Hop til indhold
Gæst

Er det så min tur....?

Recommended Posts

Gæst

Vi starter dagen med 4 bestillinger - 2 på 60 min og 2 på 30 min. Så langt så godt!! Forskellige nummer ved alle 4. Planlægger , snakker forventninger, priser og vagtpigen er sød og rar og fortæller om div.

INGEN KOMMER , INGEN AFLYSER!!!

Så tænker Line , er det så min tur nu? Min tur til de syges lege, de der har ondt i røven, de der er misundelige ( og på hvad spørger jeg bare? Er en ganske normal pige i branchen som hverken ser eller gør noget anderledes i forhold til andre piger...?) de der er træt af Lines skriv? De der bare er fuckt i deres hoveder og vil ødelægge og skade nogen?

Nej vel? Det er bare en af de dage hvor P- spillerne er på fri fod og de tarvelige keder sig ikk?

Ok jeg fortsætter dagen med min skønne vagtpige og glæder mig over de seriøse og glade gæster der trods alt kommer SMIL.

Rigtig god dag til alle. Knus ( lidt undrende ) Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

EJ, det var da dæl'me også uheldigt og tarveligt,- håber du får vendt dagen om, så der alligevelle bliver lidt varmt hygge til dig i det kolde efterårsvejr søde... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Line

Jeg skammer mig på mit køns vegne, for det er da den mest respektløse behandling at blive udsat for. Aftaler skal overholdes eller aflyses. Punktum!

 

Jeg håber virkeligt, at der kommer nogen søde og rare mænd og nyder dig, så dagen ikke bliver helt spildt. :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Line

Jeg skammer mig på mit køns vegne, for det er da den mest respektløse behandling at blive udsat for. Aftaler skal overholdes eller aflyses. Punktum!

 

Jeg håber virkeligt, at der kommer nogen søde og rare mænd og nyder dig, så dagen ikke bliver helt spildt. :smile:

 

Enig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tænker Line , er det så min tur nu? Min tur til de syges lege, de der har ondt i røven, de der er misundelige

Det kan nu også være tilfældigt. Hvis det er normalt, at halvdelen af gæsterne ikke dukker op uden at aflyse, så er chancen for fire i træk ikke dukker op:

0,5 x 0,5 x 0,5 x 0,5 = 0,0625  dvs. 6,25%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan nu også være tilfældigt. Hvis det er normalt, at halvdelen af gæsterne ikke dukker op uden at aflyse, så er chancen for fire i træk ikke dukker op:

0,5 x 0,5 x 0,5 x 0,5 = 0,0625  dvs. 6,25%

 

Ja, det er jo mandag d. 13.  :D

 

 

...men en noget beskæmmende norm, synes jeg,

Redigeret af siddharta

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halvdelen af aftalerne dukker ikke op???? Det var da en lidt vild andel af afbrændere, syntes jeg nok! Er det noget de lyserøde kan bekræfte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det kan nu også være tilfældigt. Hvis det er normalt, at halvdelen af gæsterne ikke dukker op uden at aflyse, så er chancen for fire i træk ikke dukker op:

0,5 x 0,5 x 0,5 x 0,5 = 0,0625  dvs. 6,25%

Jeg ved ikke, hvordan tingene foregår for Pigerne! Men forhåbentlig er det langt fra halvdelen af alle gæster, der ikke kommer :-) Ja vi andre kan nærmest ikke få lov at bestille en tid  :grin:  :grin:

 

Du har nu været stille på det sidste Line, så tror umiddelbart  ikke det er dine skriv herinde, men hvem ved.  Kan det ikke bare være en af de dage, hvor stjernerne står helt forkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg ved ikke hvorfor. Men sådan nogle dage er der bare. Og det falder altid oven i hinanden. Så kan der være en lang periode hvor det ikke sker.

Jeg oplever det mest når jeg siger velkommen til nye gæster. Jeg har kun få gange oplevet det med gæster der har været i huset før.

Jeg er altid skeptisk når der skal komme en ny. Vores aftale frafalder hvis gæsten ikke på dagen inden kl 10 bekræfter vores aftale. Dvs har jeg ikke hørt fra ham inden. Så booker jeg tiden væk til anden side og vedkommende kan ikke lave en bookning igen.

Det fungerer faktisk rigtig godt syntes jeg. At det er så bøvlet fjerner interessen for dem der bare ligger og ringer rundt.

Og der er jo ikke noget væsentligt besvær for dem som gerne vil overholde deres aftale.

Jeg håber virkelig at du på trods har haft en rigtig dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan nogle dage har vi alle, det er møgirriterende :-(

Jeg beder også gæster om at bekræfte på dagen før kl 9.00, men det hjælper ikke på dem, der ringer kl 10 og vil ha en tid senere på dagen, eller om ti minutter ;-) I perioder er min dag booket i forvejen, men oftest har jeg kun en eller to bestillinger, resten ringer på dagen. En dag havde jeg fire afbrændere og to afbud...... Spørg om jeg var tosset :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan nogle dage har vi alle, det er møgirriterende :-(

Jeg beder også gæster om at bekræfte på dagen før kl 9.00, men det hjælper ikke på dem, der ringer kl 10 og vil ha en tid senere på dagen, eller om ti minutter ;-) I perioder er min dag booket i forvejen, men oftest har jeg kun en eller to bestillinger, resten ringer på dagen. En dag havde jeg fire afbrændere og to afbud...... Spørg om jeg var tosset :-(

Det er røv ærgeligt det skal være sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan nogle dage har vi alle, det er møgirriterende :sad:

Jeg beder også gæster om at bekræfte på dagen før kl 9.00, men det hjælper ikke på dem, der ringer kl 10 og vil ha en tid senere på dagen, eller om ti minutter :wink: I perioder er min dag booket i forvejen, men oftest har jeg kun en eller to bestillinger, resten ringer på dagen. En dag havde jeg fire afbrændere og to afbud...... Spørg om jeg var tosset :sad:

var du tosset?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tænker Line , er det så min tur nu? Min tur til de syges lege, de der har ondt i røven, de der er misundelige ( og på hvad spørger jeg bare? Er en ganske normal pige i branchen som hverken ser eller gør noget anderledes i forhold til andre piger...?) de der er træt af Lines skriv? De der bare er fuckt i deres hoveder og vil ødelægge og skade nogen?

Nej vel? Det er bare en af de dage hvor P- spillerne er på fri fod og de tarvelige keder sig ikk?

 

"Tænk det er et sted for voksne mennesker."  -- Citat, Line.

 

Du taler altid om god karma, men kaster du dig så ud i sådan en skinger tirade med undertoner af rent forfølgelsesvanvid. Er det voksent? Er det professionelt?

Hvis det nu skulle have noget på sig at nogen generede dig bevidst, så er du forhåbentlig smart nok til ikke at give det en reaktion herinde og bidrage til disse personagers underholdning. Tænk hvis alle erhvervsgrupper på amino.dk og lignende erhvervsforums kastede sig ud i at spytte edder og forgift i retning af deres svigtende kundekreds hver gang der kom en stime af modgang.

Ja faktisk ville det være rigtig skidt for alle erhvervsgrupper siden kunders oplevelse af en leverandørs modgang som regel vil føre endnu mere modgang med sig, helt automatisk. Glædespiger er givetvis ikke undtaget fra denne regel, og det kan du jo så tænke over eller lade være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Tænk det er et sted for voksne mennesker." -- Citat, Line.

Du taler altid om god karma, men kaster du dig så ud i sådan en skinger tirade med undertoner af rent forfølgelsesvanvid. Er det voksent? Er det professionelt?

Hvis det nu skulle have noget på sig at nogen generede dig bevidst, så er du forhåbentlig smart nok til ikke at give det en reaktion herinde og bidrage til disse personagers underholdning. Tænk hvis alle erhvervsgrupper på amino.dk og lignende erhvervsforums kastede sig ud i at spytte edder og forgift i retning af deres svigtende kundekreds hver gang der kom en stime af modgang.

Ja faktisk ville det være rigtig skidt for alle erhvervsgrupper siden kunders oplevelse af en leverandørs modgang som regel vil føre endnu mere modgang med sig, helt automatisk. Glædespiger er givetvis ikke undtaget fra denne regel, og det kan du jo så tænke over eller lade være.

Meget af det du siger og mener forstår jeg og jeg høre dig... Men jeg er også kun et menneske og ind i mellem er nok vel også nok for sådan nogen som mig ,der ellers altid er glad og tror på det bedste i mine medmennesker... Og ja, det var det så i dag!! Og da jeg jo er en del af branchen og eg, så luftede jeg ud her...

Måske barnligt måske dumt... Er nu stadigvæk træt af det, men tro det eller lad vær- jeg føler mig ikke forfulgt, i krise, eller uprofessionel , kun lidt ærgerlig, små knotten og meget undren...

Det var et mindre positivt indlæg ja, men det kan sikkert tilgives og ses bort fra i alle de andre ting der ellers bliver luftet ud i her ikke smil.

God aften til dig og i andre. Godnat. Kh Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godnat skriver Line, det er for tildigt :D

Jeg håber da ikke at nogen herinde står bag chikane af Line men siden Line hentyder til det, så var jeg nysgerrig efter hvorfor hun tror det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget af det du siger og mener forstår jeg og jeg høre dig... Men jeg er også kun et menneske og ind i mellem er nok vel også nok for sådan nogen som mig ,der ellers altid er glad og tror på det bedste i mine medmennesker... Og ja, det var det så i dag!! Og da jeg jo er en del af branchen og eg, så luftede jeg ud her...

Måske barnligt måske dumt... Er nu stadigvæk træt af det, men tro det eller lad vær- jeg føler mig ikke forfulgt, i krise, eller uprofessionel , kun lidt ærgerlig, små knotten og meget undren...

Det var et mindre positivt indlæg ja, men det kan sikkert tilgives og ses bort fra i alle de andre ting der ellers bliver luftet ud i her ikke smil.

God aften til dig og i andre. Godnat. Kh Line

 

Jeg kan godt forstå, at du vælger at få luft her, for det er vel det eneste sted, hvor budskabet kan komme ud til bare nogen af dine gæster og med lidt held en skulker eller to. Det er da også under al kritik ikke at melde afbud, når man har lavet en aftale, hvad der også hos mange tandlæger har medført gebyr, hvis man ikke dukker op.

 

Når det er sagt, så er der en helt anden økonomisk betragtning udebliverne skulle overveje: Hvis kun halvdelen dukker op trods aftale, må det jo nødvendigvis få betydning for prisen, da sikkerheden for indtjening jo er tilsvarende lille. Tænk over det, drenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg prøvet at hæve mine priser 6 gange og det eneste jeg har fået ud af det er faldene indtægt :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv lige været igennem sådan en periode faktisk .

Så jeg kan godt følge dig Line ..

Men kan se at det desværre er noget der sker for os alle sammen ...

Håber det bliver godt igen ;) . God karma herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg prøvet at hæve mine priser 6 gange og det eneste jeg har fået ud af det er faldene indtægt :-P  :-P  :-P  :-P

 

Øv dig! Jeg hæver jævnligt mine priser med det resultat, at jeg tjener flere penge. Det handler om, at gøre kunderne bevidst, hvad det er de betaler for. (Hvorfor er der ikke en smiley med glorie?)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv dig! Jeg hæver jævnligt mine priser med det resultat, at jeg tjener flere penge. Det handler om, at gøre kunderne bevidst, hvad det er de betaler for. (Hvorfor er der ikke en smiley med glorie?)

 

den får du lige her. 22140-Clipart-Illustration-Of-A-Yellow-E

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg har selv lige været igennem sådan en periode faktisk .

Så jeg kan godt følge dig Line ..

Men kan se at det desværre er noget der sker for os alle sammen ...

Håber det bliver godt igen ;) . God karma herfra

Den har jeg meget svært ved at tro på! Skulle nogen ønske at blive væk fra dig Smukke? lyder altså til at være en And :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...