Dick Princess 849 Skrevet 5. November, 2014 ja .. de bliver mine trofaste cowboys som jeg er så glad for at samle på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 690 Skrevet 5. November, 2014 Ja, det ville jo ikke være så rart, hvis jeg nu mødte op på min knallert, iført træsko, stribet T-shirt, fløjlsbukser m.m. og så blev afvist, fordi jeg lignede en klaphat. Så hellere spare den tur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 690 Skrevet 5. November, 2014 Men du har flertallet på din side, Daniella. Rygklappere er nok lige så udbredte som klaphatte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. November, 2014 Men du har flertallet på din side, Daniella. Rygklappere er nok lige så udbredte som klaphatte. Hej Viol. Jeg er nok ikke så klog. Kan du forklare hvad du mener med den kommentar? Og hvilket formål den tjener? Klaphat! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. November, 2014 Det startede ellers som en sjov tråd. Så kom der en på en knallert- og så??? Vorherre til hest. Pruhhhhhh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 5. November, 2014 lige her sidst på eftermiddagen tikker den her ind; Hej Line Hej? Er du liderlig nu? Næ ikk lige nu Hvorfor? Fordi det tænder mig ikke specielt at spise suppe... Hvornår så? Altså spørger du om en tid til hygge? Ja , er du ikke liderlig da? Det kan jeg da blive Hvornår? Jamen du kan jo komme og lege, så kan du jo selv se og mærke... Kælling Ja det kan jeg også være og det bliver jeg NU. Farvel Klaphat med klaphat på.... Hold kæft det er sjovt at læse jeres korrespondancer. Hvis det altid er så underholdende, vil jeg da overveje at blive GP Referer gerne mange flere please Venligst French 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2014 Det sker at en Hacker min Nickprofil herinde og skriver noget værre lort i mit navn. Men vedkommende er da en ren amatør til at skrive lort, i forhold til de eksperter i støder ind i…… Professor lorteekspert Sandelig en fin titel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 5. November, 2014 Ja måske er det sjovt at læse det sådan herinde. Men det er også noget meget ikke-sjovt med anonyme idiotier, oven i det via telefonen. Og jeg kan tænke mig det kan blive lidt deprimerende med alt for mange ordvekslinger af den slags. En af bagsiderne med livet som GP. Jeg skal indrømme at jeg heller ikke er helt begejstret i annoncens formulering. Det er lidt meningsløst at bede useriøse ikke at forstyrre. Det er lidt som at sætte et skilt op i juvelbutikken: "Tyveri frabedes". Og eftersom jeg ikke ved hvis pigen eventuelt mener jeg er useriøs på nogen måde jeg ikke har kendskab til, eller måske synes jeg er en klaphat af nogen grund, så vælger jeg at ikke kontakte piger bag sådanne formuleringer. Du skal ikke tage det som kritik, Daniella. Det er bare min personlige reaktion på den slags formuleringer. Hvilket ikke på nogen måde giver nogen ret til at kontakte dig med idiotier af den slags som du refererer. Men sjovt synes jeg ikke det er. Trist og kedeligt. B 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2014 Så længe du ikke er en røv med ører....går det nok Jeg er faktisk en røv med ører.... så jeg føler mig meget forulempet lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 5. November, 2014 Men du har flertallet på din side, Daniella. Rygklappere er nok lige så udbredte som klaphatte. Hmm, fandt vi den rigtige? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 5. November, 2014 for mig at se er både Daniella og vedkommende ca. lige store klaphatte..... og ca. lige usympatiske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. November, 2014 for mig at se er både Daniella og vedkommende ca. lige store klaphatte..... og ca. lige usympatiske Interessant! Måske er det bare mig der har en lav intelligenskvotient men kan du ikke lige uddybe det. Hvorfor er de lige store klaphatte og lige usympatiske? Klaphat! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. November, 2014 Mig å skriv det ord: K l a p h a t. Ih hvor sjawt. . . Kan et andet osss: Dyntorsk. !!!!!! Nogen der kan andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. November, 2014 Mig å skriv det ord: K l a p h a t. Ih hvor sjawt. . . Kan et andet osss: Dyntorsk. !!!!!! Nogen der kan andre? Børnehave! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. November, 2014 Eksempel på en klaphat '> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 5. November, 2014 Interessant! Måske er det bare mig der har en lav intelligenskvotient men kan du ikke lige uddybe det. Hvorfor er de lige store klaphatte og lige usympatiske? Klaphat! Elementary my dear Watson. Det er da hamrende usympatisk at fyren vælger at kontakte Daniella på den måde - og lige så usympatisk at Daniella vælger at udstille og latterliggøre fyren på den måde. Jeg kan ærlig talt ikke forstå, at du går i skyttegraven på den måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kausten 151 Skrevet 5. November, 2014 Ikke for at være en "party pooper" men er det at kalde folk for en Klaphat ikke en form for person angreb? Dog bruges ord som "Fjols" jo ret almindeligt. F.eks. kalder jeg migselv for et fjols ind imellem(hvis jeg glemmer et eller andet). Men der er vel folk som føler sig lidt stødt hvis de bliver kaldt for et fjols, ergo en form for person angreb... ikke? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 5. November, 2014 (edited) Elementary my dear Watson. Det er da hamrende usympatisk at fyren vælger at kontakte Daniella på den måde - og lige så usympatisk at Daniella vælger at udstille og latterliggøre fyren på den måde. Daniella udstiller ikke nogen som helst. Jeg ser i hvert fald hverken hans navn eller anden info, det kan identificere ham. Venligst French Redigeret 5. November, 2014 af frenchlover1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2014 Åh Klaphatte.. suk.. If I had a penny :) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 5. November, 2014 (edited) Daniella udstiller ikke nogen som helst. Jeg ser i hvert fald hverken hans navn eller anden info, det kan identificere ham. Venligst French Det er da komplet irrelevant. Ændrer ikke på at hun udstiller og latterliggør hans handling. Det er i min optik ret usympatisk.... I det hele taget forstår jeg ikke, at man har behov for at omtale andre mennesker så primitivt og nedladende. Redigeret 5. November, 2014 af RobinHood 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 5. November, 2014 (edited) Det er da komplet irrelevant. Ændrer ikke på at hun udstiller og latterliggør hans handling. Det er i min optik ret usympatisk.... I det hele taget forstår jeg ikke, at man har behov for at omtale andre mennesker så primitivt og nedladende. Personen udstilles ikke. Personens identitet er ikke afsløret. Har ordvekslingen fundet sted, mener jeg, den er den relevant. Mener du mon også, at når vi i vores anmeldelser refererer, hvad GPer gør og siger til os i intime situationer under fire øjne, så er det også irrelevant, og så udstiller vi dem, og at det så også er ret usympatisk? Venligst French Redigeret 5. November, 2014 af frenchlover1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. November, 2014 Daniella udstiller ikke nogen som helst. Jeg ser i hvert fald hverken hans navn eller anden info, det kan identificere ham. Venligst French Jeg vil bare sige det samme som French! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 5. November, 2014 (edited) Dobbelt post Redigeret 5. November, 2014 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2014 (edited) Ej come on gutter. Det er da ikke for at fornærme eller støde nogen at det ord er anvendt. Der er ikke tale om at udlevere nogen, var der det, så havde der nok stået mere konkret hvem hvad og hvor... Kan jo kun tale for mig selv ( selv om jeg slet ikke er i tvivl om, at D er en god pige) og jeg ville såmænd bare deltage med endnu et eksempel , så D kunne se at jeg også havde en af de træls i telefonen... Det er hverdags kost og nogle dage er bare være end andre og SÅDAN ER DET. Ikke noget fordømmende, ikke noget ynk, ikke noget nyt der, egentlig bare her vi kan ( troede jeg naivt igen igen ) dele og være på i vores arbejdsdag- et fristed om i vil... Men ja vi må nok indse , at uanset hvad vi skriver bliver vi dømt HÅRDT at nogen. Det lidt øv, for lige i den her sitation , trak jeg faktisk på smilebåndet og tænkte , at dette måtte andre da også, for det er da bare useriøst pladder fra en " mand" der ikke har noget at give sig til...SMIL. Sov rigtig godt alle i skønne mennesker der bag skærmen og vær nu lige lidt søde ved hinanden- det snart jul smil. Knus og godnat fra Line med den lilla ble på hovedet... Redigeret 5. November, 2014 af Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2014 Hihi, tænk at man gider gå op i det, -medmindre man føler sig truffet....? Men pas nu på søde Daniella, selvom det er lidt sjovt at drille dem der chikanerede på SMS, så kan de blive noget så onde i sulet ved lidt modvind.... Jeg fik en gang en SMS Har set dit nummer, vil du starte på Danmarks største bordel, tidligere svingerklub, tjen 20.000 på en dag, der er bodyguards til at passe på dig, og det hele er lovligt. Efterfulgt af nogle fissebilleder med pengesedler. -Total til grin. Kunne sku ikke lade være med at grine, 20.000 og så ligefrem bodyguards. -Total amatør Så skrev jeg lige ville tjekke min kontakt i Told og Skat om det var et lovligt foretagende, da jeg ikke ønskede at få fingrene i klemme.. Så tikkede den ene SMS ind efter den anden om hvor mange penge jeg ville have for at stå i en boksering med ham, jeg bestemte selv beløbet, men så skulle jeg også tage imod... Det var så åbenbart ikke lovligt alligevelle, så kan han da lade være og skrive det. Grinede lidt mer indvendig, nej tak, dyrker ikke primitiv kampsport sendte jeg retur. Så blev han endnu mere tosset. Men var sku lidt græsk katolsk, klaphattens nummer var på krak og facebook, og det gjorde jeg ham opmærksom på, og han stoppede efter et stykke tid. -Men pas på søde, hellere bare ignorerer dem, ellers ender det endnu mere i kage, ingen grund til at synke til deres niveau, -men sjov fortælling. 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg