Guest nr21 Skrevet 18. Oktober, 2014 22 år! Endnu ikke gjort et køb, men er ufattelig sulten efter at prøve det. Har ledt efter unge petite asiatiske piger på fyn, de er dog ikke til finde. Men er dog ret tændt på at prøve gadepigerne fra odense (ved godt de slet ikke er asiatere, men fra østeuropa ) De er ultra hurtigt, nemt og billigt - kan jeg læse mig frem til. Når det er sagt har jeg dog lyst til at prøve en erfaren dansk kvinde på privat/klinik. Aner bare ikke hvem! Har ikke lyst til at betale 1500 kr. for én time med en, jeg aldrig har haft muligheden for at møde og prøve kemien af med. Savner lidt at man kan prøve lidt hygge for f.eks. 500.. Komme ind, se kvinden nøgen - røre lidt osv. evt. i 10-15 min ^Kald mig nedern! Skal nok bare igang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ashcamp 16 Skrevet 19. Oktober, 2014 37 år og mit første besøg var nok for ca. 10 år siden. når pengene er der så besøger jeg gerne en pige for kickets skyld men det er ikke nogen danske piger i fredericia længere og har efterhånden fået mere lyst til thai massage. men hvis der kommer en ny lækker lille nips til fredericia skal hun prøves. Jeg savner godt nok monroe bordellet i oldenborggade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 20. Oktober, 2014 Gad vide hvor mange piger vi har haft mellem hænderne Nogle bud ? Nille, jeg syntes jeg savner et svar fra dig .. læser gerne dine beretninger fra det tyske og hvis ikke du er 18 ville jeg meget gerne følges med dig til Tyskland - jeg er i starten af 50'erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Oktober, 2014 Nille, jeg syntes jeg savner et svar fra dig .. læser gerne dine beretninger fra det tyske og hvis ikke du er 18 ville jeg meget gerne følges med dig til Tyskland - jeg er i starten af 50'erne Sagen er at jeg har opgivet at tælle Hvordan skal jeg holde styr på antallet, skal jeg tæller gengangere, skal jeg også tæller pigerne i sexparties/GBs, swingerklubber og freebies ? Antallet betyder ikke noget for mig mere, det er lige sjov og spændende hver gang Du skal være velkommen til at komme med til Tyskland, jeg er til fræk fest i NRW denne uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XXXRomeo 8 Skrevet 3. November, 2014 23 år .. Startet første gang da jeg var 16 på en ferie i Pattaya. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 4. November, 2014 Gad vide hvor mange piger vi har haft mellem hænderne Nogle bud ? 141. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
graesk4life 7 Skrevet 5. November, 2014 28 år... første gang som 18 årig og siden er det blevet til maks. 10 besøg.. hovedsagligt fordi at jeg har boet i ulandet hvor det ikke er muligt at besøge GP :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 5. November, 2014 36 år. Startede som 21-22 årig. Har besøgt ca. 30 piger tror jeg. Det er ikke så mange, men jeg foretrækker piger jeg kender og har et godt forhold til så det er ikke så tit jeg vover mig på besøg ved en ny. Jeg synes jeg har mødt nogle utroligt smukke og søde piger i branchen. Jeg er ikke ked af at indrømme at jeg er afhængig. Jeg har dog holdt lidt pauser ind imellem, typisk 3-6 mdr., for at det ikke skal udvikle sig til noget jeg føler jeg ikke kan styre. Det kunne være sjovt hvis der var et par lyserøde der ville byde ind i den her tråd! Men så heldige er vi nok ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 6. November, 2014 kunne være sjovt hvis man havde skrevet en slags dagbog eller lignede, bare til at genopfriske hukommelsen... omkring de 28 år og startede med en lille neger som 18 årig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 6. November, 2014 Det kunne være sjovt hvis der var et par lyserøde der ville byde ind i den her tråd! Men så heldige er vi nok ikke Jo, det kunne i da sagtens være. Som jeg læste trådstarterens spørgsmål, så blev det stillet til de mandlige brugere herinde med tanke på anmeldelserne, og om der var forskel på oplevelserne afhængig af mændenes alder - nok derfor, at der ikke rigtig har været en indblanding fra pigernes side. Men du må da gerne få af vide, hvor gammel jeg er... 28 - faretruende tæt på de 29 efterhånden! :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 14. November, 2014 Jeg er 36, og jeg havde min debut i denne verden en våd aften for 13 år siden. Det var Blond Anett hos Sexgirls, der var min første. Det er blevet til nøjagtig 50 besøg hos 38 piger. Heriblandt ovenstående Nikita for seks et halvt år siden. Det burde være blevet til mange flere hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. November, 2014 tintin sagde den 17 Okt 2014 - 11:25 PM: Don't do it Hvorfor ikke? Jeg var 27 første gang.. og første gang jeg havde sex overhovedet.. sæt jeg ikke havde gjort det... så havde jeg måske været gammeljomfru i dag Hvor mange jeg har været sammen med? Hmmmmm svaret må være 42... afgjort 42 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 14. November, 2014 jeg er 26 og ligner en blanding af Brat Pitt, Matthew McConaughey og George Clooney, men blandingen er gået lidt galt, men der er ligheder dog med en anelse mere gær og for lidt tid i ovnen alderen skal nok tillægges samme afgift som på biler i DK startede med besøg i slutningen af 80'erne og har ikke turde regne på hvilken fed sportsvogn jeg kunne have købt for de penge, men jeg ville nu ikke bytte alligevel, for uden alle de dejlige GP'ere var jeg nok kommet galt af sted i den sportsvogn længe leve de piger som gør livet sKØNT for sådan en som mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. November, 2014 Hvorfor ikke? Jeg var 27 første gang.. og første gang jeg havde sex overhovedet.. sæt jeg ikke havde gjort det... så havde jeg måske været gammeljomfru i dag Hvor mange jeg har været sammen med? Hmmmmm svaret må være 42... afgjort 42 Jeg mener "don't do it", altså med at købe sex, når man er i tyverne bør man kunne date og score ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. November, 2014 Jeg mener "don't do it", altså med at købe sex, når man er i tyverne bør man kunne date og score ... Altså vrøvl Nilschen. Hvis man nu ikke kan skrabe en kropsdue op i baren, hva så? Hvorfor er det nemmere at få held når man er i 20 érne end nu hvor man er oldegammel? Netop i tyverne er man genert, hæmmet, usikker på sin tiltrækningkraft osv. Ja, vi har vist haft diskusionen før på EG. Du svarer som du gør, fordi du, af alle, sørme er lidt moralsk og synes at det at købe er at være lettere fordærvet. Nille da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. November, 2014 Altså vrøvl Nilschen. Hvis man nu ikke kan skrabe en kropsdue op i baren, hva så? Hvorfor er det nemmere at få held når man er i 20 érne end nu hvor man er oldegammel? Netop i tyverne er man genert, hæmmet, usikker på sin tiltrækningkraft osv. Ja, vi har vist haft diskusionen før på EG. Du svarer som du gør, fordi du, af alle, sørme er lidt moralsk og synes at det at købe er at være lettere fordærvet. Nille da Mit svar var ment som en provokation, det er for nemt at købe sex i stedet for at forsøge at score og date, hvilken er det mest naturlige i den alder. Tænk hvis det bliver en glidebane hvor han synes det er en nemmere løsning at købe samvær med piger end at tage i byen/fester, møde piger og få kærester. Det er at springe over hvor gærdet er lavest. Det har ikke noget med moral at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. November, 2014 Mit svar var ment som en provokation, det er for nemt at købe sex i stedet for at forsøge at score og date, hvilken er det mest naturlige i den alder. Tænk hvis det bliver en glidebane hvor han synes det er en nemmere løsning at købe samvær med piger end at tage i byen/fester, møde piger og få kærester. Det er at springe over hvor gærdet er lavest. Det har ikke noget med moral at gøre Det har noget med din moral/ dit synspunkt på rigtigt og forkert at gøre. Hvorfor er det mere naturligt for en 20 årig at finde en bolleveninde til en fest etc, end