Hop til indhold
Guest Kowalski

vi har nok at lave

Recommended Posts

Guest Kowalski

uden at brugene behøver at genposte indlæg vi har slettet. er man uenig, eller synes noget skal uddybes, så tager man det per pm-anmeldelse med os, man spilder ikke vores tid ved at genindsende indlægget, især ikke når formålet så åbenlyst er ren provokation

det burde ikke være særligt vanskeligt at forstå og efterleve.

vi har tildelt brugeren en advarsel.

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg takker for advarslen

 

men det var ikke en provokation

Ok, men hvorfor skulle indlægget så øjensynligt postes igen?

Det var åbenbart allerede fjernet en gang af ledelsen. Så er beskeden fra ledelsen var vel klar nok?

Eller noget jeg helt har misforstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg fik ingen besked om slettet indlæg og gik ud fra at det var fordi der var nævnt afsenders navn, derfor postede jeg den igen uden navns nævnelse.

 

jeg spurgte endda hos admin om jeg havde gjort noget forkert efter en repost og fik så en advarsel fra en meget travl og kortfattet moderator.

 

men sådan er det jo

 

sjovt nok får afsender ingen løftet pegefinder  :D :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Er der noget at debattere her...er det en oplysning generelt???

Kan ikke lige forstå hvorfor der skal tales så nedladende, vi er

voksne mennesker...kan selvfølgelig kun svare for mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Happy. Hvad skulle afsender dog også have haft en løftet pegefinger for...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Happy. Hvad skulle afsender dog også have haft en løftet pegefinger for...

Ja det forstår jeg heller ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Happy. Hvad skulle afsender dog også have haft en løftet pegefinger for...

 

HappyHippo kopierede en PM (PrivatMail) direkte ind i et indlæg - endda med afsender - skal dog siges at PMen var noget uforståelig og for mig så det ud  som om at vedkommende, var blevet hacket eller bare ikke kunne stave mv. - og jeg sendte en anmeldelse til Admin, om i det mindste at afsenderens navn blev slettet.

 

Admin har så åbenbart valgt helt at slette indlægget, men uden at advisere HappyHippo om hvorfor, hvorpå HH, så må have postet indlægget igen, da han pludselig ikke har kunnet finde sit indlæg - og måske troet, der var sket en fejl eller, at det kun var slettet fordi han havde nævnt afsenderens navn.

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Ja så meget har jeg forstået. Hvad jeg ikke forstår er at happy som jeg læser det mener gp burde have en løftet pegefinger for at sende en PM til ham..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

det ligger lidt i begrebet private message, at det er privat, længere er den såmænd ikke. når vi vælger at slette et helt emne, efter, så er det nok en god ide at tage det med os inden man selv begynder at gætte på hvorfor

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det var nemmere bare at slette alle indlæg i tråden og så låse den og beholde overskriften. Så kan alle finde den og se at den er blevet slettet og låst.

En tråd det pludselig forsvinder ud i det blå uden forklaring kan virke lidt forvirrende. Ikke kun for OP men også for dem der har svaret i den.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

det ligger lidt i begrebet private message, at det er privat, længere er den såmænd ikke. når vi vælger at slette et helt emne, efter, så er det nok en god ide at tage det med os inden man selv begynder at gætte på hvorfor

 

Måske skulle det være naturligt at kommunicere med den der får sit emne slettet om hvorfor det sker, istedet for at den det vedrør skal behøve gætte. En mer naturlig orden synes jeg end den omvendte. Men når man har en evne at se provokationer i ny og næ, føler man måske ikke noget behov for kommunikation, men mer for reaktion. At happy's indlæg skulle være en provokation er i min verden desuden temmelig artsfremmed, i det at han ellers ikke er særligt provokerende. At gøre mistag er menneskeligt, og at nogen påtaler dette er selvfølgelig det bedste, uden at man derfor behøver gøre mere af det end det måske er.

 

Nu mistænker jeg at i ikke er intresserede i at debattere dette, men når det nu af nogen grund ligger under debat, så .....

