Hop til indhold
Fick

kvindelige orgasmer

Recommended Posts

Er der nogen der har oplevet en dame få en meget speciel eller underlig orgasme,der er jo kæmpe forskel på kvinders orgasme.

Jeg har 3 damer(plus al det løse) som jeg ser regelmæssig,jeg knepper dem stort set ens,men deres orgasmer er aligevel meget forskellige.

Dame 1 …hun stønner rigtig liderligt ,og siger også undervejs at hun kommer,jeg kan dog ikke mærke det,hun åbner ikke for det varme vand eller får kramper…så det er en orgasme ,man som mand ikke kan mærke.

 

dame 2… hun kommer kun ved at blivet slikket og en finger eller skaftet af min golfkølle samtidig,hun har aldrig prøvet en skedeorgasme. Hun kan max. komme 2 gange på en aften

 

dame 3… tager jeg hende i doggy går der max 2 min,så kommer hun temmeligt voldsomt,hun bliver rød  i hovedet,benene ryster-hun kan snilt komme 15-20 gange på en aften og meget voldsomt,da jeg havde kneppet hende et halvt års tid ,opdagede jeg tilfældigt ,at hvis jeg tog fat om pikke og kørte den hårdt ind og ud af hendes skedeåbning lige efter hun var kommet,så kom hun igen hurtigt sprøjtede samtidig…hun siger at hun aldrig har prøvet det før,og er næsten flov over det.

 

Men den mest mærklige orgasme jeg har oplevet var en dame jeg mødte på dating dk for snart 2 år siden,

 

jeg skriver til hende om hun har lyst til at ses,og hun svarer-jeg siger aldrig nej til sex,hvorfor lade sige begrænse.

Hun kom så hjem til mig ca. 2 timer senere,hun er almindelig af udseende og lidt buttet.

vi sætter os så i min sofa,og jeg åbner en flaske rødvin.Da hun slet ikke er min type,tænker jeg at ,jeg kan lige så godt 

komne igång,så da vi har skålet förste gang,reser jeg mig op og knapper bukserne ned…min pik lige op i ansigtet på hende,

hun sutter gladeligt på den,siger den er flot og jeg burde lave film med den pik.

får så hendes bluse og bh af,bukserne ville hun ikke af med,da hun havde det røde.

så jeg tager hende lidt på patterne  og hun sutter,da rører hendes bryster sker der noget meget sært..hun kommer i en sådan slags grinende orgasme ..en perlerække af små orgasmer,hun beder mig også om at røre hendes bryster hårdt,og jeg klemmer dem næsten så hårdt jeg kan med mine stærke håndværker hænder..jo mere jeg klemmer jo mere kommer hun,hun ligger helt udstrakt i min sofa med benen på gulvet,jeg sidder foran og klemmer hendes bryster,da jeg på et tidspunkt rejser mig .kommer hun igen ,bare af at kigge på min pik.

ialt varede hendes orgasme ca 20 min,undervejs tænkte jeg at hun var skør på en eller anden måde,men da hun så kom til sig selv igen,var hun igen fuldstændig normal og veltalende…..fick

 

har andre oplevet mærkelige orgasmer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Nu vil jeg nødig afsløre mig selv, men....jeg kan altså også får orgasmer på de underligste måde.

Dog ikke af blowjob....men gagger de mig, så sprøjter jeg før dem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet flere piger, der med lidt forudgående opvarmning har fået orgasme ved bare at få jernet op mellem brysterne - det har endda været piger, der ikke havde prøvet dette før - og det er mit indtryk at mange mænd er meget tilbageholdende med at kneppe og sprøjte på pigernes bryster, selvom mange piger bliver vildt liderlige af det  :) og husk at alle størrelser bryster kan kneppes på en eller anden måde - kun fantasien sætter grænser - om ikke andet - så kan de alle oversprøjtes med varm sæd  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange piger, der tænder på at gnave gren - men ligefrem at hun får orgasme af det; nej, sådan én er jeg ikke stødt ind i.

 

Sådan en veninde mødtes jeg tidligere med, på fast basis.

Hun blev helt ustyrlig når dilleren røg ned i halsen.

Og hun fik som regel orgasme når kanonen blev skudt af i munden på hende.

 

Believe it or not!

Men lige i hendes tilfælde er den altså god nok :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

dame 3… tager jeg hende i doggy går der max 2 min,så kommer hun temmeligt voldsomt,hun bliver rød  i hovedet,benene ryster-hun kan snilt komme 15-20 gange på en aften og meget voldsomt,da jeg havde kneppet hende et halvt års tid ,opdagede jeg tilfældigt ,at hvis jeg tog fat om pikke og kørte den hårdt ind og ud af hendes skedeåbning lige efter hun var kommet,så kom hun igen hurtigt sprøjtede samtidig…hun siger at hun aldrig har prøvet det før,og er næsten flov over det.

 

 

 

Hold da helt op :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hi hi. jeg mindedes de gode gamle dage på Dating, når jeg læser tråde som denne. Her var der både mænd og kvinder der var så eventyrligt udstyret med næsten magiske seksuelle evner og sprøjteventiler her og der, at man ofte tænkte "Egentligt lidt underligt, at den slags mennesker har tid til at skrive og markedsføre sig selv - De burde da blive jagtet som var de popstjerner, eller ?". :D

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi hi. jeg mindedes de gode gamle dage på Dating, når jeg læser tråde som denne. Her var der både mænd og kvinder der var så eventyrligt udstyret med næsten magiske seksuelle evner og sprøjteventiler her og der, at man ofte tænkte "Egentligt lidt underligt, at den slags mennesker har tid til at skrive og markedsføre sig selv - De burde da blive jagtet som var de popstjerner, eller ?". :D

Fick er da en popstjerne. Med den penis han har, så kan mindre ikke klare det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mon ikke Fick har en meget lille tissetrold så pigerne får ikke orgasme, de griner bare og Fick tror han han knallet dem til en orgasme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kvinder er jo (heldigvis) mystiske og man kan godt blive lidt misundelig på alle de mærkelige måder de kan komme på ;)

Man er jo ikke helt sikker på om det er rigtigt eller ej, der er jo ikke noget endeligt bevis som f.eks. mandens sæd. Men jeg har altså også mødt en kær dame, der hævdede at hun fik orgasme af at deep throate min pik - altså ikke kun min, men også andre mænd som hun have throatet tidligere :D

Sååeeh, bryst historien, og de andre, er måske ikke almindelige, men sikkert gode nok ... se i øvrigt hér:

 

"

Brystvorteorgasme

At kvinder kan få orgasme ved kærtegn af brysterne og især brystvorterne er bestemt ikke ualmindeligt – ej heller særlig mystisk.

Naturen har skabt det så viseligt, at der er direkte forbindelse mellem brystet og kønsorganerne  – både hormonelt og via nervebaner. En hensigtsmæssig mekanisme, der får livmoderen til at trække sig sammen igen efter fødslen, når barnet bliver lagt til brystet.

Når brystvorterne stimuleres sker der en samtidig reaktion i underlivet, som vi registrerer mere eller mindre bevidst – og heldigvis er vi i stand til at nyde virkningen – også uden for ynglesæsonen.

"

 

Min underligste orgasme må nok være en anden kær kvinde, der kommer så stærkt af at blive taget analt, at man nærmest skal holde fast som en rodeo rytter for at bevare kontrollen ... det må se sjovt ud fra sidelinien :D

Redigeret af hot6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en kæreste som fik en meget mærkbar orgasme (når jeg havde fingrene oppe). Først pustede livmoderen sig op som en lille ballon, og derefter trykkede den sig sammen som et vakuum. Det gentog sig så nogle gange med gradvis mindre styrke. Ret vildt at kunne mærke de SÅ tydeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har oplevet en dame få en meget speciel eller underlig orgasme,der er jo kæmpe forskel på kvinders orgasme.

Jeg har 3 damer(plus al det løse) som jeg ser regelmæssig,jeg knepper dem stort set ens,men deres orgasmer er aligevel meget forskellige.

Dame 1 …hun stønner rigtig liderligt ,og siger også undervejs at hun kommer,jeg kan dog ikke mærke det,hun åbner ikke for det varme vand eller får kramper…så det er en orgasme ,man som mand ikke kan mærke.

dame 2… hun kommer kun ved at blivet slikket og en finger eller skaftet af min golfkølle samtidig,hun har aldrig prøvet en skedeorgasme. Hun kan max. komme 2 gange på en aften

dame 3… tager jeg hende i doggy går der max 2 min,så kommer hun temmeligt voldsomt,hun bliver rød i hovedet,benene ryster-hun kan snilt komme 15-20 gange på en aften og meget voldsomt,da jeg havde kneppet hende et halvt års tid ,opdagede jeg tilfældigt ,at hvis jeg tog fat om pikke og kørte den hårdt ind og ud af hendes skedeåbning lige efter hun var kommet,så kom hun igen hurtigt sprøjtede samtidig…hun siger at hun aldrig har prøvet det før,og er næsten flov over det.

Men den mest mærklige orgasme jeg har oplevet var en dame jeg mødte på dating dk for snart 2 år siden,

jeg skriver til hende om hun har lyst til at ses,og hun svarer-jeg siger aldrig nej til sex,hvorfor lade sige begrænse.

Hun kom så hjem til mig ca. 2 timer senere,hun er almindelig af udseende og lidt buttet.

vi sætter os så i min sofa,og jeg åbner en flaske rødvin.Da hun slet ikke er min type,tænker jeg at ,jeg kan lige så godt

komne igång,så da vi har skålet förste gang,reser jeg mig op og knapper bukserne ned…min pik lige op i ansigtet på hende,

hun sutter gladeligt på den,siger den er flot og jeg burde lave film med den pik.

får så hendes bluse og bh af,bukserne ville hun ikke af med,da hun havde det røde.

så jeg tager hende lidt på patterne og hun sutter,da rører hendes bryster sker der noget meget sært..hun kommer i en sådan slags grinende orgasme ..en perlerække af små orgasmer,hun beder mig også om at røre hendes bryster hårdt,og jeg klemmer dem næsten så hårdt jeg kan med mine stærke håndværker hænder..jo mere jeg klemmer jo mere kommer hun,hun ligger helt udstrakt i min sofa med benen på gulvet,jeg sidder foran og klemmer hendes bryster,da jeg på et tidspunkt rejser mig .kommer hun igen ,bare af at kigge på min pik.

ialt varede hendes orgasme ca 20 min,undervejs tænkte jeg at hun var skør på en eller anden måde,men da hun så kom til sig selv igen,var hun igen fuldstændig normal og veltalende…..fick

har andre oplevet mærkelige orgasmer?

Om jeg har Fick. Jeg kender det om nogen. Jeg kan gå på gaden og pludselig er der 3-4 kvinder der vrider sig i orgasmer. Simpelthen blot ved at få øje på mig.

Har også oplevet at kvinder får orgasme, blot ved at tale i telefon med mig. Det er næsten en belastning.

Jeg skulle engang holde tale foran 3-400 mennesker. Og efter mine første sætninger skreg 50-60 kvinder om kap i orgasmer. Tror du jeg fik mit budskab igennem eller hvad ??

Mit budskab var at mænd har det med at prale og være ekstremt godtroende. De fleste kvinder kan heldigvis få orgasmer. Men dem der får orgasmer ved synet af en pik eller ved friktion mellem brysterne... Beklager de er meget fåtallige ;-) Der er sgu flere kvinder, der kunne få lyst til at fake sig til fred venner end det modsatte.

Det gælder naturligvis ikke i nogen af de tilfælde der er omtalt i denne tråd :-) Men nu fik jeg da mit budskab igennem her istedet :-)

God dag til jer alle :-)

Redigeret af Francis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om jeg har Fick. Jeg kender det om nogen. Jeg kan gå på gaden og pludselig er der 3-4 kvinder der vrider sig i orgasmer. Simpelthen blot ved at få øje på mig.

Har også oplevet at kvinder får orgasme, blot ved at tale i telefon med mig. Det er næsten en belastning.

Jeg skulle engang holde tale foran 3-400 mennesker. Og efter mine første sætninger skreg 50-60 kvinder om kap i orgasmer. Tror du jeg fik mit budskab igennem eller hvad ??

Mit budskab var at mænd har det med at prale og være ekstremt godtroende. De fleste kvinder kan heldigvis få orgasmer. Men dem der får orgasmer ved synet af en pik eller ved friktion mellem brysterne... Beklager de er meget fåtallige ;-) Der er sgu flere kvinder, der kunne få lyst til at fake sig til fred venner end det modsatte.

Det gælder naturligvis ikke i nogen af de tilfælde der er omtalt i denne tråd :-) Men nu fik jeg da mit budskab igennem her istedet :-)

God dag til jer alle :-)

Looooool, tak for dagens største latter anfald!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor lader I ikke bare Fick være i fred?

 

Jeg indrømmer at nogle af hans historier virker lidt overdrevne og han knepper lidt mange i røven i forhold til hvad jeg oplever danske kvinder kan lide, men lad ham dog bare pynte lidt på historierne. Det er gået op for de fleste at en del herinde ikke kan lide hans historier, men hvorfor så vende tilbage til dem gang efter gang?

 

Jeg har tidligere fortalt at dele af Ficks historier sagtens kan være sande. Der findes vitterligt kvinder der er villige til efter en kort chat og måske lidt sms og telefon  at man kommer forbi og hygger med dem. Mine erfaringer stammer dog fra Scor, men stemmer meget godt overens med Ficks historier (altså bortset fra alt det anale). Jeg har mødt omkring 30-40 kvinder på den måde over en periode på 3-4 år. Mange har jeg mødt flere gange. HVor Fick vist typisk er til meget korte forhold.

 

Men lad dog ham og hans historier være. Mange giver jo også udtryk for at de kan lide historierne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Hvorfor...ender de her tråde altid i rod, i stedet for at folk kan forholde sig til det , der reelt set bliver spurgt om.

 

Kan i da for pokker ikke fedte over i jeres egen tråd og nedgøre jer selv, eller få noget psykologhjælp fordi i er voksne mobbere for fuld skrue...

 

- shame on you!

 

Vi er faktisk nogen der har en reel interesse i at høre folks meninger, men nej- gang på gang skal i udstille jeres evne til at mobbe, for at fjerne fokus fra jer selv. Dejligt at i er så perfekte at i har overskud til at nedgøre andre, jeg er personlig ret stolt af jer!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor...ender de her tråde altid i rod, i stedet for at folk kan forholde sig til det , der reelt set bliver spurgt om.

Kan i da for pokker ikke fedte over i jeres egen tråd og nedgøre jer selv, eller få noget psykologhjælp fordi i er voksne mobbere for fuld skrue...

- shame on you!

Vi er faktisk nogen der har en reel interesse i at høre folks meninger, men nej- gang på gang skal i udstille jeres evne til at mobbe, for at fjerne fokus fra jer selv. Dejligt at i er så perfekte at i har overskud til at nedgøre andre, jeg er personlig ret stolt af jer!!

Nu er jeg ret personligt ligeglad om du er stolt af mig eller ej.

Emnet er fint, dog er start indlægget endnu et samling af ficks fabler, istedet for et enkelt spørgsmål og debatoplæg, så for mig var debatten dødfødt til at starte med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor...ender de her tråde altid i rod, i stedet for at folk kan forholde sig til det , der reelt set bliver spurgt om.

 

Kan i da for pokker ikke fedte over i jeres egen tråd og nedgøre jer selv, eller få noget psykologhjælp fordi i er voksne mobbere for fuld skrue...

 

- shame on you!

 

Vi er faktisk nogen der har en reel interesse i at høre folks meninger, men nej- gang på gang skal i udstille jeres evne til at mobbe, for at fjerne fokus fra jer selv. Dejligt at i er så perfekte at i har overskud til at nedgøre andre, jeg er personlig ret stolt af jer!!