for nogle gamel mænd som os?? Det er sgu da også at finde der hvor gærdet er lavest for os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 14. November, 2014 (edited) Jeg datede og scorede, da jeg var i 20'erne, og jeg må blankt indrømme, at nogen af følgerne af mine brunstige scoringer havde jeg gerne været foruden. Hvis jeg havde taget springet dengang, kunne mange sorger være undgået.... Det er sq lidt åndssvagt at opfinde den dybe tallerken igen og igen. Redigeret 14. November, 2014 af siddharta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. November, 2014 Mit svar var ment som en provokation, det er for nemt at købe sex i stedet for at forsøge at score og date, hvilken er det mest naturlige i den alder. Tænk hvis det bliver en glidebane hvor han synes det er en nemmere løsning at købe samvær med piger end at tage i byen/fester, møde piger og få kærester. Det er at springe over hvor gærdet er lavest. Det har ikke noget med moral at gøre Altså der er jo mange måder at få sex på. Købe sex, fast bolle ven, internettet m.m. lørdag aften, nabo konen / manden. ringe til telefon numrene på de offentlige toiletter Men sex på den hurtige måde, synes jeg i hvert fald er noget HELT ANDET end at få øje på en rigtig sød pige ude på en gå tur, få kriller i maven og tænke at hende gad man godt være kæreste med Så derfor synes jeg ikke at det er forkert at besøge en glædes pige, når man er i 20'erne. Men jeg er godt klar over at nogen måske får tanken, at det er lettere at købe sex, da det ikke kræver det store forarbejde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. November, 2014 Det er så nemt at have en mening om hvad man synes andre bør og skal gøre Nille - også selvom man ikke har den fjerneste anelse om hvordan der ser ud i baghaven hos den person hvis handlinger man har en mening om . Nu ved du jo ikke en hujende fis om hvordan Tintin ellers har det med byture, social omgang med piger og "normale" scoringer....... det ved jeg heller ikke. Men jeg kan sige at som den "gammel"jomfru på 26 jeg var, da jeg var på Tintins alder, kender jeg alt til den forbandelse det er ikke at kunne score.... det handler nemlig ikke bare om at "tage sig sammen" eller "gøre en indsats"...... når man utallige gange har været i byen, til privatfester og alm sociale sammenkomster med piger og fået det ene nederlag efter det andet og har en selvtillid der ligger under gulvbrædderne så tager man sig ikke bare sammen.... nej så giver man op... man kan så enten vælge et frustreret sexløst liv eller købe sig til det. Det kan godt være du synes det er at være at springe over hvor gærdet er lavest Nille.... men du har jo heller aldrig været i vores situation vel?... iøvrigt når du siger "lad være" gælder det så også dig selv? Jeg kan i parentes sige at jeg ikke har problemer med at score idag og købesex fylder ganske lidt i mit liv.. bortset fra de timer jeg bruger på at spille smart herinde ..... men jeg fortryder ikke den sex jeg har købt og jeg er ikke flov over den heller.. tværtimod - uden købesex havde jeg sikkert stadig været jomfru og ulykkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. November, 2014 Det er så nemt at have en mening om hvad man synes andre bør og skal gøre Nille - også selvom man ikke har den fjerneste anelse om hvordan der ser ud i baghaven hos den person hvis handlinger man har en mening om . Nu ved du jo ikke en hujende fis om hvordan Tintin ellers har det med byture, social omgang med piger og "normale" scoringer....... det ved jeg heller ikke. Men jeg kan sige at som den "gammel"jomfru på 26 jeg var, da jeg var på Tintins alder, kender jeg alt til den forbandelse det er ikke at kunne score.... det handler nemlig ikke bare om at "tage sig sammen" eller "gøre en indsats"...... når man utallige gange har været i byen, til privatfester og alm sociale sammenkomster med piger og fået det ene nederlag efter det andet og har en selvtillid der ligger under gulvbrædderne så tager man sig ikke bare