Hop til indhold
Gæst

Apropos hård debattone på nettet

Recommended Posts

Nej Nikita vi oplever åbenbart ikke det samme i trafikken, jeg ved godt jeg generaliserer og sætter tingene på spidsen.

Jeg oplever dagligt mange kvinder som kører i mikrobiler (jeg kender flere piger med mikrobiler). Ofte holder de ikke til højre når der kommer en hurtigkørende bil eller MC (det er så mig) :P

Jeg kan nå at kigge i make-spejlet og rette på toupéen inden vedkommende trækker ind til højre... gab :P

 

Når jeg opdager bilister med "bløde hatte" er jeg meget forstående og har fuld forståelse for deres langsomme kørsel og orienteringsevne. Her er jeg meget overbærende over for disse bilister :D

 

Men du har ret i at mange mænd er dårlige bilister og mange kvinder er gode bilister.

 

En lille historie:

Jeg var på vej hjem i bil sammen med Bonobo fra et sexparty i Tyskland, da vi nåede Sjælland-siden opdagede jeg en sød pige i sin bil, hun kørte pæn stærkt, jeg fulgte efter hende for at se hvem hun var af ren nysgerrighed :D

Jeg kørte hurtigere end hende, hun var flink og gav mig prompte plads til at overhale hende, vi kørte forbi og smilede til hende, hun smilede igen :D

Jeg fik overhalet og hun fulgte efter... jeg sænkede farten og lod hende overhale mig (en rigtig gentleman ikke :P)

Hun overhalede og smilede til os, jeg gav hende thumps up :D

 

Det korte og det lange var at vi skiftes til at overhale hinanden, smilede og gjorde håndtegn... det stod på tja en del kilometer, hvor hun til sidst måtte dreje af ved Køge, øv, vi havde det hyggeligt med motorvejsflirteriet, det førte ikke til mere, men det var sjovt og hyggeligt :D En pige som hende kunne køre bil, respekt ! :D

 

 Nille selvfølig kan piger da køre stærkt,

 

Jeg leget ræs med 2 drenge i en BMW da jeg kørte mc, på tårnvej i rødover, det var hylende sjovt, til at skiftes til hvem der kom først frem, til det røde lys, og de der drenge i den der BMW skulle da ikke tro de var noget, så den fik lidt mere på gashåndtaget....med meget grin osv

 

Det blev så mindre sjovt, (og jeg mener helt bestemt at det var fordi de ikke kunne følge med mere, Tøsedrenge!!! hæ hæ ) da de hev slikpinden frem..ææææææææææææh HOST .(det var før hulkørekortet) :oops:  :oops: :oops:  

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det blev så mindre sjovt, (og jeg mener helt bestemt at det var fordi de ikke kunne følge med mere, Tøsedrenge!!! hæ hæ ) da de hev slikpinden frem..ææææææææææææh HOST .(det var før hulkørekortet) :oops:  :oops: :oops:  

 

Haha, hold dig hellere til kosten. Der er vist ingen hastighedsgrænser på et sådant luftfartøj :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nille selvfølig kan piger da køre stærkt,

 

Jeg leget ræs med 2 drenge i en BMW da jeg kørte mc, på tårnvej i rødover, det var hylende sjovt, til at skiftes til hvem der kom først frem, til det røde lys, og de der drenge i den der BMW skulle da ikke tro de var noget, så den fik lidt mere på gashåndtaget....med meget grin osv

 

Det blev så mindre sjovt, (og jeg mener helt bestemt at det var fordi de ikke kunne følge med mere, Tøsedrenge!!! hæ hæ ) da de hev slikpinden frem..ææææææææææææh HOST .(det var før hulkørekortet) :oops:  :oops: :oops:  

 

LC, jeg har nu aldrig oplevet strisserne kører BMW, det må være længe siden :P

 

Kunne du ikke tilbyde dem en omgang gratis smæk som kompensation :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...