Hop til indhold
Guest Liderligfyr

LF´s Flatrate rating

Recommended Posts

@gent

Caligula eller King george i berlin er et godt bud.

Husk nu at flatrate er knep så meget du kan koncept. Så dame kvaliteten er derefter.

Dog kan du stadig støde på perler ind imellem. God tur og happy fucking :wink:

 

Begge nævnte steder er skod steder efter min mening.

 

Kun http://www.pauschalclub.de/-kæden i NRW er de eneste flatrate klubber som opfylder mine krav :)

 

Jeg vil rate dem til toppen af poppen i flatrate genre. (sexparty/GB er en anden boldgade)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver dig gerne ret i der er bedre steder, men der blev efterspurgt en klub som hang sammen med en flyrejse t/r samme dag. Derfor foreslog jeg berlin og de to klubber.

Har desværre endnu ikke haft lejlighed til at vurdere http://www.pauschalclub.de

Men sikkert er det nok skal komme en dag. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Partytreff Bremen (Bremen) 4 stjerne 1 besøg

 

http://www.partytreff-bremen.de

 

tidligere anmeldelse af stedet

 

 

Klubben skal faktisk ikke ændre så meget for at blive en 5 stjerne klub. Se da jeg var der, var Spaen tørlagt og der var ikke pyntet op. Hvad jeg har kunnet snuse mig op til virker spaen normalt. Ellers var stemningen ret mat den dag jeg var der, men selve klubben indretningen osv er genial. Pigerne nok det flotteste generelt set jeg har oplevet på Flatrate. Dog var der kun 6 af dem……. 2-3  piger mere, vand i spaen, pyntet op som lovet, mere hyggesnak så ville den få 5 stjerner af mig.

 

Positive ting:

 

- Pigerne visuelt

- pigernes tilgængelighed

- pigernes villighed

- flere ville gerne lave en lidt udvidet service fremfor schelle blasen/ ficken

- klubbens indretning…klart det fedeste jeg har set af flatrate

- bufeen

- pris vs hvad du får ( 100 euro)

- åbningstider

 

Negative ting

 

- Stemningen var ret mat den dag jeg var der

- de reklamerer med wellnessdag om mandagen, hvor der skulle være pyntet op, pigerne vaske dig på ryggen etc. Ja det udeblev altså den dag jeg var der

- antal af piger

 

Nu har jeg kun været der 1 gang og et år siden. Så det er naturligvis ikke sikkert de er lige smukke idag

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og ja - jeg er en stor fan af Justina / Justyna. Jeg kender hende fra Hamborg og det blev til en god gang gensynssex af flere omgange inkl. GFE og massage. Jeg skulle hilse fra hende og sige, at danskere er meget velkommen.

 

@ Gugner: Hun er min, men jeg deler gerne J.

 

Lidt off-topic..: Hvor er Justina da nu, hvis Absolut er lukket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Totalclub Hannover (Hannover)  3 stjerner en del besøg

 

http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/category/girls/

 

Her har jeg virkelig haft nogle fede oplevelser!!! men også nogle blandede. Klubben lever højt på Bossen formår at tiltrække nogle Lækkerrøve :-) Hver gang jeg har været der, har der altid været 1-2 piger over flatrateniveau. Altid 8 + Piger i Klubben. Typisk kan man lokke dem til, at levere en rigtig god service. Som altid ved Flatrate kræver det man arbejder lidt for det. Ellers er klubben og Faciliteterne ret kedelige. Jo et par af Bollerummene er klasse :-) Buffeen langt fra prangende men trods alt brugbar. Ingen kaffespecialiteter. Desværre har klubben sat prisen ned til 90 Euro, hvilket til tider lokker for mange Mænd til. 

 

Positive ting:

 

- mængden af Piger

- altid et par smuksakke

- gode rum med Pigerne

- Stor villighed

- Ofte god stemning

 

Negative ting

 

- 90 euro= for mange mænd 

- kun en lille Sauna som er lidt dumt placeret

- klubbens indretning lidt kedelig

 

Ja jeg synes det llidt ærgerlig de satte prisen ned til 90 Euro!!!!!! Har oplevet jeg simpelthen skiftede klub pga for mange Mænd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Dolce Vita 3+ stjerner 1 besøg

 

http://www.partytreff-dolcevita.com

 

Jeg har rated denne klub efter andre Principper end d forrige klubber. Konceptet i klubben er klart schnelle schnelle GB og gruppesex… Så hvis du ikke er til det, så er klubben kun 2+ stjerner (maksimanlt) Det er en sexklub hvor meget af sexen foregår Public og der bliver virkelig knaldet igennem. Vil du have noget hygge med Pigerne i rummet, så er du gået helt forkert! Men det kan jo også have sin Charme, altså at knalde igennem. Klubben er rigtig fed! med indendørs Pool, Sauna den er stor og lækker, mennnnn altså poolen er egentlig ganske super, men en Pool der kun er ca 1,5 m dyb skulle man gerne kunne se bunden ganske ganske tydeligt…. her var det faktisk lidt grumset, så jeg skulle ikke have noget af at springe i vandet. Bruserne…. de er bare i orden!!! Jernsvinet ville aldrig komme ind og knalde han ville stå og spille Pik til disse fantastiske Brusere ;-)

 

Positive ting

 

- Faciliteter generelt

- buffet

- ok udbud piger

- sjovt

- pigernes tilgængelighed

- pris versus hvad du får

 

negative ting

 

- Poolens rengørings tilstand

- pigerne visuelt

- (ingen dør til rummet)

- (Pigerne i rummet)

 

Har sat de sidste 2 i parantes. Da klubbens koncept ikke er hygge! Det er action og public sex og så er de 2 sidste punkter jo ikke negative :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Optasia/Fantasi Lounge (Hamborg) 2+ stjerne vanvittig mange besøg :smile:

 

Jeg vil lige starte med at sige, jeg ikke har været på Fantasy Lounge siden Oktober 2013. Nogle af tingene kan være ændret. I hvert fald skulle GB være taget af programmet, hvilket jeg synes forhindrede lidt adgangen til Pigerne.

 

Klubben har ellers engang været rigtig god!!! Men kvaliteten af klubben faldt drastik i løbet af 2013. Der var nogle Piger der ikke rigtig deltog i arbejdet, hvilket lagde et enormt pres på de andre Piger. Og skabte nogle frustrationer og masser af stress. Den sidste gang jeg var der, havde jeg en Pige ved navn Monika med i rummet. Hun havde nogle underlige knopper ned langs ryggen, spurgte hvad det var, hun troede det var stress. Kunne det faktisk godt ligne… og pigen virkede heller ikke til at være i balance. Ja det synes jeg ikke var så fedt at besøge, så stoppede. Har efterfølgende hørt fra flere andre Piger, at klubben var meget stressende. Men måske tingene er ændret, ved jeg ikke!!!

 

Positive ting

 

- mængden af Piger

- Pigerne visuelt

 

Negative ting (til sidst som ratingen er givet efter)

 

- pigerne virkede stressede

- flere/ mange gad ikke at snakke

- GB hvilket gjorde pigerne ikke gik i rum før og efter, hvilket medførte hvis man ikke gad GB, så kunne man risikere ikke at komme alverden i rummet

- En stor gruppering af Pigerne snakkede kun med mørke mænd og lavede ikke alverden

- buffeen

- ikke dør indtil rummene

- ofte nogle ting der ikke fungerede

- kloaklugt ude i badet

- til tider var Pigerne ikke alverden tilgængelige

 

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken flatrate bør man besøge hvis man vil have en hurtig tur med håndbaggage fra Københavns lufthavn og tilbage (dvs uden bil)? TotalClub Osnabrück vil blive et problem så, men hvor er der en rimelig balance mellem kvalitet og logistik?

 

Partytreff Bremen ligger under 5 km fra City Airport Bremen, hvor SAS har op til flere daglige afgange til og fra København.

 

Flights from and to Copenhagen http://www.airport-bremen.de/en/nc/flight-info/flights/flugergebnis/?d=CPH&n=0&i=1974

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...