sammen.... nej så giver man op... man kan så enten vælge et frustreret sexløst liv eller købe sig til det. Det kan godt være du synes det er at være at springe over hvor gærdet er lavest Nille.... men du har jo heller aldrig været i vores situation vel?... iøvrigt når du siger "lad være" gælder det så også dig selv? Jeg kan i parentes sige at jeg ikke har problemer med at score idag og købesex fylder ganske lidt i mit liv.. bortset fra de timer jeg bruger på at spille smart herinde ..... men jeg fortryder ikke den sex jeg har købt og jeg er ikke flov over den heller.. tværtimod - uden købesex havde jeg sikkert stadig været jomfru og ulykkelig Hey Bonobo. Hold da op, en tur du har været igennem. Fedt du har optur nu. Ja se den beskrivelse du her giver af dig selv, og de nederlag du har været igennem. Før det vendte, ja det er sku erkendelse og refleksion af høj klasse. Kan sagtens se og spejle mig i de samme ting, Du her beskriver. Man går ikke ind til nederlag eller ønsker dem. Men kan du låne mig lidt af din optur Bonobo Ha en dejlig fredag og weekend. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. November, 2014 (edited) Det er så nemt at have en mening om hvad man synes andre bør og skal gøre Nille - også selvom man ikke har den fjerneste anelse om hvordan der ser ud i baghaven hos den person hvis handlinger man har en mening om . Nu ved du jo ikke en hujende fis om hvordan Tintin ellers har det med byture, social omgang med piger og "normale" scoringer....... det ved jeg heller ikke. Men jeg kan sige at som den "gammel"jomfru på 26 jeg var, da jeg var på Tintins alder, kender jeg alt til den forbandelse det er ikke at kunne score.... det handler nemlig ikke bare om at "tage sig sammen" eller "gøre en indsats"...... når man utallige gange har været i byen, til privatfester og alm sociale sammenkomster med piger og fået det ene nederlag efter det andet og har en selvtillid der ligger under gulvbrædderne så tager man sig ikke bare sammen.... nej så giver man op... man kan så enten vælge et frustreret sexløst liv eller købe sig til det. Det kan godt være du synes det er at være at springe over hvor gærdet er lavest Nille.... men du har jo heller aldrig været i vores situation vel?... iøvrigt når du siger "lad være" gælder det så også dig selv? Du har ret i jeg ikke havde problemer med piger i min ungdom, jeg har været heldig med pigerne Derfor kan jeg ikke sætte mig helt ind i situationen eller forstår frustrationen. Du siger med andre ord at købesex har reddet dit liv Du brugte købesex som et springbræt til at kommer videre, fik selvtillid og efterfølgende score mange piger, det er en succes historie, men jeg mener stadig "don't do it" når man er ung, sex er overvurderet og det skal nok komme Jeg synes vi bør forsøge at råde manden til møde piger og sexen skal nok komme. Her må han komme på banen med hvad der gik galt med pigerne og hvad baggrunden er, der får ham til at overveje købesex. Måske har han i skrivende stund allerede sprunget ud eller i med begge ben... Redigeret 14. November, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. November, 2014 Reddet mit liv er nok så meget sagt... men dør trods alt ikke af mangel på sex.... omend nogle bliver lidt sære af det sex er ikke overvurderet når man er 26 og jomfru! Og tro mig... hvis man er jomfru som 26 årig har man prøvet ALT! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. November, 2014 og jeg havde præcis sammen alder som Tintin har! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. November, 2014 (edited) Reddet mit liv er nok så meget sagt... men dør trods alt ikke af mangel på sex.... omend nogle bliver lidt sære af det sex er ikke overvurderet når man er 26 og jomfru! Og tro mig... hvis man er jomfru som 26 årig har man prøvet ALT! Nej Bo man har ikke prøvet ALT, der er ældre kvinder som tænder på unge jomfruelige mænd Gik du ikke efter disse kvinder ? Redigeret 14. November, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg