Hop til indhold
Gæst

Klaphatte afvises

Recommended Posts

Jeg har helt bestemt aldrig været ude på at latterliggøre dig. Ikke heller grinet. Kun prøvet at give en vinkel på hvorfor mange piger ikke gider svare på alle sms'er som tikker ind.

Eftersom du ikke var enig med mig, så kan vi jo llge så gerne erklære at du har grinet og latterliggjort mig.

 

Kors hvad voksne mænd kan være følsomme.

 

 Nej det hedder JØSSES :D

 

 Jeg må godt nok sande at det er altså ikke kun mig der løber ind i den der med man har haft et "mundhuggerri" på et eller andet tidspunkt, i en eller anden debat, for x år siden, og det skal huskes til evig tid og bruges i debatter osv.

 

Som Den gule herre herover skriver Kors!

 

Har folk været nedfrosset  i x år siden de ikke er kommet vidre?

 

Tænk at rende rundt at huske på at den og den har sagt dit eller dat i den debat da han hed noget helt andet på et andet forum, men siden skiftede han navn, undervejs, men så sagde han i den debat, og så gjorde jeg, så nu gør jeg, men så sagde hans ven også, der også havde skiftet navn også, og der svarde jeg, som jeg gjorde i den debat, hvor han havde skrevet i sit gamle navn ........

 

Nej vi skal sku rense tavlen når vi er færdige i en debat og komme vidre,....og grine af det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ikke fordi det er Specielt relevant :-)

 

Men tråden omhandler…. Har Pigerne afvist Mænd i Døren? og har de efter et besøg, gjort opmærksom på, at et genbesøg ikke er ønskværdigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej vi skal sku rense tavlen når vi er færdige i en debat og komme vidre,....og grine af det :)

Sådan MOR har talt og siger mor nej hjælper det ikke at spørger far

Velkommen til børnehaven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå for dælen, kan se hun ikke står som Lyserød mere… Så kan det da godt være hun er blevet en Engel.. MY BAD

Aaaarrh... Bare fordi du giver ulven fåreklæder på, kan den stadig ikke sige mæ-æh.

Jeg er, den jeg er uanset farven på brugergruppen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aaaarrh... Bare fordi du giver ulven fåreklæder på, kan den stadig ikke sige mæ-æh.

Jeg er, den jeg er uanset farven på brugergruppen. :)

Se det har jeg helt og aldeles ingen viden om :-)

Jeg har hørt, der kan være forskel på, når en Kvinde har Luderarbejdstøjet på og når hun er mere Civilt klædt. Men om det gælder alle Kvinderne i Branchen ved jeg ikke… og ved faktisk ikke engang om det er en Røverhistorie ;-)

Men jeg kan med sikkerhed udtale "derfor kan det godt være hun er blevet en Engel" for med den ordlyd, er det ikke et Statement

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Jeg er, den jeg er uanset farven på brugergruppen. :)

Er det et løfte eller en trussel??? :P :p :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

titman, dine indlæg får lov at blive stående, men vi er ikke begejstrede over hævnmotiver, uanset hvor velbegrundede du måtte synes de er. 

 

med andre ord, du skal ikke fortsætte ned ad den vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...... Nå for dælen, kan se hun ikke står som Lyserød mere… Så kan det da godt være hun er blevet en Engel.. MY BAD

 

Fortvivl ej. Det kan være, at hun er blevet en engel med sorte vinger :mrgreen::D:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

titman, dine indlæg får lov at blive stående, men vi er ikke begejstrede over hævnmotiver, uanset hvor velbegrundede du måtte synes de er. 

 

med andre ord, du skal ikke fortsætte ned ad den vej.

 

Jamen, så må i nok hellere tage og slette min bruger fordi jeg kan forstå, at I synes at jeg ikke bidrager til andet end at ødelægge den positive stemning herinde. 

SLET MIG ENDELIG!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skriver Klaphatte afvises.....

 

Men er det noget i gør brug af? tænker ikke på ham som ringer, sms og mailer i en uendelighed! Mere ham der faktisk møder op "her kommer jeg"

 

Naturligvis kan i afvise en Mand som ikke tiltaler Jer, andet vil nærmest være Voldtægt. Ligeledes kan i bede en Klaphathusar om ikke at gentage besøget. Er det noget i gør brug af? sker det ofte? eller er det mere en årlig begivenhed?

 

 

Det er meget svært at blive klog på, hvor meget eller, hvor lidt, der bliver afvist af folk, der møder op enten uanmeldt eller efter at have booked.

 

Når man hører om irritationer over useriøse mænd, der bare stille spørgsmål, uden at det fører til et besøg og om klinikker, der tager 100kr. for at lukke folk ind, og hvor pengene er tabt, hvis gutten går igen uden at købe noget, og når man læser følgende i en profilbeskrivelse: ”Om du er en dejlig gentleman eller en fræk drengerøv, vil du blive modtaget af mig med et stort smil på læben, liderligt sind og et frækt glimt i øjet”, så får man det indtryk, at pigerne er interesseret i at have noget at lave og er tolerante overfor de mange forskellige typer, der kan finde på at dukke op.

 

Andre steder hører man noget andet. Det er selvklart, at man afviser mænd, der er svinske enten på den ene eller anden måde, men Line skriver, at hun sorterer en hel del fra på en vagt, og der er en anden, der skriver, at de uegnede bliver sorteret fra, allerede i telefonen. Ligeledes har jeg hørt om klinikker, der ikke vil booke, hvis personen ikke kender pigen i forvejen, og jeg har hørt om mænd, der er blevet afvist pga. deres hudfarve, selvom det ikke fremgik af pigens profil, at hun havde et sådant forbehold. Jeg mener, at det er mest respektfuld overfor de potentielle kunder, at man melder sine forbehold ud i et klart sprog. Klaphat er ikke klart sprog.

 

 

Jeg kan godt forstå, at man som glædespige gerne vil have det sjovt, når man har vagt, men det ville nu være ønskeligt, hvis man gjorde sig lidt umage med at forstå, at klientellet er broget, og nogle af dem, man umiddelbart har lyst til at vælge fra, kan være dem, der har mest behov for købesex. Hvad f.eks. med handicappede, uerfarne og mænd med mindreværdskomplekser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Jamen, så må i nok hellere tage og slette min bruger fordi jeg kan forstå, at I synes at jeg ikke bidrager til andet end at ødelægge den positive stemning herinde.

SLET MIG ENDELIG!

Dude, chill!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt, der kan være forskel på, når en Kvinde har Luderarbejdstøjet på og når hun er mere Civilt klædt.

Ja, man skal passe på med at tro på alt, hvad man hører... Der er tonsvis af røvere! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå, at man som glædespige gerne vil have det sjovt, når man har vagt, men det ville nu være ønskeligt, hvis man gjorde sig lidt umage med at forstå, at klientellet er broget, og nogle af dem, man umiddelbart har lyst til at vælge fra, kan være dem, der har mest behov for købesex. Hvad f.eks. med handicappede, uerfarne og mænd med mindreværdskomplekser?

 

Lige præcis i den her branche er "medlidenhedsarbejde" da den sikre vej til at holde op med at være glad for sit job. 

 

Det du reelt set advokerer for her i det jeg har citeret er at GPer skal lukke folk ind de reelt ikke har lyst til at være sammen med fordi "gæsten/kunden" har brug for det ?? 

 

Personligt synes jeg at de uerfarne er et hit - de er SÅ søde, villige til at lære og basalt set meget entusiastiske, men jeg ville da aldrig lukke dem ind fordi de havde brug for det... jeg ville lukke dem ind hvis det var nogen JEG havde lyst til at være sammen med. 

 

Alt andet betyder defacto at jeg skulle fake hele seancen, og uanset hvor lidt eller hvor meget en time så end koster er det udelukket for mit vedkommende. Såre simpelt.  Jeg nægter at snyde på den facon. 

 

Folk der har "brug for det" har ikke behov for endnu et nederlag som det ville være at blive modtaget af en der helst så dem forsvinde igen  alene fordi de var som de nu var... det holder i min optik slet slet ikke. 

 

Eller har jeg misforstået hvad du mener? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige præcis i den her branche er "medlidenhedsarbejde" da den sikre vej til at holde op med at være glad for sit job. 

 

Det du reelt set advokerer for her i det jeg har citeret er at GPer skal lukke folk ind de reelt ikke har lyst til at være sammen med fordi "gæsten/kunden" har brug for det ?? 

 

Personligt synes jeg at de uerfarne er et hit - de er SÅ søde, villige til at lære og basalt set meget entusiastiske, men jeg ville da aldrig lukke dem ind fordi de havde brug for det... jeg ville lukke dem ind hvis det var nogen JEG havde lyst til at være sammen med. 

 

Alt andet betyder defacto at jeg skulle fake hele seancen, og uanset hvor lidt eller hvor meget en time så end koster er det udelukket for mit vedkommende. Såre simpelt.  Jeg nægter at snyde på den facon. 

 

Folk der har "brug for det" har ikke behov for endnu et nederlag som det ville være at blive modtaget af en der helst så dem forsvinde igen  alene fordi de var som de nu var... det holder i min optik slet slet ikke. 

 

Eller har jeg misforstået hvad du mener? 

 

 

Jeg har bestemt ikke tænkt mig at prøve på at ændre din praksis. Du gør selvfølgelig det, du mener, er rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, man skal passe på med at tro på alt, hvad man hører... Der er tonsvis af røvere! :D

Jeps... så må jeg lige tænke over om jeg vælger at tro på dig eller det er en Røver :-) ligeledes om det virkelig kan passe nogle Ludere er anderledes i fritiden end når de har Stilleterne på. Nogle af dem udtaler det, men det passer jo dårligt ind i " Ulve lærer ikke at sige mæææhhh fordi de får et fåreskinds på" Men måske der skulle have stået " denne ulv lærer ikke at sige mææææhhh fordi den får et fåreskind på" havde givet mere mening her ude på Molen ;-) Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps... så må jeg lige tænke...

Nu skal du ikke prale! :D:P

nogle Ludere er anderledes i fritiden end når de har Stilleterne på. Nogle af dem udtaler det, men det passer jo dårligt ind i " Ulve lærer ikke at sige mæææhhh fordi de får et fåreskinds på" Men måske der skulle have stået " denne ulv lærer ikke at sige mææææhhh fordi den får et fåreskind på" havde givet mere mening her ude på Molen ;-)

Så det var fordi, jeg udtalte mig generelt i form af en lettere omskrivning af et ordsprog? So sorry... Er sikker på, at du er skarp nok til at vide præcis, hvad jeg prøver at sige. :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu skal du ikke prale! :D:P

Så det var fordi, jeg udtalte mig generelt i form af en lettere omskrivning af et ordsprog? So sorry... Er sikker på, at du er skarp nok til at vide præcis, hvad jeg prøver at sige. :)

Du brugte en generalisering på noget som var myntet dig :-) altså at Ludere ikke var Engle når de fik Stiletterne af. Det kom til at se forkert ud på min Skærm, da mange/flere faktisk skriver det ikke er tilfældet. Så nej, så skarp varjeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er meget svært at blive klog på, hvor meget eller, hvor lidt, der bliver afvist af folk, der møder op enten uanmeldt eller efter at have booked.

Når man hører om irritationer over useriøse mænd, der bare stille spørgsmål, uden at det fører til et besøg og om klinikker, der tager 100kr. for at lukke folk ind, og hvor pengene er tabt, hvis gutten går igen uden at købe noget, og når man læser følgende i en profilbeskrivelse: ”Om du er en dejlig gentleman eller en fræk drengerøv, vil du blive modtaget af mig med et stort smil på læben, liderligt sind og et frækt glimt i øjet”, så får man det indtryk, at pigerne er interesseret i at have noget at lave og er tolerante overfor de mange forskellige typer, der kan finde på at dukke op.

Andre steder hører man noget andet. Det er selvklart, at man afviser mænd, der er svinske enten på den ene eller anden måde, men Line skriver, at hun sorterer en hel del fra på en vagt, og der er en anden, der skriver, at de uegnede bliver sorteret fra, allerede i telefonen. Ligeledes har jeg hørt om klinikker, der ikke vil booke, hvis personen ikke kender pigen i forvejen, og jeg har hørt om mænd, der er blevet afvist pga. deres hudfarve, selvom det ikke fremgik af pigens profil, at hun havde et sådant forbehold. Jeg mener, at det er mest respektfuld overfor de potentielle kunder, at man melder sine forbehold ud i et klart sprog. Klaphat er ikke klart sprog.

Jeg kan godt forstå, at man som glædespige gerne vil have det sjovt, når man har vagt, men det ville nu være ønskeligt, hvis man gjorde sig lidt umage med at forstå, at klientellet er broget, og nogle af dem, man umiddelbart har lyst til at vælge fra, kan være dem, der har mest behov for købesex. Hvad f.eks. med handicappede, uerfarne og mænd med mindreværdskomplekser?

Hey.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at grunden til jeg sikkert sotere flere fra, nok er fordi jeg ikke er pd men klinik gp'er. Der vil unægtelig komme en del spontane ved døren, som jeg jo af gode grunde ikke kender og oftes ikke har snakket med først. En del ( faktisk mange) undersøger ikke, læser ikke, ringer/ skriver ikke, de kommer bare forbi til et evt frokost put, så de har ikke læst/ hørt hvad jeg har af forventninger om regnlighed alder osv...

Mht hvem der tages i mod, så har jeg faktisk en stor del jomfruer, udviklingshæmmet både psykisk og fysisk, mænd fra andre lande osv. Jeg modtager bredt, eneste no go er, usorinerede mænd, mænd under 25 år. Så her er sgu ikke noget " kræsenhed". Der kan sagtens være tale om , at jeg vælger fra i besøget og her kan det være hvis jeg kan mærke jeg ikke kan leve op til gæstens forventninger, eller hvis gæsten er og behandler mig respektløs og vil prutte priser i 100 år...

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...