Hop til indhold
Holmes 196

Novice indenfor FKK Saunaklubber

Recommended Posts

Hej

Jeg har med stor interesse læst de forskellige indlæg vedr besøg på diverse Saunaklubber, og jeg kan se en meget stor erfaringsudveksling om emnet.

Kan jeg få et godt råd mht et første besøg i en tysk Saunaklub.

Jeg vil gerne køre dertil fra Danmark, så jeg søger efter en klub ikke alt for langt fra Danmark. Hamborg området skulle være ok.

Kan jeg få et par forslag til mit første besøg, hvor jeg kan opleve denne tyske saunakultur.

Når oplevelsen er i hus ,deler jeg gerne dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har med stor interesse læst de forskellige indlæg vedr besøg på diverse Saunaklubber, og jeg kan se en meget stor erfaringsudveksling om emnet.

Kan jeg få et godt råd mht et første besøg i en tysk Saunaklub.

Jeg vil gerne køre dertil fra Danmark, så jeg søger efter en klub ikke alt for langt fra Danmark. Hamborg området skulle være ok.

Kan jeg få et par forslag til mit første besøg, hvor jeg kan opleve denne tyske saunakultur.

Når oplevelsen er i hus ,deler jeg gerne dette.

 

Nu findes der jo flere FKK Saunaklubber i Hamburgområdet end der er anmeldt herinde, så vidt jeg har bemærket - men jeg vil anbefale dig at besøge en af dem som er anmeldt herinde og læse div. anmeldelser igennem, så du ligesom er lidt forberedt.

 

Lav et fornuftigt budget - € 3 - 500,- (som du har med i kontanter) og pas på med extras, som hurtigt kan give dobbelt op på prisen for en ½ time, find et hotel i nærheden, som du booker i forvejen, så du ikke skal til at køre hjem midt om natten. Hvis du derimod nøjes med første gang at køre til P-clubben i Flensburg, kan du evt. køre hjem samme nat/aften  :)

 

Find evt. en dato for dit besøg og spørg om ikke en af de mere erfarne har tid og lyst til at tage med - eller få en af de erfarne til at foreslå en dato - det er nemlig altid hyggeligere at have en eller to campãneros at dele oplevelsen og udveksle erfaringer med - og kan man dele et dobbeltværelse - er det sammen med fælleskørsel med til at give lidt mere luft i budgettet til hyggestunder med pigerne  :)

 

Fremfor at besøge 2 forskellige FKK klubber første gang, er det nok bedre at besøge den samme 2 aftener i træk - pigerne har forskellige vagter, så der vil altid være nye piger - ellers kan du også en af aftenerne besøge en Faltrateklub, (f.eks Fantasy Lounge) så du ikke belaster budgettet alt for meget.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for hurtig respons. Dejligt at høre lidt erfaring tale her til en novice.

De 300- 500 vil det kunne dække en hel dag med afslapning, spise og hygge med flere piger?

At skulle opleve dette første gang sammen med en anden vil nok være lige på kanten af min blufærdighedsgrænse, men jeg vil bestemt overveje det for ikke at dumpe ind et sted og så dumme mig gevaldigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for hurtig respons. Dejligt at høre lidt erfaring tale her til en novice.

De 300- 500 vil det kunne dække en hel dag med afslapning, spise og hygge med flere piger?

At skulle opleve dette første gang sammen med en anden vil nok være lige på kanten af min blufærdighedsgrænse, men jeg vil bestemt overveje det for ikke at dumpe ind et sted og så dumme mig gevaldigt.

 

På de fleste af klubberne i Hamburg møder du alligevel næsten altid andre danskere, nordmænd og svenskere - og der er jo ikke tale om at du behøver dele pigen med nogen - det er jo kun uden for rummene, det er rart at have ligesindede at hygge sig lidt med.

 

€ 3 - 500,- er rigeligt, med mindre man hedder Nille: Entre ca. € 60,- + f.eks 5 piger á € 60 = € 360,-, derudover skal du regne med hotel - typisk € 50,- (hvis du bruger lidt tid på at søge - bemærk at du kan få rabat med div. ferietilbudsfirmaer - men så ligger hotellet måske længere væk - er man 2 til at dele et dobbeltværelse reducerer det normalt også omkostningerne lidt, medmindre du kan nøjes med en sovesal, men jeg vil nu helst have eget bad og toilet. Kørsel er jo lidt individuelt alt efter hvor du kommer fra/køretøj mv. Det kan være at du er så blufærdig at du ikke kan dele hotelværelse med en anden mand? - Jeg synes nu det er meget hyggeligt, fremfor at sidde alene og surfe på internettet på min medbragte bærbare. 

 

Mad er som regel inkluderet på FKK, så det behøver du ikke indregne, men evt. skal du have lidt morgenmad inden turen hjemad - hos en bager kan du få både et stykke morgenbrød og en kop kaffe for måske kun € 3,-. På hotellet skal du derimod af med måske  € 7 - 8,- (men så kan du også spise, så du kan klare dig resten af dagen og få en tyk vom).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være at du er så blufærdig at du ikke kan dele hotelværelse med en anden mand?

Jeg har ikke noget problem med at vise min nøgne, blege krop frem for andre mænd, det gør jeg hele tiden i fitnesscenteret - men jeg synes det er et problem at ligge i samme værelse med en eller flere andre, og høre deres regelmæssige åndedrag, når de er faldet i søvn. Der er simpelthen en lyd, der kan holde mig mere lysvågen en hel nat. Og sådan tror jeg mange har det, i alt fald os singlefyre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for hurtig respons. Dejligt at høre lidt erfaring tale her til en novice.

De 300- 500 vil det kunne dække en hel dag med afslapning, spise og hygge med flere piger?

At skulle opleve dette første gang sammen med en anden vil nok være lige på kanten af min blufærdighedsgrænse, men jeg vil bestemt overveje det for ikke at dumpe ind et sted og så dumme mig gevaldigt.

 

FKK er rimelige stabile med service og yder tryghed for piger og kunder,

Du betaler pigen bagefter, så hun er ikke motiveret til at snyde og "løbe" med pengene.

 

Hvis pigen er god og sød, kan du bare glemme tiden og lade den løbe, husk at have nok guld med.

Jeg lader nogle gang tiden løbe og ender med 2 eller 3 timer med pigen når kemien og sexen er god :D

 

Jernsvinet har ridset priserne op, nu kender jeg ikke dit budget og dine fysiske begrænsninger, men min erfaringer siger at du bør have nok guld med,

det er surt at løbe tør når der er søde pige man gerne vil i kanen med :D

 

På din jomfru-tur går du typisk amok, som et barn i en slik butik.

Jeg kan huske på en af mine første ture på FKK brugte jeg 2000€ på 2 dage :P

Det blev til flere 3kanter med ekstra alt :lol:

Det var en kæmpe oplevelse.

 

Kører du til Hamborg skal du som min. forbi Harmony. Som Jern. anbefaler kan du besøge klubben over 2 dage,  dag 2 bliver med garanti bedre fordi du kan slappe af og pigerne "kender" dig.

 

Jeg bringer lige en advarsel, der er stor chance for at du bliver FKK-fan efter en tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet kommer rigtig godt rundt om det hele, jeg har dog lige et par tilføjelser.

 

Jeg er normalt ikke et luksusdyr ( har gennem 20 år sovet i usle telte på festivaller), men jeg er nået dertil at når jeg er på "eventyr" vil jeg have et ordentligt værelse med Wifi for mig selv. Efter en lang dag med mennesker omkring mig hele tiden vil jeg godt kunne slappe af alene med min compter inden jeg lægger mig til at sove - og det samme gælder når jeg vågner.

 

Budgettet er meget afhængig af én selv; Hvor mange piger kan/ vil man have sex med. Personligt vil 500€ nok være i underkanten hvis jeg skulle være der en hel dag - jeg var på FKK Atmos (sammen med Jernsvinet) en hel dag, og det stod mig i 650€, og jeg kunne sagtens have brugt meget mere. Jeg var for 6 uger siden på FKK Artemis i Berlin - dér brugte jeg 380€ på 6,5 time. Så det  afhænger meget af din egen lyst og formåen.

