Hop til indhold
Oldingen

Hvor ung er du?

Recommended Posts

Når en med-EG'er beskriver en oplevelse med en GP sidder jeg ofte tilbage med en stor nysgerrighed efter at vide alderen på vedkommende.

Når jeg bliver nysgerrig er det fordi at jeg tror at oplevelserne vi får hos pigerne kan være forskellige alt efter hvem man er og måske også hvor gammel man er.

En ting er sikkert og det er at for mit vedkommende er en enorm forskel på de seksuelle oplevelser jeg havde som yngre og dem som jeg har i dag....(de yngre forum medlemmer kan jeg trøste med at fortælle at oplevelserne bliver bedre og bedre med årene).

Mange har sikkert gode og vigtige grunde til ikke at ville blotte sig ved at angive alder her....men gå til bekendelse her i tråden, alle jer som føler at I kan stå ved jeres alder.

Jeg lægger ud med 64 !....chok, skrig!...nogen højere?

Redigeret af Oldingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den slår jeg desværre ikke  ;) Slut '50-erne . . 

 

Først var det jævnaldrende/ældre - så var det jævnaldrende . . 

 

I dag er det yngre modeller - jævnaldrende er ikke længere interessante . .  :D  :D  :D - Undgår dog de yngste modeller -vil ikke risikere at møde datterens veninder ? ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den slår jeg desværre ikke ;) Slut '50-erne . .

Først var det jævnaldrende/ældre - så var det jævnaldrende . .

I dag er det yngre modeller - jævnaldrende er ikke længere interessante . . :D:D:D - Undgår dog de yngste modeller -vil ikke risikere at møde datterens veninder ? ?

Vær dog ikke ked af at du ikke kan slå mig på alder.......det skal såmænd nok komme:-)

Jævnaldrende eller næsten kan sagtens være interessante for mig, det er dog ikke denne aldersgruppe jeg ville gå efter på GP markedet.

Redigeret af Oldingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær dog ikke ked af at du ikke kan slå mig på alder.......det skal såmænd nok komme

Så længe værktøjet virker, og de lyserøde accepterer os ældre midaldrende fortsætter jeg . . . :)  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

30. Startede for 1 år siden. Pga spændingen og tænder på fremmede damer. Har dog lidt faste. Ikke nye hver gang

Redigeret af Energy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lægger ud med 64 !....chok, skrig!...nogen højere?

 

Du kunne være mit barnebarn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

33 år og startede som 20 årig. Startede med de modne damer og foretrækker de yngre nu. Tænder nok på det modsatte af min alder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når en med-EG'er beskriver en oplevelse med en GP sidder jeg ofte tilbage med en stor nysgerrighed efter at vide alderen på vedkommende.

Når jeg bliver nysgerrig er det fordi at jeg tror at oplevelserne vi får hos pigerne kan være forskellige alt efter hvem man er og måske også hvor gammel man er.

En ting er sikkert og det er at for mit vedkommende er en enorm forskel på de seksuelle oplevelser jeg havde som yngre og dem som jeg har i dag....(de yngre forum medlemmer kan jeg trøste med at fortælle at oplevelserne bliver bedre og bedre med årene).

Mange har sikkert gode og vigtige grunde til ikke at ville blotte sig ved at angive alder her....men gå til bekendelse her i tråden, alle jer som føler at I kan stå ved jeres alder.

Jeg lægger ud med 64 !....chok, skrig!...nogen højere?

Jo jeg topper her med 65!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil nok tro, at jeg er en af de yngste herinde med en alder på under de 25. (Og nej, ikke under de 18 :) ) .. Nu kan det være, at der er nogle som undrer sig om hvorfor jeg i min alder besøger GP'er. Og nej det er skam ikke fordi jeg ikke kan score i byen, men mere et "kick" jeg får ved besøgene.

Redigeret af Banditten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest horny

Er 46 -  startede for 28 år siden. Har haft mange dejlige oplevelser i gennem tiden :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Halløj!

jeg er stærkt på vej mod 50, og har været on-off aktiv siden jeg var omkring 20. It has been a nice journey and things are getting better and better :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil nok tro, at jeg er en af de yngste herinde med en alder på under de 25. (Og nej, ikke under de 18 :) ) .. Nu kan det være, at der er nogle som undrer sig om hvorfor jeg i min alder besøger GP'er. Og nej det er skam ikke fordi jeg ikke kan score i byen, men mere et "kick" jeg får ved besøgene.

 

 

er selv 23, og som du siger, det giver et kick som alm byturs piger ikke kan give mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvor mange piger vi har haft mellem hænderne :P

Nogle bud ? :P

Jeg mener det er 11 piger for mit vedkommende :) :

 

min sædvanlige købesexleverandør ca 60 gange, men hun har ændret vagtplan så jeg har desværre svært ved at nå hende, - det er et næsten uoverkommeligt savn for mig   :huh: 

en blond pige , 13 - 15 gange - sluttede brat grundet politisk uenighed  :mellow:

en høj slank brunette, 'frk. Jensen' , 4 - 5 gange  hun er desværre  meget svær at holde kontakten med når man vil lave en aftale - 

en dejlig 'uskyldig' dansk 'chokolade'pige jeg har haft fornøjelsen at dominere nogle få gange

og de andre jeg også har nogle gode minder med og hvoraf der ihvertfald er een jeg ikke er færdig med endnu.

 

Det blev et lidt personligt skriv i en streng hvor det måske ikke hører hjemme, men so be it  :unsure:

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvor mange piger vi har haft mellem hænderne :P

Nogle bud ? :P

Spændende spørgsmål!....det kunne være sjovt hvis du oprettede en tråd hvor vi alle kunne beskrive vore erfaringer/antal gange med købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...