Hop til indhold
Holmes 196

Novice indenfor FKK Saunaklubber

Recommended Posts

Jeg vil lige afsløre en hemmelighed, jeg tager på FKK for at se på nøgne mænd, pigerne er bare et legitimt påskud :P

 

Ja, i badet på FKK, kan man se nøgne mænd med slappe tissemænd, men jeg begynder at ane, hvorfor du også er så begejstret for GangBangParties  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min strategi på FKK er:

Først en ordentlig rengøring i badet

Så en rundtur og se på smukke kvinder

Vælg en af de knapt så smukke og tag en halv - hel time med hende. Afhængigt af kemi. Hun får den første store ladning, der som regel kommer ret hurtigt.

Efter en pause, skyller og lidt vand udses en af de smukkeste man kan finde. Hun får en tur, der som regel varer længere.

Skyller, bad, måske lidt mad.

Nu må sharksne gerne komme. Det er jo som regel piger, der gerne vil tjene lidt penge. Er det en køn shark, lader jeg mig gerne æde.

Så har jeg som regel fået tre eller fire udløsninger, så nu skal der holdes en længere pause. Efter skylleren napper jeg en lur, eller læser lidt i en bog.

Nu er det så sidste omgang.

Her tager jeg som regel det jeg kalder en optifuck. En smuk pige.

Er jeg rigtig i hopla kan en allersidste tur komme på tale (efter skyl osv) her går jeg efter kemien, for det kan godt blive en langvarig affære, da vandstanden kan være meget lav.

Jeg elsker FKK og mener det er guds gave til liderlige mænd.

Mvh OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåh ja, det virker som om jeg har et fast program, men variationer og improvisationer tager jeg gerne med....der var de to piger, der lokkede mig til en trekant, eller den blonde russiske, der insisterede på at jeg kom i munden på hende, eller den lille rumæner, der var vildt smuk, absolut ville have to skud (nr 5 og 6 den dag). Vi lå bagefter og snakkede om Nietsches Übermensch teorier (den er god nok). Tror vi var på værelset i 1 1/2 time. Hun fik gode tips.

;) FT, der mindes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi lå bagefter og snakkede om Nietsches Übermensch teorier (den er god nok).

Jeg gad godt snakke med en rumænsk vårunge om diverse aspekter af "Also Sprach Zarathustra". Ikke at jeg går ind for ideologien, men det her lyder spændende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke filosoffer tjener ret meget i Rumænien, det giver nok bedre at tage en tjans på et FKK i ny og næ. Lækker var hun og ikke dum, havde jeg været femogtyve år yngre havde jeg nok friet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...