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

det ligger lidt i begrebet private message, at det er privat, længere er den såmænd ikke. når vi vælger at slette et helt emne, efter, så er det nok en god ide at tage det med os inden man selv begynder at gætte på hvorfor

Som andre har været inde på, så var det måske en idé i det mindste at sende en forklaring til trådstarter.

Det var nok heller ikke dumt at skrue lidt ned for arrogancen.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Dette her illustrerer lige præcis det som fik mig til at minimere min tilstedeværelse i forum.

 

At ting bliver opfattet som provokationer, selvom de slet ikke er ment sådan, og at man kan få en advarsel uden nogen som helst forklaring.

 

Egentlig ville det ikke være så slemt, hvis en advarsel bare var at betragte som en løftet pegefinger, men efter moderatorernes egne oplysninger står en advarsel til evig tid, og efter to advarsler tildeles man karantæne. Derfor er en advarsel en ret alvorlig sanktion, og tungnemme personer, som fx mig, risikerer at blive banned uden at have forstået hvorfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som andre har været inde på, så var det måske en idé i det mindste at sende en forklaring til trådstarter.

Det var nok heller ikke dumt at skrue lidt ned for arrogancen.

 

Kunne ikke være mere enig.

 

HVIS du er ny i mod's teamet Kowalski, kan jeg gerne hjælpe lidt, ved at oplyse:

 

Den gode stil havde været at lukke tråden normalt, ved at skrive hvorfor den lukkes, og slette evt. forbudt indhold.

Der er ingen grund til at oprette en ny tråd, når du kunne have sendt HappiHippo en pm, og forklaret hvad dit problem var.

 

Hygge

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arj da, nu vil jeg gerne tage Førerbunkeren lidt i forsvar.

 

Jeg har været med helt fra begyndelsen i januar 2012 og har således oplevet skiftende moderatorer. Med H. C. Andersens let omskrevne ord er det sådan, at brugere består, mens moderatorer forgår.

 

Jeg har i den tid kun oplevet en enkelt moderator, der i sin tjeneste har været decideret fjendtligt indstillet over for mig. Resten har prøvet at få tingene til at glide så godt, som de nu kunne.

 

Jeg har over tid flere gange været uenig i nogle af Bunkerens afgørelser.

Jeg har fået slettet indlæg, som i min optik var en helt ubegrundet handling, og jeg har omvendt også måttet se på, at indlæg, som jeg ønskede slettet, var blevet stående.

 

Begge ting har i mine øjne været "urimeligheder", men man skal også være i stand til at kunne se lidt ud over sin egen næsetip.

 

Det er derfor, jeg stadig er herinde. Intet eller ingen er jo perfekte i denne verden.

 

Der er jo nok en årsag til, at brugere består, mens moderatorer forgår.

Det mest stabile, vi har herinde, er Admin og Moderator. De har holdt længe, mens laget "lige under" her på det sidste har har været mere "ustabilt" og kendetegnet ved relativt hyppige skift.

 

Kowalski(tor) har lagt stærkt ud og har allerede på to døgn afgivet flere meldinger end andre har i et helt moderatorliv. Ikke at forstå som forklejnelse af dem, der arbejder mere i det gedulgte. Slet ikke.

 

I amerikansk politik er det sådan, at nytiltrådte er fredet i de første 100 dage.

Skulle vi ikke i den ånd tilstå Kowalski(tor) lidt af den samme goodwill? Ellers står Admin (og vi andre) sikkert med et nyt moderatorproblem om relativt kort tid.

 

 

 

 

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ikke så meget at være i tvivl om - sakset fra reglerne:

 

§ 12. Det er forbudt at offentliggøre PM's modtaget på Eroguide.dk, med mindre afsenderen har givet dig tilladelse til dette. Overtrædelse af denne regel, kan medføre bortvisning.

 

HappyHippo skal vel bare være glad for at det er en advarsel og ikke den sanktion der er nævnt i reglerne - når det så er sagt så synes jeg faktisk HappyHippo tager finger dasket som en mand. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...I amerikansk politik er det sådan, at nytiltrådte er fredet i de første 100 dage.

Skulle vi ikke i den ånd tilstå Kowalski(tor) lidt af den samme goodwill?...

 

Ejj BX for hulen da.. det er jo krop umuligt at få en ordentlig inkvisition op at køre, 

når du sådan maner til fred og fordragelighed..

 

Hmm.. 100dage ér godtnok længe, er det ikk? Kommer til at kræve tålmodighed som en kat foran et rottehul :unsure:

 

Meen.. ok da, så dén ene gang.

 

Hygge

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg selv oplevet at en tråd jeg startede blev slettet og jeg fik ikke besked om hvorfor. Det var heller ikke nødvendigt at jeg fik det at vide. Dels blev problemet i tråden løst af admin gruppen og dels var tråden så ikke aktuel længere. Men jeg var altså klog nok til at regne ud hvorfor den var væk.

Hvis admin gruppen skal til at lave "forklar mig røv" overfor alle deres dispostioner, skal der nok snart betales en fuldtids ansat støtte pædagog i EG 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt hvorfor denne tråd blev startet.. Burde HH ikke have fået en PM istedet for?

 

Jeg har ikke selv læst det slettede indlæg(tror jeg da ikke jeg har), så for mig virker Trådstarters indlæg lidt fejlplaceret.

Skulle have været i den tråd som indeholdt det slettede indlæg, og eller sendt som en PM...

 

Men nu er jeg jo ikke en Mod så hvad ved jeg.

Jeg er jo kun en dum Jyde :P.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

at man kan få en advarsel uden nogen som helst forklaring.

-----------

Derfor er en advarsel en ret alvorlig sanktion, og tungnemme personer, som fx mig, risikerer at blive banned uden at have forstået hvorfor.

Forklaringer? Tungnem?

Jeg forstår simpelthen ikke, hvad der skulle være så pokkers svært at forstå ved reglerne, at man ligefrem vil minimere sin aktivitet i frygt for at komme til at overtræde dem - ubevidst?! :huh:

Hvis man får en advarsel... Eller får slettet et indlæg... Eller begge dele... Så har man:

Begået groft (og det skal være virkelig groft - måske gentagne) personangreb mod en anden bruger, eller skrevet en anmeldelse, som kan betegnes som et rent personangreb mod en arbejdende pige.

Eller så har man skrevet offentligt om en piges private forhold af hvilken som helst art. Eller måske delt disse private oplysninger ud på pm's eller lignende. Eller offentliggjort ansigtsbilleder af en pige i branchen. Eller offentliggjort adresser på piger, der arbejder under konceptet privat/diskret.

Hvis man heller ikke er skyldig i det, så kunne man have gjort sig skyldig i at have skrevet en falsk anmeldelse - negativ som positiv.

Eller også har man omtalt piger, som ikke er myndige.

Eller så har man efterlyst receptpligtige medikamenter.

Eller hvis man er pige, så kan man have anbefalet sig selv i efterlysninger eller anmeldelser.

Eller - tilsidst - kan man have offentliggjort meddelelser, som er sendt til éns private indbakke.

Så... Brug udelukkelsesmetoden. Så finder man i sidste ende forklaringerne på disse advarsler osv.

Redigeret af Nikita Darling
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

igen

 

jeg repostede fordi jeg troede at §12 var for at beskytte personer med navns nævnelse, derfor slettede jeg navnet i reposten.

 

jeg får en svinsk PM af en jeg på ingen måde ønsker kommunikation med og da jeg for ikke at lave ballade søger hjælp af andre bruger får jeg på munden, det er okay med mig, men der manglede en 'hvorfor det blev slettet besked' i min indbakke.

 

jeg gjorde det ikke for at provokere ( har fået fortalt at man skal lade sig provokere, før end man kan blive provokeret ), men for netop ikke at gøre noget forkert, da denne måske utilregnelige person som sendte en PM ikke helt havde rene hensigter ( nej jeg er ikke bange for vedkommende - tværtimod har jeg en smule medlidenhed ).

 

men advarslen kom lidt for hurtigt syntes jeg, men så må jeg jo bare lade være med at skrive så meget, nu jeg har fået klip i kortet.

 

min tanker kom i nærheden af at jeg måske havde trådt en 'kunde' over fødderne i forbindelse med GP'ens navnefrigivelse.

 

så jeg slutter denne tråd af nu, da jeg sikkert ellers får flere klip  :D :D

 

int_k_villumsen_834708a.jpg

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

søde happy - min besked til dig var ren sarkasme ! tyk pis - sorry . . . ville bare komme dig i forkøbet fordi jeg er rimelig træt af at se dine kommentarer hver gang der bliver nævnt mit navn . .     hehe . and you know it ;)

 

jeg svarede dig igen efter du havde skrevet en meget grim kommentar på en sød anmeldelse af mig     og det blev du sgu sur over . for i din verden er det kun dig der kan skrive grimt om andre , andre har ingen ret til at svare igen . sådan er jeg bare kan ikke gøre for det .  det måske en fejl jeg er født med . .   efterfølgende er du blevet så forsmået at hver gang mit navn er nævnt har du inden for fem minutter svinet mig til i håb om at ødelægge ting for mig du er hævngerrig ( og det kan jeg godt sætte mig ind i ) jeg er jo ok klog . . . men du ødelægger ikke noget du er bare skyld i at min tlf kimer mig ned dagene efter . og jeg kan slet ikke ta så mange så det ikke nogen hjælp eller det modsatte ,)))))    hehe .     - jeg er for fucked up til det her univers for jeg snakker ingen efter munden , det er jo lidt nødvendigt her har jeg set -   

 

sidst men ikke mindst . happy du ville ikke holde en time som gp . et tilbage svar og du har max hævnfølelse og forsmået og hader mig forever . . jeg hader nu ikke dig . hvorfor sku jeg

 

min mail var simpelthen bare en joke .  og jeg syntes at det ville være sjovt og se om du så igen sku kommenterer . men det gjorde du ikke for første gang så lidt efekt havde min mail jo . og det ved du også . så prøvede du her for du har virkelig pres over mig . .    og du vil så gerne ha at andre syntes det samme -  

jeg er ligeglad hvad folk her syntes om mig . jeg skal ikke bruge det til noget . elsker mit arb og vil kun ha positive  mennesker på besøg . anyway 

 

hvis nogen er nysgerrige kan de jo bare finde alle link frem der er skrevet om mig efter det link jeg har sat ind her og se for sig selv at det er happy der stalker mig og ikke omvendt som han prøver at insinuere  ;) med grimme meninger om mig .     han har kun besøgt mig den ene gang hvor han skulle se giraffen og han havde mere travlt med hvad han skulle tilbage og skrive end at nyde besøget hos mig . og jeg var super sød ved ham ! som jeg altid er    skøn dag til dem der vil ha en  .  ann

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Forklaringer? Tungnem?

Jeg forstår simpelthen ikke, hvad der skulle være så pokkers svært at forstå ved reglerne, at man ligefrem vil minimere sin aktivitet i frygt for at komme til at overtræde dem - ubevidst?! :huh:

Hvis man får en advarsel... Eller får slettet et indlæg... Eller begge dele... Så har man:

Begået groft (og det skal være virkelig groft - måske gentagne) personangreb mod en anden bruger, eller skrevet en anmeldelse, som kan betegnes som et rent personangreb mod en arbejdende pige.

Eller så har man skrevet offentligt om en piges private forhold af hvilken som helst art. Eller måske delt disse private oplysninger ud på pm's eller lignende. Eller offentliggjort ansigtsbilleder af en pige i branchen. Eller offentliggjort adresser på piger, der arbejder under konceptet privat/diskret.

Hvis man heller ikke er skyldig i det, så kunne man have gjort sig skyldig i at have skrevet en falsk anmeldelse - negativ som positiv.

Eller også har man omtalt piger, som ikke er myndige.

Eller så har man efterlyst receptpligtige medikamenter.

Eller hvis man er pige, så kan man have anbefalet sig selv i efterlysninger eller anmeldelser.

Eller - tilsidst - kan man have offentliggjort meddelelser, som er sendt til éns private indbakke.

Så... Brug udelukkelsesmetoden. Så finder man i sidste ende forklaringerne på disse advarsler osv.

 

 

Sikke meget du ved. Hvor har du din viden fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke meget du ved. Hvor har du din viden fra?

Fra regelsættet! :D

Det er på den måde, at man kan finde ud af, hvorfor man får slettet indlæg eller får en advarsel. :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...