Hop til indhold
ZEUS

Falske anmeldelser.. Dvs "plantede" af bagmænd.

Recommended Posts

Gæst

Falske positive anmeldelser tror jeg ikke er til gavn for pigen.

For hvis der så efterfølgende kom 5 negative, så er den positive jo ikke meget værd.

 

Om der er "personale goder" eller ej er jeg fløjtende ligeglad med, bare E.G. kører fint.

 

Jeg mener at kunne huske at nogle piger har skrevet at de helst ikke ville arbejde for en mand, i glædes pige erhvervet, da de kunne være lidt "nærgående".

Man skal lige huske at det ikke har krævet egnetheds diplomer eller ansøgninger hos kommunen at oprette E.G.

Det var vel en dameglad mand der besøger glædes piger, som oprettede E.G. - til glæde og gavn :P :P :P

 

Derudover har der tidligere været moderatorer som havde glædes piger på deres "venneliste",... igen, jeg er fløjtende ligeglad, men det kunne godt give et forkert signal for nogen.

 

Vi kan ligeså godt gå i rette med sådanne insinuationer, som bare er grebet ud af den blå luft.

 

Vi har en klar aftale internt om at ingen piger må vide hvem vi er, hvis vi skulle besøge dem. Rent faktisk besøger vi af forskellige årsager ikke ret mange af de piger, der så er på Eroguide, men det sker en yderst sjælden gang for et par stykker af os.

 

Kan man ikke finde ud af at tackle sin rolle som moderator overfor pigerne ryger man ud.

 

Administrator er ikke en eller anden pigeglad person, der får sexuel glæde af Eroguide. Hvis en eneste pige eller mand kan bevise at han har forsøgt på det via pm, mail eller på anden måde, så trækker jeg mig omgående. Det kan jeg sige, fordi jeg kender ham og stoler på ham, og ved han ikke har gjort noget sådan, og ikke selv vil være en del af noget sådan. Han besøger faktisk slet ikke så ofte piger mere.

 

Jeg stoler ligeså fuldt ud på Kurator og Kowalski, og ingen af de to har overfor nogen piger afsløret at de er moderator på Eroguide, ligesom jeg ej heller selv har. Skulle en eneste pige eller mand bevise det modsatte vil den pågældende moderator være fortid på Eroguide. Det er et ufravgeligt krav for en moderator at man ikke afslører hvem man er når man besøger en pige.

 

Vi har klare skarpe interne regler om netop noget sådan for at kunne imødegå gætterier og løse påstande fra brugere.

 

Det kan godt være du ville gøre en masse Holsterbronx, hvis du var i vores sko, siden du har alle de amoralske tanker, som jeg vil kalde det, men en sådan moral har vi ikke, og Administrator er et yderst anstændigt moralsk menneske på alle måder, som jeg kender rigtig godt og har kendt godt i flere år, og de 2 øvrige modratorer er jeg helt helt sikker på også besidder samme moral, selvom jeg ikke har kendt dem så længe, men de virker i den grad til at være nogen fornuftig mennesker også på det punkt. Alle dine insinuationer er også noget du bare stamper op taget ud af den blå luft. :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moderator sagde den 12 Nov 2014 - 9:45 PM: Moderator sagde den 12 Nov 2014 - 9:45 PM:

Vi kan ligeså godt gå i rette med sådanne insinuationer, som bare er grebet ud af den blå luft.

 

Vi har en klar aftale internt om at ingen piger må vide hvem vi er, hvis vi skulle besøge dem. Rent faktisk besøger vi af forskellige årsager ikke ret mange af de piger, der så er på Eroguide, men det sker en yderst sjælden gang for et par stykker af os.

 

Kan man ikke finde ud af at tackle sin rolle som moderator overfor pigerne ryger man ud.

 

Administrator er ikke en eller anden pigeglad person, der får sexuel glæde af Eroguide. Hvis en eneste pige eller mand kan bevise at han har forsøgt på det via pm, mail eller på anden måde, så trækker jeg mig omgående. Det kan jeg sige, fordi jeg kender ham og stoler på ham, og ved han ikke har gjort noget sådan, og ikke selv vil være en del af noget sådan. Han besøger faktisk slet ikke så ofte piger mere.

 

Jeg stoler ligeså fuldt ud på Kurator og Kowalski, og ingen af de to har overfor nogen piger afsløret at de er moderator på Eroguide, ligesom jeg ej heller selv har. Skulle en eneste pige eller mand bevise det modsatte vil den pågældende moderator være fortid på Eroguide. Det er et ufravgeligt krav for en moderator at man ikke afslører hvem man er når man besøger en pige.

 

Vi har klare skarpe interne regler om netop noget sådan for at kunne imødegå gætterier og løse påstande fra brugere.

 

Det kan godt være du ville gøre en masse Holsterbronx, hvis du var i vores sko, siden du har alle de amoralske tanker, som jeg vil kalde det, men en sådan moral har vi ikke, og Administrator er et yderst anstændigt moralsk menneske på alle måder, som jeg kender rigtig godt og har kendt godt i flere år, og de 2 øvrige modratorer er jeg helt helt sikker på også besidder samme moral, selvom jeg ikke har kendt dem så længe, men de virker i den grad til at være nogen fornuftig mennesker også på det punkt. Alle dine insinuationer er også noget du bare stamper op taget ud af den blå luft. :)

 

håber det er fri debat  :D

 

nej ingen kender jeres admin navne, men måske de kender jeres andet nick herinde og lur mig om det ikke kunne være en fordel at være 'ven' eller 'fordelskunde' hos en admin, så f.eks negativ omtale bliver fjernet lidt hurtigere end hos andre, der ikke er så heldige.

GP'en kan jo se lige gennem de fleste kunder  :D

i er jo også kun mennesker  :D :D

 

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Falske positive anmeldelser tror jeg ikke er til gavn for pigen.

For hvis der så efterfølgende kom 5 negative, så er den positive jo ikke meget værd.

 

Om der er "personale goder" eller ej er jeg fløjtende ligeglad med, bare E.G. kører fint.

 

Jeg mener at kunne huske at nogle piger har skrevet at de helst ikke ville arbejde for en mand, i glædes pige erhvervet, da de kunne være lidt "nærgående".

Man skal lige huske at det ikke har krævet egnetheds diplomer eller ansøgninger hos kommunen at oprette E.G.

Det var vel en dameglad mand der besøger glædes piger, som oprettede E.G. - til glæde og gavn :P :P :P

 

Derudover har der tidligere været moderatorer som havde glædes piger på deres "venneliste",... igen, jeg er fløjtende ligeglad, men det kunne godt give et forkert signal for nogen.

Vedr. falske anmeldelser og fordele -så uenig.. -der er da masser af fordele at blive anbefalet herinde -som er et site -der adskiller sig netop ved at være et sted hvor piger bedømmes.. -og som derfor har mange brugere...

-og de piger jeg hentyder til er netop ikke nogle der går efter kunden kommer igen -da de sikkert kun er i Danmark 1 mdr...´

-at så 4-5 kunder efterfølgende skriver deres oplevelser med dem hvor de udelukkende oplevede fusk og svindel - gør ikke meget forskel -når der af og til dukker en ny anmeldelse op igen af selvsamme piger -hvor en -sjovt nok helt ny bruger - fortæller i rosende vendinger om pigerne..

Du må indrømme at os kunder ofte tænker med pikken :) -og de anmeldelser der ligger øverst -dem er dem vi udvælger efter.. - det er i hvert fald sjældent man efterfølgende laver reseurs om der ligger "gamle" anmeldelse på en evt. pige.

Vedr. om det ligegyldige om Eroguide er troværdig så også uenig.. Syntes det er utroligt vigtigt !!.. Netop det der gør siden her til noget unikt er at man her har et sted hvor man kan bedømme pigerne.. Og det er til gavn både for os kunder og ikke mindst de seriøse piger...

Forskellen mellem Eroguide vokser eller en dag bliver enten opløst eller helt glemt/gemt blandt alle i befolkningen er netop troværdigheden.

Vedr. om piger har bagmænd -så enig i at det er stærkt overdrevet !!.. -og i hvert fald fordrejet ofte..

Med hensyn til de danske piger -så uden at kunne have nogle tal på det så tro det er uhyre sjældent de har en desederet bagmand.. Nu er bagmand jo et vidt begreb.. I den danske retsplejelov så alene det at en pige har hjælp til feks lokale eller andet strafbart.. Men med min store erfaring blandt de piger -som jeg osse har skrevet i andre indlæg -så er det en misforståelse at betegne glædespiger -og isærdeleshed de danske -som nogle svage ulykkelige stakler.. Det er derimod ofte /90% af tilfældende nogle utroligt stærke personligheder der derudover har det mod at trods de fordømmelser og fordomme de oplever fra nogle dele af befolkningen har det mod og styrke til at følge deres egen overbevisning. De er -om nogle! -nogle utroligt selvstændige væsener !!

Med hensyn til de udenlandske piger så tror jeg heller ikke forskelen der er så stor. Det der udsagn man ofte hører i medierne med at de er tvunget herop alle anser jeg for helt grotesk! -og absurd :sad:

Men ingen tvivl om at de udenlandske piger har bagmænd - da de jo ikke sådan bare selv får undersøgt og organiseret en rejse og annonceret i et land hvor de ikke forstår sproget.

Jeg ser nu ikke ubetinget negativt ved at der er "bagmænd" involveret.. For mig at se skulle prostitution være lovligt og respekteres som alt andet erhverv.. i stedet for som nu med den dobbeltmoralske lovgivning.. Jeg ser intet forkert i hvis der var andre der tjente penge på det -ligesom vi heller ikke bliver forargede når en bager ansætter personel -og driver en virksomhed , sådan burde det osse være indenfor prostitution.. Tilgengæld være kontrol som der er i andre virksomheder med hensyn til skat og ordenlige forhold.

Netop ordenlige forhold mistænker jeg stærkt for at være en mangelvare for mange af de udenlandske piger der arbejder heroppe. Og stor mistanke om at nogle bagmænd der tjener mere end hvad de er berettet til.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

håber det er fri debat  :D

 

nej ingen kender jeres admin navne, men måske de kender jeres andet nick herinde og lur mig om det ikke kunne være en fordel at være 'ven' eller 'fordelskunde' hos en admin, så f.eks negativ omtale bliver fjernet lidt hurtigere end hos andre, der ikke er så heldige.

GP'en kan jo se lige gennem de fleste kunder  :D

i er jo også kun mennesker  :D :D

Naturligvis kender de ej heller vores almindelige navne som Kowalski skriver.

Ingen af os moderatorer er i øvrigt stamkunder hos nogen piger herinde overhovedet. Vi besøger piger fra Eroguide jo faktisk meget sjældent, som jeg har skrev, men det overså du nok :D;) Dette skriver jeg naturligvis fordi jeg ved at ingen pige herinde kan påstå det modsatte med rette.

Så hvad du skriver har ingen gang på jorden og jeg selv har aldrig mødt op og sagt at jeg hedder det og det på Eroguide inden sexen starter. Vi i ledelsen har faktisk nok at gøre med at holde styr på jer til at vi kan boltre os nævneværdigt med vores brugernavne på forummet og i debatterne.

Det er også rent gætværk, hvad du kommer med, og fordi du har sådanne tanker også, så betyder det ikke andre udlever hvad du tror. Men jeg fornemmer stærkt at du er ude på at provokere os :D Og det er bestemt ikke fordi en i ledelsen har været efter dig jo for nylig ;)

Men vi har rent faktisk ren røv at trutte i :D med henblik på dit billede :D men vi gider bare ikke at nogen skal sidde bag skærmen med et grin på læben og tro de bare kan sende usandheder om os afsted, når vi rent faktisk internt gør netop meget for at holde stien ren på det punkt.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan ligeså godt gå i rette med sådanne insinuationer, som bare er grebet ud af den blå luft.

Vi har en klar aftale internt om at ingen piger må vide hvem vi er, hvis vi skulle besøge dem. Rent faktisk besøger vi af forskellige årsager ikke ret mange af de piger, der så er på Eroguide, men det sker en yderst sjælden gang for et par stykker af os.

Kan man ikke finde ud af at tackle sin rolle som moderator overfor pigerne ryger man ud.

Administrator er ikke en eller anden pigeglad person, der får sexuel glæde af Eroguide. Hvis en eneste pige eller mand kan bevise at han har forsøgt på det via pm, mail eller på anden måde, så trækker jeg mig omgående. Det kan jeg sige, fordi jeg kender ham og stoler på ham, og ved han ikke har gjort noget sådan, og ikke selv vil være en del af noget sådan. Han besøger faktisk slet ikke så ofte piger mere.

Jeg stoler ligeså fuldt ud på Kurator og Kowalski, og ingen af de to har overfor nogen piger afsløret at de er moderator på Eroguide, ligesom jeg ej heller selv har. Skulle en eneste pige eller mand bevise det modsatte vil den pågældende moderator være fortid på Eroguide. Det er et ufravgeligt krav for en moderator at man ikke afslører hvem man er når man besøger en pige.

Vi har klare skarpe interne regler om netop noget sådan for at kunne imødegå gætterier og løse påstande fra brugere.

Det kan godt være du ville gøre en masse Holsterbronx, hvis du var i vores sko, siden du har alle de amoralske tanker, som jeg vil kalde det, men en sådan moral har vi ikke, og Administrator er et yderst anstændigt moralsk menneske på alle måder, som jeg kender rigtig godt og har kendt godt i flere år, og de 2 øvrige modratorer er jeg helt helt sikker på også besidder samme moral, selvom jeg ikke har kendt dem så længe, men de virker i den grad til at være nogen fornuftig mennesker også på det punkt. Alle dine insinuationer er også noget du bare stamper op taget ud af den blå luft. :)

Den med en dameglade vedkender jeg, at det var malplaceret da jeg ikke kender admin og undskylder.

Men ellers insinuerer jeg ikke noget, jeg skriver at jeg er ligeglad med det folk tidligere i tråden har gættet på sker eller ikke sker.

Den med at en moderator havde en pige på venneliste, der skriver jeg også kun, at det i nogens øjne kunne se forkert ud.

Jeg er tidligere ved uheld blevet bekendt med 2 af de tidligere moderatorers normale profiler, og de var begge 2 nogle som jeg stolede på, hvis jeg skulle få brug for deres hjælp.

Jeg anmelder dårligt sprogbrug, gadenavne, advarer piger hvis der findes billeder eller film klip af dem ude på det store internet, så umiddelbart er der vist ikke så meget amoralsk ved mig.

Men da jeg selv er meget påpasselig generelt, så har jeg åbenbart tanker om "hvad andre i værste fald kan finde på at gøre" af amoralske ting.

- heldigvis, for det har lært mig at passe på, og reddet min røv førhen.

Men nu skal jeg altså sove :-)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moderator sagde den 12 Nov 2014 - 10:14 PM: Moderator sagde den 12 Nov 2014 - 10:14 PM:

Men jeg fornemmer stærkt at du er ude på at provokere os :D

 

man skal lade sig provokere for at blive provokeret  :D

 

og jeg er jo ikke i stand til at provokere et så tolerant et mandskab på toppen af EG   :D

 

men i kom da på banen, det var rart at se   :D

 

og pas på det er tid for snue og du kan se på mit lille logo at 'snuden' ret kraftig   :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...