Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Ja, men admin har vel ikke trylleredskaber? Jeg har kontakt med en pige hvis billeder (4 af 6) findes på hendes konti på sociale medier. I det mindste har hun kun private billeder på profilen.

 

Jeg bruger samme profil billede som på min fb profil, så det taler lidt imod den omtalte: "Screening"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger samme profil billede som på min fb profil, så det taler lidt imod den omtalte: "Screening"

 

Det fik jeg heldigvis hurtigt lavet om, da jeg kunne se at den var gal - så nu bruger jeg nogle andre billeder, jeg ikke bruger på facebook - desværre ikke helt så pæne  :cry:  - men har du en gang uploadet et billede til facebook og  andre har tagget dig - så ved du ikke om du stadig kan søges den vej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det fik jeg heldigvis hurtigt lavet om, da jeg kunne se at den var gal - så nu bruger jeg nogle andre billeder, jeg ikke bruger på facebook - desværre ikke helt så pæne :cry: - men har du en gang uploadet et billede til facebook og andre har tagget dig - så ved du ikke om du stadig kan søges den vej?

Ja det kunne der være noget om, men nu har jeg ikke downloadet billedet fra fb, men original billedet lå på min HD og blev uploadet til fb og diverse dating profiler, så der er ikke noget meta data, som følger med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kunne der være noget om, men nu har jeg ikke downloadet billedet fra fb, men original billedet lå på min HD og blev uploadet til fb og diverse dating profiler, så der er ikke noget meta data, som følger med.

 

Du kender ikke google, tin-eye mv.   :cool:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kender ikke google, tin-eye mv.   :cool:

 

Tak for tippet. Det vil jeg lige undersøge. 

Er det ikke også dig, der har lavet en guide til det engang ?

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige blevet kontaktet af en pige på Sugardating, Hun lage ud med priser for en time, 2, 3 timer. Men til de priser, så vil jeg hellere bruge mine penge hos en proff!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er lige blevet kontaktet af en pige på Sugardating, Hun lage ud med priser for en time, 2, 3 timer. Men til de priser, så vil jeg hellere bruge mine penge hos en proff!

 

Nogle af pigerne vil have op til 3.500+ for en time og det er lige i overkanten :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er jeg den eneste, der er begyndt at møde proff piger på sugarbabes?

 

De har været der i langt tid.

Fælles for de fleste af dem er, at jeg ofte får et standard svar på mine henvendelse.

Det kan være at copy-paste deres menukort med priser og en opfordring til at ringe til deres telefondame... Hmmm NEJ! LOL

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmm.

Gad vide om de proff. piger føler sig truet af konkurrencen fra SD og derfor føler behov for at flytte sig over på den platform?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm.

Gad vide om de proff. piger føler sig truet af konkurrencen fra SD og derfor føler behov for at flytte sig over på den platform?

 

Man får næsten de tanker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm.

Gad vide om de proff. piger føler sig truet af konkurrencen fra SD og derfor føler behov for at flytte sig over på den platform?

 

Nej, det er ikke pga. konkurrencen, de forsøger bare at udvide forretningsgrundlaget - og så er det måske et udmærket tidsfordriv mellem kunderne  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det er ikke pga. konkurrencen, de forsøger bare at udvide forretningsgrundlaget - og så er det måske et udmærket tidsfordriv mellem kunderne  :D

 

Har sugardating potentiale til at true det almindelige GP-marked på sigt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har sugardating potentiale til at true det almindelige GP-marked på sigt ?

Næppe, sugardating kræver tid og charme, der er ingen sexgaranti og du kan blive vraget og valgt fra gang på gang. Du kan ikke være sikker på hvad du får og til hvilken pris, det kan du heller ikke altid ved købepiger, men der er alligevel en vis ensartethed, hvis du sorterer 'amatørkøbepigerne' og hustlerne fra ;)

Hos købepiger kan du nemt få en aftale, der bliver (som regel) ikke stillet en masse krav og du skal vist være meget uheldig, for at blive vraget ;)

Det er for mig at se to forskellige ting. Måske endda med hver sin kundegruppe, selvom der er overlap, ligesom der er med pigerne.

Jeg er ikke selv på SD, primært fordi man skal have ansigtsbillede, men søger en sugardaddy. Fordi jeg føler mig truet? Nej, fordi jeg gerne vil have et dybere forhold til en enkelt mand, en jeg kan gå ud og spise med, ses under mere private former med mv. uden at ha de forpligtelser et kæresteforhold kræver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har sugardating potentiale til at true det almindelige GP-marked på sigt ? 

 

Det tvivler jeg meget stærkt på. Men alt andet lige må det være en fordel for sexkøbere. Der er et større udbud, og jeg føler også at det er med til at ændre en lille smule på samfundsnormerne ift. prostitution.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke selv på SD, primært fordi man skal have ansigtsbillede, men søger en sugardaddy. Fordi jeg føler mig truet? Nej, fordi jeg gerne vil have et dybere forhold til en enkelt mand, en jeg kan gå ud og spise med, ses under mere private former med mv. uden at ha de forpligtelser et kæresteforhold kræver.

 

Du behøver ikke have ansigtsbillede på SD - kun evt. nogle private fotos, du selv vælger hvem som skal have adgang til.

 

Det giver selvfølgelig flere klik med et foto, men jeg ser nu mere på afstanden og på pigens beskrivelse af sig selv om man passer sammen. Så kan man skrive lidt sammen og melde sig som interesseret i et nærmere forhold og åbne op for de private billeder, udveksle tlf. nr. mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, det var måske kun i begyndelsen man skulle det? Det får mig nu ikke til at oprette en profil, ansigtsbillede eller ej :wink: Der skal nok dukke en op en dag :wink:

 

Du kan da bare oprette en  profil uden billede - og så slette den igen efter et par dage - det er der utrolig mange, der gør i forvejen  - så en fra eller til .... .. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm.

Gad vide om de proff. piger føler sig truet af konkurrencen fra SD og derfor føler behov for at flytte sig over på den platform?

Det er jo gratis for pigerne at være på SD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen hvad skulle pigerne få ud af at være falsk Sugarbabe, som emneoverskriften hentyder til ?

 

Findes der "narrefisser" på SD ?

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom på Annoncelight er der vel mænd, der leger narrefisser på SD, og får et kick ud af det :-)

Så længe det er gratis at bruge for narrefisser, så er de der.

Bare min mening - og erfaring.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ligesom på Annoncelight er der vel mænd, der leger narrefisser på SD, og får et kick ud af det :smile:

Så længe det er gratis at bruge for narrefisser, så er de der.

Bare min mening - og erfaring.

Venligst

French

 

Det er altså bare GROFT og DYBT moralsk forkasteligt at nogen kan finde på at spille med vores følelser på den måde !

;)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er da masser af søde "amatørpiger" på sugar. Jeg har da selv været heldig et par gange i Randers ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv!

 

Så fik jeg endelig svar fra "narrefissen" ;-) Det var selvfølgelig ikke det, som hun kaldte sig på SD, men det er den følelse jeg sidder tilbage med nu, hvor jeg har fået et negativt svar tilbage :(

 

Jeg havde allerede opgivet muligheden for at høre fra hende, da der allerede var gået lang tid siden jeg sendte følgende brev til hende d. 11. januar 2015. Det var efter, at vi havde skrevet sammen før jul og aftalt, at jeg skulle skrive igen i starten af det nye år for at lave en aftale. 

Jeg har af diskretions- og etiske hensyn valgt at bort-censurere brugernavne i følgende breve.

 

Hej Smukke XXX

Jeg er stadig MEGET tændt på at møde dig :smile:
Jeg vil høre om det er muligt at vi kan finde ud af noget her i januar, hvor du kunne komme og besøge mig på hotel i København? Evt. næste weekend ?
Hvordan ser det ud med dine planer?
Glæder mig til at høre fra dig :smile:

Knus :)

 

 

Det nedslående svar, som jeg modtog idag:
 

Hej,

Jeg dropper dating i 2015, så du må have det godt!

Knus XXX

 

 

Mine spørgsmål er:

 

1. Hvad kan jeg bruge sådan et svar til og hvordan kan jeg komme videre?

2. Skal jeg fortsætte med sugardating og håbe på at jeg ikke bliver skuffet igen?

 

Min motivation er ikke på det højeste mht. SD lige nu.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...