Hop til indhold
almadecaballo

Sorte kys

Recommended Posts

Jeg elsker sorte kys - som giver, men opdagede det først sent i livet (jeg er 61). For 2 år siden spurgte jeg en dag forsigtigt min smukke, skønne, vidunderlige yndlings GP: Må jeg prøve at slikke dig lidt i din smukke numse? Hun svarede med det samme og som den naturligste ting i verden: Ja, selvfølgelig!

 

Det ændrede mit liv (smiler)! Jeg startede forsigtigt og nærmede mig langsomt det for mig indtil da "forbudte område" og blev fuldstændig overvældet af et: "hvor er det frækt og dejligt" det her. Siden har vi dyrket det hver gang, vi ses. Jeg kan slet ikke lade være. Jeg nyder det - og hun nyder det. Det er virkelig dejligt!

 

Det hører med til historien, at jeg naturligvis ikke har lyst til at slikke røv på hvem som helst. Tre ting skal vær opfyldt: Det skal være en smuk røv, og den smukke røv skal sidde på en smuk kvinde, og den smukke kvinde med den smukke røv skal naturligvis vide, hvad hygiejne betyder i i forbindelse med sorte kys. For sorte kys har for mig intet at gøre med toiletsex - det siger mig absolut intet. 

 

Jeg er nysgerrig efter at vide, hvordan har andre har det med sorte kys?

 

 

 

 

 

 

Redigeret af almadecaballo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nyder at modtage og giver det også gerne

Men du har helt ret, hygiejnen skal være i top

Jeg er af den holdning, at vil man modtage, så må man også være indstillet på at give!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spurgte ikke om lov først. Engang låg jeg bare og slikkede hjemmets gudinde. Så prøvede jeg at bevæge tungen ned til mellemkødet. Hun sagde "uuuuuhhh". Så prøve jeg at køre tunget rundt om stjernen. Hun sagde "aaaaahh". Så stak jeg tungen ind i nummeren. "Så sagde hun "Ååååååhhhhhh!!!" Så vidste jeg ligesom at det var helt tilladt. :D

Jeg har dog aldrig krævet af hende at hun slikkede mig i anus, så den service måtte jeg købe mig til. ;)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har dog aldrig krævet af hende at hun slikkede mig i anus, så den service måtte jeg købe mig til. ;)

 

Hej Tip Top

Det er en anden sag, hvis du selv tager initiativ, så har hun jo ikke bedt om noget

Det jeg mener er, at hvis man tilkendegiver, at man gerne vil have det, så er det i min verden også rimeligt at elskeren/elskerinden er indstillet på at give

 

Jeg er selv typen der synes det er rart og vil også gerne pilles ved med en finger, men jeg tænder f.eks. ikke på prostatamassage

 

Redigeret af sailor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nyder også sorte kys meget, både at modtage og give. Det er virkeligt frækt og ophidsende, men også meget intimt, så jeg har kun praktiseret med et par GPer hvor jeg var regelmæssig kunde, den ene i udlandet og den anden i København, men hun er desværre ikke aktiv mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I´m Loving it :)

 

Både som giver og som modtager. Elsker at slikke en fin lille, ren stjerne, og bruger det gerne som optakt til analsex... Det har fået et par tvivlere til at overgive sigsa de opdagede hvor dejligt det føltes. Som modtager bruger jeg det ofte i forbindelse med dominans og ydmygelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har egentlig altid fundet udtrykket 'sorte kys' totalt fjollet.

Ja i det hele taget en stor del af annonce-jargonen omkring købesex. Honning- og fersken-misser .. ungpige-nips.

Må jeg være fri .. altså for ordene kun. :)

 

To af mine absolutte favoritter i samvær med en lækker kvinde er dels at slikke og kysse .. er nok en ret oral person :) Jeg kan slet ikke få nok. Et andet turn on er en fræk numse, som man må mere end kramme .. oh, altså en oral og anal person! Så skal man nok ikke være ret skarp for at gætte, at de to likes i kombination er et kæmpe turn on for mig. At lade en våd tunge cirkle, pirre og vride sig roligt indenfor .. mnn ;-)  Måske at min aversion mod ordet sorte kys hænger sammen med, at jeg bestemt ikke vil nøjes med at kysse :)

 

Det er dog en stor del af nydelsen, at man kan mærke hende tænde på det også. Og dem er der desværre lidt længere imellem. Og ja, som ved enhver anal-leg, så er god hygiejne et must

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene. Elsker som sagt selv at give sorte kys. Men har aldrig modtaget. Har et ambivalent forhold til rollen som modtager - men har lyst til at prøve det. Hvordan forbereder i jer? Fjerner i hårene? Foretager i en udskylning ud over den almindelige rengøring? Og har i mødt kvinder, som også kan lide at være i giverens rolle? Har en fornemmelse af, at kun meget få kvinder har de lyster.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I´m Loving it :)

Både som giver og som modtager. Elsker at slikke en fin lille, ren stjerne, og bruger det gerne som optakt til analsex... .

Så du springer simpelthen ud som røvslikker, i fuld offentlighed? Hvem skulle have troet det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene. Elsker som sagt selv at give sorte kys. Men har aldrig modtaget. Har et ambivalent forhold til rollen som modtager - men har lyst til at prøve det. Hvordan forbereder i jer? Fjerner i hårene? Foretager i en udskylning ud over den almindelige rengøring? Og har i mødt kvinder, som også kan lide at være i giverens rolle? Har en fornemmelse af, at kun meget få kvinder har de lyster.  

 

Jeg gør rigtig meget ud af hygiejnen, men det gør jeg nu uanset om det er min kone eller en betalingspige.

Skyller ud, barberer mig, der var en pige, som flyttede fra Jylland til Sjælland, husmor sex tror jeg hun tilbød, har ikke set noget til hende længe. Kinky Josefine i Skanderborg, tror jeg du kan få til det. Ellers er der thaier, Nina i Aarhus og Kat i Randers

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du springer simpelthen ud som røvslikker, i fuld offentlighed? Hvem skulle have troet det?

 

Næ, jeg er såmænd sprunget ud for længe siden.... Så travlt du ellers har med andre, skulle man tro at du havde bemærket det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Næ, jeg er såmænd sprunget ud for længe siden.... Så travlt du ellers har med andre, skulle man tro at du havde bemærket det ;)

Næhhj, der er visse krav for at være med på min observationsliste ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har modtaget sorte kys, det siger mig ikke så meget, vil hellere gi' . . Men hvis pigen gider at behandle mellemkødet og undersiden af pungen, er jeg helt lost . .  :P  :P

 

Mange af modtagerne finder sig i det, få bliver ophidset og MEGET få kommer helt op i det røde felt, når de modtager . . .  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Næhhj, der er visse krav for at være med på min observationsliste ;)

 

Det er mig fuldstændig uforstående at I bliver ved med at stikke til Monte, den er feset ind at I ikke bryder jer om ham, hvorfor så ikke bare springe hans indlæg over? Det andet er efterhånden en kende trivielt at se på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tilbage til trådens emne...

 

Jeg er kæmpe fan af rimming, både som modtager og giver. Men hvis det bare er sådan noget fesent noget hvor man lige røre lidt med tungespidsen, så vil jeg faktisk helst være foruden. Det skal helst være grådigt og vådt! Gerne med manden overskrævs på mit ansigt.  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til trådens emne...

 

Jeg er kæmpe fan af rimming, både som modtager og giver. Men hvis det bare er sådan noget fesent noget hvor man lige røre lidt med tungespidsen, så vil jeg faktisk helst være foruden. Det skal helst være grådigt og vådt! Gerne med manden overskrævs på mit ansigt.  :wub:

 

Fuldstændig enig. Det skal ikke være "noget fesent". Tungen skal ind og i dybden - og så kommer grådigheden og det våde helt automatisk, fordi man bliver overvældet af, hvor frækt og dejligt det er.

Redigeret af almadecaballo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Under bæltestedet er der åbenbart mange ting, som kan føre til krig i verden og på eg også... For meget nosser, for lidt, sure fisser, sorte kys, og ja surhed i det hele taget...

Hvordan mon det så ud hvis vi alle var bare lidt mere over bæltestedet og tættere på hjertet?

Når men svaret på de sorte kys- kan godt lide det, men ikke så god til at give som at modtage... Og ville aldrig give i jobbet her, det bliver sgu lige en tand for meget for Line her...

Knus Line.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til trådens emne...

Jeg er kæmpe fan af rimming, både som modtager og giver. Men hvis det bare er sådan noget fesent noget hvor man lige røre lidt med tungespidsen, så vil jeg faktisk helst være foruden. Det skal helst være grådigt og vådt! Gerne med manden overskrævs på mit ansigt. :wub:

Og hurtigste bus til Husum er ....? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Tilbage til trådens emne...

Jeg er kæmpe fan af rimming, både som modtager og giver. Men hvis det bare er sådan noget fesent noget hvor man lige røre lidt med tungespidsen, så vil jeg faktisk helst være foruden. Det skal helst være grådigt og vådt! Gerne med manden overskrævs på mit ansigt. :wub:

Bly: du for vild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow Bly. Du er lige rykket op som nr. 1 på min liste over piger øst for Storebælt som jeg vil give en bondegård for at være sammen med. Nu vil jeg til at lægge skillinger til side og spare op til en knald god oplevelse i julemåneden hvis det da bliver muligt at booke en tid hos dig nu. Fanbasen bliver vel udvidet med lynets hast.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kæmpe fan af rimming, både som modtager og giver. Men hvis det bare er sådan noget fesent noget hvor man lige røre lidt med tungespidsen, så vil jeg faktisk helst være foruden. Det skal helst være grådigt og vådt! Gerne med manden overskrævs på mit ansigt.  :wub:

Det må jeg ellers nok sige! Jeg har hygget mig med at give sorte kys en del gange, men det er temmelig sjældent, jeg har fået nogen retur - men det er da hændt...

Det, du beskriver, har jeg aldrig prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...