Hop til indhold
Lady Cherie

Nu er jeg godt nok gammeldags!

Recommended Posts

Nu får jeg en del mail, og er altid glad for at fyren der skriver til en gider, bruge tid på at sige: Hej Lady Cherie, jeg plidder pladder og vil godt hører omkring, du står på hovedet og hvad koster det i 30 timer?:D :D :D med venlig hilsen eller mvh Jesper/peter/ping/poul

 

Altså en mail med en ordentlig start, og en ordentlig afslutning.

 

På det seneste har jeg oplevet at når mange drenge skriver så det:

 

Hej Hvad tager du for et blæs i pomfritten?

 

ingen underskrift, eller andet, okay, verden har travl, men jeg må indrømme at utrolig mange af de der mails, hvor det er gået så hurtigt at man ikke har tid til at skrive en ordentlig mail....de ryger lige i affaldsspanden!

 

Nu kan jeg jo ikke sige om den slags mails er aldersbetinget, eller som sagt at de har travl?

 

Men forventer de et svar, så forlanger jeg en ordentlig form for skal jeg kalde det præsention/skrivemåde, om ikke andet så i det mindste at manden gider sætte sit navn under mail (om det så er hans rigtige er jeg græskkatolsk overfor)(selvfølig studer man over at mailen tilhører Rasmus, snabel a og underskrevet Jeppe, især hvis korspodancen starter med at man skriver med Jeppe, og undervejs hedder manden pluselig Rasmus( men selvfølig kan de jo dele en mailadresse :D :D :D )

 

Er jeg gammeldags, eller forventer folk at det at skrive en mail, er li med en "tjatsamtale"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skriver du bare... 500 kr, - men jeg foretrækker den friture stegt ! :D

 

Hmm... Den første mail, der skriver jeg altid mit navn, men hvis "samtalen" så kører videre, så gør jeg ikke, for så er det jo lidt ala. en "chat".

Skulle det så ske at man 1 måned senere eller mere skriver sammen igen, så ville jeg nok afslutte med mit navn.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant

Nu får jeg en del mail, og er altid glad for at fyren der skriver til en gider, bruge tid på at sige: Hej Lady Cherie, jeg plidder pladder og vil godt hører omkring, du står på hovedet og hvad koster det i 30 timer? :D :D :D med venlig hilsen eller mvh Jesper/peter/ping/poul

 

Altså en mail med en ordentlig start, og en ordentlig afslutning.

 

På det seneste har jeg oplevet at når mange drenge skriver så det:

 

Hej Hvad tager du for et blæs i pomfritten?

 

ingen underskrift, eller andet, okay, verden har travl, men jeg må indrømme at utrolig mange af de der mails, hvor det er gået så hurtigt at man ikke har tid til at skrive en ordentlig mail....de ryger lige i affaldsspanden!

 

Nu kan jeg jo ikke sige om den slags mails er aldersbetinget, eller som sagt at de har travl?

 

Men forventer de et svar, så forlanger jeg en ordentlig form for skal jeg kalde det præsention/skrivemåde, om ikke andet så i det mindste at manden gider sætte sit navn under mail (om det så er hans rigtige er jeg græskkatolsk overfor)(selvfølig studer man over at mailen tilhører Rasmus, snabel a og underskrevet Jeppe, især hvis korspodancen starter med at man skriver med Jeppe, og undervejs hedder manden pluselig Rasmus( men selvfølig kan de jo dele en mailadresse :D :D :D )

 

Er jeg gammeldags, eller forventer folk at det at skrive en mail, er li med en "tjatsamtale"

 

Det handler om mangel på opdragelse og respekt.

 

Hvis det havde været en jobansøgning havde piben nok en anden lyd.

 

Kontant

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle skifte segment!

 

Hvis du nu satsede på os her på plejehjemmene, ville du opdage, at gammel høflighed stadig eksisterer :). Vi omgås hinanden med ærbødighed og holder på de gamle former – ja vi skriver endda stadig med gotiske bogstaver – så læg du kun turen om ad St. Kødlyst.

Flaget vil for en gangs skyld vaje på hel stang i stedet for på halv ;):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skriver du bare... 500 kr, - men jeg foretrækker den friture stegt ! :D

 

Hmm... Den første mail, der skriver jeg altid mit navn, men hvis "samtalen" så kører videre, så gør jeg ikke, for så er det jo lidt ala. en "chat".

