Hop til indhold
Rambuk

Tha Thani Wellness (Hvidovre)

Recommended Posts

Hej Rambuk, nu håber jeg ikke at jeg lød altfor negativ og er godt klar over at der muligvis skal en vis anciennitet til for at få en sublim oplevelse. Nogle gange er man heldig første gang :-) men vil da prøve stedet engang til for massage delen var jo fuldt ud ok. tro bare at den ventende kunde gjorde, at der blev sat fart under kedlerne så næste levende billede kunne komme til. Jeg har selv haft et godt stamsted men valgte ikke at anmelde de oplevelser for det vil ligge altfor langt fra hvad andre kunder ville få også vil man få en livlig diskussion :-). Thai piger er forretnings folk men også virkelig søde når man kender Dem lidt nærmere, så det med gentagelses faktor hos en bestemt Thai hytte kan jeg også selv tilslutte mig, men følte lidt at da jeg læste hvad i har givet og hvad jeg selv blev tilbudt så tro jeg der er mange andre steder der kan give den samme service, men tiden må vise det.

/Giraffen

Redigeret af giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er også kommet en del hos Thani, og det er lige giraffen skrive, man skal lige lærer dem lidt at kende, men så er min erfaring også at man kan få nogle sublime oplevelser ;) .

 

Selv startede jeg hos Thani stille og roligt og nu er der altså også FULD valuta for pengene når jeg besøger dem ca 1 gang hver 3-4 uge. :)

 

Rambuk´s oplevelser er der dog lidt vej endnu, til de kommer til mig, men det der med "en syndflod" ved orgasmer, det begynder også at ligne noget som jeg oplever en gang imellem på stedet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige en tur forbi igen og denne gang var Sum/Sam åbenbart godt liderlig allerede efter jeg havde bestilt tid over telefonen. Jeg kunne høre hvor glad hun blev da hun fik mig i røret og jeg tænkte, det bliver sgu en god dag. Hun var et kæmpe smil da vi mødtes i døråbningen og vi snakkede lidt om stort og småt og jeg var efterhånden nøgen. Hun smuttede lige ud og nettede sig og da hun kom tilbage havde jeg indtaget den sædvanlige stilling på maven. Hun plejer at være meget sensuel og pirrende, men hun var simpelthen for liderlig til at kunne styre sig. Hun gik lynhurtigt i gang med pirre "trolden" og resultatet udeblev selvfølgelig ikke. Så skiftede hun over i en omgang B2B hvor hun nærmest onanerede på min krop. Efter 40 minutter var det tid til at vende sig og efter lidt forskellige øvelser endte vi i en 69'er (min yndlings stilling) og jeg kunne godt mærke at hun var tændt. Efter ca. 10-12 minutter med lidt af hvert i den stilling begyndte en stor orgasme at nærme sig og for ikke at spule mig ned af briksen tog hun den fornuftige beslutning at stige af og sætte sig med front mod mig oven på min højre hånd. Jeg nøjes med at liste en enkelt finger op og tog mig rigtig god tid inden jeg til sidst masserede skambenet med håndfladen og med en kroget langemand fik ramt det helt rigtige punkt i skeden og så skal jeg da ellers love for vandfaldet gik i gang. Første omgang var meget kraftigt og hun var nær faldet ned af briksen i eufori. Næste bølge var endnu kraftigere og det væltede simpelthen ud af hende i et omfang jeg ikke har set tidligere og jeg bemærkede hun forsøgte at holde lidt igen, men det var altså ikke muligt for hende. Pludselig midt i seancen begyndte jeg at få den ondeste hovedpine og opdagede jeg havde glemt og trække vejret plus at jeg havde ligget i en helt forkert stilling med min nakke, da jeg jo skulle følge med i hendes orgasmer. Jeg overvejede at stoppe og var faktisk lidt bange for om jeg var ved at gøre permanent skade på mit øverste hoved. Liderlig som jeg var valgte jeg og fortsætte og kom da heldigvis også nærmest med det samme. Jeg satte mig hurtigt op og forklarede Sum om mine smerter. Hun skyndte sig at hente en vand til mig og mens hun var ude lagde jeg mærke til at hun var kommet så kraftigt at der stadigvæk var en lille sø på briksen og en del af det lå ude på det hvide lagen, som kun er synligt ude ved kanten. Jeg bemærkede også at det er en klar væske, som er lidt tykkere end vand (tænk meget tynd olie) og det lugter heller ikke af urin - det er næsten neutralt. Jeg fik min vand som jeg bundede og da jeg jo også var begyndt at trække vejret igen fik jeg det heldigvis hurtigt bedre og kunne gå derfra med det sædvanlige kæmpe smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Ja Sam er en lille "fontaine" Jeg har også oplevet at kun kommer igen, igen..... :-P

 

Hun skal opleves -  hun er fantastisk liderlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besluttede mig for at prøve Thai Thani efter de rimelig gode anmeldelser specielt fra Rambuk, så jeg tog en tur forbi og havde besluttet mig for 1 time body senses til 1000 kr.

Jeg forsøgte lidt at spørge forsigtigt indtil, hvad det bestod af, og hvad der var med, men fik blot et smil og at hvis jeg ville have noget mere undervejs, så måtte vi finde ud af det.

1000 kr og af med tøjet, og hun (Sam) kom tilbage og tog tøjet af og begyndte. Jeg lå på maven til at starte med. Hun startede lidt blødt med benene, og arbejdede langsomt op af for til sidst at ligge oven på mig. Det var meget frækt og hun er dygtig. Der var dog ikke de store berøringer hvor jeg kunne tænke mig, men det skyldes nok at jeg ikke havde bestilt det fra start. Jeg blev vendt om, og hun gik igang igen. Det var endnu mere frækt, men kun få berøringer på langemanden. Da der var ca. 20 min tilbage, spurgte hun om jeg ville have noget mere, og det ville jeg sjovt nok :grin:. Hun ville have 600 kr for sex, og 200 kr for HJ. Da jeg havde læst om lidt mere de attraktive priser herinde, hvor andre har fået en fuldpakke til 1200 kr, så var jeg lidt overrasket. Jeg havde kun 400 kr tilbage, og sagde at så måtte det blive et HJ, men hun gik med til sex for de 400 kr, men jeg fik kun discount udgaven, hvilket var lidt cowgirl, hvor hun sad oven på mig. Set i bakspejlet skulle jeg have holdt mig til et HJ, da hun bagefter var lidt fornærmet over de 400 kr, selvom hun jo selv var gået med til det.

Jeg synes, det var en god oplevelse indtil sex-delen. Jeg skulle nok have været præcis fra start med, hvad jeg ønskede, og hvad jeg kunne betale for det. Hele forhandlingsdelen midt i akten ødelagde lidt oplevelsen. 

Som andre har nævnt, så ville det nok have været bedre at starte langsomt, evt med massage og HJ og så lære hende at kende - det virker som om at man vil få mere ud af det.

Jeg vil besøge hende igen, da hun jo er rigtig dygtig og fræk til selve body-to-body delen - og håber så på en lidt bedre oplevelse.

Om jeg nogensiden vil kunne få hele pakken til 1200 kr, som andre herinde - tvivler jeg dog på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Adventure,

Jeg synes personligt det er lidt trist at folk praler om de priser de får. Nogle gange er det sikkert rigtigt, og andre gange kun pral.

Især hos thaipigerne har jeg det bedst med at betale godt hvis jeg har det godt. Nogle gange har også jeg fået meget gode priser og haft på fornæmmelsen at det måske var lidt ekstra good price for me lige den gang. Men det skulle jeg jo ikke skrive.

Sum/Sam/Som har jeg betalt lidt mer end hun har forlanget, og bare glæden i at se hvor glad hun er blevet har været de ekstra penge værd. Og gæt om hun er blevet glad næste gang jeg kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...