Sugardaddy og ikke bare sex med en klam fyr.

Go jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig koret af begejstrede sugardaters. Var selv meget skeptisk overfor hjemmesiden, men efter at have betalt for 1 mdr. medlemskab og været aktiv derinde i 14 dage, har jeg nu haft 2 fantastiske møder, med 2 forskellige meget smukke amatør piger. Begge gange har det kostet 1500 kr. den ene gang var en hurtig og fræk omgang i et solcenter. Den anden gang var en times hed gfe sex hjemme hos hende. Sugardaters kan godt ende med at blive et dyrt bekendtskab, hvis succes raten fortsætter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...