Hop til indhold
Dick Princess

klaphatten skrev til daniella :

Recommended Posts

Ja, det ville jo ikke være så rart, hvis jeg nu mødte op på min knallert, iført træsko, stribet T-shirt, fløjlsbukser m.m. og så blev afvist, fordi jeg lignede en klaphat.

Så hellere spare den tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men du har flertallet på din side, Daniella.

Rygklappere er nok lige så udbredte som klaphatte.

Hej Viol. Jeg er nok ikke så klog. Kan du forklare hvad du mener med den kommentar? Og hvilket formål den tjener? Klaphat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det startede ellers som en sjov tråd. Så kom der en på en knallert- og så??? Vorherre til hest. Pruhhhhhh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

lige her sidst på eftermiddagen tikker den her ind;

Hej Line

Hej?

Er du liderlig nu?

Næ ikk lige nu

Hvorfor?

Fordi det tænder mig ikke specielt at spise suppe...

Hvornår så?

Altså spørger du om en tid til hygge?

Ja , er du ikke liderlig da?

Det kan jeg da blive

Hvornår?

Jamen du kan jo komme og lege, så kan du jo selv se og mærke...

Kælling

Ja det kan jeg også være og det bliver jeg NU. Farvel

Klaphat med klaphat på....

Hold kæft det er sjovt at læse jeres korrespondancer.

Hvis det altid er så underholdende, vil jeg da overveje at blive GP ;-)

Referer gerne mange flere please :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det sker at en Hacker min Nickprofil herinde og skriver noget værre lort i mit navn.

Men vedkommende er da en ren amatør til at skrive lort, i forhold til de eksperter i støder ind i…… Professor lorteekspert  :-P Sandelig en fin titel  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja måske er det sjovt at læse det sådan herinde. Men det er også noget meget ikke-sjovt med anonyme idiotier, oven i det via telefonen. Og jeg kan tænke mig det kan blive lidt deprimerende med alt for mange ordvekslinger af den slags. En af bagsiderne med livet som GP.

Jeg skal indrømme at jeg heller ikke er helt begejstret i annoncens formulering. Det er lidt meningsløst at bede useriøse ikke at forstyrre. Det er lidt som at sætte et skilt op i juvelbutikken: "Tyveri frabedes".

Og eftersom jeg ikke ved hvis pigen eventuelt mener jeg er useriøs på nogen måde jeg ikke har kendskab til, eller måske synes jeg er en klaphat af nogen grund, så vælger jeg at ikke kontakte piger bag sådanne formuleringer.

Du skal ikke tage det som kritik, Daniella. Det er bare min personlige reaktion på den slags formuleringer.

Hvilket ikke på nogen måde giver nogen ret til at kontakte dig med idiotier af den slags som du refererer.

Men sjovt synes jeg ikke det er. Trist og kedeligt.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Så længe du ikke er en røv med ører....går det nok   B)   B)

Jeg er faktisk en røv med ører.... så jeg føler mig meget forulempet lige nu :(

:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

for mig at se er både Daniella og vedkommende ca. lige store klaphatte..... og ca. lige usympatiske

Interessant! Måske er det bare mig der har en lav intelligenskvotient men kan du ikke lige uddybe det. Hvorfor er de lige store klaphatte og lige usympatiske? Klaphat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mig å skriv det ord:

K l a p h a t. Ih hvor sjawt. ;). :).

Kan et andet osss: Dyntorsk. !!!!!!

Nogen der kan andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant! Måske er det bare mig der har en lav intelligenskvotient men kan du ikke lige uddybe det. Hvorfor er de lige store klaphatte og lige usympatiske? Klaphat!

Elementary my dear Watson.

Det er da hamrende usympatisk at fyren vælger at kontakte Daniella på den måde - og lige så usympatisk at Daniella vælger at udstille og latterliggøre fyren på den måde. 

Jeg kan ærlig talt ikke forstå, at du går i skyttegraven på den måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke for at være en "party pooper" men er det at kalde folk for en Klaphat ikke en form for person angreb?

Dog bruges ord som "Fjols" jo ret almindeligt. F.eks. kalder jeg migselv for et fjols ind imellem(hvis jeg glemmer et eller andet).

Men der er vel folk som føler sig lidt stødt hvis de bliver kaldt for et fjols, ergo en form for person angreb... ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Elementary my dear Watson.

Det er da hamrende usympatisk at fyren vælger at kontakte Daniella på den måde - og lige så usympatisk at Daniella vælger at udstille og latterliggøre fyren på den måde.

Daniella udstiller ikke nogen som helst.

Jeg ser i hvert fald hverken hans navn eller anden info, det kan identificere ham.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Daniella udstiller ikke nogen som helst.

Jeg ser i hvert fald hverken hans navn eller anden info, det kan identificere ham.

Venligst

French

Det er da komplet irrelevant. Ændrer ikke på at hun udstiller og latterliggør hans handling. 

Det er i min optik ret usympatisk....

I det hele taget forstår jeg ikke, at man har behov for at omtale andre mennesker så primitivt og nedladende. 

Redigeret af RobinHood

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da komplet irrelevant. Ændrer ikke på at hun udstiller og latterliggør hans handling.

Det er i min optik ret usympatisk....

I det hele taget forstår jeg ikke, at man har behov for at omtale andre mennesker så primitivt og nedladende.

Personen udstilles ikke. Personens identitet er ikke afsløret.

Har ordvekslingen fundet sted, mener jeg, den er den relevant.

Mener du mon også, at når vi i vores anmeldelser refererer, hvad GPer gør og siger til os i intime situationer under fire øjne, så er det også irrelevant, og så udstiller vi dem, og at det så også er ret usympatisk?

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ej come on gutter. Det er da ikke for at fornærme eller støde nogen at det ord er anvendt.

Der er ikke tale om at udlevere nogen, var der det, så havde der nok stået mere konkret hvem hvad og hvor... Kan jo kun tale for mig selv ( selv om jeg slet ikke er i tvivl om, at D er en god pige) og jeg ville såmænd bare deltage med endnu et eksempel , så D kunne se at jeg også havde en af de træls i telefonen...

Det er hverdags kost og nogle dage er bare være end andre og SÅDAN ER DET. Ikke noget fordømmende, ikke noget ynk, ikke noget nyt der, egentlig bare her vi kan ( troede jeg naivt igen igen ) dele og være på i vores arbejdsdag- et fristed om i vil... Men ja vi må nok indse , at uanset hvad vi skriver bliver vi dømt HÅRDT at nogen. Det lidt øv, for lige i den her sitation , trak jeg faktisk på smilebåndet og tænkte , at dette måtte andre da også, for det er da bare useriøst pladder fra en " mand" der ikke har noget at give sig til...SMIL.

Sov rigtig godt alle i skønne mennesker der bag skærmen og vær nu lige lidt søde ved hinanden- det snart jul smil.

Knus og godnat fra Line med den lilla ble på hovedet...

Redigeret af Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hihi, tænk at man gider gå op i det, -medmindre man føler sig truffet....?

Men pas nu på søde Daniella, selvom det er lidt sjovt at drille dem der chikanerede på SMS, så kan de blive noget så onde i sulet ved lidt modvind.... 

Jeg fik en gang en SMS

Har set dit nummer, vil du starte på Danmarks største bordel, tidligere svingerklub, tjen 20.000 på en dag, der er bodyguards til at passe på dig, og det hele er lovligt. 

Efterfulgt af nogle fissebilleder med pengesedler. -Total til grin.

Kunne sku ikke lade være med at grine, 20.000 og så ligefrem bodyguards. -Total amatør

Så skrev jeg lige ville tjekke min kontakt i Told og Skat om det var et lovligt foretagende, da jeg ikke ønskede at få fingrene i klemme..

Så tikkede den ene SMS ind efter den anden om hvor mange penge jeg ville have for at stå i en boksering med ham, jeg bestemte selv beløbet, men så skulle jeg også tage imod... Det var så åbenbart ikke lovligt alligevelle, så kan han da lade være og skrive det.

Grinede lidt mer indvendig, nej tak, dyrker ikke primitiv kampsport sendte jeg retur.

Så blev han endnu mere tosset.

Men var sku lidt græsk katolsk, klaphattens nummer var på krak og facebook, og det gjorde jeg ham opmærksom på, og han stoppede efter et stykke tid.

-Men pas på søde, hellere bare ignorerer dem, ellers ender det endnu mere i kage, ingen grund til at synke til deres niveau, -men sjov fortælling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...