Hop til indhold
Gæst

Er det så min tur....?

Recommended Posts

Gæst

Vi starter dagen med 4 bestillinger - 2 på 60 min og 2 på 30 min. Så langt så godt!! Forskellige nummer ved alle 4. Planlægger , snakker forventninger, priser og vagtpigen er sød og rar og fortæller om div.

INGEN KOMMER , INGEN AFLYSER!!!

Så tænker Line , er det så min tur nu? Min tur til de syges lege, de der har ondt i røven, de der er misundelige ( og på hvad spørger jeg bare? Er en ganske normal pige i branchen som hverken ser eller gør noget anderledes i forhold til andre piger...?) de der er træt af Lines skriv? De der bare er fuckt i deres hoveder og vil ødelægge og skade nogen?

Nej vel? Det er bare en af de dage hvor P- spillerne er på fri fod og de tarvelige keder sig ikk?

Ok jeg fortsætter dagen med min skønne vagtpige og glæder mig over de seriøse og glade gæster der trods alt kommer SMIL.

Rigtig god dag til alle. Knus ( lidt undrende ) Line

 

Jeg er ny pige, ca. 3 måneder i branchen, har hørt at det er en slem periode især for nye piger......?? 

Det er rigtig øv når man bliver brændt af, især når det er et privat/diskret sted, jeg oplever det tit, så sidder jeg og venter i timevis uden nogen gæster, og så lige pludselig vælter bestillingerne ind, så man får meget travlt, og det er også lidt øv når man ikke har god tid.....

 

Men må sige at i forhold til for 2 måneder siden, er det blevet bedre, tror at jeg var oppe på omkring de 70% af mine bestillinger der aldrig dukkede op

 

Knus Mika

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den ene side: Det må være møg irriterende. Dels fordi man bruger en masse tid og kræfter på at håndtere sine bookings, og dels fordi det underminere indtægtskilden. Som at sidde en dag på arbejdet uden at få en øre betalt. Der burde ikke findes en undskyldning. Men...

På den anden side: Det ER også en branche hyllet ind i diskretion, og derfor kan der ske alverdens ting på kundens halvdel som forhindrer aftalen. Ingen må jo vide noget (oftest). Kollegaerne, vennerne, familien m.v. Jeg ved selv hvordan det kan være en taktisk udfordring at finde et ledigt tidsrum, og hvor nemt det kan skride hvis noget i omgivelserne ændrer sig.

Man kan jo altid sige "det kan jeg ikke. Skal til frisøren på det tidspunkt" men aldrig "det kan jeg ikke. Skal knalde min favorit glædespige på det tidspunkt". Aftalen med glædespigen er altid i risiko-zonen, og man kan jo også pludselig miste lysten/trangen til sex.

Derfor har jeg også altid haft det svært ved pre-bookings og nemmest ved spontane møder når lysten + tiden pludselig passer sammen fuldstændig uventet.

Men derfor kan man jo godt lige skrive og afmelde. Det gjorde jeg en gang pga et fladt cykeldæk. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den ene side: Det må være møg irriterende. Dels fordi man bruger en masse tid og kræfter på at håndtere sine bookings, og dels fordi det underminere indtægtskilden. Som at sidde en dag på arbejdet uden at få en øre betalt. Der burde ikke findes en undskyldning. Men...

På den anden side: Det ER også en branche hyllet ind i diskretion, og derfor kan der ske alverdens ting på kundens halvdel som forhindrer aftalen. Ingen må jo vide noget (oftest). Kollegaerne, vennerne, familien m.v. Jeg ved selv hvordan det kan være en taktisk udfordring at finde et ledigt tidsrum, og hvor nemt det kan skride hvis noget i omgivelserne ændrer sig.

Man kan jo altid sige "det kan jeg ikke. Skal til frisøren på det tidspunkt" men aldrig "det kan jeg ikke. Skal knalde min favorit glædespige på det tidspunkt". Aftalen med glædespigen er altid i risiko-zonen, og man kan jo også pludselig miste lysten/trangen til sex.

Derfor har jeg også altid haft det svært ved pre-bookings og nemmest ved spontane møder når lysten + tiden pludselig passer sammen fuldstændig uventet.

Men derfor kan man jo godt lige skrive og afmelde. Det gjorde jeg en gang pga et fladt cykeldæk. :D

 

 

Men man afskriver sig jo fra at kunne besøge pigen en anden gang så.

Nummeret kommer jo på "pikspiller listen".

 

Ja altså, man kan jo også anskaffe sig et nyt taletidsnummer... men så er det måske lettere bare at aflyse tiden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ pikspillerlisten. Jeg har så prøvet at udeblive fra en aftale, hvor jeg et par dage efter fik en sur sms en tidlig morgen kl. 6.00, hvor min fucking kone lå ved siden af mig i sengen og spurgte, hvad var det lige. Øh sælger sagde jeg så. Fuck mand, hvis den havde ticket ind 10 minutter tidligere, da jeg var på lokum!!!  Da lå telefonen på mit natbord og konen kunne sagtens have taget den - av, av, av. Så nu har jeg to telefoner - bollefon som er dybt hemmelig og så den faste. Men fuck jeg laver ikke det nummer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo også glemme en aftale, falde i søvn eller på anden måde blive forhindret - men så kan man vel ikke være så forlegen, at man ikke bagefter kan ringe op og sige undskyld? - Jeg ved godt - og har vist også prøvet det, at man så nærmest kan risikere at blive overfuset og tænke, at det vist ikke var besværet værd, at gøre en anden gang.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ pikspillerlisten. Jeg har så prøvet at udeblive fra en aftale, hvor jeg et par dage efter fik en sur sms en tidlig morgen kl. 6.00, hvor min fucking kone lå ved siden af mig i sengen og spurgte, hvad var det lige. Øh sælger sagde jeg så. Fuck mand, hvis den havde ticket ind 10 minutter tidligere, da jeg var på lokum!!! Da lå telefonen på mit natbord og konen kunne sagtens have taget den - av, av, av. Så nu har jeg to telefoner - bollefon som er dybt hemmelig og så den faste. Men fuck jeg laver ikke det nummer igen.

Tænk at være den der blev busted af konen mens man var på lokum :D - Epic!

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den anden side: Det ER også en branche hyllet ind i diskretion, og derfor kan der ske alverdens ting på kundens halvdel som forhindrer aftalen. Ingen må jo vide noget (oftest). Kollegaerne, vennerne, familien m.v. Jeg ved selv hvordan det kan være en taktisk udfordring at finde et ledigt tidsrum, og hvor nemt det kan skride hvis noget i omgivelserne ændrer sig.

Tip toe, jeg forstår helt og aldeles, hvad du mener med, at der jo oftest er en masse hemmelighedskræmmeri forbundet med jeres møder med glædespiger. :)

Når det er sagt, så synes jeg også, at man som det mindste burde kunne mande sig op til at melde afbud, hvis det er muligt. Alt andet er respektløst.

At man ligefrem skulle glemme, at man har lavet en aftale, synes jeg så er en tand for useriøst. :huh:

Jeg viser altid forståelse, hvis en gæst bliver forhindret - for det kan jeg jo også selv blive. Der var dog én dag, hvor min tålmodighed og overbærenhed kom på en prøve...

Min dagsplan var mere eller mindre besat. Et par aftaler med ukendte gæster, ringede aldrig og bekræftede, og resten af mine aftaler (på nær én) meldte afbud. :huh: Jeg husker, da jeg fik den sidste aflysning over telefonen... Jeg måtte trække vejret meget dybt, tælle til én milliard og så ellers prøve at mobilisere de sørgelige rester af mit overskud til pænt at kunne sige "det skal du ikke tænke på, det kan ske for den bedste, og vi tales bare ved"... Røret på... Og så hulk! :D

Jeg valgte så selv at aflyse den resterende sene aftale og køre hjem, da min gejst ikke længere lå på et forsvarligt niveau. ;)

Et afbud gør ikke, at man kommer på min sortliste. Dog har jeg det sådan, at hvis det er en mand, som jeg aldrig har mødt, så tager jeg kun imod to gentagne aflysninger. Om det så er fordi, han bare er uheldig, så tør jeg ikke prøve en tredje gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et afbud kommer heller ikke på min liste, men en afbrænder kan ikke længere bestille tid. Pikspillerlisten er en kategori for sig, det er dem, der bare vil snakke, dem der spørger og spørger eller på anden måde er useriøse, de bliver fejet af i en fart, hvis jeg ellers tager telefonen ;-)

For god ordens skyld, man må gerne stille spørgsmål hos mig, men der er en bestemt type, der kun ringer for at spørge og spørge, mens de hiver og hiver...... Dem gider jeg altså ikke bruge tid på, det er ikke telefonsex jeg tilbyder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tip toe, jeg forstår helt og aldeles, hvad du mener med, at der jo oftest er en masse hemmelighedskræmmeri forbundet med jeres møder med glædespiger. :)

Når det er sagt, så synes jeg også, at man som det mindste burde kunne mande sig op til at melde afbud, hvis det er muligt. Alt andet er respektløst.

At man ligefrem skulle glemme, at man har lavet en aftale, synes jeg så er en tand for useriøst. :huh:

Jeg viser altid forståelse, hvis en gæst bliver forhindret - for det kan jeg jo også selv blive. Der var dog én dag, hvor min tålmodighed og overbærenhed kom på en prøve...

Min dagsplan var mere eller mindre besat. Et par aftaler med ukendte gæster, ringede aldrig og bekræftede, og resten af mine aftaler (på nær én) meldte afbud. :huh: Jeg husker, da jeg fik den sidste aflysning over telefonen... Jeg måtte trække vejret meget dybt, tælle til én milliard og så ellers prøve at mobilisere de sørgelige rester af mit overskud til pænt at kunne sige "det skal du ikke tænke på, det kan ske for den bedste, og vi tales bare ved"... Røret på... Og så hulk! :D

Jeg valgte så selv at aflyse den resterende sene aftale og køre hjem, da min gejst ikke længere lå på et forsvarligt niveau. ;)

Et afbud gør ikke, at man kommer på min sortliste. Dog har jeg det sådan, at hvis det er en mand, som jeg aldrig har mødt, så tager jeg kun imod to gentagne aflysninger. Om det så er fordi, han bare er uheldig, så tør jeg ikke prøve en tredje gang.

Øv, for en øv dag!

Tog du så hjem og druknede sorgerne i lakse roulade? :p

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, for en øv dag!

Tog du så hjem og druknede sorgerne i lakse roulade? :P

Whahaha - ja, når alt andet går galt, og man alligevel ikke skal kysse på nogen, så kan man sgu da lige så godt stinke af hvidløg! :D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...