Skulle det så ske at man 1 måned senere eller mere skriver sammen igen, så ville jeg nok afslutte med mit navn.

 

 Kære Hosterbro.

 

Jamen jeg kommer jo ikke udenom, at jeg har en del "pennevenner" og det er jo faktisk ret hyggeligt, at vi sådan, månede efter månede kan skrive lidt frem og tilbage, altså at jeg skriver noget og jeg får et svar ca 2-3 uger efter, Der hvor det så bliver rigtigt spændene, er når drengene, tager en "gamle" konspodance op i en ny mail, (her er der nul mulighed for at læse tilbage om hvad handler det her om)

 

Eller den klassiske hvergang op til en gæstevisit i Jylland, får man en mail fra lad os bare kalde ham Otto, der ønsker 3 timer, og hvad kan du gøre ved mig??...hva hva? og så kan den kører frem og tilbage, hvor manden klart tænder på hvad "jeg kan gøre ved ham" (nu har han jo sat mig i udsigt til at han vil besøge mig i 3 timer)

 

Så hvad kan du gøre ved mig hva hva??

 

Sidst jeg havde Otto på mail, var da jeg skrev til ham, ønsker du 3 timer uden jeg kender dig, ønsker jeg du indsætter halvdelen af beløbet på min paypalkonto, da jeg ikke vil afsætte 3 timer og du så ikke dukker op!

 

Jeg har ikke hørt mere fra Otto? nu kunne man så spørge sig selv om:

 

1. Otto, ønsket mest at jeg skrev en masse om hvad jeg kunne gøre ved ham, ved at lokke med jeg køber 3 timer hos dig.

2. Otto er stadig i gang med at finde ud af hvordan paypal virker!

 

Se verden er jo fyldt med spørgsmåls tegn....som nogengange hvor svar står ubesvaret.

 

Men jeg har dog fundet en løsning, når jeg gæstevisitter, (sker aldrig i Hvidovre) et sted hvor der er flere piger, og de sædvanlige "osere" kommer og kikker, og afslutter med: jeg skal lige i banken/dankortautomaten, Yes....:" må jeg følges med dig derhen?

 

Her han man stået og svaret på alle mulige spørgsmål, omkring dit og dat og det har man gjort halvnøgen, og så kommer der den med Dankortet....okay...du har taget min tid, jeg bruger så gerne lidt mere tid til vi går til banken sammen så du kan hæve penge :D :D :D

 

For manden lyver vel ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Kære Hosterbro.

 

Jamen jeg kommer jo ikke udenom, at jeg har en del "pennevenner" og det er jo faktisk ret hyggeligt, at vi sådan, månede efter månede kan skrive lidt frem og tilbage, altså at jeg skriver noget og jeg får et svar ca 2-3 uger efter, Der hvor det så bliver rigtigt spændene, er når drengene, tager en "gamle" konspodance op i en ny mail, (her er der nul mulighed for at læse tilbage om hvad handler det her om)

 

Eller den klassiske hvergang op til en gæstevisit i Jylland, får man en mail fra lad os bare kalde ham Otto, der ønsker 3 timer, og hvad kan du gøre ved mig??...hva hva? og så kan den kører frem og tilbage, hvor manden klart tænder på hvad "jeg kan gøre ved ham" (nu har han jo sat mig i udsigt til at han vil besøge mig i 3 timer)

 

Så hvad kan du gøre ved mig hva hva??

 

Sidst jeg havde Otto på mail, var da jeg skrev til ham, ønsker du 3 timer uden jeg kender dig, ønsker jeg du indsætter halvdelen af beløbet på min paypalkonto, da jeg ikke vil afsætte 3 timer og du så ikke dukker op!

 

Jeg har ikke hørt mere fra Otto? nu kunne man så spørge sig selv om:

 

1. Otto, ønsket mest at jeg skrev en masse om hvad jeg kunne gøre ved ham, ved at lokke med jeg køber 3 timer hos dig.

2. Otto er stadig i gang med at finde ud af hvordan paypal virker!

 

Se verden er jo fyldt med spørgsmåls tegn....som nogengange hvor svar står ubesvaret.

 

Men jeg har dog fundet en løsning, når jeg gæstevisitter, (sker aldrig i Hvidovre) et sted hvor der er flere piger, og de sædvanlige "osere" kommer og kikker, og afslutter med: jeg skal lige i banken/dankortautomaten, Yes....:" må jeg følges med dig derhen?

 

Her han man stået og svaret på alle mulige spørgsmål, omkring dit og dat og det har man gjort halvnøgen, og så kommer der den med Dankortet....okay...du har taget min tid, jeg bruger så gerne lidt mere tid til vi går til banken sammen så du kan hæve penge :D :D :D

 

For manden lyver vel ikke?

 

 

Ja haha, genialt :D

På tur ned ad Vestergade i Herning med Lady C. lige i hælene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Her han man stået og svaret på alle mulige spørgsmål, omkring dit og dat og det har man gjort halvnøgen, og så kommer der den med Dankortet....okay...du har taget min tid, jeg bruger så gerne lidt mere tid til vi går til banken sammen så du kan hæve penge :D :D :D

 

For manden lyver vel ikke?

 

Ser du, jeg har én gang brugt den med ikke have penge nok. Men der sagde jeg at jeg ville kommen en anden dag når jeg havde flere penge.... spørgsmålet er så: ville du spendere alt tiden sammen med mig, indtil jeg fik sparet nok penge sammen hva hva hva hva???? :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja haha, genialt :D

På tur ned ad Vestergade i Herning med Lady C. lige i hælene :D

 

 

Ja det giver Gnags sang slingre ned af Vestergade en helt ny betydning  :-P  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja haha, genialt :D

På tur ned ad Vestergade i Herning med Lady C. lige i hælene :D

 

 hihihi Hosterbro....

 

Du aner ikke hvad der kan ske rundtomkring ved bordellerne, de sene aftentimer, ....du ved når der ikke er ret meget lys, er der nogen slags mennesker, der kommer frem.....Så at følges med mig, en sen nattetime, er faktisk en meget eftertragtet oplevelse...men der er jo noget med de der jyder

 

Som feks. ham der ankom nøgen, og lagde sig ned i den klassiske slavestilling i venterummet, 

 

Tøjet havde han ladet blive i sin bil (her er det man slet ikke kommer til at grine)

 

Så jow....der sker sjove ting i Herning :D :D :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

De mails svarer jeg aldrig på.

Hvis fyren er lidt seriøs skriver han en ordentlig mail et par dage senere..

 

Det værste er de der:

"Hej du ser fræk ud Ss"

 

Mail 2:

 

"Har du lyst til at mødes frække? Ss"

 

Mail3:

 

"??"

 

Mail 4

"Hej frække, har du lyst til sex?"

Mail 5
 

"? Ka du li at få slikket fisse frække?"

 

Mail 6

"??"

 

Mail 7

 

"?????"

 

Mail 8

"? frække??"

 

Mail 9

 

"Hej du ser fræk ud Ss"

 

 

:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm, så er jeg også gammeldaws! :)

Det er bare så uhøfligt! Men kan jeg lade være med at svare? Naaarhj da, for jeg er jo så pokkers pædagogisk, og føler for at gøre dem opmærksom på dette problem. :D

En onsdag tikker en SMS ind...

Ham: "Priser?"

Mig: "www.nikitadarling.dk"

Mandag er han klar igen...

Ham: "Kl. 15?"

Mig: "Hvad sker der kl. 15?"

Ham: "Kan jeg bestille en tid?"

Mig: "En anden gang så prøv lige med: Hej Nikita og venlig hilsen "Peter". Det giver et meget bedre indtryk af dig, og viser at du er sød og godt opdraget. :-)"

Så ringede han! Og undskyldte sig med, at han kørte bil, og det endte faktisk med et besøg, og han var egentlig en rigtig flink mand! :D

Kan så fortælle, at det er den eneste gang, at dette er sket. I alle andre tilfælde hører jeg efterfølgende ikke mere til manden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig: "En anden gang så prøv lige med: Hej Nikita og venlig hilsen "Peter". Det giver et meget bedre indtryk af dig, og viser at du er sød og godt opdraget. :-)"

 

Men der er kun første skriv man bruger Mvh ved??  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja haha, genialt :D

På tur ned ad Vestergade i Herning med Lady C. lige i hælene :D

 

Og fra  Vestergade et-nul-sex 1. sal er der laaaaaaangt til den nærmeste dankortautomat.

 

PS. det sker også at Cherie kan finde på at sende sine kunder ned at fylde sin bil op med benzin -  kun iført dametøj :roll:  - heldigvis ligger der 3  - 4 tankstationer indenfor få hundrede meter fra Vestergade 106 - og de fører konstant priskrig  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og fra  Vestergade et-nul-sex 1. sal er der laaaaaaangt til den nærmeste dankortautomat.

 

PS. det sker også at Cherie kan finde på at sende sine kunder ned at fylde sin bil op med benzin -  kun iført dametøj :roll:  - heldigvis ligger der 3  - 4 tankstationer indenfor få hundrede meter fra Vestergade 106 - og de fører konstant priskrig  :wink:

Ja så det gælder om at finde den tankstation, der er billigst....ellers er det en ommer, selv i dametøj :D :D :D

Ps.

Jernsvin, har du fået købt de nye netstrømper? til hofteholder? de gamle rev du jo hul på, sidst da du havde dit rigtige flotte Outfit på ? (helt uskyldige blink med øjenvipperne) :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Klokken er mange, håret er blondt, og du har tabt mig??? :D

Jeg tror at DETH mener følgende:

Hvis du nu har en længere SMS korrespondance med en herre, så forventer du vel ikke, at herren skriver

Med Venlig Hilsen - Hugo Børge

i den 28. SMS besked han sender til dig? Dér skulle I vel efterhånden ha' overstået de høflige fraser og været nået til f.eks. KYYYYS eller bare et knus, hvis han ikke er så interessant :P :p

Stadig tabt??? ;)

Med venlig hilsen

Delphi ( som spekkelerer på, hvordan Nikita mon ser ud som rødhåret) :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm, så er jeg også gammeldaws! :)

En onsdag tikker en SMS ind...

Ham: "Priser?"

Mig: "www.nikitadarling.dk"

Mandag er han klar igen...

Ham: "Kl. 15?"

Mig: "Hvad sker der kl. 15?"

Ham: "Kan jeg bestille en tid?"

 

 

Han er også gammeldaws :???:.

Han lyder nemlig til at være ansat i telegrafvæsenet, og her har man altid fattet sig i ekstrem korthed :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu får jeg en del mail, og er altid glad for at fyren der skriver til en gider, bruge tid på at sige: Hej Lady Cherie, jeg plidder pladder og vil godt hører omkring, du står på hovedet og hvad koster det i 30 timer? :D :D :D med venlig hilsen eller mvh Jesper/peter/ping/poul

 

Altså en mail med en ordentlig start, og en ordentlig afslutning.

 

På det seneste har jeg oplevet at når mange drenge skriver så det:

 

Hej Hvad tager du for et blæs i pomfritten?

 

ingen underskrift, eller andet, okay, verden har travl, men jeg må indrømme at utrolig mange af de der mails, hvor det er gået så hurtigt at man ikke har tid til at skrive en ordentlig mail....de ryger lige i affaldsspanden!

 

Nu kan jeg jo ikke sige om den slags mails er aldersbetinget, eller som sagt at de har travl?

 

Men forventer de et svar, så forlanger jeg en ordentlig form for skal jeg kalde det præsention/skrivemåde, om ikke andet så i det mindste at manden gider sætte sit navn under mail (om det så er hans rigtige er jeg græskkatolsk overfor)(selvfølig studer man over at mailen tilhører Rasmus, snabel a og underskrevet Jeppe, især hvis korspodancen starter med at man skriver med Jeppe, og undervejs hedder manden pluselig Rasmus( men selvfølig kan de jo dele en mailadresse :D :D :D )

 

Er jeg gammeldags, eller forventer folk at det at skrive en mail, er li med en "tjatsamtale"

 

Jeg synes ikke det er at være gammeldags - det handler om ganske almindelig høflighed

 

Ved første korrespondence med en person jeg ikke kender starter jeg altid med "Hej", "Kære" eller lignende alt efter situationen, og afslutter altid med "med venlig/ kærlig hilsen".

 

Det fortsætter jeg også med i efterfølgende mails, hvis det er en person jeg ikke kender. Efter nogle mails frem og tilbage kan samtalen dog godt få en lidt mere uformel karakter, og blive ren pingpong i chat-stil. Men så længe modparten holder på formerne, så fortsætter jeg også med at "hilse pænt på og af".

 

Men at kontakte et fremmed menneske uden en indledende og afsluttende hilsen synes jeg virker lidt uhøfligt og ligegyldigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at DETH mener følgende:

Hvis du nu har en længere SMS korrespondance med en herre, så forventer du vel ikke, at herren skriver

Med Venlig Hilsen - Hugo Børge

i den 28. SMS besked han sender til dig? Dér skulle I vel efterhånden ha' overstået de høflige fraser og været nået til f.eks. KYYYYS eller bare et knus, hvis han ikke er så interessant :P :P

Stadig tabt??? ;)

Med venlig hilsen

Delphi ( som spekkelerer på, hvordan Nikita mon ser ud som rødhåret) :cool:

Når man har skrevet og fået 28 sms'er, så har man da vist fået sms lir nok.

 

 

Otto (Som spekulerer på, om Nikita i det hele taget har hår.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stadig tabt??? ;)

Tak, Delphi. Jeg har efterhånden fundet min vej op på vognen igen. ;)

Det var bare slet ikke klart for mig i går aftes! :D

I øvrigt ligner jeg en hat med rødt hår, og nej det er ikke en paryk! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, Delphi. Jeg har efterhånden fundet min vej op på vognen igen. ;)

 

Indkøbsvognen? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu får jeg en del mail, og er altid glad for at fyren der skriver til en gider, bruge tid på at sige: Hej Lady Cherie, jeg plidder pladder og vil godt hører omkring, du står på hovedet og hvad koster det i 30 timer? :D :D :D med venlig hilsen eller mvh Jesper/peter/ping/poul

 

Altså en mail med en ordentlig start, og en ordentlig afslutning.

 

På det seneste har jeg oplevet at når mange drenge skriver så det:

 

Hej Hvad tager du for et blæs i pomfritten?

 

ingen underskrift, eller andet, okay, verden har travl, men jeg må indrømme at utrolig mange af de der mails, hvor det er gået så hurtigt at man ikke har tid til at skrive en ordentlig mail....de ryger lige i affaldsspanden!

 

Nu kan jeg jo ikke sige om den slags mails er aldersbetinget, eller som sagt at de har travl?

 

Men forventer de et svar, så forlanger jeg en ordentlig form for skal jeg kalde det præsention/skrivemåde, om ikke andet så i det mindste at manden gider sætte sit navn under mail (om det så er hans rigtige er jeg græskkatolsk overfor)(selvfølig studer man over at mailen tilhører Rasmus, snabel a og underskrevet Jeppe, især hvis korspodancen starter med at man skriver med Jeppe, og undervejs hedder manden pluselig Rasmus( men selvfølig kan de jo dele en mailadresse :D :D :D )

 

Er jeg gammeldags, eller forventer folk at det at skrive en mail, er li med en "tjatsamtale"

Hey Lady c.

 

Vi kan sku være gammeldags sammen.  :-P  :-P

 

Jeg mener, faktisk,  at det tydeligt skinner i gennem på ens opførsel, hvis man har en dårlig dag. Nogle danskere (kan ikke skærer alle over en kam) har ikke overskud nok til at sige tak, eller i det mindste bare smile. Vi opfører os som fremmede overfor hinanden. Vi snakker kun med dem, vi kender, og resten lader vi som om, slet ikke er der. Og kan det ikke på en måde overføres på det du skriver Lady C.

 

Tror bestemt også det handler om hvordan man fx er opdraget. Og hvordan ens miljø tiltaler andre. Vi kan jo se hvordan vi opfører os på smsere, emails, tjatter osv. Meget forgår ikke så meget ude i den virkelige verden. Jeg prøver for så vidt, Som andre også rigtigt skriver i denne tråd, At starte med Hej, Kære osv. Og igen slutter for det meste af med. Mvh. Og ha en god dag. I min optik handler alt samtale om pli, både for dem man kender og dem man ikke kender.

 

Ha en god dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...