Guest Michelangelo Skrevet 30. Oktober, 2014 Fra regelsættet! Det er på den måde, at man kan finde ud af, hvorfor man får slettet indlæg eller får en advarsel. OK, det er så din opfattelse. Det svarer ikke til min erfaring. Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 30. Oktober, 2014 OK, det er så din opfattelse. Det svarer ikke til min erfaring. Må vi høre om dine erfaringer, eller skal vi bare gætte hvad du mener? Hygge 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 30. Oktober, 2014 Må vi høre om dine erfaringer, eller skal vi bare gætte hvad du mener? Hygge Jeg diskuterer ikke mine erfaringer om dette i det offentlige rum. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 30. Oktober, 2014 Må vi høre om dine erfaringer, eller skal vi bare gætte hvad du mener? Hygge På linie med Fister... Jeg vil sørme osse gerne høre om dine erfaringer. Man kunne jo risikere at lære noget af dem ;) Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 30. Oktober, 2014 Jeg diskuterer ikke mine erfaringer om dette i det offentlige rum. Du er velkommen til at skrive en PM ;) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 30. Oktober, 2014 Du er velkommen til at skrive en PM Og alle er velkomne til at skrive til mig Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 30. Oktober, 2014 Sidder i spænding og venter på om administrativ mon har mod til at give en lyserød (læs sexyabn) en advarsel. Ovenstående personangreb er usmageligt og fuldstændigt invalid for.... Får vedkommende ikke en advarsel, må jeg i mit stille sind konstatere, at der åbenbart er et regelsæt for lyserøde og et for alle andre. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jammerlap 20 Skrevet 30. Oktober, 2014 Happy. Hvad skulle afsender dog også have haft en løftet pegefinger for... Uden at falde forbi emnet og lave ballade.... Der findes altså vist nok GP'er som gerne vil have en "pegefinger" Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Oktober, 2014 (edited) EG er sgu en sjov størrelse Hvis der ikke er noget at skændes om, så må man jo opfinde noget. Det blev så en Moderators måde at håndtere en Advarsel på. Ja jeg formoder folk har forståelse for advarslen, da regelsættet jo faktisk ligger op til en bortvisning ved offentliggørelse af PM´s Der er sgu da så mange lumre sexhistorier herinde, nuvel sikkert mange røverhistorier imellem, men gode er de da. Letpåklædte Kvinder er der dæleme også! lykken er gjort, da de står til fald for en Skilling.... Amen er det ikke skønt? Åbenbart ikke, for skænderierne om ligegyldigheder fanger åbenbart mere interessen Ja ja hver sin interesse!!!! Der er Lønningsdag i morgen, så bliver råd til Carlsberg igen og med den lovede vejrudsigt bliver det vist en ganske fin dag på Molen Redigeret 30. Oktober, 2014 af Havnebumsen 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Oktober, 2014 Det er forbudt at offentliggøre en pm herinde jvf vores regelsæt. Vi fik en anmeldelse på strengen her om at vi præciserede reglerne om dette og greb ind og det er hermed gjort. Der er normalt højt til loftet herinde og det vil der stadig være. Til Happy Hippo, du behøver ikke at være bange for at skrive herinde. Normalt overtræder du aldrig vores regler og i 2014 har vi vist kun givet to eller tre personer karantæne herinde fra hvis vi ikke medregner stalkere og trolls med, så det et meget sjældent vi gør det og du er ikke i nærheden af en karantæne og jeg kender dig så godt tror jeg at du heller ikke kommer det. Men det står selvfølgelig alle frit for ikke at læse eller skrive herinde hvis de ikke bryder sig om moderationen eller andre forhold på Eroguide Vi kan ikke skabe et sted hvor alle er tilfredse men der er skabt et sted hvor de fleste er tilfredse, specielt når man henser til de mange tusinde brugere der er her og den store aktivitet der er på forummet og den massive fremgang stedet har. God aften :) Del dette indlæg Link til indlæg