Hop til indhold
Guest Sisse

Sisse siger farvel for denne gang.

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Ej altså bliver sgu helt trist nu jeg læser nikita's indlæg bagefter... Jasmin, sem, sunny, Pia, nikita, ( er her men stopper jo også..) Trine høre vi ikke meget til og nu dig kære sisse... Øv øv og 3 gange øv!!! Det bliver et fattigt sted her hvad ang de lyserøde ... I hvert fald de jeg har kendskab til... Det er en hård branche og det eneste måde at overleve i den, er ved at passe på sig selv...

Kh Line

Nu er jeg på ingen måde så tæt på SiSse, så jeg kender årsagen. Men læser det nu ikke som værende noget med branchen at gøre.

De andre er vist en blanding af flere ting. Ledelsen på EG, EG i det hele taget, lyst til nye udfodringer, problemer med de kære mænd

Nå anyway ha det godt Sisse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

..... Men det kan meget vel være, at du/i ikke helt slipper af med mig. :cool: Selvom jeg stopper som glædespige, så betyder det jo ikke, at min store interesse for denne branche også gør det. :)

Betyder det også, at du heller ikke vil lukke din dejligt visuelle hjemmeside ned :?::?;)  ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er mødtes et par gange - og jeg havde egentligt forestillet mig det skulle ske igen :) Den bedste beskrivelse af dig fandt jeg på et lille stykke krøllet papir undenfor dit sted nær Randers.

Åh Sisse du lagnernes dronning
Hvis kys og hvis skød er som honning
Uden dig blev jeg talt blandt asketer 
Mange kærlige hilsner fra ”Peter”

Hav det godt Sisse :)
Redigeret af Findus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sisse. Jeg nåede kun at besøge dig en gang, og da du sidst var i Aalborg, og jeg ville have gentaget succesen, kom der noget i vejen. Jeg synes, det er ærgerligt, at du stopper, for jeg ville så gerne have besøgt dig flere gange.

Det er dit valg, og det respekterer jeg selvfølgelig fuldt ud, og jeg vil ønske dig al hele og lykke fremover.

Kærlig hilsen

deralte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, der er desværre blevet tyndet godt ud i de lyserøde herinde den sidste tid, og det er sgu øv! :(

Men det kan meget vel være, at du/i ikke helt slipper af med mig. :cool: Selvom jeg stopper som glædespige, så betyder det jo ikke, at min store interesse for denne branche også gør det. :)

Hej Nikita :)

Dejligt at høre at din interesse for denne branche, ikke vil ophøre med din virke i den :)

Jeg har fulgt dig fra Venuslogen, set/læst dine kampe på Venuslogen, og EG, din  interesse for jer

GPèr, og vi kunder, ja puha, den har bare været unik. Du har taget en pause, (Venuslogen), men kom

tilbage her på EG, hvilket jeg var glad for, hvilket jeg var glad for, dine synspunkter er altid velskrevet,

dine egne erfaringer  bliver brugt, og det er jo lige der du rammer plet, til gavn for GPèr, og kunder.

Vi har haft vores uenigheder, men dem tog vi PM ;) , nogle gjorde ondt på mig, men de lærte mig

også, at man skal tænke sig om inden man skriver ;)

Har jeg tænkt mig om inden jeg skrev dette? Nej

Dette kom fra hjertet, og bliver ikke rettet :wink:

Undskyld Sisse, Undskyld Francis,

Dette er ikke ment som en afsporing, men kom som en reaktion på at endnu en GPèr siger farvel :sad:

God Weekend til alle, og lad os så tage godt imod de nye Lyserøde der melder sig her på EG :)  :)  :)

gog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forbandet fredag...... det må jo næsten være samme følelse som at møde, den slemme sorte mand med leen.

Nej... Undskyld sort humor er ikke passende her.

Jeg nåede desværre kun at møde dejlige Sisse en gang. Og efter kun 2 minutter med den frække kvinde, var jeg ikke i tvivl om at der skulle komme mange flere dejlige besøg, ved vidunderlige Sisse.

Men nej desværre.... Men jeg håber stadig.

Og hvorfor syntes jeg så Sisse er så fantastisk? Ja der er mange grunde. Først er hun en sød livsglad kvinde, som har humor og elsker at snakke... Og det er lige sagen for mig. Og så har hun en evne til at gøre en mand glad, jeg var glad i flere uger efter mit besøg.

Ja så er der lige sex med Sisse, det er et kapitel for sig selv.

Jeg husker tydeligt da jeg kørte hjem, fra mit besøg ved hende. Jeg var så vild begejstret, og op at køre, at jeg skreg i vilde sky, til sangen Smack My Bitch Up med Prodigy, hele vejen hjem.

Så Sisse er en ægte GP. Der virkeligt forstår at glæde og tilfredsstille sine gæster.

Så her får du et stort klap i røven..... øøøøh jeg mener på skulderen fra mig, og ønsker det bedste for dig, nu og i fremtiden, det har du fortjent fantastiske Sisse.

Mvh. Manica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kæreste sødeste Sisse.

Har besøgt dig, en gang. Og har haft, glæden, ved dit smil, glæde, grin, Ja dit gode humør. Du har taget imod mig med åbne arme. Du er en skøn pige med mange dejlige tanker, ideer, holdninger, og stor empatisk virke overfor os. Det giver stor respekt herfra.

Jeg tænker på regnbuen, hvis jeg skulle beskrive dig Sisse. Efter en omgang regn og dårligt vejr. Kommer du frem i hele din farveglans. Den dybt røde farve yderst. Der hvor du viser din kærlighed frem, din glæde og gode humør. Derefter kommer Orange, den viser din varme glød, din passion ja dit varme væsen. Dengule  farve. viser solskinet i dine dybt brune øjne, man smelter helt væk i. Grøn håbets farve, der hvor vi er mange der ser alle de gode ting i dig Sisse. Den blå farve. Troens farve, der hvor, vi er mange der håber på du kommer helskindet igennem det hele. Indigoblå, tolker jeg som en farve der giver dig styrke, til de udfordringer der kommer i livet. Og slet ikke i tvivl om, at den stærke kvinde du er, ikke opgiver. Den sidste farve i den flotte regnbue er violet. Troskabens farve, du er tro overfor de beslutninger du tager, Du er blomsten, hvor bierne ser den ægte skønhed.

Sisse håber, Du ser det her som en stor cadeau. For det du har gjort. For rigtig mange mennesker. Med håb om alt godt i fremtiden til dig og dine kære.

Ha en skøn Lørdag.

KK 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Betyder det også, at du heller ikke vil lukke din dejligt visuelle hjemmeside ned :???:: :???:;)  ;)

Borende X du er hermed døbt "Afsporende X - en sand mester i denne disciplin..." :geek: :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kæreste sødeste Sisse.

Har besøgt dig, en gang. Og har haft, glæden, ved dit smil, glæde, grin, Ja dit gode humør. Du har taget imod mig med åbne arme. Du er en skøn pige med mange dejlige tanker, ideer, holdninger, og stor empatisk virke overfor os. Det giver stor respekt herfra.

Jeg tænker på regnbuen, hvis jeg skulle beskrive dig Sisse. Efter en omgang regn og dårligt vejr. Kommer du frem i hele din farveglans. Den dybt røde farve yderst. Der hvor du viser din kærlighed frem, din glæde og gode humør. Derefter kommer Orange, den viser din varme glød, din passion ja dit varme væsen. Dengule  farve. viser solskinet i dine dybt brune øjne, man smelter helt væk i. Grøn håbets farve, der hvor vi er mange der ser alle de gode ting i dig Sisse. Den blå farve. Troens farve, der hvor, vi er mange der håber på du kommer helskindet igennem det hele. Indigoblå, tolker jeg som en farve der giver dig styrke, til de udfordringer der kommer i livet. Og slet ikke i tvivl om, at den stærke kvinde du er, ikke opgiver. Den sidste farve i den flotte regnbue er violet. Troskabens farve, du er tro overfor de beslutninger du tager, Du er blomsten, hvor bierne ser den ægte skønhed.

Sisse håber, Du ser det her som en stor cadeau. For det du har gjort. For rigtig mange mennesker. Med håb om alt godt i fremtiden til dig og dine kære.

Ha en skøn Lørdag.

KK 

Hvor er det bare kanon(sic!) skrevet! Vandstanden stiger i øjnene hos munken, og ærgrelsen over ikke at have mødt

Sisse gnaver endnu dybere.

Smukt KK!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære Sisse

Mange tak for nu. Det har været en fornøjelse at lære dig at kende og altid at kunne snakke om løst og fast på chatten. Jeg synes det er en klog beslutning at du stopper nu - eller i hvert fald holder en pause - du ved hvad der er bedst for dig og det er klogt at fokusere på sig selv en gang imellem. Held og lykke med det hele og på gensyn :)

Knus fra Aben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...