 

Som de andre også skriver så læs en masse anmeldelser i FKK-forummet, der er mange gode tip til hvordan man begår sig og hvordan man håndterer pigerne - som newbie bliver man meget nemt benovet over alle de dejlige piger og kan være et nemt offer for de mest aggressive sharks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som newbie kan det være en fordel og som en ice-breaker at blive antastet af en shark, ellers sidder du i et stille hjørne og tør ikke kontakte pigerne, (ok det kommer selvf. an på din personlighed), for det er overvældende at omgås med så mange flotte piger.

Jeg har selvtillid men kan da godt få sommerfugle i maven, når jeg den første dag på turen træder ind til 80+ piger i de store FKK-klubber :P

 

Når du har knaldet den første pige så går det nemmere og der er mere ro på.

 

Hvis du mærker hun er lidt sharky, så stå fast på standard 30min det koster jo ikke alverden.

Bagefter kan du slappe af og vælge den næste udkårne med omhu.

 

God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Fra Grænsen til FKK Harmony (Hamborg) er der ca 1,5 time kørsel, hvis du rammer Elbtunnelen udenfor mylretrafikken. Og tag og gør det! Så kan du selv ligge ekstratiden hjem til dig oveni.

 

Nu spørger du flere steder til Prisen, så formoder du helst ikke vil bruge en formue? (tager jeg udgangspunkt i)

 

Hvis du har under 1 times kørsel til grænsen og har det fint med ikke at kunne drikke alverden, kan du jo skippe Hotellet og bare køre hjem. 

 

På Harmony koster 30 min 60 Euro…. nogle piger tager ekstra for Kys og Fisseslik… naturligvis koster Anal og de mere Kinky ting ekstra. Du kan evt høre Pigen inden i går i rummet, hvad der er med i de 60 Euro. Ligeledes kan det være en fordel, at sige til hende du kun ønsker 30 min.. Ellers er der nogen Piger som kan finde på numre og lade tiden gå lidt over, så du reelt skal betale for en time. Men er aftalen 30 min er aftalen 30 min. Når du ikke har prøvet det før, kommer du til at at gå rundt med et blå blink på hovedet NEWBIE NEWBIE NEWBIE NEWBIE og det trækker rigtig meget i fup og fidus Pigerne, som på ingen måde kan leve af Stamkunder, da de leverer noget lort i rummet. Så første gang vil jeg råde dig til at have styr på aftalerne, ellers risikerer  du blive spist som morgenmad!!!!

 

NEWBIE NEWBIE NEWBIE gør jo de springer på dig. Så de mest aggressive skal du prøve at holde dig fra! evt find den lidt mere stille pige. Eller lad Pigerne komme til dig, lav dig den regel du ikke går med dem ved Approachen, bare sig det vil du lige tænke over/ måske senere. Sid så i ro og mag og udvælg dem du havde det bedst med.

 

Budgettet kan holdes relativt lavt på en FKK! Der er jo ingen som siger du behøver gå med 7 piger! eller tage 1,2,3 timers ophold i rummet med Anal og alt muligt. En del af turen er jo også Wellness, kigge på pigerne, snakke med pigerne og gå rundt og nyde det. Man kan jo bruge god tid på at udvælge lige nøjagtig den rigtige Pige, som man vildt gerne vil prøve. Så kan man jo nøjes med 2-3 Piger. Første FKK tur jeg var på brugte jeg 2-3 timer på at vælge den helt rigtige Pige… og hvilken en tur i høet, husker den stadig…. var sammen med 3 Piger ialt af 30 Min og havde haft en helt fantastisk tur!!!

 

2-3 piger af 30 min =120- 180 Euro….. entre= 60 Euro….. total 180-240 euro. Men tag for en sikkerhedsskyld mere med :-) Så kommer der jo kun Benzinregningen oveni og evt en overnatning af 30-40 Euro

 

Men som flere af de andre skriver, så er det også fedt af give den los engang imellem!!!!! Så tag 500-800 euro med :-) kommer helt an på hvad Økonomien siger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et tillægs spm.

 

Hvilken klub, fra grænsen og ned til Hamburg, har de bedste faciliteter? (for et vinter heldagsbesøg)

Her tænker jeg især på wellness, mad, opholdrums og wifi. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et tillægs spm.

 

Hvilken klub, fra grænsen og ned til Hamburg, har de bedste faciliteter? (for et vinter heldagsbesøg)

Her tænker jeg især på wellness, mad, opholdrums og wifi. 

 

 

Ingen af klubber tillader Wifi.

 

Atmos har indendørspool.

 

Harmony er nyt og pænt og har nyere saunaområde (dog skal man udenfor til en anden bygning få meter fra hovedbygning ) og en å du kan vinterbade i :P

 

Jeg hælder mere til Harmony, selvom den ikke har pool.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...lad pigerne komme til dig, lav dig den regel du ikke går med dem ved Approachen, bare sig det vil du lige tænke over/ måske senere. Sid så i ro og mag og udvælg dem du havde det bedst med.

Budgettet kan holdes relativt lavt på en FKK! Der er jo ingen som siger du behøver gå med 7 piger! eller tage 1,2,3 timers ophold i rummet med Anal og alt muligt.

En del af turen er jo også Wellness, kigge på pigerne, snakke med pigerne og gå rundt og nyde det.

Man kan jo bruge god tid på at udvælge lige nøjagtig den rigtige Pige, som man vildt gerne vil prøve. Så kan man jo nøjes med 2-3 Piger.

Første FKK tur jeg var på brugte jeg 2-3 timer på at vælge den helt rigtige Pige… og hvilken en tur i høet, husker den stadig…. var sammen med 3 Piger ialt af 30 Min og havde haft en helt fantastisk tur!!!

2-3 piger af 30 min = 120-180 Euro….. Entre = 60 Euro….. total 180-240 euro. Men tag for en sikkerhedsskyld mere med :-)

Jeg er 100 procent enig med Lider i ovenstående.

En rigtig god strategi for et førstegangs-besøg :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener det er ok og måske uundgåeligt at møde en eller 2 sharks som newbie på en tur over flere dage,

dels fordi man lærer af sine erfaringer dels så man har noget at sammenligne med, altså gode og mindre oplevelser.

Bare være snu nok til at begrænse tabet til 30min session hvis du møder en slem shark. Det er en klassiker at gå over tiden og inkassere den næste ½ time.

Så gør det klar hvis du kun ønsker 30min med pigen.

 

Dog synes jeg generelt at 30min er for lidt tid til at opnå en top GFE oplevelse.

Jeg når ikke at komme hele vejen rundt samt det er for kort tid til at varme pigen op og få hende oppe at ringe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for hurtig respons. Dejligt at høre lidt erfaring tale her til en novice.

De 300- 500 vil det kunne dække en hel dag med afslapning, spise og hygge med flere piger?

At skulle opleve dette første gang sammen med en anden vil nok være lige på kanten af min blufærdighedsgrænse, men jeg vil bestemt overveje det for ikke at dumpe ind et sted og så dumme mig gevaldigt.

Hvad angår at opleve det sammen med en anden betyder det at du har en at tale med om oplevelserne og i al almindelighed. Du går selfølgelig med pigen alene.

Når du ankommer til en klub bliver du typisk udstyret med en badekåbe og badesandaler.

Det med blufærdigheden bliver nok ikke et problem, de fleste vænner sig hurtigt til miljøet i klubben. Alle mænd går ens klædt og det er langt fra alle der er Adoniser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med blufærdigheden bliver nok ikke et problem, de fleste vænner sig hurtigt til miljøet i klubben.

 

Hehe første gang jeg var på Atmos, lokkede jeg pigen, der viste mig rundt til en seance i biografen senere - først var hun noget blufærdig og ville have gardinet rykket for, men snart kom, der et andet par og tog en tur i sofaen ved siden af - jeg så dem kun ud af øjenkrogen og kunne overhoved ikke pinde ud bagefter, hvem det havde været  (det var måske lige mørkt nok - men det var jo en biograf) - så du skal ikke regne med folk ligger mærke til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu sikker på at jeg er tilstrækkelig på klædt til mit første besøg, der må gå til Harmony.

Husk nu, at FKK står for Freikörperkultur. Jeg glæder mig også til at læse om dit første besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...