Hop til indhold
Nye tider

Svindel på nettet. Hvordan jeg i 2mdr. drev en svindler rundt i manegen - han var pissed - han fik jo ikke løn for sit besvær.

Recommended Posts

Kære Borende X

 

Jeg vil da mene du skal takke ja til alle de millioner du overhovedet kan få :shock:  og så den kommende "søde Juletid" være ekstra "stor i slawet" :)  og rundhåndet :)  på plejehjemmet med pengegaver til indkøb af GPSér til alle incl. de demente :!:  - og hvorfor alle ? - fordi behovet for en GPS kan komme snigende, og lige pludselig er behovet der - det er jo en alvorlig tilstand!!

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

- nu behøver du jo ikke at fortælle madammen :angry:  på plejehjemmet at GPS = Glædes Pige Sex :wub:  -   -   -  for så vil jeg sgu nødigt være glaskugler på juletræet :P

 

Altså, en rullestolsmonteret GPS ville være en fin ide.

Så kan alle mine gamle medtosser finde hjem fra Skt. Syndestræde. Problemet er selvfølgelig mest kut omkring den første, hvor aldersrenten udbetales :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

mest kut omkring den første, hvor aldersrenten udbetales :) :)

 

Kut...Betyder det simpelthen at du og de andre tosser får mest fisse omkring den første? :grin:  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kut...Betyder det simpelthen at du og de andre tosser får mest fisse omkring den første? :grin:  :grin:

 

Ønsketænkning :D :D :D :D.

Du tænker på tysk, og fint med det. Men jeg ville have skrevet "akut", hvis ikke fingrene havde været så ivrige på tastaturet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...