Liv 14442 Skrevet 17. Oktober, 2014 (edited) Inspireret af tråd under anmeldelser, om kys, får jeg lyst til at skrive dette: Jeg bliver ofte spurgt, om jeg kysser. Og ja, det gør jeg, som regel..... men det sker, at en gæst ikke smager eller lugter godt, eller kysser på en måde jeg ikke bryder mig om, så kysser jeg ikke. Det kan også sagtens ske, at jeg lægger ud med at kysse, opdager at det var ingen succes og holder op igen. Burde jeg så skrive, kun kys ved kemi? Nej, det synes jeg ikke. For mig er det ikke et spørgsmål om kemi, men om lyst. Og det siger vel sig selv, at en pige ikke skal gøre noget hun ikke har lyst til? Ligesom jeg fx stopper doggy, hvis det gør ondt på mig. Skal gæsten så ha penge tilbage? Nej, ikke hos mig. Kys koster ikke noget, hos mig betaler man for tiden vi er sammen. I den tid kan vi gøre alle de ting jeg tilbyder indenfor de blide former, forudsat at det stadig er rart for begge Burde jeg forklare gæsten, at jeg ikke vil kysse mere pga dette eller hint? Ja, det burde jeg nok, men vælger oftest at bruge energien på at give en god oplevelse uden kys, fremfor at ødelægge stemningen og måske gøre gæsten ked af det. Hvad synes I? OBS Jeg kan ikke sætte linket til tråden ind, meget underligt.... Redigeret 17. Oktober, 2014 af Liv 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 17. Oktober, 2014 Uha ja, Liv... Den er nemlig svær. Jeg har prøvet, om jeg kan gardere mig mod nogle af udfordringerne på forhånd ved at skrive noget om kemi og freshmint på min hjemmeside. Jeg tør netop ikke at lægge hovedet på blokken. Jeg har ligeledes meget svært ved at sige det højt, hvis gæsten f.eks har dårlig ånde, eller hvis hans kysseteknik er ubehagelig. Det er altså meget grænseoverskridende, at skulle sige sådan noget til et vildt fremmed menneske samtidig med, at man prøver at skabe en god stemning. Jeg vil gerne indrømme, at jeg har afvist gæster ved efterfølgende forspørgsler om besøg, hvis f.eks ånden var uudholdelig ved det første møde. Og det er simpelthen fordi, jeg netop ikke føler, at jeg kan give manden en optimal oplevelse, hvis jeg ikke kan være tættere end 25 cm fra hans ansigt. Udover det er det ikke en rar oplevelse for mig, og jeg har ikke en god følelse bagefter. Om jeg burde sige det til manden i stedet... Ja, det burde jeg nok. For måske han ikke selv er klar over det. Det har jeg bare umådelig svært ved. Hvis det er én, som jeg kender godt, og som en dag skulle have spist noget forkert eller noget, så har jeg slet ikke de samme problemer. Jeg har da før hygget med en kending, som lige havde skyllet en kop kaffe ned, og det smager ikke ligefrem skønt. Der sprang jeg lige ud og hentede en mint, som jeg kastede i munden på ham, uden at det var det mindste smule pinligt for nogen af os. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Oktober, 2014 Det er altid svært at påtale noget med personlig hygiejne. En bekendt af mig havde engang en kandidat, der altid lugtede frygteligt af gammel armsved. Eleverne væmmedes tydeligt, når han passerede, men selv var han tilsyneladende ikke klar over forholdet. Vejlederne diskuterede frem og tilbage, og det endte med, at den eksterne tilsynsførende måtte påtagesig en samtale med kandidaten. Nej, det kan meget let blive ret personligt, så den er svær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 17. Oktober, 2014 Personlig hygiejne er et og personlig hygiejne er noget andet.Et lidt kryptisk svar. Ja - da. Et svært emne.For mit eget vedkommende ville jeg da blive særdeles taknemmelig, dersom en fortalte mig om min evt. manglende hygiejne. Hvis ingen fortæller det til en, ja så kan det heller ikke bedres.Men vi er jo alle forskellige. Heldigvis.Über alles: God Weekend!! Pas godt på derude i regnvejret. Solen skal nok komme tilbage!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 17. Oktober, 2014 Det er sjovt at du bringer det med kys på banen Liv Jeg har mange gange overvejet hvor meget pigens kysse teknik betyder for om man vælger et genbesøg. For mig har det helt sikkert betydning om jeg kan lide pigens måde at kysse på. Jeg har hørt fra mange piger (både alm og gp´er) at de generelt syntes at mænd er dårlige til at kysse..... tør i piger herinde komme med en kommentar til det? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanKaspersen Skrevet 17. Oktober, 2014 Der er sikkert rigtig mange som har helt styr på det med at kysse, og som derfor ikke har behov for feedback. Jeg er ikke en af dem, så jeg vil dælme gerne have feedback. Men sig det til mig på en pæn måde. Allerbedst, vis mig det, så skal jeg nok lære det. Og jeg er skisme vild med det, så det skulle nødig bort rationeres på grund af fejlslagen gennemførelse. Og er mund hygiejnen helt skæv, uanset om det er en enkelt dag eller altid, så sig det - på en pæn måde. Hvis ikke jeg får det at vide er det ikke sikkert at jeg selv opdager det. Det er lidt ligesom når man kommer hjem efter en lang arbejdsdag og først da opdager at "Tivoli har været åben" hele dagen....damm. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg har så været ude for, at kysse en GP og efterfølgende - så er der noget klistret noget der ikke vil ud af munden... Fandeme uhyggeligt, når den pågældende tilbyder megafransk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 17. Oktober, 2014 Hmm - for mig er kys en tæt ved uundværlig del af sexen - derfor er jeg rimeligt tit på grænsen af en mint-overdose når jeg besøger en ny pige Nogle piger kysser ikke - det er et savn, men så må man få det bedste ud af det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg plejer at poppe en strong Mint i munden og så lege lidt under kysset, kan dog langt hen af vejen ignorere dårlig ånde.. Mht teknik, mange mænd kysser "dårligt" men de fleste samler det hurtigt op, hvis jeg overtager styringen og vejleder lidt med min måde at kysse på, nogen gange skal man være lidt hård når man overtager styringen Hvis intet hjælper og kysset er direkte ubehageligt, så finder jeg så vidt muligt måder at undgå det på og hvis han spørger så siger jeg det direkte, men jeg er ikke glad for selv at skulle bringe problemet op.. Det kommer selvf også anden på personen man er sammen med :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 17. Oktober, 2014 Og hov, mht dit spørgsmål liv Jeg har visse ydelser som jeg selektivt tilbyder, dem reklamere jeg ikke med. Hvis en person skriver og spørger plejer jeg at skrive "ikke ved første møde" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg synes også der er forskel på om det er et lidt dårligt kys, eller om man er ved at drukne eller får stukket tungen helt ned i halsen ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg har hørt fra mange piger (både alm og gp´er) at de generelt syntes at mænd er dårlige til at kysse..... tør i piger herinde komme med en kommentar til det? Nix ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg kysser ikke gerne GP som giver fransk uden. Ønsker ikke sædrester fra en fremmed mand. Man kan sagtens have det fint uden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 17. Oktober, 2014 Det er da hændt et par gange, at jeg ikke har nået at børste tænder eller glemt tandbørsten. Og med et bestemt udtryk er blevet præsenteret for en mintpastil. Det synes jeg er cool nok, det ødelægger ikke stemningen. På den anden side, så har jeg også kysset en del gange, hvor det smagte af cigaretter. Men dér er jeg sjovt nok ikke sart. Jeg "tænder" lidt på, at GP'en ryger, gerne mens hun dyrker superfransk, og blæser røgen ned over min bedste ven. Og så kan jeg jo ikke godt klage over, at hun smager af røg bagefter. Det jeg har fået flest klager over er ubetinget skægstubbe. Når det er 12 timer siden, man skrabede ansigtet, så bliver man ikke altid lige populær, når man lader en kind glide hen over de ædlere dele på damen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shyboy 5 Skrevet 17. Oktober, 2014 Nej, jeg synes ikke det er tiltalende at kysse pigen når hun har haft gud ved hvad i munden før mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg har så været ude for, at kysse en GP og efterfølgende - så er der noget klistret noget der ikke vil ud af munden... Fandeme uhyggeligt, når den pågældende tilbyder megafransk... Eller hvis hun tilbyder sorte kys. Nu er det jo en kendt sag at glædespiger kysser dårlig, men fandeme nej om jeg vil betale for at lære dem det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 17. Oktober, 2014 Burde jeg så skrive, kun kys ved kemi?Skal gæsten så ha penge tilbage?Burde jeg forklare gæsten, at jeg ikke vil kysse mere pga dette eller hint?Hvad synes I?Det er pudsigt det med kys. Jeg oplevede for 15 år siden at det var undtagelsen næsten. Nu er der ret mange der tilbyder det når man køber halve eller hele timer. Jeg tør ikke sætte procent på, men jeg synes det er overraskende mange.Nogle piger skriver det direkte i deres annoncetekst, at de tilbyder kys. Andre piger er mere udtrykker sig mere indirekte og skriver om "kæresteoplevelser" mv eller nogen endnu mere indirekte hvor man via deres beskrivelse i annonceteksten kan udlede at det formentlig er "kæresteoplevelser" der tilbydes.Jeg er helt klart tilhænger af at pigerne skriver det så indirekte som muligt. For mig at se er der ingen grund til at skrive man tilbyder kys direkte. Så undgår man hele problematikken og pigen kan se kunden an og se og lugte om det er en hun har lyst til at kysse med.Reklamerer en pige med kys men så ikke tilbyder det, mener jeg ikke at kunden bør have pengene tilbage fordi hun ikke tilbyder det, men jeg omvendt så bør pigen fortælle kunden hvorfor, også for kundens egen skyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 17. Oktober, 2014 Eller hvis hun tilbyder sorte kys.. Jeg kysser hende kun igen, hvis hun betaler mig et risikobetinget honorar for min ydelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 17. Oktober, 2014 I er nogen kedelige stivstikkere. Kys hører sgu da med til sex. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 17. Oktober, 2014 Kys hører med, men kun ved piger der har hygiejnen i orden - de andre vil jeg slet ikke besøge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg går så vidt som muligt udenom dem der ikke kysser. Det bliver alt for kedeligt uden. Kys er dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 17. Oktober, 2014 Det er pudsigt: Jeg har ingen problemer med at man kan købe sex, men at kunne købe kys ....? Det fungerer ikke for mig. Det er helt og aldeles over grænsen. Jeg vil ikke have at nogen kysser mig for penge. Det er paradoksalt, jeg ved det. Men alligevel. Hvis kys opstår i kampen, er jeg med på alle cylindre. Men at aftale det i forvejen? Nej, det synes mig meget mærkeligt. På den anden side; når kys har fundet sted på en dejlig måde fordi vi ikke kunne lade være, og det desuden smagte godt .... så kommer jeg gerne i retur. Og ofte. Men jeg skulle aldrig besøge en pige fordi hun annoncerer med kys. Og jeg skulle aldrig spørge hende i forvejen. Enten sker det eller så sker det ikke. Og noget skal man vel overlade til stunden og den eventuelle passionen? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg vil ikke have at nogen kysser mig for penge. Det er paradoksalt, jeg ved det. Det er ikke spor paradoksalt. Hvis en GP forlanger ekstra for at kysse, så ser hun ikke noget til mig. Jeg har aldrig betalt for kys. Hvis det er et menupunkt man skal betale for, så ringer jeg ikke - period! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 17. Oktober, 2014 Hvis kys opstår i kampen, er jeg med på alle cylindre. Men at aftale det i forvejen? Nej, det synes mig meget mærkeligt. ------------ Og noget skal man vel overlade til stunden og den eventuelle passionen? Se her er du faktisk inde på noget, som jeg er helt enig med dig i! Jeg har faktisk altid svaret lidt vævende og hakkende, når jeg har fået spørgsmålet... Kysser du? "Det kan jeg da godt finde på" har været mit bedst kvalificerede svar indtil nu. For det med at stå og aftale det på forhånd, finder jeg også en smule mærkeligt. Når vi så alligevel er i gang, kan vi da også lige aftale, i hvilken rækkefølge der skal suttes pik og slikkes mis, om jeg får en orgasme, hvornår jeg gør det... You get my point. ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 18. Oktober, 2014 Jeg har ikke aftalt kys på forkant, men jeg har oftest bestilt 30 el. 60 min GFE, og så var kyssene vel med som oftest. Dog sådan at det måske var lidt tantekys første gang, men når kemien har været der og specielt hos dem jeg har besøgt flere gange er kyssene blevet meget mere våde og dejlige i takt med at vi lærte hinanden bedre at kende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg