Tip toe 1745 Skrevet 30. Oktober, 2014 (edited) Jeg fik så (for første gang) sorte kys af spanske roxana, og der blev dælme også spyttet, slubret, mæske og boret med tungen. Hvad er det man siger? "She tossed my onions". :D Redigeret 30. Oktober, 2014 af Tip toe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 4. August, 2015 Jeg er også stor fan af sorte kys. Både som giver og modtager. Vådt og dybt er mine stikord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 4. August, 2015 Forekommer ualmindeligt klamt, men hver sine lyster. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2015 Cat, fra Randers, kan også det der med tungen, for dælen hun går til den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage Skrevet 4. August, 2015 Jeg er kæmpe fan af rimming, både som modtager og giver. Men hvis det bare er sådan noget fesent noget hvor man lige røre lidt med tungespidsen, så vil jeg faktisk helst være foruden. Det skal helst være grådigt og vådt! Gerne med manden overskrævs på mit ansigt. Helt enig. Men der skal være veltrimmet og glat hvadenten det er en kvinde eller mand. Til dem der undrer sig og ikke har prøvet: Ja, det er overraskende, men en ren og lækker røv er faktisk lige så fræk og dejlig at slikke som en pik eller fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2015 Helt enig. Men der skal være veltrimmet og glat hvadenten det er en kvinde eller mand. Til dem der undrer sig og ikke har prøvet: Ja, det er overraskende, men en ren og lækker røv er faktisk lige så fræk og dejlig at slikke som en pik eller fisse. De numser jeg slikker på, de må gerne være behåret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 5. August, 2015 Det lyder sørme frækt:-) og ville nok ikke sige nej hvis muligheden opstod :0) og hvis hun så brugte en finger eller to mens hun tog fat med hånd og mund ja så var lykken gjort:-)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg