Hop til indhold
Dick Princess

klaphatten skrev til daniella :

Recommended Posts

Hvis nu Daniella havde reageret således:

"jeg har i de sidste par dage skrevet i mine annoncer at klaphatte bedes holde sig væk :D .. 

det var der en der blev meget fornærmet over i dag, så at sige :D .. 

jeg fik en fin sms der lyder sådan: 

Klaphat: 

Hej du skriver at klaphatte bliver sorteret fra, prøve at kig dig i spejlet tykke,du er selv den største klaphat..

Daniella (Siger til sig selv):

Den SMS sletter jeg bare og kommer videre."

Så tror jeg ikke der var sket så meget mere. Men nu er vi oppe på 4 sider !

Starson du har fuldstændig ret. 4 sider er også alt for meget for sådan noget. Vi er nok nogen der har for megen tid.

Mit standpunkt er at jo mere pigerne deler af sjove historier fra deres hverdag jo flere gange trækker jeg på smilebåndet. Det giver mig en positiv oplevelse og jeg samler helt egoistisk på gode oplevelser for mig :wink:

Det vil være ærgeligt hvis en sådan tråd gør at Dani, Line, Nikita og de andre deler færre af deres komiske historier fra hverdagen. Forudsat de som hidtil deler dem anonymt på den måde at sexkøberen eller klaphatten ikke kan genkendes hverken som en bestemt bruger eller som en konkret person IRL. 

Dani kunne have lagt den under hyggesnak, men so what verden går ikke under af den grund :wink:

Redigeret af oxen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit standpunkt er at jo mere pigerne deler af sjove historier fra deres hverdag jo flere gange trækker jeg på smilebåndet. Det giver mig en positiv oplevelse og jeg samler helt egoistisk på gode oplevelser for mig :wink:

Det vil være ærgeligt hvis en sådan tråd gør at Dani, Line, Nikita og de andre deler færre af deres komiske historier fra hverdagen. Forudsat de som hidtil deler dem anonymt på den måde at sexkøberen eller klaphatten ikke kan genkendes hverken som en bestemt bruger eller som en konkret person IRL.

Nemlig. Det er en fantastisk - og endda underholdende - indsigt vi får med den slags indlæg om hændelser i købesex-verdenen.

Tøser, piger og kvinder: Bliv endelig ved med det. Lad ikke mændene være alene om at skrive om deres oplevelser :-). Skriv også om jeres store og små oplevelser :-)

Livet har mange nuancer, og det ses bedst fra flere sider.

Venligst

French

PS: Og så fuck det, hvis en eller anden bliver harm over jeres sprogbrug. Vi ER og FORBLIVER forskellige. Heldigvis :-)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide hvad I så kan få ud af den her, som er blevet lagret på hjerneputeren:

Hvis du ringer for at fortælle mig det er for dyrt og du mangler en af snakke med, og din mor var ikke hjemme, lad være med at ringe!

(annonce for en spec-bil)....men klart en man kunne overveje at bruge noglegange :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

"jeg har i de sidste par dage skrevet i mine annoncer at klaphatte bedes holde sig væk :D .. 

Klaphat: 

Hej du skriver at klaphatte bliver sorteret fra, prøve at kig dig i spejlet tykke,du er selv den største klaphat..

Ja så er vi tilbage ved Jersvinets, "Ti stille kvinde" - god udsendelse iøvrigt - godt der kommer fokus på det.

uanset om man er offentlig kvinde, der blander sig i debatten eller sexarbejder skal man nemlig tilsyneladende gro sig noget hård hud i en fart, og bare trække på smilebåndet og vende den anden kind til når man bliver udsat for sexistiske tilsvininger eller direkte trusler - den slags er tilsyneladende dagligdag for begge parter.

Når Daniella skriver som hun gør er det nok heller ikke uden grund vel ;)

ha en god dag derude 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er sgu lidt mærkeligt, at dem som mener at det er ok at bruge ordet klaphat, er de samme som fare i flint, hvis nogle bruger ordet luder. men nogle vil åbenbart gøre alt ,bare de kan få et par lyserøde til at like deres beskeder

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er sgu lidt mærkeligt, at dem som mener at det er ok at bruge ordet klaphat, er de samme som fare i flint, hvis nogle bruger ordet luder. men nogle vil åbenbart gøre alt ,bare de kan få et par lyserøde til at like deres beskeder

Ja, der er en håndfuld debattører herinde som skriver med tungen oppe i røven på de lyserøde, men får de noget ud af det, er det da okay.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klaphat: 

Det sjove er jo, at det ikke er enestående at modtage sådan en sms som Daniella gjorde. Det er faktisk heller ikke alle den slags sms'er, som vi svarer på, men en gang imellem bliver man som GP/kvinde/hunkøn/whatever en anelse irriteret og provokeret - og så svarer man tilbage. 

Jeg er blevet kaldt mange ting gennem tiden, og som regel blokerer jeg folk, når de bliver for perfide.

Jeg havde nok også svaret 'klaphatten', så Daniella har min fulde sympati, og jeg synes det er rart at vide, at vi er i samme båd  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Daniellas og Lines klaphatte er sørgelige skabninger. Tragisk / komisk på samme tid.

Man kan ikke lade være med at grine ad dem og deres skriverier :))  De er ufrivilligt morsomme i den grad!

Idioter har jo den fantastiske egenskab, at de lader en selv fremstå som både Einstein og Ghandi på samme tid. Tak til klaphattene for det.

Så jeg vil gerne læse mere fra flere klaphatte. Det giver også et skønt indtryk af dejlige søde piger med humor :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan som jeg kender Daniella og Line fra læsning på Eroguide, virker de som to vældig søde piger, som jeg nok ikke ville kunne få spor imod, hvis jeg kendte dem.

Når jeg ikke har skrevet det, er det fordi det er fuldstændig irrelevant for en debattråd. I en debat er det emnet og ikke personen, det handler.

Når der er kommet så mange besvarelser, og når der tilmed er født en ny tråd ud af den, vi nu skriver i ( >http://www.eroguide....es/#entry223501) , så er det nok, fordi der faktisk stod nogen i Daniellas trådstart, så var egnet for debat.

Jeg står helt uforstående overfor de mænd, som kommer springende for at forsvare Daniella som person på samme måde som en bisværm forsvarer deres dronning. Daniella står ikke for skud og kan sikkert sagtens finde ud af at forsvare sig selv.

Denne tråd har åbenbart afstedkommet, at Daniella har ændret på sin formulering i fremtidige annoncer, så det nu er tydeligere, at de henvendelser, som hun frabeder sig, er henvendelser, der ikke fører til en aftale. Det er rart med denne præcisering. Så handler det ikke om mænd, der allerede har lavet en aftale og møder op.  Det er stadig et spørgsmål, hvor ofte, og med hvilken begrundelse, glædespiger kan finde på at afvise kunder, der er mødt op, men det spørgsmål kan behandles i den anden tråd.

Daniellas nye formulering kunne også føre til debat, men det vil jeg undlade, da Daniella ikke har lagt op til en sådan debat.

Redigeret af Viol

Del dette indlæg

Link til indlæg

hold da op... :o 

tænkt at folk skal tage sådan en post her personligt.. nu må jeg alligevel ... 

det var ikke meningen at folk skulle føle sig truffet over min post, af en der skrev klaphat til mig flere gange ... 

til jer der kunne se humoren i det her og ikke er blevet fornærmet må i have en god aften, tydeligvis har jeg ødelagt halvdelens herinde ved at gøre det som alle gør herinde efterhånden.... 

Daniella Over And Out ! 

Har du fået flere henvendelser fra disse klaphatte siden da? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selve formuleringen smilede jeg af da jeg læste den i hendes annonce, men blev ikke stødt. Det er da sjovt og der er så fremdeles en smilye der understreger glimtet i øjet. 

Hvis man bliver stødt over den formulering er det måske fordi man er en klaphat. Måske.

Hvis man bliver stødt over sådan en ganske harmløs formulering gør man i hvert fald pigen en tjeneste ved at holde sig langt væk.

Humorforladte kunder er der sgu sjældent kemi med og så gør man både sin pengepung og ISÆR pigen en tjeneste ved at vælge en anden pige der er mindre.... farverig :) 

Jeg synes virkelig Daniella skulle have beholdt sin tekst, for hvis den sorterer alle dem fra der alligevel ville være en udfordring i at få kemi med - så er ingen ringere stillet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg står gerne ved at jeg er en knastør, humorforladt, nærtagende, pladderhumanistisk og elitær akademikersnude...... Sikkert også derfor, at jeg har svært ved at få øje på at det skulle være så morsomt ;-)

jeg er blot af den opfattelse at vi bør vise hinanden respekt - og derfor undlade at bruge nedsættende betegnelser - eller spilde hinanden tid.

Redigeret af RobinHood

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg står gerne ved at jeg er en knastør, humorforladt, nærtagende, pladderhumanistisk og elitær akademikersnude...... Sikkert også derfor, at jeg har svært ved at få øje på at det skulle være så morsomt ;-)

jeg er blot af den opfattelse at vi bør vise hinanden respekt - og derfor undlade at bruge nedsættende betegnelser - eller spilde hinanden tid.

trist, kan din læge ikke hjælpe dig med dette problem? :D;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er flere piger der er trætte af der flere klaphatte som på alle måder prøver på at få en tid.:twisted:   Selvom om pigen er optaget:twisted:. Nogle gange kan der også kommet trusler om dårligt omtale hvis de  ikke får en tid:twisted:. Skal hilse og sige at der ikke opnås noget ved at være en klaphat!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ha ha ha ah ha.. lever denne tråd nu igen :D

Jeg tænker at klaphatte nok lidt er det samme som de Hansier' man møder når man er til GB i Tyskland. Dem kan jeg fandeme godt forstå man ikke vil ha besøg af!

De er faktisk den direkte grund til at jeg ikke rigtigt gider GB mere.... med mindre det er for en lille sluttet kreds.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker at klaphatte nok lidt er det samme som de Hansier' man møder når man er til GB i Tyskland. Dem kan jeg fandeme godt forstå man ikke vil ha besøg af!

De er faktisk den direkte grund til at jeg ikke rigtigt gider GB mere.... med mindre det er for en lille sluttet kreds.

Er det noget du kan uddybe for os, der ikke kommer så meget til GB? ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja da, klaphatte eksisterer jo stadig :D

Medmindre du kan bekræfte det er en uddød race ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh Gud altså . Den tråd :D

..

tror jeg får admin til at slette den for det pjat gider jeg da ikke igen.. 

Den her tråd er sku en af grundene til at jeg ikke deler ting herinde mere :D .. 

Ingen arme, ingen småkager .. 

God dag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ACDsee

Hvis klaphattene kommer fordi du skriver, du ikke ønsker klaphatte - hvad sker der så hvis du skriver du en dag kun modtager klaphatte? Bliver det så rooligans eller folk et helt andet folkefærd. Måske et forsøg værd, Danielle..... :)

NB: Tak for en god og underholdene tråd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hvis man ikke forstår annoncen så bliver det nok heller ikke et godt besøg 

MH

spot on...   lige i øjet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...