 

Lige præcis nogle L....h......!!!!!   :P  :P  :P  :P        3d_applause.gif

 

Landsbytossen - stadig uden smartphone

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Nu er jeg ret personligt ligeglad om du er stolt af mig eller ej.

Emnet er fint, dog er start indlægget endnu et samling af ficks fabler, istedet for et enkelt spørgsmål og debatoplæg, så for mig var debatten dødfødt til at starte med.

 

Jeg takker lige på eroguides vegne.

 

Jeg er sikker på de er en smule stolt af at du får deres side til at virke ret useriøs....

 

- og at vi er flere der fremover bare annoncerer uden at gå på forum, da vi ikke gider sætte os selv ned på det useriøse plan af voksenmobbere, da op til flere tråd herinde bliver nedgjort til intriger, ballade og drama.

 

Beklager, - først chatten...og nu her....stedet er altså ikke gearet til normale mennesker med en pæn moral!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har oplevet en dame få en meget speciel eller underlig orgasme,der er jo kæmpe forskel på kvinders orgasme.

Jeg har 3 damer(plus al det løse) som jeg ser regelmæssig,jeg knepper dem stort set ens,men deres orgasmer er aligevel meget forskellige.

Dame 1 …hun stønner rigtig liderligt ,og siger også undervejs at hun kommer,jeg kan dog ikke mærke det,hun åbner ikke for det varme vand eller får kramper…så det er en orgasme ,man som mand ikke kan mærke.

 

dame 2… hun kommer kun ved at blivet slikket og en finger eller skaftet af min golfkølle samtidig,hun har aldrig prøvet en skedeorgasme. Hun kan max. komme 2 gange på en aften

 

dame 3… tager jeg hende i doggy går der max 2 min,så kommer hun temmeligt voldsomt,hun bliver rød  i hovedet,benene ryster-hun kan snilt komme 15-20 gange på en aften og meget voldsomt,da jeg havde kneppet hende et halvt års tid ,opdagede jeg tilfældigt ,at hvis jeg tog fat om pikke og kørte den hårdt ind og ud af hendes skedeåbning lige efter hun var kommet,så kom hun igen hurtigt sprøjtede samtidig…hun siger at hun aldrig har prøvet det før,og er næsten flov over det.

 

Men den mest mærklige orgasme jeg har oplevet var en dame jeg mødte på dating dk for snart 2 år siden,

 

jeg skriver til hende om hun har lyst til at ses,og hun svarer-jeg siger aldrig nej til sex,hvorfor lade sige begrænse.

Hun kom så hjem til mig ca. 2 timer senere,hun er almindelig af udseende og lidt buttet.

vi sætter os så i min sofa,og jeg åbner en flaske rødvin.Da hun slet ikke er min type,tænker jeg at ,jeg kan lige så godt 

komne igång,så da vi har skålet förste gang,reser jeg mig op og knapper bukserne ned…min pik lige op i ansigtet på hende,

hun sutter gladeligt på den,siger den er flot og jeg burde lave film med den pik.

får så hendes bluse og bh af,bukserne ville hun ikke af med,da hun havde det røde.

så jeg tager hende lidt på patterne  og hun sutter,da rører hendes bryster sker der noget meget sært..hun kommer i en sådan slags grinende orgasme ..en perlerække af små orgasmer,hun beder mig også om at røre hendes bryster hårdt,og jeg klemmer dem næsten så hårdt jeg kan med mine stærke håndværker hænder..jo mere jeg klemmer jo mere kommer hun,hun ligger helt udstrakt i min sofa med benen på gulvet,jeg sidder foran og klemmer hendes bryster,da jeg på et tidspunkt rejser mig .kommer hun igen ,bare af at kigge på min pik.

ialt varede hendes orgasme ca 20 min,undervejs tænkte jeg at hun var skør på en eller anden måde,men da hun så kom til sig selv igen,var hun igen fuldstændig normal og veltalende…..fick

 

har andre oplevet mærkelige orgasmer?

 

Det med brysterne, har jeg luret lidt på, da jeg har mødt to piger der simpelthen ville have man skulle klemme dem ret hårdt og det samme med brystvorterne...Og de så ud til at nyde, nu er jeg ikke den store kender, men prøvede det bedste jeg havde lært, men var måske også lidt tilbageholdende, da jeg har mødt andre der dårligt kan tåle man ånder på dem...Hvis der er nogle piger i tråden, kunne de måske komme med nogle ideer eller forslag... Var lidt fascineret af det, da det var meget hårdt der skulle klemmes... men nej , ellers tror jeg det jeg har oplevet, holder sig inden for den vide ramme af det normale...hvis man ellers sådan lige kan definere dette...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med brysterne, har jeg luret lidt på, da jeg har mødt to piger der simpelthen ville have man skulle klemme dem ret hårdt og det samme med brystvorterne...Og de så ud til at nyde, nu er jeg ikke den store kender, men prøvede det bedste jeg havde lært, men var måske også lidt tilbageholdende, da jeg har mødt andre der dårligt kan tåle man ånder på dem...Hvis der er nogle piger i tråden, kunne de måske komme med nogle ideer eller forslag... Var lidt fascineret af det, da det var meget hårdt der skulle klemmes... men nej , ellers tror jeg det jeg har oplevet, holder sig inden for den vide ramme af det normale...hvis man ellers sådan lige kan definere dette...

ja,der er virkelig forskel på hvor hårdt kvinder vil have man rører deres bryster,hende som jeg beretter om ville røres utroligt hårdt,og hun kom som sagt af det i en lang kører.

Af professionelle piger ,kan jeg huske at jeg for cirka 3-4 år siden besøgte den smukke Monica hos Engelsburg i Flensborg,hun havde dengang små a-skåle ,og jeg kan huske en gang hvor hun red mig,simpelhen bad om at jeg tog hårdt fat om hendes små bryster,det var hun nemlig vild med…fick

Redigeret af Fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker lige på eroguides vegne.

Jeg er sikker på de er en smule stolt af at du får deres side til at virke ret useriøs....

- og at vi er flere der fremover bare annoncerer uden at gå på forum, da vi ikke gider sætte os selv ned på det useriøse plan af voksenmobbere, da op til flere tråd herinde bliver nedgjort til intriger, ballade og drama.

Beklager, - først chatten...og nu her....stedet er altså ikke gearet til normale mennesker med en pæn moral!

Jeg er da ked af at du reagerer så voldsomt på mit indlæg.

Hvorfor forstår jeg dig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Det med brysterne, har jeg luret lidt på, da jeg har mødt to piger der simpelthen ville have man skulle klemme dem ret hårdt og det samme med brystvorterne...Og de så ud til at nyde, nu er jeg ikke den store kender, men prøvede det bedste jeg havde lært, men var måske også lidt tilbageholdende, da jeg har mødt andre der dårligt kan tåle man ånder på dem...Hvis der er nogle piger i tråden, kunne de måske komme med nogle ideer eller forslag... Var lidt fascineret af det, da det var meget hårdt der skulle klemmes... men nej , ellers tror jeg det jeg har oplevet, holder sig inden for den vide ramme af det normale...hvis man ellers sådan lige kan definere dette...

Tak for et seriøst indlæg....

 

Jeg har ikke prøvet at få noget ud af det kun via brysterne, men jeg må sige jeg tror det nærmer sig da jeg under visse seancer har opdaget af hårde slag kan gøre noget ved sagen.

 

Egentlig har jeg aldrig tændt på noget med mine bryster, det var lidt intetsigende, men efter de er blevet *mishandlet* lidt, kan jeg faktisk godt mærke der sker ting i andre regioner.

 

Jeg tænker jeg kan forvente en udvikling på det plan, nu jeg har forstået finten, takket være jeres indlæg.

 

Og Fick, tak for beskrivelserne af de forskellige kvindelige orgasmer, jeg kan i hvert fald fint relatere til dem alle, fra forskellige stadier i min seksualitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...